Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Aug 24, 2018 1:38 pm

Mitsubishi Eclipse Cross – Tot ce trebuie sa stii daca vrei sa-l cumperi

Mitsubishi Eclipse Cross este o masina pe care oricine si-ar dori sa o aiba: eleganta, practica si sigura. Cu o personalitate puternica, dinamic si provocator, Mitsubishi Eclipse Cross este oricand pregatit pentru a explora lucruri si locuri noi.
Daca vrei sa cumperi un Eclipse Cross, iata ce trebuie sa stii despre acesta inainte sa mergi la un dealer Mitsubishi in Bucuresti.

Mitsubishi Eclipse 2018 – exteriorul si interiorul te vor convinge
Prima oara cand vezi un Eclipse Cross nu ai cum sa nu fii uimit de designul exteriorului. Este in acelasi timp elegant, dar te si antreneaza pentru a fi gata de actiune. Daca iti place stilul sport, dar iti doresti si un design rafinat, atunci acest model de Mitsubishi este pentru tine.

Stilul modelului Eclipse Cross iti va accelera pulsul si atunci cand vei descoperi interiorul acestei masini. Vei observa luneta care este usor inclinata dar care da o vizibilitatea clara a ceea ce este in jur. Totodata exista si un ecran color Head Up Display care are capacitatea de a reda informatii despre masina.

Alte caracteristici pe care trebuie sa le stii referitor la interiorul si exteriorul unui Eclipse Cross:

parbriz si volan incalzite
sistem de operare fara cheie
frana electrica cu auto hold pentru parcare
trapa electrica panoramica
senzor de ploaie
faruri automate
praguri laterale inguste pentru a se evita murdarirea hainelor la urcarea in masina
cruise control-viteza pastrata fara a tine piciorul mereu pe pedala de acceleratie
sistem de monitorizare a presiunii din anvelope
limitator de viteza
Tehnologie si conectivitate umana incluse in Mitsubishi Eclipse Cross

Dincolo de aspectul exterior care te va atrage la un Eclipse Cross, acesta mai dispune si de o tehnologie de ultima generatie care face condusul mai sigur si ii permite soferului sa fie conectat la diferite dispozitive si informatii. Display-ul este unul Smartphone-Link Audio cu touch screen de 7 inchi si cu doua porturi usb. Acest display iti arata cat combustibil consumi dar il poti folosi si pentru a asculta muzica mult mai usor.

Atunci cand conduci un Mitsubishi Eclipse Cross iti poti conecta telefonul la aplicatii prin comenzi vocale. Astfel te poti concentra mult mai bine la drum.
Daca ai nevoie de GPS, Eclipse Cross il are sub forma de harti actualizate si genereaza informatii despre trafic in timp real.

O alta tehnologie pe care o gasesti la Eclipse Cross este touchpad controller. Acest dispozitiv este amplasat discret langa schimbatorul de viteze si iti permite sa controlezi display-ul Smartphone-link doar prin glisarea si apasarea cu degetul.

Super-all wheel control – Mitsubishi Eclipse Cross tine la siguranta ta.

Increderea si siguranta pe orice sosea pot fi sustinute cu ajutorul functiei S-AWC. De exemplu, pe timpul iernii, cand drumul este acoperit de zapada, iar masina este in usoara alunecare, functia S-AWC ajuta la distribuirea in mod optim a cuplului pe rotile din dreapta si din stanga. Mai pe scurt, S-AWC este tot ce are nevoie un Eclipse Cross pentru a detecta conditiile de drum in timp real, dar si pentru a ajuta franarea atunci cand este necesara.

Pentru sporirea sigurantei in timpul condusului, Mitsubishi Eclipse ofera si alte tipuri de tehnologii care:

controleaza adaptativ viteza la distanta dintre masini
pun in functiune sistemul ce ajuta la prevenirea unui accidente atunci cand, de exemplu, ocolirea devine inevitabila
avertizeaza atunci cand se paraseste banda
alerteaza traficul din spatele masinii



https://www.libertatea.ro/advertorial/p ... ri-2372191

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Sep 08, 2018 7:45 am

Spec comparison: Mitsubishi Outlander Vs Skoda Superb L&K TSI

https://www.carwale.com/news/spec-compa ... rb-lk-tsi/


Spec comparison: Mitsubishi Outlander Vs Jeep Compass Vs Hyundai Tucson

https://www.carwale.com/news/spec-compa ... ai-tucson/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Sep 24, 2018 11:05 am

Test Drive in premiera cu noul pick-up Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018

Mitsubishi Motors trece in acest an prin schimabri de proportii, insa cu singuranta una dintre cele mai bune masini ale japonezilor, ramane faimosul L200.

De fapt, masina din acest test drive este una dintre cele mai performante in segmentul pick-up, pentru simplul fapt ca aceasta generatie, nu doar ca este mai buna decat precedenta, insa ofera si multe avantaje imposibil de gasit la masinile concurente.

DESIGN

Inca din primele momente, noua generatie L200 a celor de la Mitsubishi se prezinta drept un pick-up extrem de diferit fata de cele ale concurentei, design-ul caroseriei avand forme rotunjite, care ofera o imagine masinii in mare parte asemanatoare cu cea a unui full size SUV.

Aceasta linie optica, insa, este inselatoare, pentru ca atunci cand vorbim de L200, vorbim de unul dintre cele mai specializate masini din acest segment.

Asta se datoreaza mentalitatii japonezilor care, de aceasta data au dorit sa dea nastere unui pick-up cu cea mai mica greutate la gol din segment, adica o masina cu cea mai mare sarcina de transport.

Fanii Ford, Nissan sau Toyota vor spune ca L200 pare un pick-up extrem de mic, insa realitatea este dura pentru ei, pentru simplul fapt ca L200 a fost gandit in jurul noii motorizari 4N15, care este de fapt una dintre cele mai bune motorizari diesel din lume, in acest moment.

MITSUBISHI RAMANE MITSUBISHI, ADICA ARE CEL MAI BUN MOTOR DIESEL DIN SEGMENT

Este vorba de noua motorizare diesel MIVEC de 2.4 litri, care poarta numele de 4N15, adica vorbim de o motorizare extrem de puternica si in egala masura extrem de economica.Versiunea de fata este cea denumita High Power, adica puterea maxima dezvoltata este de 133 Kw sau 178 CP, fata de versiunea de baza care dezvolta doar 114 KW.

Motorul lui Mitsubishi are ce arata, pentru ca este vorba de un propulsor 100% japonez, realizat special pentru acest L200, adica nu vorbim de un motor provenit de la un SUV sau de la o masina utilitara.

Momentul motor dezvoltat este de 430 Nm incepand cu o turatie de 2.500 rpm, iar putere sa maxima este de 178 CP la o turatie maxima de 3.500 rpm. Fanii motorizarilor diesel vor observa faptul ca, momentul motor nu este oferit la o turatie extrem de mica, iar zona rosie a turometrului nu sare de 4.000 rpm, configuratie atipica pentru un diesel de volum.
Realitatea este ca L200 se comporta extrem de eficient la o turatie de peste 2.000 rpm, adica zona unde un sofer parcurge peste 90% din viata motorului.

Reprizele de la 80-130 de km/h sunt fulminante, lipsa unui turbo lag fiind o surpriza pentru toti fanii acestor motoare diesel.

CONSUM RECORD PENTRU L200 AT5 2018
http://whattruck.ro/test-drive-in-premi ... 8-cp-2018/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 24, 2018 1:07 pm

Siguranta japoneza la volanul unui SUV Mitsubishi Outlander

Compania Mitsubishi a fost înființată în anul 1870 de către japonezul Yatarō Iwasaki. Acesta producea, la început, nave martime, urmând ca, mai apoi, să se extindă în sectorul auto, cel care de altfel l-a și consacrat. Inițial, compania se numea Tsukumo Shokai, însă Yatarō a decis să își omagieze familia și să-și redenumească afacerea, inspirându-se de la emblema clanului său care se numea Tosa și care era reprezentată prin trei frunze de stejar unite. Astfel, a apărut denumirea Mitsubishi și logo-ul pe care îl cunoaștem astăzi și care reprezintă trei diamante, așezate în formă de triunghi. Acesta a fost înregistrat oficial cu trei ani înaintea lansării binecunoscutului modelul de automobil A, care a avut loc în anul 1914. Astăzi, o altă mașină este reprezentativă pentru marca Mitsubishi și se numește Mitsubishi Outlander.

Modelul auto Mitsubishi Outlander se identifică foarte mult cu această siglă, deoarece, așa cum diamantul este cel mai puternic material, așa și Mitsubishi Outlander este unul dintre cele mai sigur SUV-uri din clasa sa, oferind pasagerilor protecție superioară. Printre tehnologiile de siguranță cu care este dotat se numără, în primul rând, sistemul de evitare a coliziunilor prin care mașina detectează din timp posibilele obstacole, evitându-le, iar în cazul unui impact protejează pasagerii prin cele șapte airbag-uri cu care este dotată. Modelul mai este echipat cu o cameră incorporată în geamul din față care atenționează șoferul atunci când vehiculul este pe cale să se abată de la banda de mers, în timp ce un radar adaptabil apreciază distanța dintre vehicule, înlesnind, astfel, efortul depus de șofer. Mitsubishi Outlander este prevăzut, de asemenea, și cu un control activ al stabilității, ce îmbunătățește șofatul pe suprafețele alunecoase, cum ar fi, de exemplu, o șosea înghețată.

Producătorul Mitsubishi s-a gândit, însă, și ca modelul Mitsubishi Outlander să aibă un consum eficient și l-a prevăzut cu un motor Diesel 4x4, cu o capacitate de 2.2 L și performanțe extraordinare de consum eficient al combustibilului. Noul Outlander este gândit să depășească orice așteptări în ceea ce privește rezervele de energie și performanțele ecologice, căci motorul realizează o economie de combustibil rar întâlnită, asigurând însă, în același timp, performanța unui motor de 149 CP. Această realizare este posibilă mulțumită funcției idle-stop (AS&G) și sistemului Eco Mode Control, dar și caroseriei ușoare și aerodinamice.

Designul unui Mitsubishi Outlander este reprezentat cel mai bine de conceptul Dynamic Sheild, o îmbinare a celui aparținând generațiilor anterioare ce exprimă putere și performanță și a designului viitorului fiind un adevărat model pentru generațiile următoare. Partea din spate conferă mașinii o senzație de spațiu și simetrie, potrivindu-se perfect cu partea frontala. Atunci când deschidem portiera unui Mitsubishi găsim confortul pur, căci fiecare detaliu a fost gândit pentru a creă o experiență de lux pentru șofer și pasageri, de la sistemul de aclimatizare dual-zone și scaunele reglabile, până la hayonul cu deschidere automată și acționarea fără cheie.

Mitsubishi Outlander este un SUV gândit pentru cei cu un ritm de viață alert, căci condusul unui asemenea autovehicul care impresionează încă de la primul contact, nu este o problemă pentru nimeni.

http://www.studentie.ro/campus/sigurant ... 6-a-226754

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 20, 2018 12:03 pm

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT 163 cp 4WD


Nu am mai condus un Mitsubishi de ceva vreme. Uitasem ca mai fac masini... Insa am reusit sa petrecem cateva zile cu ultimul model de SUV produs de japonezi, numit Eclipse Cross. Si a fost o experienta interesanta, la sfarsitul careia am tras o concluzie neasteptata.Cand eram mic, visam uneori sa conduc un Eclipse. Iar dupa ce am vazut Fast and Furious, visam in fiecare zi ca ma aflu la volanul sport-coupeului japonez care fuge ca vantul. Vreo 17 ani mai tarziu, am reusit sa conduc, in sfarsit, un Eclipse. Dar vremurile s-au schimbat, la fel si masinile. Iar Eclipse-ul din 2018 e putin... diferit fata de cel din 2001 pe care il vedeam la cinema.
Noul Eclipse este, de fapt, un SUV. Si se numeste Eclipse Cross, mai exact, dorind, cel mai sigur, sa semnaleze faptul ca vrea sa fie un SUV sportiv si chiar cu aspect coupe. Dar aici se termina asemanarile cu vechea masina. O masina care putea sa aiba orice alt nume, pentru ca tot i se potrivea, fiind o "chestie" complet noua, cum nu s-a mai vazut, mai ales la Mitsubishi.
Pe partea de design exterior, parerile sunt impartite. Pentru ca japonezii au ales un design extrem, care te face sa-l iubesti sau sa-l urasti. Mai ales partea din spate care este radicala si care nu seamana cu nicio alta masina, cu luneta impartita in doua, ducandu-ne cu gandul la deja clasicul CRX facut de Honda. In laterale ne sare in ochi linia foarte agresiva a geamurilor care urca mult spre spate, de unde si impresia de SUV coupe. Iar in fata, lucrurile sunt ceva mai asezate: faruri ascutite, mult crom si o grila uriasa care seamana cu o gura, dar nimic de speriat. Asadar, la designul exterior e vorba de gust. Daca vrei sa fii mai special si sa iesi din anonimat, sigur vei iubi masina asta.La interior, lucrurile sunt chiar surprinzator de reusite. Spatiul este absolut urias pentru pasageri. Bancheta din spate culiseaza: daca vrei sa transporti bagaje mari, dai bancheta mai in fata si ramane mai putin loc la picioare. Daca nu ai bagaje, dai bancheta mai in spate si stai ca intr-o limuzina, aproape ca poti sa intinzi picioarele. Spatii pentru depozitare sunt peste tot unde te uiti, iar portbagajul, atunci cand bancheta este data cat mai in fata, are un volum de 485 litri care se poate dubla daca rabatezi spatarul.

CONTINUAREA AICI:
https://www.4tuning.ro/test-drive/test- ... 39152.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Dec 06, 2018 11:12 am

Test Drive: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross – ambitia de a schimba o legenda


Mitsubishi Eclipse Cross preia numele unei masini care iti transmite viteza, adrenalina si, cel mai important, amintiri placute: Mitsubishi Eclipse. Modelul al carui nume il preia a fost o legenda printre pasionatii de jocuri video de racing si cei care chiar isi permiteau sa isi cumpere un astfel de model. Eclipse era un Coupe cu tractiune integrala si un motor turbo de doi litri. De dragul celor care isi aduc aminte de vremurile linistite in care se bucurau de seria NFS, va spun ca Mitsubishi Eclipse a putut fi gasit in NFS Underground, NFS Underground 2, NFS Undeground Rivals, NFS Carbon, NFS ProStreet si NFS World. Pentru pustii care descopereau lumea jocurilor video, Eclipse va avea un loc clar in minte lor. Totusi, suntem in 2018. Lucrurile se schimba, lumea evolueaza, iar piata auto se adapteaza. Asa ca... Lui Mitsubishi Eclipse I se adauga ”Cross” in denumire si deja stim ca este vorba despre un crossover, o incercare de adaptare la curentul din prezent. Clientii nu mai vor acum masini decapotabile sau masini de viteza, ci isi doresc o masina decenta, la un pret bun, cu un consum eficient, care sa fie practica pentru treburile de zi cu zi si, probabil cea mai notabila schimbare a preferintelor celor care vor sa-si cumpere o masina, o pozitie mai inalta la volan.

Trebuie mentionat si faptul ca Mitsubishi a traversat o perioada nefasta din punct de vedere financiar. Pentru aproximativ un deceniu, compania japoneza a incercat sa propuna prospectilor clienti cateva masini care, din pacate, nu si-au gasit succesul sperat. Un astfel de model este Mitsubishi Outlander PHEV care, in ciuda faptului ca a oferit acest sistem hibrid printre primii, nu a avut parte de vanzari foarte bune. Compania a fost, in cele din urma, cumparata de Nissan. Chiar si asa, este important sa va spun ca Nissan nu a interferat in treburile administrative si creative ale Mitsubishi. In continuare, compania cu un istoric puternic in raliuri isi va controla singura propriul viitor.

Fiind castigator al Dakar de 12 ori, avand 5 titluri WRC si producand modele precum Evo sau Pajero, Mitsubishi este clar un producator auto pe care nu ai cum sa il ignori si de care, bineinteles, nu ai cum sa uiti.

Avand aceste aspecte in vedere, este esential sa intelegem ca masina testata de mine cateva zile este fara doar si poate o incercare de crestere a vanzarilor prin oferirea unui model care sa se adreseze celor care isi cumpara un automobil care poate satisface toate nevoile generale. Eclipse Cross poate ca nu e primul lucru la care te-ai gandi atunci cand spui Mitsubishi Motors, insa il vei vedea din ce in ce mai des prin Romania. Am observat prin Capitala cateva modele in diferite culori si masina se integreaza si discerne intr-acelasi timp de celelalte masini din traficul bucurestean. Nu degeaba 77% din vanzarile Mitsubishi in Europa sunt reprezentante de SUV-uri.

In Romania modelele vandute sunt ASX, Eclipse Cross, Outlander, Outlander PHEV, Pajero 5D si L200. Atentia noastra, insa, se indreapta inspre noul membru al familiei japoneze: Mitsubishi Eclipse Cross.

Sa pornim!

continuarea aici:


https://www.cars.ro/test-drive/2018-mit ... 17412.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 17, 2018 2:23 pm

Test drive cu Mitsubishi Outlander PHEV, un SUV hibrid plug-in economic

Masinile hibrid plug-in sunt cea mai buna investitie in Romania pentru ca nu platesti impozit, chiar daca ai un motor de 2,4 litri sub capota, cum este SUV-ul Mitsubishi Outlander spre exemplu, iar RCA-ul costa 450 lei pentru 6 luni ca persoana juridica.


In plus, fiind plug-in acest model poate merge complet electric 45 de km, deci gratuit, atata timp cat incarci in oras unde deocamdata nu te costa nimic. Outlander PHEV are o mufa de incarcare rapida CHAdeMO, asa ca am folosit aplicatia PlugShare pentru a gasi statiile din Bucuresti unde l-as putea incarca. Sunt 20 de astfel de statii pentru el.Dupa ce am incercat sa incarc la una dintre statiile Renovatio amplasate in Kaufland, unde nu am reusit (nu este prima data cand statiile lor nu functioneaza din cauza nerecunoasterii cardului), am mers la una dintre benzinariile MOL gasite in aplicatie, care au o astfel de statie pentru masini electrice.Am cerut cardul din benzinarie (este gratuit), am pus SUV-ul la incarcat si dupa 25 de minute pe display a aparut mesajul ca bateria s-a incarcat complet (baterie 13,8kWh). Modelul Mitsubishi se incarca rapid (22 KW) doar pana la 80%, restul de 20% raman disponibili pentru a putea stoca energie la franarea regenerativa. Autonomia in modul electric a crescut de la 3 km la 37 de km.

Prin oras, poti sa mergi mai mult de 37 de km numai electric, intrucat masina recupereaza energie de fiecare data cand franezi. Tot electric mergi si in afara orasului pana la o viteza de 135 km/h, iar motorul de 2,4 litri benzina are si functie de generator, deci va mai produce si el curent.Pentru persoanele care folosesc masina des in oras, un hibrid modern, plug-in, este o investitie mai buna decat un diesel. Generatiile de masini hibrid care nu se incarca la priza nu sunt la fel de economice, pentru ca acelea vor recupera prea putin curent, deci nu vei merge prea mult 100% electric, doar vei avea un consum mediu mai mic pentru un motor pe benzina.

Mitsubishi Outlander PHEV are trei motorizari. Pe langa motorul pe benzina de 2,4 litri 135 CP, cu rol mai mult de generator, mai dispune de un motor electric pe puntea fata de 82 CP si unul pe puntea spate de 95 CP. Pentru ca aceste motoare electrice antreneaza fiecare cate o punte, masina devine 4x4. Nu mai exista sistemul clasic de tractiune integrala.

Puterea totala (motor termic + motor fata electric + motor spate electric + generator) poate fi luata in considerare doar ca valoare nominala, avand in vedere ca o astfel de configuratie/combinatie nu apare in timpul condusului. SUV-ul de aproximativ doua tone accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 10,5 secunde.

Moduri de condus Mitsubishi Outlander PHEV:
- Normal: In acest mod, cele doua motoare electrice sunt alimentate de acumulator si de generatorul pe benzina. Masina va merge numai electric daca are curent in baterie, sau va porni motorul pe benzina pentru a produce curent, dupa care il va opri din nou

- Save: In acest mod, comportamentul este similar cu cel din modul Normal


- Charge: Acesta este singurul mod in care motorul pe benzina va ramane tot timpul pornit si nu se va mai opri. El va produce curent pentru a rula, dar si pentru a incarca bateria

- EV: Acesta este singurul mod in care masina merge 100% electric, fara a porni motorul pe benzina, bineinteles atata timp cat bateria are curent. Cand se va termina curentul din baterie, masina va trece in modul Normal.

SUV-ul are si modurile Sport, Snow sau Lock.

Continuarea Aici:

https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... nomic.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de Vasea » Sâm Dec 29, 2018 10:46 am

Mitsubishi Outlander PHEV – facelift la design, generație nouă din punct de vedere tehnic

http://autoreport.ro/mitsubishi-outland ... fSM0qsHtgY

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Vin Ian 04, 2019 1:38 pm

Eclipse Cross: un nume cu greutate, ce evocă „epoca de aur” a mașinilor sport de la Mitsubishi. Coupé-ul Eclipse s-a aliniat tendințelor actuale și a devenit SUV.

L-am plimbat prin oraș, l-am alergat pe autostradă, m-am dat pe viraje și am ieșit pe drum forestier pentru a vedea cum se înclină balanța dintre Eclipse și Cross. Test cu versiunea Intense+ 1.5 TC CVT 4WD.

Dacă tot au fost capabili să lanseze modele emblematice de-a lungul istoriei de 100 ani, ar fi fost păcat să nu profite de ele. Doar că a include în titulatura unui model nou numele unuia care a făcut istorie este un pariu riscant: dacă actualul model nu se ridică la nivelul așteptărilor, atunci va întina inevitabil și imaginea originalului.


Așezat comod la umbra cifrelor de vânzări spectaculoase ale clasei de SUV-uri compacte, Mitsubishi nu-și face mari probleme legate de succes: a dezvoltat un SUV compact, l-a deghizat în coupé și i-a dat drumul pe piață. Dimensiunile exterioare îl poziționează între ASX și Outlander, iar desenul arată extrem de spectaculos: zona inferioară este robustă, tipică modelelor 4×4 Mitsubishi, în timp ce cabina este puternic stilizată, cu plafon descendent și hayon extrem de înclinat.

Probabil că cea mai spectaculoasă imagine este cea a spatelui, cu luneta realizată din două bucăți mărginite de al treilea stop și cu stopurile rectangulare, întinse pe montanții C. Totul este desăvârșit de noua nuanță roșie (440 euro), realizată prin adăugarea unui strat semi-transparent între vopsea și lac, fapt care creează un luciu profund, superb, inexistent la modelele concurente. Practic, Eclipse Cross este un concept unic în segment, fiind totodată și primul autoturism Mitsubishi realizat de la cap la coadă de designerul-șef Tsunehiro Kunimoto, venit acum trei ani de la Nissan.
Între timp, compania a intrat în alianța Renault-Nissan, așa că putem să considerăm SUV-coupé-ul drept ultimul Mitsubishi pur. În viitor, alianța extinsă va face schimb de tehnologii: Mitusbishi va pune la dispoziția partenerilor tehnica PHEV și apreciatul sistem de tracțiune integrală și va primi platformele de la Nissan.

Până atunci, intru în habitaclul lui Eclipse Cross fără grija că îmi voi murdări pantalonii (ușa are o protecție din plastic care se întinde până sub prag, menținându-l curat), iar japonezul mă întâmpină cu o poziție înaltă de condus și cu un bord așezat jos, maximizând vizibilitatea frontală. Mă bucur de scaunul bine profilat și cu reglaje ample, dar nu apreciez lipsa reglajului lombar.

Primesc plastice moi în zona superioară, calitatea fiind peste media segmentului. Display-ul touch de 7 inci ”plutește” deasupra bordului, are comenzi tactile, dar poate fi comandat și de pe touchpad-ul aflat pe tunelul central. În trafic am preferat să folosesc touchpad-ul în loc să mă întind către ecran, bucurându-mă din plin de operarea lui intuitivă. Sistemul multimedia Smartphone Link Display Audio (SDA) este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, dar cireașa de pe tort este instalația audio Rockford Fosgate cu 8 difuzoare și subwoofer în portbagaj, care însă nu are potențiometru de volum rotativ.Există în dotarea standard și un head-up display retractabil care afișează viteza curentă, informațiile legate de pilotul automat adaptiv și alertele generate de sistemele de asistență. Apropo de sistemele de asistență, un arsenal ce conține alertă la depășirea benzii de rulare, frânare automată la iminența impactului frontal și detectare a vehiculelor aflate în unghiul mort are grijă ca cele șapte airbag-uri să rămână la locul lor.

Mă mut pe banchetă și remarc eforturile făcute de ingineri: bancheta fracționată în proporție 60/40% glisează longitudinal pe distanța de 20 cm, iar spătarul său se înclină în opt pași, de la 16 la 32 grade. Altfel spus, o persoană poate lua loc pe segmentul de banchetă reglat maximum în spate, în timp ce al doilea segment este reglat spre înainte, favorizând spațiul pentru bagaje.

Profitând din plin de ampatamentul de 2.670 mm (identic cu al mai marelui Outlander), Eclipse Cross oferă un spațiu de-a dreptul impresionant la genunchi și, în plus, pentru că scaunele din față sunt montate mai sus decât la rivali, sub ele este foarte mult spațiu pentru picioare. Surprinzător, luând în calcul linia descendentă a acoperișului și plafonul vitrat (standard pe Intense+), spațiul la cap este decent chiar și pentru persoanele de 180 cm. Tot standard, locurile exterioare de pe banchetă sunt încălzite. Portbagajul suferă însă de pe urma spațiului impresionant oferit pasagerilor din spate.Spațiul minim pentru bagaje este de 359 litri (la versiunea 4WD), mic pentru segmentul SUV-urilor compacte. Desigur, bancheta glisantă și spătarul înclinabil pot crește spațiul la 448 litri, caz în care îl depășește pe Nissan Qashqai (430 litri), dar nu le egalează pe cele ale lui Seat Ateca (485 litri) sau Kia Sportage (503 litri), iar spațiul pe banchetă este compromis. Desigur, spătarul banchetei poate fi rabatat complet, volumul atingând valoarea de 1.140 litri.

Înapoi la volan pentru testul de foc: cât Eclipse și cât Cross primește șoferul? Momentan este disponibilă doar motorizarea pe benzină, 1.5 turbo cu injecție directă, în combinație cu transmisia manuală cu 6 trepte (punte motoare față) sau CVT (tracțiune integrală). În cursul acestui an va apărea și o versiune diesel de 2,2 litri. Noi am avut la test varianta 4WD cu transmisie CVT pe care am ”chinuit-o” în toate condițiile pentru a-i afla secretele.

În oraș, Eclipse-Cross se simte excelent în special datorită transmisiei CVT, care asigură un rulaj lin, relaxat în traficul aglomerat. Mariajul cu motorul este perfect: rar trece acul turometrului de 2.000 rpm, transmisia profitând din plin de cuplul de 250 Nm disponibil de la 1.800 rpm. De fapt, singurul minus în trafic urban este consumul de combustibil, care ”se învârte” în jurul a 12 l/100 km, chiar și în cazul selectării modului de rulare Eco, care scade sensibilitatea pedalei de accelerație.

O parte din vină o poartă sistemul start-stop, care intră în scenă rar, chiar dacă motorul a ajuns la temperatura optimă. Cel mai mult impresionează confortul suspensiei (MacPherson pe față și multilink pe spate) și caroseria ”închegată”, care nu produce zgomote nici la trecerea peste denivelările accentuate. Pentru a atinge acest nivel de rigiditate a caroseriei, niponii au folosit adezivi structurali și au montat între amortizoarele din față o bară de rigidizare. La manevrele de parcare, direcția asistată electric se dovedește ușor de manevrat și, deși linia ascendentă a geamurilor și luneta fragmentată necesită puțină obișnuință, în ajutorul șoferului vin sistemul panoramic de camere 360° și senzorii de parcare față-spate, ambele disponibile standard.

Ies din oraș și, de îndată ce ajung pe drum național, înțeleg adevăratele resurse de putere ale motorului. Cei 163 CP se dovedesc mai potenți decât o arată cifrele (0-100 km/h în 9,8 s) și ajută din plin la depășirile ”din scurt”. După câteva zeci de kilometri, consumul se situează între 7 și 8 l/100 km. Dacă în oraș și pe autostradă transmisia CVT se comportă ideal, la depășiri și pe drumurile virajate limitează drastic distracția, cu un efect pronunțat de bandă elastică.Soluția este folosirea celor două padele mari, din aluminiu natur, pentru a trece manual prin cele 8 trepte presetate ale transmisiei. Doar așa se pot ataca la limită virajele, pentru a afla adevăratul potențial al crossover-ului. Iar Eclipse Cross are suficient potențial, cu ruliu relativ moderat și sistem de direcție exact, deși nu neapărat comunicativ. Dar mai presus de toate se află gradul de aderență impresionant asigurat de sistemul Super-All Wheel Control.

Acesta are trei moduri de funcționare (Auto, Snow și Gravel), și în mod normal transmite întreaga putere roților din față, dar când gradul de aderență al acestora scade, distribuie până la 60% din cuplu roților spate. Pe virajele rapide, transferul cuplului este insesizabil, dar rezultatul este menținerea trasei desenate de șofer chiar și la viteze la care se declanșează instinctul de autoconservare.

Frânele sunt ușor de dozat, iar noile discuri ventilate supradimensionate montate pe față și-au menținut eficiența și după înșiruirea lungă de viraje în coborâre la care le-am supus. Comut în modul Gravel și ies pe macadam fără grijă, la adăpostul gărzii la sol de 18,3 cm. La nevoie, mă ajută unghiul de atac de 18,8 grade și cel de degajare de 29,6 grade, care permit inclusiv abordarea porțiunilor off-road de dificultate redusă. Nu mă avânt atât de departe, ci rămân pe drum forestier, prin noroi și bălți: la viteze de 40 km/h, direcția transmite puține șocuri în volan, iar sistemul de tracțiune integrală recapătă prompt aderența când exagerez cu pedala de accelerație. Nu degeaba Mitsubishi produce vehicule 4×4 din 1936…
Verdict AutoExpert

Singurul SUV-coupé compact (le exclud aici pe cele din zona premium) abundă în calități: suspensia confortabilă, spațiul interior mare, modularitatea și sistemul 4×4 sunt cele mai importante dintre ele. Motorul pe benzină este puternic și silențios, dar cei mai economi vor fi mai bine serviți de viitoarea versiune diesel. Singura problemă reală este că alegerea tracțiunii integrale implică obligatoriu dotarea cu transmisia CVT, care scade drastic plăcerea de a conduce


https://www.autoexpert.ro/mitsubishi-ec ... t-eclipse/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 08, 2019 1:50 pm

Mitsubishi Outlander PHEV - Test drive cu cel mai bine vândut SUV hibrid la nivel mondial - GALERIE FOTO

Mitsubishi Outlander PHEV nu se mulţumeşte să fie doar cel mai bine vândut SUV hibrid la nivel mondial, ci vrea să îşi şi educe clienţii în tainele condusului cu emisii scăzute.
Şcoala "verde" Mitsubishi

În displayul din zona instrumentarului de bord, pictogramele îţi arată ce se întâmplă în timp real. Când livrează motorul termic puterea către roţi, când roţile încarcă bateria prin sistemul de frânare regenerativă sau când roţile puse în mişcare de puterea electrică stocată la bord. Cadranul care de obicei găzduieşte turometrul a fost redesenat şi arăta şoferului cu ajutorul a trei zone distincte când se încarcă bateria, cât de "verde" este parcursul sau cât consumă din baterie.
Padelele de la volan, care la orice altă maşină schimbă treptele de viteză, la Mitsubishi Outlander PHEV schimbă treptele de regenerare a forţei de frânare. Practic, energia cinetică produsă la frânare este stocată în acumulatori pentru propulsie ulterioară, iar cele şase trepte sunt resimţite ca o frână de motor. În B0, recuperarea este minimă, însă în B5 odată ce ai luat piciorul de pe acceleraţie simţi prezenţa sistemului din plin.
Foto: Dragoş Savu / Mediafax Foto
Totodată, sistemul infotainment afişează, pe lângă informaţiile folositoare şoferului, şi câteva definiţii ale elementelor cheie privind condusul electric, astfel încât nu trebuie să le cauţi definiţiile ca să vezi ce înseamnă. Poţi să ţii evidenţa costurilor sau a timpului petrecut la staţia de încărcare. Sistemul poate părea complicat la prima vedere, dar tocmai multitudinea de elemente afişate şi butoane îi oferă simplitate: dacă nu înţelegi elementul, sigur există un buton cu definiţia sub el.
La finalul drumului, o frunză îţi arată în funcţie de colorit cât de "verde" a fost modul tău de condus.
Toate funcţiile de mai sus reuşesc să explice rapid oricărui şofer cum funcţionează un model PHEV (plug-in hybrid electric vechicle).
Autonomie bună pentru oraş şi reîncărcare rapidă
Autonomia electrică este de 57 de kilometri, iar acumulatorul de 13,8 kWh poate fi încărcat în două feluri: 80% din capacitate în doar 25 de minute la staţiile ce permit încărcarea rapidă sau 100% în aproximativ 5 ore şi jumătate la priza de acasă. O altă variantă este încărcarea în timpul mersului.

CONTINUAREA AICI:
https://www.promotor.ro/teste-auto/test ... o-17810405

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator