Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 26, 2019 9:09 am

Probă de Drum - Mitsubishi L200

Trecuseră 4 decenii de la prima apariție, iar niponii lansau a șasea generație. Cunoscătorii au remarcat imediat cabina spațioasă și confortabilă, dar și profilul musculos pe care îl etala. Ca fan al pick-up-urilor pe o piață în care concurența este extrem de serioasă iar rivalii puternici, precum Nissan Navara, Toyota Hilux, Ford Ranger sau chiar fratele geamăn Fiat Fulback, am ținut să-l cunosc mai bine pe noul L 200.
La o primă privire am constatat o bizarerie. Culoarea mașinii de test drive era portocaliu, aproape aceeași nuanță ca la modelele Ranger sau Navara, probabil un semn că stiliștii auto păstrează o tendință comună.

Sub sloganul ”inginerie dincolo de robusteţe” L200 a trecut prin câteva transformări. Partea frontală emană forță, noul sistem 4WD îmbunătăţit furnizează performanţe off-road mai bune, iar la capitolul siguranței, mașina beneficiază de cele mai noi tehnologii din domeniu, raportându-ne și la sistemele de asistenţă pentru şofer.

Gata de drum, am țâșnit prin Bucureștiul aglomerat. În pofida gabaritului, L200 s-a dovedit sprinten și agil, cu un interior cazon dar cochet. Motorul diesel de 2,2 litri și 150 CP, cuplat la o cutie de viteze în 6 trepte, oferă multă putere chiar și pentru un demaraj în forță. Adevăratele trăiri sunt însă cele pe teren accidentat, unde tracțiunea integrală își demonstrează atuurile, desi suspensiile mi s-au părut cam prea moi pentru greutatea mașinii. Și ca să nu uit, consumul de carburat în regim mixt s-a situat la 8,7 l/100 km.

Noile modele L200 4WD sunt dotate fie cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Cu ajutorul unui buton amplasat la îndemână, între scaunele față, am setat pe rând modurile (pietriş), (noroi/zăpadă), (nisip) şi (stâncă, doar în 4LLc). Când este angrenat, modul Off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de auto-extragere din noroi sau zăpadă. Performanțele sunt remarcabile, doar Ford Raptor fiind mai puternic în acest moment.

Aminteam de multitudinea sistemelor de siguranță pe care le oferă L200, la fel ca mai toate rivalele. La coborâri abrupte,viteza este controlată electronic pentru reduce riscul unei alunecări, avem sisteme de asistare a şoferului precum atenuarea coliziunii frontale, care poate detecta vehicule şi pietoni din faţă, și un altul care ajută la evitarea lovirii laterale a altui vehicul când schimbi benzile, prin detectarea vehiculului din spate sau din lateral spate şi alertarea audio şi vizuală a şoferului și multe altele. Timpul limitat nu mi-a dat șansa să îl cunosc profund pe L200, dar pick-up-ul celor de la Mitsubishi rămâne una dintre cele mai râvnite camionete de pe piață, întrucât nu întâmplător, japonezii au vândut de-a lungul timpului aproape 5 miliane de unități.
http://www.romania-actualitati.ro/proba ... 200-131933

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 11, 2019 12:43 pm

FOTO Test Drive Mitsubishi L200 - Un cărăuş din viitor

Deşi un pickup, ar putea oricând să apară într-o peliculă a cărei acţiune este plasată undeva prin 2100, şi s-ar integra perfect în peisaj. Totuşi, vorbim despre un pickup din 2019, vorbim despre noul Mitsubishi L200.


Este unul din numele grele din segmentul pickup-urilor, este unul din modelele care a pus umărul pe parcursul a 5 generaţii la construirea imaginii de vehicul universal. Mitsubishi a produs primul model utilitar, Mizushima – un pickup cu trei roţi cu o sarcină de 400 kg, în 1946. Prima generaţie L200 a debutat în 1978, a doua a fost lansată în 1986, a urmat a treia generaţie în 1995, a patra în 2005, iar în 2015 şi-a făcut debutul a cincea generaţie. Şi la 40 de ani după ce primul pick-up truck de o tonă a fost lansat şi cu peste 4,7 milioane de vânzări globale cumulate de atunci – din care 416.000 sunt încă folosite în Europa în 2019 , Mitsubishi introduce a 6-a generaţie de L200. Evident se naşte o întrebare legitimă: O nouă generaţie la doar 3-4 ani de la debutul celei de a cincea, când ciclul de viaţă al unui astfel de model este de minim 10 ani? GALERIE FOTO Dacă selectăm ca punct de plecare şasiul... putem spune că este un facelift. Dacă privim restul maşinii... putem vorbi despre o generaţie nouă. La capitolul design, Mitsubishi a reuşit performanţa de a trimite în showroom-uri una dintre cele mai exotice caroserii, şi acest lucru este valabil indiferent de segment. Personal sunt încă puţin surprins de curajul niponilor, dar în sensul bun. Mitsubishi şi-a denumit noul design – Rock Solid, şi încorporează la partea frontală identitatea vizuală – Dynamic Shield, detaliu care este o semnătură a modelelor constructorului nipon. La nivel exterior notăm o poziţionarea a capotei cu 40 mm mai sus, adoptarea unui sistem de iluminare full LED, adoptarea unor jante de aliaj de 18 inch şi integrarea unor trepte laterale mai late

L200 se laudă cu un unghi de atac de 30 grade, unghi de degajare de 22 grade, un unghi de rampă de 24 grade şi unul de înclinare laterală de 45 grade şi o gardă la sol de 205 mm. Comparativ cu vechea generaţie, noul L200 este mai lung cu 2 cm, având o lungime de 5.305 mm. Se mai laudă cu un raport benă/ lungime totală de 29%, o rază de întoarcere de doar 5,9 metri şi o masă redusă pentru acest gen de vehicul – între 1.900 şi 2.000 kg, în funcţie de echipare.

Vorbim atât de repede despre un noul L200 pentru că în Europa normele privind emisiile sunt tot mai drastice. Niponii au fost nevoiţi să vină cu un upgrade la nivelul motorizării. Sub capotă acum se află un propulsor nou de 2.2 litri care va permite generaţiei a 6-a de L200 să respecte cerinţele Euro 6d temp. În particular, un sistem de evacuare a gazelor cu purificare (SCR) ce foloseşte injecţie AdBlue a fost montat pentru a reduce nivelul de emisii de NOx. Noul propulsor dezvoltă 150 CP la 3.500 rpm şi 400 Nm între 1.750 şi 2.250 rpm. Un propulsor mai silenţios şi care transmite în cabină mult mai puţine vibraţii, din acest punct de vedere rafinamentul la bordul lui L200 a crescut. Vorbim şi de o cutie de viteze nouă, este vorba de o unitate automată cu 6 trepte. Dacă această unitate ar fi o idee mai rapidă, nu cred că ar fi deranjat niciun client al noului model. La nivelul şasiului s-a păstrat aceeaşi configuraţie pentru suspensie, însă s-a optat pentru arcuri faţă mai tari şi amortizoare mai mari, iar pe spate arcuri lamelare mai tari şi amortizoare cu forţa de amortizare optimizată. În viaţa de zi cu zi se traduce printr-o uşoară reducere a ruliului şi tangajului pe drumurile civilizate, dar prin conservarea capacităţii de filtrare în offroad fără a-şi scutura violent ocupanţii. Tot la nivelul şasiului bifăm şi discuri de frână faţă care au crescut de la 294 mm la 320 mm şi sunt de asemenea dispuse cu pistoane cu doi cuzineţi (2 x 45 mm faţă de sistemul anterior de 60 mm cu un cuzinet). Materialul folosit pentru plăcuţa de frână este şi el superior.

Punctul forte al noului L200 este sistemul de tracţiune integrală. Iniţial dezvoltat pentru Pajero, sistemul Super Selectal MMC (acum“Super Select 4WD-II”) permite şoferului să aleagă cea mai potrivită setare a cutiei de transfer, în funcţie de teren şi de condiţiile demers. Trecerea de la 2WD la 4WD se poate face fără a fi nevoie să opriţi maşina(posibil sub 100 km/h), indiferent de suprafaţa de rulare. Sistemul Super Select 4WD-II controlează distribuţia cuplului faţă/spate via un diferenţial central în mod automat când se rulează în regimul 4H. Cutia de transfer de la L200 dispune şi de modul 4LLc – treapta redusă de demultiplicare, iar dacă se complică lucrurile, poate fi blocat şi diferenţialului spate. În plus, modelul vine şi cu programe de rulare predefinite - GRAVEL (pietriş), MUD (noroi), SNOW (zăpadă), SAND (nisip) şi ROCK (piatră – doar dacă este selectat modul 4LLc). Noul L200 impresionează şi prin adoptarea unui pachet generos de sistem de asistenţă: hill descent control, sistem cu 4 camere video ce oferă vizualizare 360 grade, avertizare la părăsirea benzii de rulare cu monitorizarea unghiurilor oarbe, avertizare la manevrele cu spatele privind vehicule care se apropie. O zi întreagă am călărit crestele Carpaţilor de Curbură, fără să resimţim vreun moment de slăbiciune din partea lui L200. Noua generaţie rămâne un model dur, dar care a primit un upgrade masiv pentru a face viaţa a bord cât mai plăcută. Altceva... un rulaj liniştit la drum lung a însemnat un consum mediu de 8,5 litri. Fişă tehnică Mitsubishi L200 Motor – turbo diesel, L4, 2.268 cmc, 150 CP@3.500 rpm, 400 Nm@1.750-2.250 rpm. / Transmisie – cutie automată cu 6 trepte, tracţiune integrală nepermanentă / Performanţ­e – 174 km/h v. max, 0-100 km/h NC. / Portbagaj – benă (1.520 mm lungime, 1.470 mm lăţime, 475 mm înălţime)- / Rezervor – NC / Dimensiuni – L/l/h (mm) 5.305/ 1.815/ 1.780, ampatament – 3.000/ Consum mediu declarat – 8,8 litri/ 100 km / Consum în test – 8,5 / Preţ­ de bază – de la 23.431 euro

https://adevarul.ro/life-style/auto/fot ... index.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 13, 2020 9:39 am

Mitsubishi Outlander PHEV – Un SUV pentru liniștea orașului


Mitsubishi Outlander PHEV este cel mai bine vândut model cu încărcare la priză din Europa. Recent, a primit o restilizare și un pachet tehnologic îmbunătățit. Iată primele impresii.

Cât timp mai avem acces gratuit la stații de încărcare, dar și la stimulente guvernamentale consistente, cumpărarea unui automobil electric va fi întotdeauna o afacere profitabilă. Totuși, mulți sunt dispuși să sacrifice din aceste avantaje pentru mai multă flexibilitate la parcurgerea distanțelor mari, iar aici modelele hibride se potrivesc cel mai bine. Sau, dacă vrei să experimentezi ce e mai bun din cele două lumi, alegi un model hibrid cu încărcare la priză. Sau unul electric cu încărcare la priză, care e același lucru, doar că sună mai eco.În această categorie, Mitsubishi Outlander PHEV este seniorul incontestabil, cu cele mai bune cifre de vânzări la nivel european. În total, la nivelul anului 2017, peste 105.000 de utilizatori au ales acest model în Europa. Am profitat de recenta actualizare a modelului pentru a afla de ce e SUV-ul japonezilor atât de popular.

Ca noutăți, Mitsubishi pomenește designul actualizat (imposibil de observat dacă nu ești fan al mărcii), dar și un upgrade consistent al tehnologiei de sub capotă. Aici notăm înlocuirea motorului pe benzină de 2,0 litri cu unul de 2,4 l care funcționează în ciclu Atkinson, foarte eficient, creșterea puterii motorului electric de pe spate (de la 82 la 95 CP) și o baterie cu capacitate mai mare (13,8 kWh față de 12 kWh).Atât timp cât există suficient curent în baterie, Outlander PHEV va favoriza modul electric de rulare, dar la accelerații puternice motorul termic va porni pentru a suplimenta curentul din baterie. În aceste momente, Outlander va funcționa în modul „hibrid serial. La viteze mari, motorul termic va porni pentru a acționa direct roțile, avem așadar modul „hibrid paralel.

În modul electric, performanțele dinamice sunt foarte bune, departe de ceea ce obișnuiesc să ofere modelele hibride. O apăsare energică pe accelerație nu va determina neapărat pornirea motorului termic, iar creșterea vitezei se face aproape sportiv, ca și cum cele aproape două tone ale mașinii ar fi anulate de electricitate.

Autonomia promisă cu propulsia electrică este de 45 km în ciclul WLTP. În condiții de iarnă, dar cu temperaturi moderate, ușor negative, noi am reușit parcurgerea a 29 km în modul electric, fără să facem eforturi de economisire (am folosit climatizarea, la fel ca și încălzirea în scaune, spre exemplu). Această performanță îi permite lui Outlander PHEV să ruleze aproape exclusiv electric în majoritatea situațiilor (cu încărcare zilnică însă). În unele cazuri, aproape gratis.
Prima impresie
Outlander PHEV are valențe practice remarcabile, fiind versatil și comod în utilizare. Performanțele dinamice sunt bune, iar autonomia electrică este suficientă pentru majoritatea scenariilor urbane. Standardul de încărcare CHAdeMO nu este foarte răspândit.



Date tehnice
Motor L4, benzină + două motoare electrice – Cilindree 2360 cmc – Putere 135 CP (benzină) + 82 CP (electric față) + 95 CP (electric spate) – Cuplu maxim 211 Nm/4500 rpm (benzină) + 137 Nm (electric față) + 195 Nm (electric spate) – Transmisie Integrală/cutie automată – Baterie Li-Ion 13,8 kWh – L/l/h 4695/1800/1710 mm – Masă la gol 1.880 kg – Portbagaj 453-1.584 l – 0–100 km/h 10,5 s – Viteză maximă 170 km/h – Consum 14,8 kWh/100 km, 2,0 l/100 km – Emisii CO2 46 g/km – Preț 42.352 de euro

Verdict
Outlander PHEV este confortabil, silențios și dispune de rezerve dinamice foarte bune, chiar și atunci când rulează exclusiv electric. Autonomia este, în acest mod, de aproximativ 30 km în condiții de iarnă, suficientă pentru majoritatea cazurilor.



https://www.auto-bild.ro/teste/drive-te ... 73552.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 21, 2020 8:49 am

Test drive Mitsubishi L200. Camioneta japoneză pe care te poţi baza indiferent unde mergi
Mitsubishi face pickup-uri de mai bine de 40 de ani, iar anul acesta introduce ce de-a şasea generaţie Mitsubishi L200, ocazie cu care reprezentanţa din România a organizat un test drive. Traseul ales a fost Bucreşti – Predeal, însă nu am mers pe DN aşa cum v-aţi aştepta, ci pe drumuri lăturanlice neasfaltate, condiţii prielnice pentru o astfel de maşină de a-şi demostra calităţile.

Aveţi puţine şanse să confundaţi noul Mitsubishi L200 cu orice alt pickup de pe piaţă. Acest lucru se bazează mai ales pe design-ul frontal distinctiv, care îi conferă un aspect mai impunător. Înălţimea capotei a crescut cu 40mm, iar toate versiunile sunt dotate cu jante din aliaj cu dimensiuni de la 16 la 18 inci. În ceea ce priveşte partea practică, dimensiunea benei rămâne neschimbată: măsoară 1.520 mm lungime şi este lată de 1.470 mm, punându-l la egalitate cu majoritatea rivalilor săi, precum Ford Ranger şi Nissan Navara.

În ceea ce priveşte interiorul nu există o schimbare drastică, dar proprietarii modelului L200 anterior vor observa câteva îmbunătăţiri. Pentru început, scaunele din faţă beneficiază de o mai mare susţinere laterală, iar baza scaunului este ceva mai lungă pentru a oferi mai mult sprijin pentru picioare.

Pe versiunile superioare, scaunele din faţă sunt încălzite, iar poziţia şoferului este reglabilă electric. Volanul prezintă un nou design în patru spiţe, cu comenzi multifuncţionale uşor de utilizat. O reînnoire a consolei centrale aduce un design mai modern, deşi ecranul tactil color nu are aceeaşi calitate ca a competitorilor – X Class, să zicem. Pe bancheta din spate se stă foarte bine, spaţiul fiind în limite normale. Vizibilitatea este decentă în toate direcţiile, dar cei care nu vor să admire peisajul pot să stea pe telefon, în spate existând şi sloturi USB pentru încărcare.
Sub capota lui L200 se află un nou motor diesel cu patru cilindri turbo cu 2,2 litri. Produce 150 de CP şi are un cuplu generos de 400 Nm. Este proiectat să îndeplinească cele mai recente reglementări privind emisiile Euro6d temp şi, de asemenea, este echipat cu un sistem cu injecţie AdBlue. Dispune de un rezervor de 21 litri de AdBlue, care se află sub o clapetă separată lângă capacul de alimentare cu combustibil. Performanţa motorului cu puterea sa de 150 CP este decentă, însă cei care duc frecvent sarcini mai grele şi-ar fi dorit o putere mai mare. La viteze de autostradă motorul are un sunet mai rafinat, acesta fiind şi rezultatul creşterii cantităţii materialelor izolante din cabină. Consumul mixt întregistrat în timpul testului a fost 13 litri la suta de km, dar având în vedere că atunci când mergi în off-road nu prea poţi circula „la consum” cifrele sunt decente.

Noua transmisie automată cu şase trepte face o treabă foarte bună. Cei mai pretenţioşi pot schimba manual vitezele prin intermediul padelelor din spatele volanului, deşi cutia de viteze reacţioneză destul de rapid în modul automat la apăsarea la podea a pedalei de acceleraţie.
Din punct de vedere al condusului pe şosea Mitsubishi L200 este o maşină foarte plăcută. Direcţia necesită ceva mai mult efort la viteze mai lente, dar este relativ uşoară şi sensibilă pe măsură ce ritmul creşte.

În off-road însă L200 se simte ca peştele în apă, şi am apucat să testăm asta. Am condus această maşină prin locuri prin care nu poţi intra cu o maşină normală. Garda la sol de 205 mm este suficient de mare încât să poţi trece fără probleme prin şanţuri pline cu apă, iar încrucişările de punţi nu sunt o problemă. Maşina pe care am condus-o a intrat prin tot felul de şleauri dar, chiar şi aşa, nu a rămas împotmolită. Organizatorii au ales bine traseul de off-road pentru a pune la încercare abilităţile lui L200.

Pentru mulţi, acesta vehicul folosit pentru cărat în locuri greu accesibil, iar în acest sens, îşi face treaba. Tracţiune integrală îi permite să traverseze anumite condiţii foarte dificile, iar alegerea unor anvelopel de teren poate să-i sporească şi mai mult capacităţile. Este dotat cu un sistem de tracţiune integrală împreună cu un diferenţial central blocabil. Şoferii pot comuta între două şi patru roţi chiar dacă maşina se află în mişcare. Suspensia este foarte moale, iar acest lucuru înseamnă că există ruliu. Însă roţile mari şi suspensia sunt gândite să amortizeze foarte bine gropile şi drumurile neasfaltate.
Există o gamă mai largă de sisteme de asistenţă, acestea includ un sistem de avertisment la coliziunea cu maşinile din faţă şi pietoni cu frânare automată de urgenţă, avertizare la părăsirea benzii şi asistenţă la schimbarea benzii. Asistenţa la pornire în rampă ajută la plecările pe suprafeţe înclinate, şi o alerta transversală este utilă la ieşirea din locul de parcare. Vederea cu ajutorul camerei 360 ​​de grade este parte a sistemului, aceasta fiind utilă în parcare.

Noul L200 facelift inspiră încredere în capacitatea sa de a aborda un teren accidentat. Unghiurile de atac de 30 de grade şi un unghi de degajare de 22 de grade ar trebui să însemne că există şanse mici ca maşina să atingă solul în situaţii de off-road. A şasea generaţie a modelului vine cu un pachet decent de dotări, care au adus un aport vizual mai important. Lipsa unei versiuni cu putere mai mare ar putea fi una din nemulumiri, însă cu un rafinament crescut al interiorului putem spune că L200 face un pas înainte în ceea ce oferă.
https://www.promotor.ro/teste-auto/test ... i-18416202

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Ian 23, 2020 10:42 am

Test Mitsubishi L200: Cu Optimus Prime prin Cybertron
Nu este o mașină. E o mașinărie. Noul L200 arată de parcă a evadat din pelicula Transformers, iar noi l-am testat pe trasee de o duritate greu de imaginat. Pare că Optimus Prime a ieșit la plimbare pe planeta natală, Cybertron. În test, cu noua combinație motor 2.2Di-D – cutie automată cu 6 trepte.


Dați-mi un punct de sprijin și mut Pământul din loc”, rostea Arhimede în secolul 2 înainte de Hristos. Ei bine, stimate domn, eu ți l-am găsit după 23 secole: este bena noului L200! Dacă, după traseul imposibil pe care l-a pus la punct „Profesorul” George Grigorescu, niciunul dintre cele 12 exemplare nu a scârțâit nici măcar dintr-o încheietură, atunci puteți fi siguri că nu-i veți găsi limitele noului L200. Mașina asta este, practic, la fel de indestructibilă precum arată: nu cred să fi pus mâna vreodată pe un cal de povară mai insensibil la orice obstacol decât samuraiul.

Privind înapoi, au trecut 4 decenii de când Mitsubishi a lansat primul pick-up cu o tonă sarcină utilă, iar de atunci au comercializat peste 4,7 milioane de unități pe glob. Dintre ele, 416.000 încă muncesc doar pe străzile din Europa: iată cea mai bună dovadă că durabilitatea stă ștanțată în genele lui L200. Acum a ajuns la a șasea generație, care mai păstrează 51% din elemente de la precedenta versiune.

Importanța lui în linia japonezilor e majoră, pick-up-ul fiind al doilea cel mai bine vândut model, după Outlander. Tocmai de aceea, curajul de a-l înzestra cu un design atât de radical merită apreciat: în general, nu e bine să-ți asumi riscuri cu modele de succes. Doar că niponilor le-a ieșit senzațional. Un scut indestructibil, continuat cu farurile full-LED (în premieră) poziționate sus, pentru a rămâne utile și în vaduri adânci, flancat de proiectoarele de ceață supradimensionate și conturat cu mult crom definește zona frontală.Linia ascendentă a geamurilor laterale și separația în forma literei «J» dintre cabină și benă au rămas neatinse, ca elemente definitorii ale modelului, dar în spate, stopurile puternic stilizate au fost înlocuite cu unele convenționale, tocmai pentru a ilustra crezul inginerilor: L200 nu este un vehicul de lifestyle, ci un cal de povară. Pentru a compensa rezistența la înaintare dată de botul mai înalt cu 4 cm, oglinzile au fost redesenate, a fost adăugat un element care împiedică pătrunderea curenților între spațiul dintre benă și cabină, iar rollbarul opțional are acum aceeași înălțime cu cabina.

La interior, chiar dacă linia bordului a rămas neschimbată, volanul cu patru spițe și comenzile climatizării automate au fost „importate” de la Outlander, și astfel imaginea de ansamblu a cabinei s-a rafinat simțitor.

Se stă la fel de sus ca în fosta generație, dar scaunele au fost complet regândite, pentru a oferi suport lateral mai bun și a menține femurul într-o poziție mai firească. În spate se stă mai lejer decât v-ați imagina, pentru că lungimea de 1.745 mm a cabinei duble nu este egalată de niciun rival, bancheta confortabilă, cu șezut moale și spătar înclinat vine cu cotieră centrală cu suport de pahare, iar pe fețele de uși au apărut zone căptușite cu material moale.

Practic, patru persoane de statură medie (1,80 m) pot călători fără vreo restricție de spațiu. Există câte două mufe USB pe fiecare rând, care încarcă rapid telefoanele și tabletele (5,19V și 1,31A, adică 6,8 W măsurați de noi).

La fel de spectaculoase precum schimbările de design sunt și cele legate de dinamică. În primul rând, motorul și transmisia sunt complet noi, iar inginerii le-au reglat în spiritul muncii. Față de fostul L200 cu motor 2.4D, diferențele sunt sesizabile sub mai multe aspecte.

În primul rând, motorul accelerează mai uniform, pentru că, deși cuplul maxim a scăzut de la 430 Nm la 400 Nm, acum este menținut pe plaja 1.750-2.250 rpm, și nu are un vârf la 2.500 rpm, ca la fostul 2.4D. Cine se așteaptă, totuși, la accelerații fulminante, să caute în altă parte, pentru că L200 are alte preocupări. De exemplu, să reziste o veșnicie, pentru că transmisia schimbă de multe ori în oraș la 1.500 rpm, fiind dese situațiile când, între două semafoare apropiate rulează deja „într-a cincea”. Sau să se mențină silențios pe autostradă, grație ultimelor două trepte lungi, care permit rularea cu 130 km/h la 2.300 rpm, fără a crește nivelul de zgomot.
Ce-i drept, a primit și elemente fonoabsorbante suplimentare pe sub bord și pe sub podea. Dacă o calci, însă, schimbă după turația de putere maximă, în vecinătatea a 4.000 rpm, dând tot ce poate. Ținuta de drum este mai bună, pentru că lamelele suspensiei spate au fost recalibrate, iar amortizoarele au diametru mai mare, pentru un plus evident de confort pe banchetă. Pe drum național, L200 s-a mulțumit cu 6,5 l/100 km.

Consumul pe autostradă a fost de 9 l/100 km, iar după încă niște sensuri giratorii pe Centura Ploieștiului a început supliciul gândit de fostul campion de raliuri George Grigorescu. Macadam, drum forestier, rampe și pante cu înclinații alarmante, pietre, noroi, vaduri și pământ – am avut de toate pe un traseu în care am încrucișat punțile mai mult decât în orice alt test oficial și care ne-a obligat să folosim inclusiv reductorul de turație, pentru a putea înainta.

Un fel de Cybertron, în care Optimus Prime aka L200 s-a simțit ca acasă. Regimul a fost atât de dur, încât am ajuns la Cabana Susai cu dureri de gât din cauza denivelărilor, iar L200 nici măcar „pâs” n-a zis. A doua zi, pe DN1, exemplarul meu s-a dovedit la fel de liniștit și de închegat ca înaintea testului off-road. Solid as a rock. Imposibil de stricat. Imperturbabil la orice obstacol. Perfect. Toate, pentru că, deși șasiul a rămas neschimbat, restul structurii de rezistență a fost îmbogățit inclusiv cu oțel ultra-înalt aliat (980 Mpa), ușor și imposibil de deformat.

La startul vânzărilor în România, noul L200 are un preț promoțional de bază de 23.431 euro (TVA inclus) și ajunge la 37.116 euro pentru versiunea de top.

Suveran în teren accidentat

Selectorul rotativ de pe tunelul central are patru programe de funcționare: 2H (punte spate motoare), 4H (4×4 pentru cale de rulare alunecoasă), 4HLc (4H cu blocarea diferențialului central) și 4LLc (4HLc cu reductor de turație cuplat). În programele 4HLc și 4LLc, apăsând butonul Off-road (aflat în dreapta), pot fi selectate modurile de rulare: Gravel (pietriș), Mud/Snow (noroi/zăpadă), Sand (nisip) și Rock (piatră). De asemenea, pentru coborârile abrupte, L200 este prevăzut cu Hill Descent Control (butonul din stânga), care menține viteza curentă, indiferent de înclinația pantei.

Verdict
Mașinăria învinge omul: după câteva zeci de km de off-road în atmosferă rarefiată, L200 a fost la fel de solid, în timp ce noi am avut nevoie de un timp îndelungat de reculegere. Noua generație a câștigat mult în rafinament, dar a rămas același cărăuș indestructibil pe care-l cunoșteam.


https://www.autoexpert.ro/test-mitsubis ... cybertron/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 03, 2020 2:51 pm

Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT – SUV + benzină? Funcționează!
Într-un articol anterior am văzut ce poate versiunea hibridă a lui Outlander. Dar fără motor electric?

Nu cu mult timp în urmă, era aproape de neconceput să alegi un motor pe benzină pentru un SUV. Consumul mare și cuplul anemic în zona inferioară de turații sunt doar două dintre motivele pentru care motorul pe benzină era ultimul pe listă la configurarea unui model cu veleități recreaționale.Ce s-a schimbat între timp? Dieselgate! Teama de diesel a crescut în intensitate în urma scandalurilor consecutive, iar acum cumpărătorii se gândesc de două ori înainte de a alege un motor cu autoaprindere, chiar și când este vorba de o mașină mare.

Așadar, avem un exemplu perfect cu Mitsubishi Outlander: un SUV compact de 4,70 metri, echipat cu un motor pe benzină aspirat de 2,0 litri/150 CP și o cutie de viteze cu variație continuă – japonezii iubesc această soluție tehnică, în ciuda dezavantajelor sale. Între acestea amintim în treacăt efectul de praștie – o accelerație energică va produce doar zgomot într-o primă fază, abia după o secundă-două, care la o depășire par o eternitate, mașina își grăbește ritmul.

Totuși, cutia CVT are și avantaje. Între acestea amintim simplitatea constructivă și confortul în utilizare – nicio altă cutie de viteze nu este atât de lină atunci când aceasta este condusă relaxat, așa cum îi place cel mai mult. Outlander nu face excepție din acest punct de vedere: accelerează progresiv și te va răsplăti cu un rafinament imbatabil, accelerează brusc și ți se va părea că motorul, deși se rotește cu 5000 rpm, nu trage deloc. E nevoie de puțin studiu aici, dar în scurt timp vei deveni expert.

Trecând peste particularitățile sistemului de propulsie, trebuie precizat că Outlander se va simți foarte bine pe șosea, iar sistemul de tracțiune integrală, atunci când este configurat, îi va permite un plus de libertate în afara șoselei, dar fără performanțe deosebite în off-road.

Traficul urban este cel mai potrivit scenariu pentru cutia CVT a lui Outlander, acesta fiind în același timp relativ ușor de manevrat în spații înguste. Confortul suspensiei este unul foarte bun, astfel că traversarea șinelor de tramvai nu va fi o problemă.

Verdict
Chiar și cu motorizarea pe benzină, Mitsubishi Outlander reprezintă o alegere inspirată. Chiar dacă nu va străluci în off-road, cutia CVT îi asigură un confort foarte bun în utilizarea urbană, acolo unde punctează și suspensia confortabilă a japonezului.

https://www.auto-bild.ro/teste/mitsubis ... 75299.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 04, 2020 11:08 am

Test de consum cu cea mai vanduta masina SUV electrica din lume! Noul Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019
Japonezii de la Mitsubishi au reusit sa detroneze marca Toyota, la capitolul productie de masini electrice.



Totul a inceput in anul 2009, cand Mitsubishi Motors a anuntat ca urmeaza sa dezvolte de la zero o masina SUV electrica PHEV, care va avea si un motor termic si care sa reprezinte cu adevarat un salt imens cand urmeaza sa fie comparata cu un hibrid clasic.

De atunci si pana in prezent, noul Outlander PHEV a demonstrat ca este cel mai bine vandut SUV electric din lume, pentru simplul fapt ca Mitsubishi nu a facut rabat de la calitate si, nu in ultimul rand, pentru ca japonezii au dorit ca masina aceasta sa fie cu totul altceva decat un SUV Hibrid.


De partea cealalta, Toyota nu a dorit sa treaca la masinile PHEV, de unde si pierderea unei cote foarte mari din piata cand vorbim de modelul de fata.


DE CE OUTLANDER PHEV SI NU O MASINA ELECTRICA?
La aceasta intrebare se raspunde simplu si facil, respectiv pentru ca o masina electrica 100% din segmentul SUV costa cu pana la 50.000 euro mai mult, iar aceste modele inca nu au atins un nivel al autonomiei reale inca satisfacator.


Exact pentru aceste criterii, noi recomandam, in Romania, un Outlander PHEV, in detrimentul unui model 100% electric, plus ca pe ale noastre meleaguri infrastructura de incarcare a unei masini electrice este APROAPE ZERO!
Si daca vrei sa mergi de la Bucuresti la Timisoara, o poti face fara probleme pentru ca masina de fata are si un motor clasic pe benzina, care este atat de eficient acum, incat pur si simplu nu prea ai nevoie de o masina electrica.


CUM SE CONDUCE UN OUTLANDER PHEV FACELIFT 2019?

Aici venim si spunem ca, extrem de eficient, pentru ca masina de fata, facelift, a promis atat de multe schimbari incat putem spune ca este una aproape noua.
RESTUL

http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... elift-2019

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 06, 2020 11:36 am

TEST MITSUBISHI ECLIPSE CROSS: DESCHIZĂTORUL
Noul Mitsubishi Eclipse Cross SUV Coupe compact este vârful de lance al producătorului și un vector de imagine construit cu scopul de a oferi clienților un performant sistem 4×4 îmbrăcat în haine de gală.


Puțini producători auto se pot bucura de o cunoaștere atât de aprofundată a temei 4×4, Mitsubishi sărbătorind 80 de ani de experiență 4WD, 35 de ani în domeniul SUV și 30 de ani petrecuți în deslușirea tehnologiei All-Wheel-Control. Cu un asemenea arsenal la purtător, anul 2017 vine cu noul SUV compact coupe, Eclipse Cross, un model desenat cu inima și construit rațional. Barcelona este locul unde Mitsubishi a decis să ne prezinte noul membru al familiei SUV, o măiestrie japoneză care, la prima vedere, atrage toate privirile.

Nu-mi aduc aminte un alt model SUV al mărcii care să frapeze atât de mult – forme de diamant, linii curajoase, un spate care să lase parfum de coupe.Pentru cei care urmăresc etapele din Campionatul Mondial de Rally-Raid, această caroserie aduce cu cea a modelului Mitsubishi MPR1O. Din lateral, Eclipse Cross seamănă cu un sportiv aflat în blocul de start, cu linia mediană în formă de pană, pentru a accentua senzaţia de mișcare potrivită formatului de coupe. Atenția pentru detalii a fost păstrată și la interior, un habitaclu de nouă generație cu tehnologie la zi, o nouă arhitectură a bordului unde organizarea este definită de un ax orizontal ce separă funcţiile în „Informare” (deasupra axului) şi „Operare” (sub ax). Totul este nou și respiră un aer proaspăt: Touch Pad Controller, Smartphone Link Display Audio cu ecran de 7 inch, inclusiv Head Up Display. Pe ecranul color poziționat la nivelul ochilor se pot urmări funcțiile Adaptive Cruise Control (ACC), Forward Collision Mitigation (FCM), Adjustable Speed Limitation (ASL), Lane Departure Warning (LDW), Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS), indicator de schimbare a vitezelor, navigație și lista poate continua.

Spațiul interior și confortul la bord (ampatamentul măsoară 2.670 mm) permit deplasări lungi, cu un plus pentru șezutul scaunelor care este moale și suficient de lung cât să susțină excelent și coapsele. Mai mult, bancheta poate glisa și înclina în 9 pași (între 16 și 23 de grade), iar portbagajul măsoară 466 litri. Din spatele volanului, Eclipse Cross se simte ca o japoneză pur sânge, bine închegată (+55% mai mult oțel de înaltă rezistență la tracțiune), acum cu un nou lonjeron în 3 puncte standard, precum şi ranforsări specifice în partea de sus a capotei, în zona contra-aripilor, traverselor și a plafonului. Și suspensia este mai atent calibrată, cu arhitectură MacPherson pentru puntea față, amortizoare mai responsive și arcuri redesenate. Pe spate regăsim bucşe cu inserţie, care absorb mai bine şocurile în timpul mişcării roţii şi reduc vibraţiile. Sistemul electric de direcție a fost și el reproiectat – vine cu un răspuns mai bun, un nivel de zgomot mai mic, însă mi-aș fi dorit să fie o idee “mai greu”.

Cât privește motorizările, în cadrul testului am condus propulsorul de 1.5 litri benzină 163 CP, care poate fi cuplat la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau automată de tip CVT cu 8 trepte. Bineînțeles, va exista în ofertă și celebra motorizare diesel de 2.2 litri (400 Nm), opțional cu noua cutie de viteze automată cu 8 trepte. Motorul de 1.5 litri este dezvoltat de la zero, suficient de potent cât să se descurce cu masa mașinii și foarte silențios în funcționare. Am remarcat un răspuns imediat la apăsarea pedalei de accelerație – chiulasa face corp comun cu galeria de evacuare a sistemului de distribuție variabilă MIVEC, disponibil atât pe admisie cât și pe evacuare; iar turbocompresorul vine cu supapă de descărcare de tip WasteGate.

Benzină și CVT
Disponibilă cu motorul de 1.5 litri pe benzină, noua cutie CVT cu „Modul Sport” include și o funcţie de schimbare manuală a treptelor de viteză. Cu cele 8 trepte de viteză simulate, „Modul Sport” furnizează rapoarte de transmitere scurte, determinând motorul să funcționeze la potențial maxim. Noua cutie CVT foloseşte un nou sistem de control al modificării raportului de transmitere (new ‘Step-up’ shifting control system), astfel încât se reduce senzaţia de „patinare” caracteristică transmisiilor CVT, când viteza mașinii nu crește direct proporțional cu turația motorului. Logica angrenării în trepte ajută la furnizarea unei senzaţii puternice de accelerare, folosind o modificare scurtă şi subtilă a forţei de acționare pentru a crea impresia că schimbarea treptelor de viteze se face ca la o transmisie automată tradiţională.Am lăsat special la final Sistemul de Control Integrat al Dinamicii Vehiculului (S-AWC). Este o adevărată vitrină tehnologică aptă să gestioneze forţele ce apar în timpul condusului, prin furnizarea cuplului divizat între cele 4 roți. Pe scurt, sistemul 4×4 cu modurile Auto, Snow și Gravel împarte cuplul între punțile față/spate de 100/0%, raport ce poate fi modificat instant la nevoie până la maximum 50/50%.
https://turbomag.ro/test-mitsubishi-ecl ... hizatorul/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 13, 2020 12:15 pm

Test Drive cu noul Mitsubishi ASX facelift 2020! Motor MIVEC 2.0 150 CP si cutie CVT6
Masina de fata este una cu adevarat traditionala, pentru segmentul compact din care face parte.


Si spunem aceasta pentru ca, de fiecare data cand vorbim de ASX, vorbim de un SUV care anul acesta a implinit varsta de 10 ani din momentul lansarii sale pe piata, detaliu extrem de important intr-un segment dominat de masini mult mai noi.

CAROSERIE


Noul ASX reuseste sa-si pastreze principalele caracteristici care au facut ca peste 1 milion de clienti de ASX sa aprecieze acest model chiar si in prezent.
Respectiv, vorbim de un SUV realmente compact, pentru ca masina de fata are o lungime destul de mica de 4.3 metri, iar latimea sa este una peste media segmentui de 1.77 m.
Tinand cont de aceste caracteristici, ASX ofera un spatiu interior foarte bun chiar si cand este comparat cu modelele sale concurente mult mai noi, iar portbagajul sau variabil incepe de la un volum de 406 litri si poate sa depaseasca 1.300 litri in total cu bancheta rabatata.
Adica, ASX ofera o versatilitate de top pentru cine doreste o masina cu dimensiuni compacte, precum un VW Golf, insa si echipare cu o transmisie integrala veritabila si o garda la sol mult peste oferta SUV-urilor compacte direct concurente.
CARE SUNT SCHIMBARILE LUI ASX 2020?

Acum putem spune ca Mitsubishi a decis sa dea o noua viata lui ASX, pentru ca a reintrodus celebra transmisie integrala AWD cu modul Lock si diferential central blocabil, specifica unei masini cu reale capacitati off road.Pe langa aceste detalii, vedem cum japonezii au CRESCUT sesizabil calitatea de fabricatie la bordul masinii, respectiv noul ASX 2020 are acum intreg interiorul realizat din materiale de top, asemenea antifonarii generale a carosereie.Pe scurt, avem de fata un SUV care ofera o calitate mult mai buna decat cea a unu VW T-ROC sau a unui model Skoda Karoq, mult laudate de presa de specialiate din Romania.Noi, cei de la Autolatest, venim aici si spunem ca acest model care are o platforma destul de invechita, are mai multe calitati decat multe modele SUV de imagine care sufera mult la capitolul calitate, motorizari sau performante off road.
DE CE 2.0 MIVEC IN 2020?
La aceasta intrebare au raspuns mai elegant cei de la Mazda, care au spus ca nu ACCEPTA regula de downsizing, adica nu ofera motoare mici turbo pe benzina pentru ca nu sunt rezistente in timp.Mitsubishi a renuntat in urma cu mai bine de 1 an la toate motoarele diesel, pentru gama sa de modele SUV, insa si la un motor clasic 1.6 MPI care a echipat modelul ASX pana in prezent.
Acum, noul ASX primeste doar un mare 2.0 MIVEC de 150 CP FARA TURBO, FARA INJECTIE DIRECTA si fara UN AX CU CAME! Japonezii au redus pana la zero principalele componente care duc la probleme cu motoarele pe benzina de generatie noua si readuc in prim plan injectia multipunct clasica MPI, pentru ca este singura capabila a merge 400.000 de km fara probleme!
Anularea unui ax cu came (din DOHC avem acum SOHC) a dus la o reducere a greutatii generale a motorului, care favorizeaza un consum de benzina mai mic.Si un ultim punct forte al masinii de fata este echiparea sa cu o transmisie CVT Jatco cu 6 trepte prestabilite, care aduce in mod real o scadere a consumului in mediul urban cu pana la 2 litri fata de cea a unei transmisii manuale.Si aici vorbim de un oras sufocat precum Bucuresti, unde un consum mediu de 10 litri pentru un diesel este ceva normal! Iar acest ASX a reusit sa afiseze un consum mediu de 9 litri cu celebra cutie CVT, insa si cu modul 2WD plus un sistem Stop& Start extrem de eficient.Motorul MIEVC are mari sanse sa devina cel mai fiabil motor din segment si pentru faptul ca japonezii au renuntat la o distributie pe curea in favoarea unei distributii pe lant care nu necesita nici o schimbare in timp!
CONCLUZIILE AUTOLATEST

Inca din primii km, am observat faptul ca Mitsubishi ASX se prezinta acum cu un design extrem de atragator si o singura motorizare pe benzina clasica, care este cuplata la o cutie CVT eficienta.
Cu aceste detalii, noul ASX facelift 2020 reuseste sa fie o masina extrme de interesanta pentru cine doreste un SUV onest cu o istorie de 10 ani pe piata din Europa si SUA, adica un SUV pe care poti sa te bazezi in orice situatie.Si echiparea sa cu transmisia 4WD Mitsubishi pune acest ASX intr-un segment greu de atins de catre toti ceilalti constructori, care ofera in continuare 90% din modelele SUV cu transmisii doar pe puntea fata!Si pentru a baga "spaima" in concurenta sa directa, trebuie spus ca un ASX are un pret ce pleaca de la 16.000 euro si poate ajunge la 21.500 euro, in versiunea de fata, cu transmisie integrala si cutie CVT! Adica pretul real al unui model Dacia Duster 1.3 TCe 2020.
PRO

Imagine de marca

Motor 2.0 MIVEC puternic si rafinat

Cutie CVT mult mai buna decat cea de la Honda sau Toyota

Garda la sol mare

Printre putinele SUV-uri cu transmisie integrala 4WD

Sistem multimedia cu navigatie TomTom eficienta

Valoare mare de revanzare

Rezervor mare de benzina (64 de litri)

CONTRA

Tren de rulare setat prea putin dinamic

Lipsa cutie CVT cu 8 rapoarte prestabilite intalnita la gama Eclipse Cross

Sistem de navigatie cu un pret relativ mare de achizitie


http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... cutie-cvt6
Fişiere ataşate
test-drive-61935.jpg
test-drive-61935.jpg (85.16 KiB) Vizualizat de 7194 ori
test-drive-61934.jpg
test-drive-61934.jpg (111.96 KiB) Vizualizat de 7194 ori
test-drive-61931.jpg
test-drive-61931.jpg (35.41 KiB) Vizualizat de 7194 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Mar 04, 2020 9:04 am

Test Drive cu noul Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II 2020
Masina din acest test drive este una dintre cele mai importante din segmentul pick-up in Europa.


Spunem aceasta pentru ca de fiecare data cand vorbim de L200 de la Mitsubishi, vorbim de una dintre cele mai apreciate masini pick-up din lume.Marea surpriza a modelului L200 este ca, masina japonezilor, continua sa fie best seller si in Germania unde exista in oferta si VW Amarok, care se pare ca nu se ridica la nivelul lui L200.

In acest Test Drive Whattruck vedem, de fapt, noua generatie de modele Mitsubishi L200, care a fost recent lansata si in Romania, masina care perfectioneaza conceptul de pick-up destinat pietei din Europa.

CARE SUNT MODIFICARILE LUI L200 pentru anul 2020?
La prima vedere, vedem un design complet schimbat care aduce o noua parte frontala cu un look asemanator cu cel al lui Outlander 2019. Noile blocuri optice aduce acum si lumina cu LED pentru segmentul pick-up, detaliu care face din acest model o masina cu reale pretentii de all arounder, adica un pick-up care este destinat si utilizarii in marile orase, nu doar pe santiere sau pe drumuri forestiere.

Noul L200 are o caroserie modificata fata de generatia precedenta, japonezii oferind in premiera setari diferite ale trenului de rulare si de ce nu, o motorizare complet noua, mult mai rafinata in utilizare.
La interior, vedem cum Mitsubishi a modificat sistemul multimedia care este acum compatibil cu ultimele sisteme Android Auto, insa si multe dotari optionale care fac din acest model o masina realmente premium.

DE CE L200 SI NU AMAROK SAU RANGER?

La aceasta intrebare poate sa raspunda, fara probleme, orice posesor de Mitsubishi, care de mai bine de trei decenii foloseste un asemenea pick-up, adica foloseste un autovehicul cu transmisie integrala care este capabil a merge peste 500.000 de km fara probleme tehnice, atat la motorul sau diesel, cat si la transmisia automata Aisin!
De aici porneste orice discutie referitoare la L200 vs concurenta sa directa care, din pacate, in ultimii ani a prezentat modele mult mai noi, insa care sufera grav la capitolul tehnica, exact acolo unde japonezii exceleaza. Si poate acesta este unul dintre punctele forte ale masinilor Mitsubishi L200.

Si daca tot vorbeam de concurenta, vedem cum un Amarok V6 TDI poate ajunge sa fie vandut chiar si cu 50.000 euro asemenea unui Ford Ranger 2.0 TDCI, nivel de pret foarte mare pentru o masina destinata celor care merg in afara soselei sau celor care utilizeaza acest model pick-up, zi de zi, pe cele mai mari santiere!

Aici nu vorbim de un pick-up cu pret de SUV, ci de un pick-up cu un pret decent de achizitie care nu trebuie sa mearga cu 200 km/h, ci trebuie sa REZISTE pe santier, 15 ani fara probleme tehnice!

MOTORIZARE NOUA 2.2 DID 4N1 DE 150 CP

Fanii L200 vor spune ca aceasta generatie de modele are deja probleme, pentru ca puterea maxima a motorizarii 2.2 DID este mai slaba cu 30 CP fata de generatia precedenta, insa noile norme de poluare WLTP si emisiile de CO2, forteaza constructorii sa dea nastere unor motoare MAC extrem de ecologice.

Mitsubishi a riscat prin pierderea a 30 de CP, insa castiga print-un comportament extrem de rafinat, atat pe sosea cat si in mediul off road, detaliu greu de anticipat daca ne uitam doar pe fisa tehnica.

Pe scurt, masina merge foarte elegant pe autostrada, cu un consum mic in ultima treapta a transmisiei Aisin, insa si extrem de eficient atunci cand cuplam caseta de reductie in mediul off road. Si o spunem noi, cei de la Whattruck, care am parcurs toti muntii Baiului in modul 4LLC, timp de 6 ore.

De fapt, cutia de transfer Mitsubishi, care se numeste Super Select 4WD-II, face ca acest pick-up sa joace intr-o clasa de sine statatoare, la capitolul performante reale in off-road.

DE CE L200 2019? CARE SUNT PUNCTELE SALE FORTE?

– Design exterior etichetat drept „Rock Solid” (solid ca o stanca)

– Calitate mai fina perceputa (interior și exterior)

– Sistem 4WD imbunatatit ce incorporeaza un nou „Off Road Mode” si un sistem „Hill Descent Control”*

– Noul motor 2,2 Diesel (conform Euro 6d temp) si AdBlue pentru Europa

– Noua transmisie Aisin A/T 6 viteze

– Cadru de sasiu, frane si suspensii imbunatatite

– Noi caracteristici de siguranta: Sistem Blind Spot Warning (avertizare unghi mort) cu functie Lane Change Assist (asistenta la schimbarea benzii)

-Sistem Forward Collision Mitigation (atenuarea coliziunii frontale)

-Sistem Ultrasonic Mis acceleration Mitigation (atenuare accelerarii accidentale)

– Noi caracteristici in interior si o gama largita de accesorii

CONCLUZIILE WHATTRUCK

Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, test drive, drive test, consum Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, off road Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, pret achizitie Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, review , garda la sol

Inca din primul moment, am observat cum cei de la Mitsubishi au incercat, cu noua generatie de modele, sa ofere soferului un comportament rutier mult mai confortabil decat in trecut. Insa chiar si asa, masina si-a pastrat intregile capacitati off-road de care a dat dovada pe cele mai grele drumuri, la momentul lansarii nationale in Romania.

Pur si simplu, L200 ramane o “STANCA” greu de mutat, in fata concurentei sale, care se mandreste cu motoare noi si puteri maxime de peste 200 CP, insa care nu reuseste sa treaca testul FIABILITATII si de ce nu, testul CALITATII, asemenea unui L200.

Japonezii raman consecventi si arunca in lupta, din segmentul pick-up, o masina care arata foarte bine, are un motor nou mult mai rafinat si cea mai buna cutie de viteze automata din segment, in schimbul unui pret care incepe la 23.431 euro cu TVA inclus.

PRO

Imagine de marca

Motor diesel rafinat si puternic

Cutie automata Aisin cu 6 trepte rapida si eleganta in utilizare

Pret decent de achizitie al versiunilor utilitare

Suspensie modificata pentru un confort superior pe sosea

Valoare foarte mare de revanzare chiar si in Romania

Calitate de fabricatie best in class
CONTRA

Noul motor are 150 CP insa este mai slab decat vechiul 2.4 DI-D de 181 CP

Versiunea de top Double Cab cu un pret relativ mare de achizitie

http://whattruck.ro/test-drive-cu-noul- ... d-ii-2020/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori