Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO IX
Mesaje: 1904
Membru din: Joi Ian 02, 2014 11:32 am
Localitate: IASI
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de Vasea » Mar Ian 08, 2019 4:17 pm

Consumer Reports Thinks Mitsubishi Eclipse Cross Is Eclipsed In Many Ways

https://www.carscoops.com/2019/01/mitsu ... any-areas/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2347
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 09, 2019 9:52 am

O mașină care învinge orice drum - Mitsubishi Eclipse Cross


Puțini dintre noi știu că numele Mitsubishi a fost purtat la început de către o navă. În anul 1870, un tânăr antreprenor japonez pe nume Yatarō Iwasaki și-a părăsit locul de muncă pentru a-și clădi propria afacere. Acesta a început cu o companie care producea nave maritime, urmând ca în anul 1917 să apară prima linie de automobile consacrată prin modelul A. De atunci și până astăzi, Mitsubishi a știut să își facă simțită prezența puternic pe piețele internaționale, producând nave, avioane, petrol, gaz, plastic, fibre sintetice, produse electronice, software și... automobile. Cu o așa o gamă largă de produse este destul de greu să afirmi că ai un Mitsubishi, deoarece ai putea să te referi deopotrivă la o navă, un avion sau la o mașină. Rămâne la latitudinea ta ce alegi, însă îți propunem să descoperi, în continuare, modelul auto Mitsubishi Eclipse Cross.
Modelul auto Mitsubishi Eclipse Cross al anului 2018 este unul special, fiind considerat unul dintre vârfurile de lance care sunt reprezentative pentru portofoliul producătorului internațional. Atenția consumatorilor se focusează asupra sa încă de la rostirea numelui care te poate duce cu gândul nu doar la binecunoscutul vehicul sport, ci și la o eclipsă de soare. Modelului i-a fost atribuită această denumire datorită formei sale frumoase ce amintește de efectul „inelul de diamant” ce apare în timpul unei eclipse totale de soare, iar culoarea sa roșie de înaltă saturație imită strălucirea haloului solar ce se vede în spatele lunii.
Despre Mitsubishi Eclipse Cross din 2018 se mai poate spune că este o mașina gata de acțiune încă de la început. Designul exterior este caracterizat de linii curajoase și aripi conice, fiind o reprezentare asemănătoare unui atlet pregătit să audă semnalul de start într-o competiție. Cât despre interior, acesta poate fi un adevărat declanșator de euforie, căci habitaclul său atent gândit accelerează pulsul și amplifică plăcerea condusului. Automobilul posedă un Head Up Display ce se activează odată cu pornirea motorului, iar prin intermediul său poți primi informații color despre vehicul în timp real și poți regla luminozitatea și înălțimea de afișare în funcție de preferințe sau de momentul zilei. De asemenea, acesta are incorporate o trapă de aerisire și o lunetă înclinată.
Mitsubishi Eclipse Cross 2018 este mai mult decât o mașină, aflându-se într-o conexiune continuă cu tine. Japonezii au dotat acest model cu cele mai performante tehnologii care sunt gata în orice moment să-ți stea la dispoziție și să te ajute. Tot ce trebuie să faci este să conectezi smartphone-ul la displayul audio, iar cu ajutorul touch pad-ului Controller, bordul se poate transforma într-un mic roboțel. Totodată, sistemul de comunicare îți face navigarea mult mai ușoară, în timp ce sistemul de sunet premium Rockford Fosgate® poate transforma interiorul mașinii tale, într-o adevărată sală de spectacole.

Așa cum Mitsubishi a știut întotdeauna să satisfacă nevoile clienților săi prin diferite tipuri de produse și servicii, tot așa și modelul Mitsubishi Eclipse Cross poate îndeplini orice așteptare. Are tot ceea ce-i trebuie unui SUV, însă este, în același timp, o mașină foarte elegantă. Te poți convinge de acest lucru printr-o simplă vizionare a acestuia într-un showroom auto sau printr-un test drive.
http://www.hit.ro/stiinta-generala/O-ma ... ipse-Cross
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2347
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 14, 2019 2:11 pm

VIDEO REPORT: Moldova Hybrid Electro Maraton. Experienţele primului maraton cu automobile electrice şi hibride din ţara noastră!

https://piataauto.md/Stiri/2018/12/Vide ... o-Maraton/
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
Vasea
EVO IX
Mesaje: 1904
Membru din: Joi Ian 02, 2014 11:32 am
Localitate: IASI
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de Vasea » Mie Ian 30, 2019 3:49 pm

Test Drive: 2019 Mitsubishi Outlander

https://www.cars.ro/test-drive/2019-mit ... 17975.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO IX
Mesaje: 1904
Membru din: Joi Ian 02, 2014 11:32 am
Localitate: IASI
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de Vasea » Dum Feb 03, 2019 5:14 pm

2018 Mitsubishi Outlander PHEV Review: The Cold, Hard Reality of Winter

https://www.auto123.com/en/car-reviews/ ... iew/65545/

On the Road Review: Mitsubishi Outlander SEL. The four versions of the top-selling compact crossover include a plug-in electric/hybrid.

https://www.pressherald.com/2019/02/01/ ... ander-sel/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2347
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 06, 2019 8:35 am

Test Drive: 2019 Mitsubishi Outlander

Outlander este, fara doar si poate, unul dintre cele mai cunoscute modele ale producatorului nipon Mitsubishi. Acest model a aparut pe piata auto in urma cu aproape 18 ani, fiind prezentat ca un SUV compact care avea sa schimbe ceva in acest segment. Ce este interesant este ca la acea vreme, Mitsubishi avea o alta denumire pentru acest model, si anume Airtrek. Noul Airtrek a fost prezentat in Japonia in anul 2001, acesta fiind prezentat ca avand la baza conceptul Mitsubishi ASX prezentat in acelasi an in cadrul Salonului Auto International Nord American. In cele din urma, oficialii niponi au decis ca Outlander este un nume ceva mai comercial si care va prinde mai bine la publicul larg.
Cinci ani mai tarziu, Outlander primea deja cea de-a doua generatie. La acest moment, deja toate pietele internationale cunosteau numele de Outlander, Airtrek facand parte deja din trecutul acestui model. Modelele celei de-a doua generatii s-au bucurat de un succes rapid, cifrele de vanzare stand martore in aceste spuse. La acea vreme, modelele de tip SUV incepeau sa se bucure deja de un succes important pe anumite piete, multi clienti prinzand gustul unor masini mari, masive, care sa le dea incredere ca pot conduce pe orice drum.
Anii au trecut si, in cele din urma, Outlander a primit si cea de-a treia generatie, noile modele fiind prezentate in cadrul Salonului Auto de la Geneva din anul 2012. Noile modele au venit atunci cu un design ceva mai actual si cu un avantaj important - scaderea in greutate cu aproximativ 90 de kilograme. Vanzarile au mers bine in continuare, in anul 2015 urmand sa apara si un update, care introducea o serie de dotari moderne suplimentare. Noile modele au avut in continuare succes la public, anul 2016 aducand pentru cei de la Mitsubishi si depasirea pragului de 1.5 milioane de unitati Outlande vandute.
Luna august a anului trecut ne aducea o noua informatie interesanta din partea celor de la Mitsubishi. Mai exact, era vorba despre un update pregatit pentru Outlander pentru anul 2019. Schimbarile care ne erau promise nu erau radicale, bineinteles, insa oficialii constructorului japonez ne vorbeau la acea vreme despre o “experienta generala mult mai placuta”. Este drept, cei de la Mitsubishi ne-au obisnuit de-a lungul anilor si cu niste schimbari ceva mai neasteptate, insa se pare ca in cazul lui Outlander au ales sa adopte ceva mai multa prudenta.
Despre noul Mitsubishi Outlander 2019 vorbim si noi in materialul pe care il cititi, si asta pentru ca tocmai am avut ocazia sa conducem pentru cateva zile un astfel de model. Mai exact, pentru a va spune de la bun inceput, am avut pe mana un model Outlander 2019 cu cinci locuri, echipat cu o unitate de motorizare MIVEC, cu patru cilindri in linie. Pana sa trecem la mai multe detalii, putem sa va spunem de la bun inceput ca experienta de condus cu acest nou Outlander a fost foarte buna, impresia lasata de acest nou model fiind una total pozitiva. Insa, de acest lucru va veti convinge singuri in randurile care urmeaza.
Ne-am urcat la volanul noului Outlander 2019 extrem de increzatori, promisiunile facute de cei de la Mitsubishi fiind destul de consistente. Conform prezentarii, noul Outlander urma sa fie un model cu adevarat perfect in orice conditii, “de la strazile din oras si pana la aventurile in teren accidentat”. Producatorul nipon ne promitea un model pregatit de orice, in orice conditii de vreme si pe orice drumuri. Brosura ne vorbeste de asemenea despre “puterea substantiala a motorului” sau despre “tehnologia avansata privind siguranta”, asa ca nu puteam avea decat asteptari pozitive de la bun inceput!
DESIGN EXTERIOR
Din punct de vedere al infatisarii exterioare, noul Outlander 2019 arata foarte bine, iesind in evidenta prin profilul lui puternic si prin rafinamentul cu care vine la pachet. Privit din orice parte, noul Outlander are, de asemenea, un profil impunator, masiv, care iti da senzatia ca nu ai cum sa te joci cu o astfel de masina. Liniile sunt insa, in acelasi timp, elegante si atragatoare! Din punct de vedere al dimensiunilor, trebuie sa stiti ca noul Outlander vine cu o lungime de 4.695 de mm, cu o latime de 1.810 mm si cu o inaltime de 1.710 mm.
Noile modele aduc cu sine si noul concept de design frontal Mitsubishi Motors “Dynamic Shield”, concept care mosteneste practic functionalitatea generatiilor succesive ale Pajero si Lancer Evolution. Putem observa in primul rand o sectiune centrala de culoare neagra, care este practic un simbol al puterii si sportivitatii, incadrata in ambele parti si de jos de un simbol muscular de protectie. Conform spuselor celor de la Mitsubishi, acest concept de design ofera o baza solida si pentru design-ul viitoarelor modele Mitsubishi.
DESIGN INTERIOR
Indreptandu-ne atentia catre habitaclului noului Outlander 2019, nu putem sa nu observam in primul si primul rand atentia la detalii pe care o dovedesc cei de la Mitsubishi. Soferii si pasagerii se vor putea bucura de un spatiu generos la interior, in timp ce scaunele sunt confortabile. De asemenea, materialele folosite la nivelul habitaclului sunt de calitate superioara, iar asta se vede cu ochiul liber! Asadar, daca aveti in plan o calatorie mai lunga la volanul unui astfel de model, experienta va fi cu siguranta una placuta! De asemenea, in functie de nevoile pe care le aveti, randul 2 de scaune se poate glisa pentru a face loc unor bagaje ceva mai mari!La interior putem obseva, de asemenea, si un sistem multimedia Mitsubishi - MMCS. Asadar, avem un ecran tactil central, cu ecran VGA, care asigura o navigare usoara si disponibilitatea tuturor informatiilor de interes in timpul rularii. Tot prin intermediul acestui ecran veti putea urmari imaginile surprinse de camera video pentru marsarier. Este oferit in standard si un sistem audio cu afisaj, insa puteti apela sistem audio Premium Rockford Fosgate, care ofera o calitate superioara a auditiei.
Una dintre prioritatile celor de la Mitsubishi legata de acest nou model a fost aceea de a reduce nivelul de zgomot de la interior. Si acest lucru pare ca le-a reusit fara doar si poate! Noile masuri luate de specialistii niponi fac ca zgomotul motorului sa fie diminuat foarte mult. De asemenea, zgomotele de rulare si cele cauzate de vant nici macar nu se aud! Asadar, veti avea parte de o oaza de liniste pentru a va putea bucura cu adevarat de o experienta incantatoare in timpul condusului!
MOTORIZARE
Asa cum spuneam si in randurile anterioare, modelul condus de noi a fost echipat cu o unitate de motorizare MIVEC, cu patru cilindri in linie, capabila sa dezvolte o putere de 150 de cai la 6.000 rpm si un cuplu maxim de 195 Nm la 4.200 rpm. Motorul MIVEC 2.0 ofera o combinatie ideala intre performanta rafinata, accelerare puternica si eficienta ridicata a combustibilului. Consumul acestui model, conform noilor standarde WLTP, este de 8.7 litri de combustibil pentru parcurgerea a 100 de kilometri. Desigur, consumul poate varia in functie de felul in care conduceti si de suprafetele pe care conduceti!Din punct de vedere al cifrelor de performanta, noul Outlander 2019 nu sta deloc rau, ba chiar din contra. Spre exemplu, putem vorbi despre o viteza maxima pe care o puteti atinge la volanul acestui model de 190 km/h. De asemenea, trebuie sa stiti ca acceleratia de la 0 la 100 km/h se poate face intr-un timp de doar 13.3 secunde. Pentru cei mai multi dintre clientii auto ai acestui segment, aceste cifre sunt mai mult decat decente, asa ca nu aveti de ce sa va faceti griji din acest punct de vedere!
Performanta pe care o ofera Outlander 2019 la nivel tehnic este una ideala, fara discutie. Tractiunea integrala controlata electronic ofera tractiune si stabilitate chiar si in conditii dificile de deplasare. In functie de preferinte, puteti selecta modul de transmisie potrivit. Spre exemplu, pentru maximizarea economiei, modul 4WD ECO este cel mai potrivit, in timp ce pentru conditii normale de deplasare puteti alege modul 4WD AUTO. De asemenea, pentru teren accidentat va sta la dispozitie modul 4WD LOCK. Indiferent de ternul pe care conduceti, amortizoarele fara si spate cu un diametru mai mare va vor asigura o amortizare perfecta la orice viteza.Nu in cele din urma, haideti sa vorbim un pic si despre siguranta pe care o ofera acest Outlander 2019. In primul rand, cei de la Mitsubishi ne transmis ca siguranta in caz de coliziune este imbunatatita considerabila acum cu ajutorul sistemului RISE Mitsubishi Motors, care poate asigura o integritate ridicata a habitaclului. De asemenea, avem la interior 7 airbag-uri SRS care ofera protectie maxima soferului si pasagerilor.Bineinteles, noile modele Outlader sunt echipate cu o serie intreaga de sisteme de siguranta activa. Printre acestea putem enumera controlul activ al stabilitatii (ASC), asistenta la pornirea din rampa (HSA), sistemul de protectie la impactul frontal (FCM), asistenta la franare, cruise control adaptiv, avertizare la parasirea benzii de rulare (LDW), faza lunga automata, avertizare pentru unghi mort (BSW), avertizare la iesirea cu spatele din parcare (RCTA), sistem de camere perimetrale, sistem de mitigare in cazul accelerarilor accidentale (UMS).
PRET
In cele din urma, trebuie sa va mai spunem ca dotarea standard a noului Outlander este una extrem de complexa, care curpinde o serie intreaga de dotari. Printre cele mai importante regasim urmatoarele: faruri de tip LED si reglare automata pe inaltime cu functie de tip “coming home”, jante din aluminiu cu dimensiuni de 18 inci, lumini de zi cu tehnologie LED, oglinzi exterioare incalzite si reglabile, proiectoare de ceata cu tehnologie LED, display central multifunctional tip LCD, tapiterie din piele, trapa actionata electric, volan reglabil, aer conditionat dual-zone, frana de mana actionata electric, hayon actionat electric, scaune fata incalzite, senzori de parcare fata si spate, sistem de operare fara cheie, limitator de viteza si multe altele.

In cazul in care sunteti deja interesati de un astfel de model Outlander 2019, trebuie sa stiti ca pretul acestuia in tara noastra este de putin peste 35.000 de euro, cu toate taxele incluse. Asa cum ati putut citi in randurile anterioare, Outlander 2019 s-a descurcat de minune in toate testele noastre, impresia lasata fiind una mai mult decat pozitiva.


https://www.cars.ro/test-drive/2019-mit ... 17975.html
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2347
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 07, 2019 8:37 am

Test Drive in premiera cu noul Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019-Acum cu motoare mult mai puternice
Despre masina de fata trebuie spus ca totul a inceput in 2009, cu modelul Mitsubishi Concept PX-MiEV!


Mitsubishi este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din Japonia, in ciuda faptului ca anul trecut acestia aveau probleme. Acum totul este in regula, dupa preluarea marcii de catre Alianta Nissan-Renault, iar una dintre cele mai importante masini din lume, ale celor de la Mitsubishi, a primit un amplu facelift.La prima vedere, fanii marcii stiu deja faptul ca Outlander PHEV este cel mai bine vandut model din segmentul SUV electric din lume, pentru ca din momentul lansarii sale pe piata au fost vandute peste 150.000 de unitati.
DESIGN SCHIMBAT 2019
Noul an incepe pentru japonezi cu un amplu facelift, aplicat modelului Outlander, un facelift meritat de aceasta masina care este una dintre cele mai valoroase din intreg segmentul SUV din Europa.Acum, clientii primesc un look mult mai agresiv si de ce nu, in ton cu linia optica a fratiorului sau mai mic Eclipse Cross, o masina care reprezinta fara doar si poate, una dintre cele mai bune modele din intreaga clasa din care face parte.La interior, masina lui Mitsubishi primeste un nou volan cu o aranjare diferita a comenzilor, iar calitatea de fabricatie perceputa a fost imbunatatita fata de precedentul model.Tot nou este si sistemul multimedia, care ofera noi functii, in comparatie cu vechiul sistem, insa de aceasta data sistemul de navigatie este doar optional pe baza unui app Mitsubishi, care functioneaza atat pe Android, cat si pe IOS de la Apple.
CE AVEM NOU SUB CAPOTA?
Poate aceasta era cea mai importanta intrebare, cand vorbim de cel mai bine vandut model SUV electric din lume.
In primul rand, Mitsubishi a ales sa monteze un nou motor pe benzina, care nu mai are acum doi litri, ci un motor de 2.4 litri in ciclu Atkinson.Aceasta motorizare este construita de catre Mitsubishi impreuna cu Chrysler si Hyundai, un motor care acum ofera masinii de fata o putere maxima de 135 CP.Pe scurt, noua motorizare impreuna cu modificarile sistemului electric, ofera clientilor urmatoarele avantaje in comparatie cu precedentul PHEV.
-Puterea generator este majorata cu 10%
-Puterea motorului electric punte spate majorata cu 10% pana la 70 kW (95 CP).
-Capacitatea de actionare a bateriei este majorata cu 15% la 13,8kWh
-Sistem de operare PHEV imbunatatit
Motorul pe benzina are acum o putere maxima de 135 CP, motorul electric are la randul sau o putere maxima de 95 CP, detalii care ofera masinii o repriza de la 0-100 km/h in doar 10.5 secunde si o viteza maxima in modul full electric de 135 km/h.
Autonomia masinii este acum in ciclul WLTP, de 45 km, o cifra aparent mai mica decat vechiului model, insa aici nu trebuie uitat ca vechiul Outlander avea autonomia calculata in ciclul NDEC, care nu afisa un consum real de energie.
CHIAR POTI MERGE 99% IN MODUL FULL ELECTRIC
Sistemul PHEV al Mitsubishi Motors este atat de eficient, incat permite oricarui sofer sa mearga zilnic, timp de 89 de zile, doar in modul electric (autonomia de 45km - WLTP fiind suficientă pentru majoritatea navetelor zilnice din Europa).In ziua cu numărul 90, pe panoul de instrumente, se va aprinde o lumina de avertizare, iar motorul pe benzina va fi pornit automat de PHEV OS, pentru a proteja sistemul de injectie multipunct.
IN CAT TIMP SE INCARCA ACUMULATORUL LUI OUTLANDER 2019?
Masina de fata are din fabrica mai multe optiuni de incarcare, respectiv, o incarcare obisnuita poate dura chiar si 4 ore, la o priza AC cu 230 V.Pasul urmator este un charger de putere CHAdeMO, care ofera in cateva minute o incarcare de 80% a acumulatorului, suficient pentru a traversa chiar si cel mai aglomerat oras din Europa.Ultimul si poate cel mai ineficient mod de a merge cu aceasta masina, este CHARGE care foloseste motorul pe benzina si regenerarea energiei cinetice pierdute la franare, pentru a incarca acumulatorul.
PRO
In continuare cel mai bun SUV electric din Europa
Are si un motor termic pentru cei fricosi ca raman cu "bateria goala"
Motor pe benzina de 2.4 litri mult mai rafinat si performant
Sistem PHEV amplu modificat, adica mult mai elegant si eficient in utilizare
Valoare foarte mare de revanzare
Pret mai mic cu 26.500 de lei la achizitie-Ecotichet
CONTRA
Capacitate oarecum mica de stocare a acumulatorului
Imagine de marca pe o piata dominata de vechile motoare diesel

http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... -puternice
Fişiere ataşate
3333.jpg
3333.jpg (63.88 KiB) Vizualizat de 393 ori
222222.jpg
222222.jpg (59.33 KiB) Vizualizat de 393 ori
111111.jpg
111111.jpg (52.87 KiB) Vizualizat de 393 ori
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2347
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Vin Feb 08, 2019 8:43 am

Test Drive in premiera nationala cu noul Mitsubishi Outlander Instyle+ 2.0 ClearTec CVT7 150 CP 2019

Una dintre cele mai surprinzatoare aparitii in segmentul SUV, este masina din acest test drive.
Este vorba de un Mitsubishi Outlander facelift 2019, care este oferit acum in Romania, cu una dintre cele mai fiabile motoare din Europa.Fanii Mitsubishi stiu ca gama Outlander este vazuta extrem de bine in Europa, pentru ca ofera o gama de motorizari complete si o fiabilitate in timp, buna.
DE CE OUTLANDER ESTE SINGURUL SUV CU MOTORIZARI CLASICE
Spunem ca aceasta masina este una extrem de importanta pentru segmentul SUV, pentru ca este singura oferita cu o motorizare pe benzina, fara supraalimentare.Da, este socant, acum in anul 2019, sa vezi pe piata o masina noua cu un motor pe benzina FARA TURBO, care mai este dotat si cu un sistem de injectie clasic MULTIPUNCT! Adica motorul acesta nu are mult laudata, insa extrem de problematica, injectie directa.
DE CE JAPONEZII OFERA ACEST PROPULSOR?
La prima vedere, putem spune ca in prezent doar aceasta masina si gama Mazda, sunt oferite cu motoare pe benzina clasice, fara celebrele sisteme tip injectie directa si supraalimentare turbo, care s-au dovedit ca fiind problematice, in timp.
Fanii motoarelor pe benzina cu aceste sisteme turbo si injectie directa, vor spune ca acestea merg fara probleme, insa cand aceste motoare depasesc 180.000 de km, observam probleme cu depunerile de carbon pe sistemul de injectie si probleme cu sistemul turbo, sistem care costa peste 2.000 euro daca necesita inlocuire.Motorul lui Mitsubishi, nu are aceste sisteme, pentru ca japonezii au considerat ca nu este nevoie, masina ruland fara probleme in orice fel de conditii de trafic.
COMPORTAMENT RUTIER
Inca din primele momente la volanul luiOutlander 2019, observam faptul ca japonezii au realizat un SUV extrem de eficient, chiar si in cele mai aglomerate orase din Europa.Motorul are doi litri si 150 CP si este cuplat la o transmisie clasica CVT cu 7 rapoarte prestabilite, transmisie care functioneaza fara cusur, chiar si in traficul aglomerat din Bucuresti.
Pentru ca nu are injectie directa sau turbo, motorul are un sistem Stop&Start extrem de eficient, sistem care aduce in realitate un consum extrem de redus pentru un SUV full size, cu un motor clasic.Intr-un trafic aglomerat, consumul afisat de noul Outlander 2.0 CVT este de 10 litri pentru fiecare 100 de km, iar cand iesim in afara orasului, acesta scade pana undeva in zona de 7 litri. Cu un rezervor de peste 60 de litri, masina poate parcurge peste 700 de km.
CONCLUZIILE AUTOLATEST
Noul Mitsubishi Outlander 2.0 ClearTec Instyle+ 4WD 2019 este in acest moment, una dintre cele mai bune masini SUV din Romania, pentru ca este singurul care ofera un motor pe benzina clasic, care afiseaza o rata a fiabilitatii de top.
Impreuna cu transmsia CVT cu 7 trepte si tractiunea 4WD, masina se comporta fara probleme, atat in marile orase, cat si atunci cand iesim in afara soselelor.Noul Outlander pe benzina, este o solutie reala pentru cei care nu doresc un PHEV sau un SUV concurent diesel, motorul masinii fiind unul traditional, cu o eficienta dobandita in timp. Pe scurt, vorbim de cel mai fiabil SUV al momentului!
PRO
Cel mai bun motor pe benzina pentru un SUV

Singurul SUV fara turbina si injectie directa

Cutie CVT7 rafinata in utilizare

Garda la sol mare

Transmisie 4WD eficienta pe toate suprafetele

Rezervor mare de combustibil pentru o autonomie mare

Valoare mare de revanzare


CONTRA

Pret mare al versiunii de top

Tren de rulare usor zgomotos fata de cel al versiunii PHEV

Piata auto dominata in Romania de SUV-uri diesel

http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... 50-cp-2019
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2347
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 20, 2019 7:06 am

[Drive test] Mitsubishi Outlander: un SUV pentru orice ai nevoie


Mitsubishi Outlander întărește definiția SUV-ului, din punctul meu de vedere. E o mașină robustă, ce-ți dă senzația de siguranță indiferent de condițiile de drum, compactă și încăpătoare.

Dar, vă povestesc mai jos pe larg experiența.


Avem o istorie împreună, Mitusbishi Outlander și cu mine! Într-un fel, a fost primul SUV pe care l-am condus. Și prima mașină cu transmisie automată la volanul căreia m-am aventurat în trafic.
Spun într-un fel pentru că este vorba de « fratele » geamăn al modelului Outlander vechi, Citroen C-Crosser. Pe atunci, prin 2009, Citroen C-Crosser și Mitsubishi Outlander beneficiau de aceeași platformă de producție, având caroserii și performanțe identice. Diferența o făceau unele motorizări (altele erau comune) și finisajele specifice fiecărui brand.
Ca și atunci, mi-a plăcut Mitsubishi Outlander. Dincolo de atributele pe care i le pot lăuda, cele perceptibile, este ceva, acea potrivire inexplicabilă. Pe care o simți. Iar Mitsubishi Outlander mi se potrivește.
Îmi place poziția înaltă la volan. Vizibilitatea, atât de importantă în condiții dificile de drum, cum au fost iarna aceasta – ceață, ploaie măruntă, ninsoare, polei…
Îmi place ținuta lui de drum. Mitsubishi Outlander este o mașină stabilă și robustă. Îți dă încredere că, indiferent de suprafața de rulare, indiferent de vreme, vei ajunge în siguranță acolo unde îți propui.
Se conduce ușor, în ciuda dimensiunilor sale. Chiar foarte ușor. Și am simțit asta nu numai acum, dar și demult, pe modelul vechi, care nu era automat. Pentru că, evident, cutia automată face totul mult mai simplu.Mitsubishi Outlander este un SUV urban în primul rând. Nu există nicio îndoială. Este confortabil și dotat cu toate sistemele de asistență la condus necesare în traficul urban: sistemul de monitorizare a unghiului mort și asistență la ieșirea cu spatele din parcare, sistemul de mitigare a coliziunilor frontale, sistemul de comutare automat pentru faza lungă, sistemul de avertizare la părăsirea involuntară a benzii de rulare, sistemul de monitorizare a presiunii în pneuriNu dezamăgește însă nici în off road… Evident, dacă nu îi ceri să treacă printr-un râu învolburat, să coboare o pantă înclinată la 90 de grade sau să traverseze o deltă mlăștinoasă. Se va descurca însă fără emoții pe drumuri de țară și de munte, dar, mai ales, pe zăpadă și polei. Adică, poate fi mașina perfectă dacă locuiești în Corbeanca, Pantelimon, Mogoșoaia sau în celelalte zone rezidențiale recent dezvoltate în jurul Bucureștiului.
Mitsubishi Outlander este o mașină solidă și simplă. Din toate punctele de vedere. Are un design simplu, auster. Nu este urâtă, dar nu își propune nici să concureze în vreo competiție de frumusețe. Este plăcută la vedere și îți oferă fix ceea ce promite: o experiență pozitivă la volan, suport și siguranță.Îmi place și cum este compartimentată în interior. Este ideală pentru o familie cu 2, chiar 3 copii (pentru că există și posibilitatea de a o configura cu un al treilea rând de scaune, rabatabile, în portbagaj). Dar și pentru un cuplu activ, care iubește excursiile în natură sau roadtrip-urile.
Este ca o pereche de ghete sănătoase. Poate nu vei vrea să ieși cu ele în club sau la o întâlnire, dar te vei baza pe ele atunci când ninge, plouă sau trotuarele sunt acoperite de polei. Și te vei simți atât de bine în ele încât, în timp, vei descoperi o multitudine de combinații în care le poți purta, în orice împrejurare…Pentru că pur și simplu nu vei mai vrea să renunți la ele. Nu am ales întâmplător această comparație! Iarna aceasta m-a făcut să îmi schimb complet scala de evaluare a încălțărilor de iarnă. Și din câte am auzit, nu sunt singura. 🙂
Eu am testat un Mitsubishi Outlander nivel de echipare Instyle, 4WD, cu motor de 2,0 litri pe benzină, 150 CP și transmisie automată. Pe acest model, există 6 niveluri de echipare.
Cel de bază, Inform, pornește de la 21.872 euro (inclusiv TVA). Mitsubishi Outlander Instyle este nivelul 5 de echipare, iar configurația testată (cam full-option, aș zice) ajunge la 35.093 euro (inclusiv TVA).

https://shedrives.ro/drive-test-mitsubi ... ai-nevoie/
Fişiere ataşate
Mitsubishi_Outlander_2019_9-560x420.jpg
Mitsubishi_Outlander_2019_9-560x420.jpg (68.75 KiB) Vizualizat de 318 ori
Mitsubishi_Outlander_2019_5-1-560x420.jpg
Mitsubishi_Outlander_2019_5-1-560x420.jpg (63.18 KiB) Vizualizat de 318 ori
Mitsubishi_Outlander_2019_1-696x522.jpg
Mitsubishi_Outlander_2019_1-696x522.jpg (122.49 KiB) Vizualizat de 318 ori
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
Vasea
EVO IX
Mesaje: 1904
Membru din: Joi Ian 02, 2014 11:32 am
Localitate: IASI
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de Vasea » Vin Feb 22, 2019 5:19 am

Mitsubishi Pajero Sport 2019 review: Exceed tow test

https://www.carsguide.com.au/car-review ... port-73187

2019 Mitsubishi Eclipse Cross SEL S-AWC Review – It’s Safe to Stare

https://www.thetruthaboutcars.com/2019/ ... -to-stare/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator