Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2332
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 25, 2019 9:15 am

MITSUBISHI OUTLANDER – FUTURISM JAPONEZ



Mitsubishi este în criză de modele noi. Cu toate acestea, reîmprospătează gama Outlander, SUV care s-a întors la testele Autoreport.ro în varianta cu motor pe benzină.

Dacă în trecut Outlander era unul dintre cele mai conservatoare SUV-uri din clasa sa, acum situația s-a schimbat radical: cel puțin din punct de vedere al designului este unul dintre cele mai futuriste. Pentru SUV-ul Outlander, aceasta este un facelift adus generației 3. O dată cu faceliftul au sosi pe model numeroase îmbunătățiri tehnologice, dar și modificări de design consisente mai ales în partea față. Aici grila și blocurile optice au primit contururi din crom, care conferă SUV-ului un aspect mai agresiv.
Identitatea vizuală se numește „Dynamic Shield” și pare că place tuturor celor care au intrat în contact cu mașina noastră de test. Partea față este mai agresivă, grila a căpătat o nouă formă, iar liniile laterale sunt mai frumos conturate. Pe partea spate destul de masivă, Outlander are blocuri optice mai bine desenate.
Interiorul a primi modificări subtile, un sistem de infotainment mai performant, dar și materiale mai bune. Forma volanului a rămas aceeași, dar cockpitul a mai câștigat punct din punct de vedere al ergonomiei.
Sub capotă se află un motor pe benzină de 2 litri care produce 150 CP. Acesta este cuplat la o transmisie CVT, foarte bună mai ales la rularea prin traficul intens din oraș. Outlander cu această combinație este foarte sprinten deși, noi, am fi preferat cuplul și economia de combustibil ale unui motor diesel. Cu toate acestea, Outlanderul testat de noi s-a descurcat onorabil la capitolul consum și mai mult decât bine pe drumuri, mai ales că am întâmpinat o perioadă cu polei.
5 persoane adulte au loc în interiorul acestei mașini, cu tot cu bagajele aferente. Pe de altă parte, japonezii ne-au prezentat la lansare o mulțime de tabele care arată că noul model este mai bine antifonat și mai confortabil. Dar, după testul nostru putem să confirmăm acest lucru. Ne-au încântat materialele, dar și lipsa zgomotelor din interior la viteze mari.
În ceea ce privește siguranța, în plus faţă de sistemele Lane Departure Warning (LDW), Adaptive Cruise Control (ACC), Forward Collision Mitigation (FCM), Noul Outlander este dotat în plus la capitolul siguranţă cu mai multe noi sisteme: Ultrasonic Mis-acceleration Mitigation System (UMS) și noul Monitor Multi-around cu imagine Bird-View. La acestea se adaugă Lane Assist, sistemul de frânare automată și o versiune nouă a sistemului de asistență a unghiului mort.

Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD Instyle CVT
0-100 km/h: 13,3 secunde
Viteza maximă: 190 km/h
L/l/î: 4.695/1.800/1.710
Masă proprie: 1.410
Volum portbagaj (l) N/A
Cilindree (cmc) 1.998
Putere (CP) 150 la 6.000 rpm
Cuplu maxim (Nm) 195 la 4.200 rpm
Consum mediu 9,5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze CVT

http://autoreport.ro/mitsubishi-outland ... m-japonez/
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
Vasea
EVO IX
Mesaje: 1904
Membru din: Joi Ian 02, 2014 11:32 am
Localitate: IASI
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de Vasea » Mie Feb 27, 2019 5:02 am

Test drive – Mitsubishi Outlander PHEV

https://www.autoexpert.ro/test-drive-mi ... nder-phev/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2332
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 27, 2019 9:58 am

Un test de noapte cu Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross. Mitsubishi, ce e asta?! Când am auzit prima data numele asta de Mitsubishi m-am gândit că este vorba despre un model Eclipse ca ăla din NFS: două uși, tracțiune spate, 3 litri turbo. O sportivă de talie mare, un coupe adevărat. Ei bine, m-am înșelat. Dacă stau să mă gândesc bine, m-am înșelat, dar nu în toate privințele.

Mitsubishi Eclipse Cross este un coupe, un SUV coupe, are un propulsor pe benzină, turbo, are tracțiune și pe spate, și o poți numi sportivă utilitară?! Sau, să nu-i știrbești deloc din persoanlitate, o poți numi sportivă de distracție și, dacă insiști, și utilitară, ca mașina este construită pe platforma lui Outlander, ceea ce o face un 4X4 veritabil.


VIDEO MAI JOS:
https://casoteca.ro/un-test-de-noapte-c ... pse-cross/
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2332
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 28, 2019 12:42 pm

Mitsubishi Outlander 2.0 Benzină 150 CP 4x4 CVT Instyle 5 locuri

Eforturi
Segmentul SUV-urilor a explodat în ultimii ani. Toți marii constructori din industrie s-au grăbit să lanseze modele noi, să ocupe segmente, să diversifice motorizările. Mitsubishi se numără printre producătorii auto cu expertiză în domeniul SUV-urilor, înregimentând nume grele de-a lungul istoriei sale. Este suficient să ne aducem aminte de Pajero și de victoriile obținute în Dakar.
Prin urmare, explozia acestui segment și dragostea europenilor pentru SUV-uri i-a găsit pe cei de la Mitsubishi într-o poziție favorabilă. Outlander, principalul pion al companiei pe Bătrânul Continent, a cules o mare parte din clienții care își doreau un crossover, însă anii au trecut, iar concurența a devenit tot mai dură.
Mitsubishi a plusat cu un Outlander hibrid, însă a decis să păstreze și versiunile convenționale de motorizare, pentru o adresabilitate mai mare. Japonezii au aplicat și un facelift pentru a alinia modelul la cerințele pieței, din punct de vedere tehnologic, dar și pentru a urca din nou în preferințele publicului. Este însă suficient acest efort sau Outlander rămâne un SUV îmbătrânit, care se chinuie pe final de carieră?
Motor / Transmisie
Mitsubishi, asemeni multor constructori japonezi, forțează mâna europenilor îndrăgostiți de dieseluri și cu motorizări benzină sau hibrid. E un act curajos, care mi-a adus la test un benzinar clasic, de 2.0 litri și 150 de cai putere. E genul acela de motor pe care, într-o lume dominată de downsizing și de unități turbo, îl mai vezi doar în vitrinele muzeelor.Dar Mitsubishi crede în el, în fiabilitatea sa și, probabil, în conservatorismul clienților săi. Cei 150 de cai putere vin la pachet cu un cuplu motor de 195 de Nm, neobișnuit de puțin pentru un SUV din epoca aceasta. Unde mai pui că acest cuplu este livrat abia la 4200 de rotații, trăsătură specifică motoarelor aspirate. Deci, un comportament pentru nostalgici.Judecând după livrarea aceasta târzie a resurselor, putem spune că este iarăși un act de curaj, având în vedere că mai toate SUV-urile s-au grăbit să adopte motoare turbo cu ceva mai mult cuplu, livrat mai devreme. Doar ceilalți concurenți japonezi continuă să creadă cu aceeași convingere în motoarele aspirate.
Cum se simte agregatul pe Mitsubishi Outlander? În oraș totul este destul de alert, cu o livrare bună a resurselor. Nu duci lipsă de nimic. Dar, este suficient să treci granițele urbane și deja te simți ușor submotorizt. Motorul nu-ți oferă explozii și nici nu-ți garantează prea mult elan în depășiri. Deci ar fi bine să calculezi totul cu grijă.Și, de parcă toate acestea n-ar fi fost de ajuns, resursele celor patru cilindri sunt gestionate cu ajutorul unei transmisii de tip CVT, care mimează șase trepte de viteză și niște retrogradări debusolate. În spatele volanului există și un set de padele generoase, care te pot ajuta să cauți o pseudo-retrogradare.
Pentru toți cei care știu cum se comportă o cutie CVT, trebuie să menționez că zgomotul motorului pe benzină e acolo, e pregnant și destul de supărător. În concluzie, Outlander pare să fie puțin depășit de epoca actuală, în ceea ce privește motorizarea.
Consum
Când vine vorba de motoare pe benzină, europenii se tem de un consum prea mare. Mai ales în cazul unui SUV de talia lui Outlander. Nu este o teamă eronată, întrucât astfel de motoare pot fi destul de gurmande, chiar dacă rulezi o mare parte din timp în modul Eco al sistemului 4x4 (așa cum am făcut și eu).În cazul exemplarului meu de test, consumul extraurban s-a învârtit între 8 și 9.2 litri/100 de kilometri. Asta în condițiile în care am și nimerit o Valea Prahovei aproape zidită de numărul mare de mașini din weekend.În mediul urban, consumul a sărit ușor de 12.5 litri la 100 de km, cu tot cu un sistem start-stop care a mai oprit motorul la semafor. Repornirile nu au fost deranjante, motorul fiind foarte bine echilibrat și lipsit de vibrații. În fișa tehnică, Mitsubishi anunță un consum mixt de 7.5 litri în regim NEDC și de 8.7 litri în regim WLTP. Bineînțeles, acesta din urmă este mai aproape de realitate.Dar pentru că nu toți producătorii auto au publicat valori WLTP ale consumului, voi face comparația raportându-mă la promisiunile oficiale obținute în regim NEDC. Prin urmare, dacă ne uităm în segment, vedem că un Skoda Kodiaq de 180 CP, cu automată și 4x4 consumă 7.3 litri/100 de km, deci ușor mai puțin decât Outlander, deși are cu 30 de cai în plus. Lucru valabil și pentru Peugeot 5008, care vine tot cu 180 de cai, dar fără 4x4, și promite 7 litri/100 km.Nissan X-Trail și motorul său pe benzină de 163 de cai putere, cu transmisie manuală și fără 4x4, consumă mult mai puțin, adică 6.2 litri/100 km. Și un Mazda CX-5 cu 160 CP, automată și 4x4 consumă de asemenea mai puțin: doar 6.6 litri/100 km. Frații Kia Sportage și Hyundai Tucson, cu motoare de 177 cai putere, cutii automate și 4x4, consumă aproape la fel, respectiv 7.4 și 7.5 litri/100 km.Honda CR-V cu motorul său de 1.5 litri turbo, cu 4x4, dar cu manuală, consumă sensibil mai puțin: 6.6 litri/100 km. Nu mai vorbim de Ford Kuga, cu 4x2, manuală și 150 de cai putere, care anunță doar 6.2 litri/100 km.
Toyota RAV4, care este cel mai potrivit rival pentru Outlander, pentru că vine tot cu motor de 2.0 litri, CVT și 4x4, promite un consum semnificativ mai mic: 6.5 litri/100 de km.
CONTINUAREA AICI:
http://www.automarket.ro/test-drive/mit ... 89915.html
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2332
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Mar 20, 2019 8:46 am

TEST: Mitsubishi Eclipse Cross – Schimbare de stil
Sincer, când am auzit acum mai bine de un an că Mitsubishi Eclipse va apărea și pe piața europeană, deja aveam în fața ochilor coupeul elegant de pe piața americană și îmi puneam întrebări despre ce motorizare i s-ar potrivi mai bine „Bătrânului continent”. Iar după lansarea de anul trecut de la Geneva… am descoperit că-i stă bine și în haine de SUV.
Și cum silueta s-a mai împlinit puțin și nu­mele a mai căpătat o completare: Cross. Pe de altă parte, dacă mi-aș fi adus aminte la timp de Concept XR PHEV II, apărut cu doi ani înainte, surpriza n-ar fi fost atât de mare.
Privit din partea frontală, prima impresie este foarte „Outlander-esque” mai ales când ai de-a face cu Dynamic Shield, puternica semnătură a identității stilistice a constructorului nipon. Privind profilul, linia plafonului îți arată că, de fapt, denumirea Eclipse are legătură cu „vechiul” coupe sport de pe tărâmul Unchiului Sam, iar consolele scurte arată că noul model este în egală măsură musculos și agil. Pe de altă parte, poți să juri că trendul deschis de X6 a devenit aproape literă de lege în proiectarea noilor SUV-uri, fie ele de oraș sau nu. În cazul acesta, chiar dacă japonezii au avut grijă să-l personalizeze, pe alte piețe a fost recunoscut și categorisit rapid drept CUV (Coupe Utility Vehicle). Spatele lui Mitsubishi Eclipse Cross aduce la rândul său o abordare inedită prin divizarea hayonului în două planuri. Practic este vorba de „linia” luminoasă care unește cele două blocuri optice din spate în formă de bumerang. Oricum, fanii lui Honda Civic hatchback știu ei de ce vor zâmbi pe sub mustață.
nteriorul lui Mitsubishi Eclipse Cross este pe măsura constructorului japonez, adică funcționalitate și finisări de clasă premium. Bordul a fost gândit ca o structură duală: zona superioară este destinată funcțiilor informative, iar cea inferioară celor de comandă. De altfel, partea care o să vă intereseze cel mai mult se află în stânga volanului unde sunt cele ce vizează dinamica lui Eclipse. Foarte „stylish” o să vi se pară și touchpad-ul amplasat pe consola de podea, lângă maneta schimbătorului de viteze. De aici aveți control asupra funcțiilor de radio, bluetooth, ale camerei de vedere spate sau navigației afișate pe un ecran color de 7 inci amplasat central pe planșa de bord. Partea faină este că, pentru interior, ampatamentul de 2.670 mm, același ca la platforma folosită de Outlander sau ASX, îi permit să obțină un spațiu extins astfel încât, pe banchetă, cineva trecut bine de 1,85 m poate să călătorească confortabil chiar dacă scaunele sunt ocupate de persoane de aceeași talie. Adică stai ca un belfer în toată regula și îi poți lăsa pe alții să-și bată capul cu volanul. Și încă ceva, nivelul de echipare a fost Intense+, al treilea dintre cele patru existente pe piața noastră, și a însemnat că aveți standard trapă de plafon panoramică acţionată electric, însă, dedicată doar variantei cu tracțiune integrală. Motorul avut la dispoziție a fost unul de 1,5 litri, supraalimentat, nou-nouț după cum spun japonezii, care dezvoltă 163 CP și un cuplu motor maxim de 250 Nm începând de la 1.800 rpm și care a fost cuplat la o cutie CVT. Combinația este cât se poate de comodă și aveți și o funcție sport care vă permite să folosiți, în modul manual, padelele din spatele volanului. Pe de altă parte, pentru cei care petrec multă vreme în traficul urban poate însemna o reală relaxare mai ales când scapă de „amestecatul” în cutia de viteze la fiecare semafor. De altfel, îi ajută și pe cei care fac o mică „ieșeală” în natură dacă adăugați aici și aportul sistemului S-AWC (Super – All Whell Control). Aveți la dispoziție trei moduri de conducere: Auto, Snow și Gravel. În mod normal sistemul transmite cuplul optim punții față, iar în funcție de anumiți parametri cum sunt poziția clapetei de accelerație, viteza vehiculului și cea unghiulară a roților sau forța de frânare acesta poate varia transmiterea cuplului între cele două punți până la 50/50 astfel încât să nu aveți bătăi de cap indiferent de condițiile de rulare în care conduceți. Acționarea modurilor de conducere se face de la comutatorul amplasat pe consola de podea, deasupra touchpad-ului. În definitiv, vă mai trebuie ceva ca să ajungeți unde doriți?
http://www.autotestmagazin.ro/test-mits ... e-de-stil/
##########################

Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator