Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 10, 2019 3:09 pm

Test de Consum cu noul Mitsubishi Outlander 2.0 ClearTech 150 CP CVT 2019
Sa faci un test de consum cu o masina full size SUV, pe benzina, este un lucru greu de inteles, chiar si pentru clientul din Romania.
Ei bine, noi ne-am decis ca exact acesta este un motiv principal pentru care recomandam, in ultimii ani, masinile cu motoare pe benzina, in detrimenul celor diesel.
DE CE SUV SI DE CE BENZINA?


La aceasta intrebare pot raspunde mai bine americanii si rusii, care au motoare diesel doar pe camioane si trenuri, adica pentru un SUV dedicat familiei, motorul ales trebuie sa fie neaparat unul pe benzina.
Mitsubishi spune benzina si renunta la motorina, chiar daca realiza printre cele mai bune motoare cu aprindere prin compresie din lume, trend ales in special de catre constructorii de automobile din Japonia.
In primul rand, un motor pe benzina este mult mai fiabil decat unul diesel, pentru ca nu are, in cele mai multe cazuri, o supraalimentare complicata sau cine stie ce injectie de benzina de ultima generatie.
Outlander-ul de fata are sub capota o motorizare MIVEC extrem de simpla, cu injectie multipunct, care este recunoscuta ca fiind cea mai fiabila din lume. Lipsa turbinei nu este o mare problema pentru Mitsubishi, pentru ca de obicei, un motor turbo pe benzina, consua in mod real chiar mai multa benzina decat unul aspirat.
Exact acestea sunt principalele motive pentru care am ales un Outlander pe benzina, pentru a realiza un test de consum prin Romania.

DE CE JAPONEZII OFERA ACEST PROPULSOR?

La prima vedere, putem spune ca in prezent, doar aceasta masina si gama Mazda, sunt oferite cu motoare pe benzina clasice, fara celebrele sisteme tip injectie directa si supraalimentare turbo, care s-au dovedit ca fiind problematice, in timp.Fanii motoarelor pe benzina cu aceste sisteme turbo si injectie directa, vor spune ca acestea merg fara probleme, insa cand aceste motoare depasesc 180.000 de km, observam probleme cu depunerile de carbon pe sistemul de injectie si probleme cu sistemul turbo, sistem care costa peste 2.000 euro daca necesita inlocuire.Motorul lui Mitsubishi, nu are aceste sisteme, pentru ca japonezii au considerat ca nu este nevoie, masina ruland fara probleme in orice fel de conditii de trafic.
CONSUM DE BENZINA REAL PE SOSELELE DIN ROMANIA

Inca din primele momente la volanul luiOutlander 2019, observam faptul ca japonezii au realizat un SUV extrem de eficient, chiar si in cele mai aglomerate orase din Europa.
Motorul are doi litri si 150 CP si este cuplat la o transmisie clasica CVT, transmisie care functioneaza fara cusur, chiar si in traficul aglomerat din Bucuresti.
Pentru ca nu are injectie directa sau turbo, motorul are un sistem Stop&Start extrem de eficient, sistem care aduce, in realitate, un consum extrem de redus pentru un SUV full size, cu un motor clasic.

Intr-un trafic aglomerat, consumul afisat de noul Outlander 2.0 CVT este de 10 litri pentru fiecare 100 de km, iar cand iesim in afara orasului, acesta scade pana undeva in zona de 7 litri. Cu un rezervor de peste 60 de litri, masina poate parcurge peste 700 de km.

PRO

Un full size SUV elegant si extrem de silentios

Singurul SUV fara turbo si fara injectie directa

Consum moderat de benzina in modul ECO

Spatiu interior foarte bun

Calitatate de fabricatie buna

Pret extrem de mic in versiunea de baza

Transmisie 4WD eficienta pe toate suprafetele

CONTRA

Lipsa motorizarii 2.4 MIVEC de 170 CP

Transmisie zgomotoasa in depasiri

Tren de rulare usor zgomotos fata de cel al versiunii PHEV
http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... p-cvt-2019

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 11, 2019 8:59 am

Test drive cu Mitsubishi Eclipse Cross - Un SUV cu dublă personalitate - GALERIE FOTO
Test drive cu Mitsubishi Eclipse Cross Intense + 1.5 TC CVT 4WD



Într-un peisaj rutier acaparat de SUV-uri, Mitsubishi Eclipse Cross vine cu ceva în plus. Ideea japonezilor nu este deloc rea: un SUV cu aspect modern şi dimensiuni de oraş, cutie automată şi suficiente tehnologii de asistenţă astfel încât viaţa şoferului să fie uşoară în traficul aglomerat. În acelaşi timp, gardă la sol ridicată şi tracţiune integrală inteligentă.

Rezultatul este un model destul de excentric în România, deoarece nu sunt multe prezente pe străzile noastre. O trăsătură neobişnuită este prezenţa unei singure motorizări, de 1,5 litri, cu turbină. Chiar dacă este pe benzină, produce 163 de cai-putere şi oferă un cuplu bun, de 250 Nm. Suficient de puternică pentru a oferi lui Eclipse Cross performanţe dinamice medii, cu 9,8 secunde până la 100 km/oră şi o viteză maximă de 200 km/oră.

Forma este tipic japoneză, cu multe linii ascuţite. Formele fluide europene nu au loc pe noul Eclipse Cross. Designul exterior este modern, însă această abordare nu se regăseştea neapărat şi la interior. Nu vorbim de lipsuri, ci de dispunere. Exteriorul este sinergie de metal, plastic şi elemente de aluminiu, cu proiectoare imense plasate în faţă şi stopuri înalte care se prelungesc sub forma unei dungi subţiri de-a lungul lunetei. Împărţită în 2 bucăţi, cu zona superioară prevăzută cu ştergător, luneta necesită obişnuinţă. Nu cred că apreciază cineva dunga neagă poziţionată fix în centrul lunetei, însă este o chestiune subiectivă. Pe plafon găsim o trapă panoramică cu două zone, sau mai degrabă o trapă pentru cei din faţă şi una pentru cei din spate.Forma este tipic japoneză, cu multe linii ascuţite. Formele fluide europene nu au loc pe Eclipse Cross.

Dacă exteriorul este orientat spre oraş, interiorul este invers. Tehnologia modernă este prezentă, însă poziţionarea este atipică, în scări, mergând în jos spre interior. Ecranul tactil de 7 inchi este poziţionat sus, aşa cum trebuie. Sistemul de operare este simplu şi intuitiv. Oferă o bună conectivitate pentru telefonul mobil, prin Android Auto şi Apple Carplay. Sistemul de infotainment poate fi utilizat şi printr-un dispozitiv mai rar întâlnit: un touchpad pătrat cu funcţie de confirmare a alegerii la apăsare, înrămat în dreapta manetei schimbătorului. Utilizarea e simplă, însă din cauza marginii tinde să acumuleze praf. La baza lui, scurtături către funcţiile de bază şi buton Back.Tehnologia modernă este prezentă, însă poziţionarea este atipică, în scări, mergând în jos spre interior.

Se remarcă îmbinarea laturii moderne cu cea practică: avem funcţie Autohold pentru transmisia automată, padele de aluminiu la volan, control vocal, frână de mână prin buton, display color între cadrane, asistent de menţinere a benzii, asistent la coliziune, avertizare de trafic pentru marşarier, head-up display color, locuri încălzite în spate, sistem de sunet Rockford Fosgate cu 6 difuzoare şi subwoofer în portbagaj şi cameră pentru mersul înapoi.

În completare vine latura practică: butoane de încălzire pentru scaune - mari, proeminente şi solide, indicator luminor pentru centurile pasagerilor prezenţi pus în mijlocul bordului, tracţiunea integrală inteligentă, oglinzi laterale imense, butoane mari şi nearătoase tipice SUV-urilor mai vechi pentru funcţia ECO şi volanul încălzit, capacul prizei de 12 volţi din plastic simplu, şi două mufe USB poziţionate foarte practic. Totodată, ca să ne dovedească că deşi arată ca un SUV de oraş poate face faţă cu succes şi pe drumurile accidentate, Mitsubishi a prevăzut Eclipse Cross şi cu sistem inteligent 4x4 SAWC (Super All Wheel Control), sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii şi Hill Start Assist.Mitsubishi a prevăzut Eclipse Cross şi cu sistem inteligent 4x4 SAWC (Super All Wheel Control), sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii şi Hill Start Assist.

În oraş, modelul Eclipse Cross se remarcă printr-o manevrabilitate sporită şi o suspensie ajustată către un parcurs confortabil. Aceasta este starea lui naturală. Chiar dacă oferă posibilităţi 4x4, mediul lui potrivit este oraşul. Propulsorul de 163 de cai-putere este suficient de puternic. Cine vrea să reducă consumul de benzină poate folosi modul Eco. Diferenţa simţită la buzunar nu este foarte mare, însă există, dar performanţele dinamice vor fi destul de afectate. Poziţia înaltă la volan asigură o vizibilitate bună, asistenţii sunt la post şi te avertizează asupra unghiului mort şi posibile pericole. Chiar dacă spatele este ridicat, iar luneta necesită obişnuinţă, camera de marşarier e la datorie şi ajută foarte mult. Stabilitatea este bună, însă faptul că Eclipse Cross este setată pentru un parcurs comfortabil se simte în viraje
cran tactil de 7 inchi si sistem de operare intuitiv.

Verdict

Cu un design care atrage priviri şi un interior care poate fi extrem de dotat, Eclipse Cross este un SUV autentic, care acoperă atât nevoile de comfort ale drumurilor zilnice din oraş, precum şi eventuala incursiune în natură la sfârşit de săptămână.



Date tehnice Mitsubishi Eclipse Cross Intense + 1.5 TC CVT 4WD


Motor 4 cilindri turbo

Cilindree 1499 cmc

Putere maximă 163 CP

Cuplu maxim 250 Nm

Viteză maximă (km/h) 200

Acceleraţie 0-100 km/h (s) 9.8

Transmisie CVT

Tracţiune integrală


Dimensiuni

Lungime 4405 mm

Lăţime 1805 mm

Înălţime 1685 mm

Greutate 1425 kg

Capacitate rezervor 63 litri

Capacitate portbagaj 485 litri


Preţ

Preţ de bază 33.903 euro (TVA inclusă)

https://www.promotor.ro/test-drive/test ... o-17324937

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Aug 26, 2019 11:38 am

CEL MAI DETALIAT DRIVE TEST CU NOUL ECLIPSE CORSS!!!

https://www.turatii.ro/2018/03/08/mitsu ... d-intense/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Sep 18, 2019 12:12 pm

Test drive Mitsubishi L200 2.2 Di-D Double Cab


Mitsubishi a lansat a șasea generație a pick-up-ului L200, un model important pentru marca japoneză. Am luat contact cu noul model în cadrul primelor teste internaționale din Spania.
L200 este un nume cu tradiție în lumea pick-up-urilor de o tonă. Având în spate o lungă tradiție, L200 este astăzi la a șasea generație. De la primul model utilitar ușor numit Mizushima lansat de Mitsubishi în 1946 și prima generație L200 prezentată publicului în 1978, Mitsubishi și-a construit un nume în acest segment al pieței de autovehicule.
În Europa, cota de piață a camionetelor de o tonă este la 1%, iar pentru această felie îngustă se bat suficiente modele.

Piața europeană de pick-up-uri

Lider al pieței europene este noul Ford Ranger cu peste 46.000 unități vândute în 2018, urmat de trioul de modele japoneze clasice Toyota Hilux (23.655 unități), Nissan Navara (22.045 exemplare), Mitsubishi L200 (17.793 unități). Top-ul cinci este completat de Volkswagen Amarok cu 16.879 unități vândute în 2019. În lupta pentru segmentul pick-up european mai sunt Isuzu D-Max, Mercedes-Benz X-Class, Fiat Fullback și altele.
În condițiile în care lupta este aprinsă, Mitsubishi introduce un model nou, a șasea generație a pick-up-ului L200. Este aceeași rețetă ca și până acum, dar cu un design nou și impresionant în partea frontală. Pentru că dacă rețeta este bună, de ce să o strici?
A șasea generație Mitsubishi L200

Noua generație se bazează pe modelul anterior, L200 de generația a cincea, un pick-up introdus pe piață în 2015.
51% din elementele noului model L200 sunt comune cu cele ale generației anterioare, profilul este oarecum similar, Mitsubishi păstrând linia J a cabinei. Însă, două elemente extrem de importante sunt complet noi: motorul diesel de 2.2 litri și 150 CP și noua cutie de viteze automată cu șase trepte.

Motorizare nouă

Noul motor adoptă o cilindree mai mică față de predecesorul său, iar puterea a fost redusă la 150 CP la 3.500 rpm, dar cifra cuplului se menține la 400 Nm între 1.750 și 2.250 rpm. Noul propulsor satisface normele de poluare Euro6d temp având emisii de 231 g CO2/km, măsurate conform noului standard WLTP. Consumul mediu anunțat de constructor este de 8.8 litri/ 100 km. Noul L200 cu motor 2.2 diesel are acum și sistem de reducere a noxelor cu AdBlue.
Capota este acum mai ridicată, cu 40 mm mai sus față de generația anterioară, blocurile optice folosesc tehnologia LED, iar lungimea totală a mașinii este la fel de mare: 5.305 mm (cu 2 cm mai mult față de generația anterioară).
Interior familiar

O parte din elementele de la interior au fost păstrate de la generația anterioară: manetele pentru semnalizare și ștergătoare, display-ul color central dintre cele două indicatoare analogice din planșa de bord, comenzile pentru oglinzile electrice, butonul amplasat în stânga volanului pentru pornirea și oprirea motorului și comenzile pentru climatizarea automată.
Am putut încerca versiunea cu cabină dublă, noul motor diesel de 2.2 litri și 150 CP și noua cutie de viteze automată cu șase trepte. Deși noul L200 păstrează același setup al suspensiei, cu arcuri lamelare pe puntea spate, noul pick-up se descurcă fără probleme la viteze de croazieră. Pe drumurile naționale, pe virajele mai strânse caroseria se înclină, dar tangajul nu este supărător. Direcția a fost reglată mai bine și oferă suficient feedback celui de la volan
Pentru a satisface cele mai noi norme europene, Mitsubishi și-a dotat noul model și cu o serie de sisteme de siguranță: avem un sistem de camere cu vedere 360 grade ce îl ajută pe cel de la volan în off-road când vizibilitatea în față este precară sau mașina este foarte înclinată. Noul L200 are și sistem de prevenire a coliziunilor frontale, avertizare pentru unghiul mort, avertizare pentru cross trafic la ieșirile cu spatele din parcare și sistem de stabilizare la remorcare.
Noul Mitsubishi L200 poate fi deja comandat pe piața din România unde este disponibil în versiuni Club Cab și Double Cab. Prețurile încep de la 23.431 euro și ajung până la 33.900 euro
Verdict AutoExpert
A șasea generație a modelului Mitsubishi L200 rămâne un vehicul robust bun de pus la muncă. Motorizarea și cutie de viteze automată sunt complet noi, iar noul model are mari șase să devină un best-seller pe piața din Europa.

https://www.autoexpert.ro/test-drive-mi ... ouble-cab/
Fişiere ataşate
15.jpg
15.jpg (340.1 KiB) Vizualizat de 7401 ori
14.jpg
14.jpg (493.57 KiB) Vizualizat de 7401 ori
13.jpg
13.jpg (445.77 KiB) Vizualizat de 7401 ori
12.jpg
12.jpg (191.66 KiB) Vizualizat de 7401 ori
11.jpg
11.jpg (91.6 KiB) Vizualizat de 7401 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Oct 01, 2019 2:16 pm

Mitsubishi L200 facelift
Mitsubishi L200 2.2 DI-D Double Cab 4WD Aut6
Optimus Prime


Mitsubishi și-a redus în ultima vreme prezența în Europa. Dacă acum niște ani regăseam în gama japonezilor și modele tradiționale de clasă mică și compactă, acestea au dispărut acum. Mitsubishi oferă exclusiv modele SUV (ASX, Eclipse Cross și Outlander) și pick-up-ul L200.Iar acesta din urmă reprezintă un model extrem de important pentru Mitsubishi. Având în vedere că legendarul Pajero nu mai există în ofertă, L200 preia rolul de off-roader 100% din gama producătorului cu siglă în formă de diamant.L200 ajunge astfel la a șasea generație, după ce ultimul refresh a venit în 2015 pentru generația care reprezintă și baza tehnică a noului model. Mitsubishi a păstrat elementele clasice ale lui L200 (suspensie cu arcuri pe foi pentru puntea spate și diferențial spate blocabil) dar a adăugat un design nou și toate sistemele moderne de siguranță.Iar rezultatul este excelent. L200 arată acum mai bine ca niciodată și nu a pierdut nici un gram din capacitatea de muncă care îl caracterizează.
Motor / Transmisie
Chiar dacă noul model are aproximativ 50% din elemente comune cu vechiul model, două elemente extrem de importante sunt complet noi. Și vorbim aici despre motor și despre cutia de viteze automată. Cea manuală a fost preluată de la vechiul model.
În ceea ce privește motorul, sub capota noului Mitsubishi L200 există acum un propulsor diesel de 2.2 litri ce oferă 150 CP și 400 Nm. Vechiul model a folosit o unitate de 2.5 litri.
Noul motor satisface norma de poluare Euro 6d temp prin adăugarea unui sistem de alimentare cu AdBlue, dar și prin limitarea livrării puterii în prima parte a turometrului. În plus, un sistem Start-Stop are grijă ca motorul să nu meargă degeaba atunci când stăm la stop.Deși pare lent până la 2.000 rpm, noul motor își face bine treaba, mișcând cei 5.3 metri de pick-up cu ușurință. Noua cutie de viteze automată cu șase trepte este uneori lentă în schimbările de treaptă, dar putem interveni manual prin intermediul claptelelor de pe volan.
Cei 150 CP sunt livrați la 3.500 rpm, iar cuplul de 400 Nm este disponibil între 1750 și 2050 rpm.
Consum
Prin scăderea cilindreei și adăugarea alimentării cu AdBlue (care, care apropo, are propria ușiță de acces, separată de cea a rezervorului de motorină), noul Mitsubishi L200 satisface cea mai dură normă de poluare aflată acum în vigoare: Euro6d Temp.Emisiile de CO2 măsurate conform standardului WLTP sunt de 231 g CO2/km. În ceea ce privește consumul de carburant, cifra oficială este de 8.8 litri/100 km în regim mixt. În timpul testului din sudul Spaniei am parcurs kilometri buni de autostradă, drumuri secundare, dar și un traseu off-road destul de lung care a implicat o coborâre destul de abruptă. Computerul de bord a înregistrat un consum de 11 litri/ 100 km. În a doua parte a traseului, am parcus aproximativ 250 km de autostradă, iar computerul de bord s-a menținut la 7.8 litri/100 km.
Performanţe

Cifrele de accelerație și viteză maximă nu sunt neapărat importante pentru un pick-up pentru că performanțele unui astfel de model se măsoară mai ales în off-road. Iar L200 nu se grăbește prea tare pe asfalt, putând accelera de la 0 la 100 km/oră în 13.5 secunde. Modelul anterior, în versiunea cu 184 CP, putea efectua același sprint în 11.8 secunde.În ceea ce privește viteza maximă, aceasta este de 171 km/oră.el mai rapid pick-up din această clasă este modelul Volkswagen Amarok, dar acesta folosește un motor TDI de 3.0 litri și 204 CP pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră în 9 secunde. Modelele cu puteri similare, ca Nissan Navara sau Mercedes-Benz X-Klasse au nevoie de 12.8-12.9 secunde pentru a efectua același sprint.
Interior
Odată instalat la volanul lui L200, ai o puternică senzație de familiaritate. Dacă ai condus modelul anterior sau alte modele din gama Mitsubishi, vei recunoaște imediat o serie de elemente păstrate la interiorul lui L200 de generație nouă.Manetele pentru semnalizare și ștergătoare sunt cele specifice mărcii japoneze, butonul pentru pornirea motorului este în stânga volanului, iar planșa de bord folosește ceasuri analogice separate de un mic display color cu o grafică identică cu cea a modelului anterior.La fel și butoanele pentru climatizarea automată sau grafica de pe ecranul central, identice cu cele pe care le-am întâlnit și pe alte modele Mitsubishi. Ca de obicei, într-un pick-up cu bena descoperită nu prea ai unde să pui bagaje. Dar bancheta este suficient de generoasă, spațiul din spate fiind și el la cel mai înalt nivel. Pasagerii locurilor posterioare au la dispoziție un spațiu pentru telefonul mobil și mufă de încărcare. Pentru cei care vor o benă închisă, Mitsubishi oferă ca accesoriu un hardtop care se integrează perfect în designul mașinii.Spațiul de încărcare pentru marfă este la fel de lung ca și până acum, lungimea totală a mașinii depășind 5.3 metri. Accesul se face prin rabatarea tăbliei din spate. Mitsubishi a păstrat suspensia cu arcuri pe foi pe spate, ba chiar a adăugat o foaie în plus (pentru un total de șase). Japonezii spun că noul L200 nu este o mașină de lifestyle (așa cum încearcă să se reorienteze mulți dintre concurenții săi), ci un pick-up modern gândit să muncească din greu. Bena are o lungime de 1.520 mm și o lățime de 1.470 mm.
Dacă L200 lasă o senzație în urma sa, aceasta este cea de solid. Rock solid, cum spun japonezii care l-au construit. L200 e construit pentru a îndura drumuri grele, chiar și cu bena plină. Are o gardă la sol generoasă, de 205 mm, ce îi permite să treacă prin locuri dificile fără prea multă discuție
Preţ de achiziţie
Noul Mitsubishi L200 poate fi deja comandat pe piața din România, unde este disponibil în versiuni Club Cab și Double Cab. Prețurile încep de la 23.431 euro și ajung până la 37.116 euro.
Prețurile sunt similare cu cel practicate de modelele concurente, noul L200 fiind întrecut de modele mai puternice ca Nissan Navara 190 CP, Volkswagen Amarok 204 CP sau Mercedes-Benz X-Klasse 163 CP. Toate au prețuri ce depășesc suma de 40.000 euro.
Siguranţă
Mitsubishi L200 a mers la testele EuroNCAP în 2015, atunci când a fost lansată a cincea generație a modelului pick-up. A obținut un scor general de patru stele din cinci cu un grad de protecție de 81% pentru pasagerii adulți, 84% pentru copii și 76% pentru protecția pietonilor.Având în vedere că noul model împarte platforma cu modelul anterior, dar a fost echipat cu cele mai noi sisteme active și pasive de siguranță, inclusiv sistem de detecție a unui impact iminent cu o altă mașina sau cu pietonii, camere video 360 și alertă la cross trafic la ieșirile cu spatele din parcare, noul Mitsubishi L200 are șanse mari să obțină scorul maxim la următoarea verificare.
Ţinută de drum
Având o construcție clasică și fiind gândit pentru muncă și cărat marfă, Mitsubishi L200 nu este un automobil dedicat unui stil sportiv de condus. Este o mașină mare, care necesită ceva obișnuință cu dimenisunile exterioare, mai ales în parcările înguste. Iar ținuta de drum este una specifică pick-up-urilor cu arcuri pe foi.
Mașina se înclină pe viraje, mai ales dacă le abordăm mai în forță. Ruliul nu este excesiv, dar există și face parte din stilul de condus al acestui automobil. Însă noul L200 este o surpriză foarte plăcută la rularea pe autostradă. Confortabil, bine izolat fonic, L200 nu are nici o problemă în a menține un ritm susținut și în a-și ține pasagerii în confort deplin.
Apoi, când asfaltul se termină, L200 intră cu adevărat în elementul său. Este o plăcere să devorezi drumuri de macadam sau de pământ. Iar dacă și acestea se termină, putem intra fără grijă pe poteci denivelate sau chiar în zone în care nu a mai călcat vreodată o roată de mașină.
Cu un unghi de atac de 30 grade și unul de degajare de 22 grade, L200 nu va avea probleme majore indiferent de terenul pe care îl parcurge.
Vizibilitate
În noul L200 se stă sus și poți vedea fără probleme ce se întâmplă în traficul înconjurător. Vizibilitatea este excelentă de jur împrejur, iar atunci când drumul pe care îl parcurgem nu mai este asflatat și are o înclinare prea mare, putem activa sistemul de camere pentru a vedea ce se întâmplă în fața mașinii.De fapt, singurul lucru care poate jena raza de vizibilitate este capota lungă și înaltă. Tocmai de aceea Mitsubishi și-a dotat noul model cu camere video inclusiv în partea din față.
Tehnologie
Mitsubishi a păstrat selectorul rotativ pentru sistemul Super Select 4WD-II. Acesta oferă patru moduri de rulare notate după cum urmează: 2H pentru tracțiune 4x2 pe puntea spate și rulare în condiții normale, 4H pentru tracțiune 4x4 și rulare în condiții de ploaie sau drum periculos, 4HLc tracțiune 4x4 și diferențial central blocat pentru teren accidentat sau suprafețe cu aderență scăzută și 4LLc tracțiune 4x4 în condiții extrem de dificile, drum înclinat, noroi sau zăpadă.
Pe lângă selectorul central al sistemului 4WD-II, Mitsubishi a introdus și modul off-road cu patru moduri de rulare: Gravel, Mud, Snow și Sand. Acestea pot fi selectate prin intermediul unui buton amplasat pe consola centrală, chiar lângă butonul sistemului Hill Descent Control.
Pentru a satisface cele mai noi norme europene, Mitsubishi și-a dotat noul model și cu o serie de sisteme de siguranță: avem un sistem de camere cu vedere 360 grade ce îl ajută pe cel de la volan în off-road, când vizibilitatea în față este precară sau mașina este foarte înclinată. Noul L200 are și sistem de prevenire a coliziunilor frontale, avertizare pentru unghiul mort, avertizare pentru cross trafic la ieșirile cu spatele din parcare și sistem de stabilizare la remorcare.
Design
Cele mai mari schimbări de design sunt vizibile în partea frontală. Noul Mitsubishi L200 are acum un stil dur și agresiv, cu un design inspirat parcă de un robot Transformer. Capota a fost înălțată cu 40 mm acest lucru fiind vizibil de la volan. Din lateral, însă, linia este familiară, designerii păstrând "linia J" pentru habitaclu.

Mitsubishi L200 devine astfel unul dintre cele mai impresionante prezențe în clasa pick-up-urilor europene, alături de Ford Ranger Raptor.

Ne-a placut
Design nou atractiv
Construcție robustă
Motor nou
Nu ne-a placut
Ruliu
Elemente comune cu modelul anterior
Anumite plastice de calitate mai slabă
https://www.automarket.ro/test-drive/mi ... 93679.html
Fişiere ataşate
1234.jpg
1234.jpg (169.48 KiB) Vizualizat de 7346 ori
123.jpg
123.jpg (133.7 KiB) Vizualizat de 7346 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 10, 2019 1:47 pm

Mitsubishi lanseaza oficial in Romania noua generatie L200 2.2 DID 4N1! Pretul incepe de la 23.431 euro TVA inclus


Mitsubishi Romania a lansat astazi, in premiera nationala, ultima generatie de modele pick-up L200.
Noul model a trecut prin ultimele teste Whattruck si putem spune ca avem de fata una dintre cele mai rezistene masini pick-up din lume.
Japonezii spun ca este vorba de o masina noua si noi confirmam pe aceasta cale, pentru ca vedem ca avem sub capota un nou motor diesel de 2.2 litri, care ofera o putere maxima de 150 CP insa si 400 de Nm, si o noua cutie automata Aisin, setata special de catre japonezi pentru acest L200.

CUM SE CONDUCE NOUL L200?
Inca din primii km vedem ca japonezii au setat mult spre confort trenul de rulare, detaliu nu foarte bine apreciat de catre cei care merg preponderent pe sosea, insa care vine si ne arata cum trebuie sa se comporte un L200 pe roci, cu aderenta scazuta, in modul LLC, pe crestele muntilor.

Adica avem o suspensie nesperat de moale pe un drum off road, care aduce o crestere a nivelului de confort pentru sofer si pasageri.
Fanii L200 vor spune ca aceasta generatie de modele are deja probleme, pentru ca puterea maxima a motorizarii 2.2 DID este mai slaba cu 30 CP fata de generatia precedenta, insa noile norme de poluare WLTP si emisiile de CO2, forteaza constructorii sa dea nastere unor motoare MAC extrem de ecologice.

Mitsubishi a riscat prin pierderea a 30 de CP, insa castiga print-un comportament extrem de rafinat, atat pe sosea cat si in mediul off road, detaliu greu de anticipat daca ne uitam doar pe fisa tehnica.

MOTORIZARE NOUA 2.2 DID 4N1 DE 150 CP

Pe scurt, masina merge foarte elegant pe autostrada cu un consum mic in ultima treapta a transmisiei Aisin, insa si extrem de eficient atunci cand cuplam caseta de reductie in mediul off road. Si o spunem noi cei de la Whattruck, care am parcurs toti muntii Baiului in modul 4LLC, timp de 6 ore.

De fapt, cutia de transfer Mitsubishi, care se numeste Super Select 4WD-II, face ca acest pick-up sa joace intr-o clasa de sine statatoare, la capitolul performante reale in off-road.

CAROSERIE

Noul L200 se prezinta in acest an drept un pick-up modern, cu un look mult mai agresiv si elemente imposibil de cumparat pe un L200 de generatie precedenta.
Plansa de bord este asemantoare cu cea a lui Outlander, adica are toate gadget-urile posibile unei masini noi din 2019.
Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019
Acum vedem in premiera si noile blocuri optice cu LED, care ne deschid drumrile montane, cand vrem sa facem off road pe timp de noapte.
Spatiu interior a fost imbunatatit in fata, prin remodelarea consolei centrale si refacerea fetelor de usi, care primesc acum materiale premium.
CE ESTE NOU LA BORDUL LUI L200 2019?

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

-Design exterior – etichetat drept „Rock Solid” (solid ca o stanca)
– Calitate mai fina perceputa (interior și exterior)
– Sistem 4WD imbunatatit ce incorporeaza un nou „Off Road Mode” și un sistem „Hill Descent Control”*
– Noul motor 2,2 Diesel (conform Euro 6d temp) pentru Europa
– Noua transmisie Aisin A/T 6 viteze

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019
– Cadru de sasiu, frane si suspensii imbunatatite
– Noi caracteristici de siguranta: Sistem Blind Spot Warning (avertizare unghi mort) cu funcție Lane
Change Assist (asistenta la schimbarea benzii)-Sistem Forward Collision Mitigation (atenuarea coliziunii frontale)-Sistem Ultrasonic Misacceleration Mitigation (atenuare accelerarii accidentale)
– Noi caracteristici în interior
– O gama largita de accesorii

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

CONCLUZIILE WHATTRUCK

Noua masina a celor de la Mitsubishi urmeaza sa fie, fara doar si poate, un best seller european, pentru ca are un pret de achizitie care incepe de la suma de 23.431 euro TVA inclus, pret aproape imbatabil in Romania in segmentul pick-up.

Masina arata mult mai bine decat precedenta generatie si ofera reale capacitati in mediul off-road, detaliu care se pare ca “scapa” de la concurenta sa directa.

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

Si nu in ultimul rand, L200 ramane aceeasi masina pe care te poti baza indiferent de situatie, iar motorizarea de generatie noua aduce un plus la capitolul rafinament si economie de combustibil.
http://whattruck.ro/mitsubishi-lanseaza ... va-inclus/
Fişiere ataşate
123456.jpg
123456.jpg (817.44 KiB) Vizualizat de 7303 ori
11111.jpg
11111.jpg (571.72 KiB) Vizualizat de 7303 ori
2222.jpg
2222.jpg (759.78 KiB) Vizualizat de 7303 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 17, 2019 11:13 am

Test Drive in premiera cu noua generatie de modele pick-up Mitsubishi L200 2.2 DID 6AT 4N1 2019
Autolatest a participat la prezentarea nationala a unuia dintre cele mai iubite masini pick-up din lume!
Mitsubishi Romania a lansat astazi, in premiera nationala, ultima generatie de modele pick-up L200.


Noul model a trecut prin ultimele teste Whattruck si putem spune ca avem de fata una dintre cele mai rezistene masini pick-up din lume.

Japonezii spun ca este vorba de o masina noua si noi confirmam pe aceasta cale, pentru ca vedem ca avem sub capota un nou motor diesel de 2.2 litri, care ofera o putere maxima de 150 CP insa si 400 de Nm, si o noua cutie automata Aisin, setata special de catre japonezi pentru acest L200.

CUM SE CONDUCE NOUL L200?

Inca din primii km vedem ca japonezii au setat mult spre confort trenul de rulare, detaliu nu foarte bine apreciat de catre cei care merg preponderent pe sosea, insa care vine si ne arata cum trebuie sa se comporte un L200 pe roci, cu aderenta scazuta, in modul LLC, pe crestele muntilor.

Adica avem o suspensie nesperat de moale pe un drum off road, care aduce o crestere a nivelului de confort pentru sofer si pasageri.


MOTORIZARE NOUA 2.2 DID 4N1 DE 150 CP

Fanii L200 vor spune ca aceasta generatie de modele are deja probleme, pentru ca puterea maxima a motorizarii 2.2 DID este mai slaba cu 30 CP fata de generatia precedenta, insa noile norme de poluare WLTP si emisiile de CO2, forteaza constructorii sa dea nastere unor motoare MAC extrem de ecologice.


Mitsubishi a riscat prin pierderea a 30 de CP, insa castiga print-un comportament extrem de rafinat, atat pe sosea cat si in mediul off road, detaliu greu de anticipat daca ne uitam doar pe fisa tehnica.


Pe scurt, masina merge foarte elegant pe autostrada cu un consum mic in ultima treapta a transmisiei Aisin, insa si extrem de eficient atunci cand cuplam caseta de reductie in mediul off road. Si o spunem noi cei de la Whattruck, care am parcurs toti muntii Baiului in modul 4LLC, timp de 6 ore.

De fapt, cutia de transfer Mitsubishi, care se numeste Super Select 4WD-II, face ca acest pick-up sa joace intr-o clasa de sine statatoare, la capitolul performante reale in off-road.

CAROSERIE

Noul L200 se prezinta in acest an drept un pick-up modern, cu un look mult mai agresiv si elemente imposibil de cumparat pe un L200 de generatie precedenta.

Plansa de bord este asemantoare cu cea a lui Outlander, adica are toate gadget-urile posibile unei masini noi din 2019.

Acum vedem in premiera si noile blocuri optice cu LED, care ne deschid drumrile montane, cand vrem sa facem off road pe timp de noapte.

Spatiu interior a fost imbunatatit in fata, prin remodelarea consolei centrale si refacerea fetelor de usi, care primesc acum materiale premium.

CE ESTE NOU LA BORDUL LUI L200 2019?


-Design exterior – etichetat drept „Rock Solid” (solid ca o stanca)
– Calitate mai fina perceputa (interior și exterior)
– Sistem 4WD imbunatatit ce incorporeaza un nou „Off Road Mode” și un sistem „Hill Descent Control”*
– Noul motor 2,2 Diesel (conform Euro 6d temp) pentru Europa
– Noua transmisie Aisin A/T 6 viteze

http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... t-4n1-2019

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 23, 2019 2:54 pm

Test drive Mitsubishi L200. Camioneta japoneză pe care te poţi baza indiferent unde mergi



Segmentul pickup-urilor reprezentă doar un procent mic din totalul pieţei auto europene, dar este un domeniu important pentru jucătorii implicaţi.

Mitsubishi face pickup-uri de mai bine de 40 de ani, iar anul acesta introduce ce de-a şasea generaţie Mitsubishi L200, ocazie cu care reprezentanţa din România a organizat un test drive. Traseul ales a fost Bucreşti - Predeal, însă nu am mers pe DN aşa cum v-aţi aştepta, ci pe drumuri lăturanlice neasfaltate, condiţii prielnice pentru o astfel de maşină de a-şi demostra calităţile.

Aveţi puţine şanse să confundaţi noul Mitsubishi L200 cu orice alt pickup de pe piaţă. Acest lucru se bazează mai ales pe design-ul frontal distinctiv, care îi conferă un aspect mai impunător. Înălţimea capotei a crescut cu 40mm, iar toate versiunile sunt dotate cu jante din aliaj cu dimensiuni de la 16 la 18 inci. În ceea ce priveşte partea practică, dimensiunea benei rămâne neschimbată: măsoară 1.520 mm lungime şi este lată de 1.470 mm, punându-l la egalitate cu majoritatea rivalilor săi, precum Ford Ranger şi Nissan Navara. În ceea ce priveşte interiorul nu există o schimbare drastică, dar proprietarii modelului L200 anterior vor observa câteva îmbunătăţiri. Pentru început, scaunele din faţă beneficiază de o mai mare susţinere laterală, iar baza scaunului este ceva mai lungă pentru a oferi mai mult sprijin pentru picioare.

Pe versiunile superioare, scaunele din faţă sunt încălzite, iar poziţia şoferului este reglabilă electric. Volanul prezintă un nou design în patru spiţe, cu comenzi multifuncţionale uşor de utilizat. O reînnoire a consolei centrale aduce un design mai modern, deşi ecranul tactil color nu are aceeaşi calitate ca a competitorilor - X Class, să zicem. Pe bancheta din spate se stă foarte bine, spaţiul fiind în limite normale. Vizibilitatea este decentă în toate direcţiile, dar cei care nu vor să admire peisajul pot să stea pe telefon, în spate existând şi sloturi USB pentru încărcare.Sub capota lui L200 se află un nou motor diesel cu patru cilindri turbo cu 2,2 litri. Produce 150 de CP şi are un cuplu generos de 400 Nm. Este proiectat să îndeplinească cele mai recente reglementări privind emisiile Euro6d temp şi, de asemenea, este echipat cu un sistem cu injecţie AdBlue. Dispune de un rezervor de 21 litri de AdBlue, care se află sub o clapetă separată lângă capacul de alimentare cu combustibil. Performanţa motorului cu puterea sa de 150 CP este decentă, însă cei care duc frecvent sarcini mai grele şi-ar fi dorit o putere mai mare. La viteze de autostradă motorul are un sunet mai rafinat, acesta fiind şi rezultatul creşterii cantităţii materialelor izolante din cabină. Consumul mixt întregistrat în timpul testului a fost 13 litri la suta de km, dar având în vedere că atunci când mergi în off-road nu prea poţi circula „la consum” cifrele sunt decente.

Noua transmisie automată cu şase trepte face o treabă foarte bună. Cei mai pretenţioşi pot schimba manual vitezele prin intermediul padelelor din spatele volanului, deşi cutia de viteze reacţioneză destul de rapid în modul automat la apăsarea la podea a pedalei de acceleraţieDin punct de vedere al condusului pe şosea Mitsubishi L200 este o maşină foarte plăcută. Direcţia necesită ceva mai mult efort la viteze mai lente, dar este relativ uşoară şi sensibilă pe măsură ce ritmul creşte.

În off-road însă L200 se simte ca peştele în apă, şi am apucat să testăm asta. Am condus această maşină prin locuri prin care nu poţi intra cu o maşină normală. Garda la sol de 205 mm este suficient de mare încât să poţi trece fără probleme prin şanţuri pline cu apă, iar încrucişările de punţi nu sunt o problemă. Maşina pe care am condus-o a intrat prin tot felul de şleauri dar, chiar şi aşa, nu a rămas împotmolită. Organizatorii au ales bine traseul de off-road pentru a pune la încercare abilităţile lui L200.

Pentru mulţi, acesta vehicul folosit pentru cărat în locuri greu accesibil, iar în acest sens, îşi face treaba. Tracţiune integrală îi permite să traverseze anumite condiţii foarte dificile, iar alegerea unor anvelopel de teren poate să-i sporească şi mai mult capacităţile. Este dotat cu un sistem de tracţiune integrală împreună cu un diferenţial central blocabil. Şoferii pot comuta între două şi patru roţi chiar dacă maşina se află în mişcare. Suspensia este foarte moale, iar acest lucuru înseamnă că există ruliu. Însă roţile mari şi suspensia sunt gândite să amortizeze foarte bine gropile şi drumurile neasfaltate.Există o gamă mai largă de sisteme de asistenţă, acestea includ un sistem de avertisment la coliziunea cu maşinile din faţă şi pietoni cu frânare automată de urgenţă, avertizare la părăsirea benzii şi asistenţă la schimbarea benzii. Asistenţa la pornire în rampă ajută la plecările pe suprafeţe înclinate, şi o alerta transversală este utilă la ieşirea din locul de parcare. Vederea cu ajutorul camerei 360 ​​de grade este parte a sistemului, aceasta fiind utilă în parcare.

Noul L200 facelift inspiră încredere în capacitatea sa de a aborda un teren accidentat. Unghiurile de atac de 30 de grade şi un unghi de degajare de 22 de grade ar trebui să însemne că există şanse mici ca maşina să atingă solul în situaţii de off-road. A şasea generaţie a modelului vine cu un pachet decent de dotări, care au adus un aport vizual mai important. Lipsa unei versiuni cu putere mai mare ar putea fi una din nemulumiri, însă cu un rafinament crescut al interiorului putem spune că L200 face un pas înainte în ceea ce oferă.


https://www.promotor.ro/test-drive/test ... kVBKFe0JQw
Fişiere ataşate
3.jpg
3.jpg (146.72 KiB) Vizualizat de 7206 ori
2.jpg
2.jpg (112.24 KiB) Vizualizat de 7206 ori
1.jpg
1.jpg (162.18 KiB) Vizualizat de 7206 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 30, 2019 10:19 am

PRIMUL TEST CU MITSUBISHI L200


Mitsubishi a adus și în România noul L200. AutoReport.ro a fost prezent la lansarea națională și am petrecut două zile alături de cel mai nou pickup japonez de pe piață. Am explorat munții pentru a vă arăta cu ce caracteristici se laudă a 6-a generație.

Exact la 40 de ani după ce primul pick-up truck de o tonă a fost lansat și cu peste 4,7 milioane de vânzări globale cumulate de atunci – din care 416.000 sunt încă folosite în Europa în 2019 (date MME din iunie 2019) – Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a introdus a 6-a generație de L200.

Vândut în peste 150 de țări, L200 se clasează pe locul 2 în graficul de vânzări globale al MMC, între Outlander și ASX. Noua generație se laudă cu capacități îmbunătățite on- și off-road (datorită cutiei sale de transfer full time Super Select 4WD II, completată cu noile sisteme “Off Road Mode” și “Hill Descent Control”).
Cu un „maxilar” pătrățos și „umeri” lați, noua Generație L200 reprezenta o declarație de design contemporan, complet coordonat cu ultimele tendințe previzibile ale pieței în acest segment. Mult mai mult decât un simplu face-lift, dispune de tablă metalică complet nouă în partea din față și din spate a cabinei, păstrând totuși trăsăturile caracteristice Mitsubishi, precum linia de mijloc, elimitarea curbată între cabină și zona de transport (J-line) sau liniile de caracter orizontale puternice, care subliniază
soliditatea caroseriei în general:
Pe lângă aspectul solid, au fost depuse multe eforturi pentru a îmbunătăți aerodinamica L200, cu exemple precum: un baraj de aer zonei dintre cabină și portbagaj, pentru a ajuta la gestionarea fluxului de aer și a reduce zgomotul produs de vânt, cel mai înalt punct al cabinei și cel al cadrului de protecție al zonei de încărcare au acum aceeași înălțime, pentru a reduce rezistența la aer și fost dezvoltate noi oglinzi laterale.

O dezvoltare a familiei de motoare Diesel a MMC “4N1” complet din aluminiu, arbore cu came dublu, rampă comună 16v 4 cilindri, compresie scăzută și injecție directă – care a fost primul motor Diesel din lume dispus cu distribuție variabilă – această nouă aplicație dezvoltată special pentru L200 include o reducere majoră a fricțiunii dintre piesele mobile și o îmbunătățire substanțială a răspunsului sistemului de injecție.
Acestea au redus consumul de combustibil, au curățat emisiile de gaze și au redus zgomotul mecanic. În plus, reducerea greutății pentru pistoane, biele și arborele cotit contribuie la o accelerare mai lină și mai lungă pe parcursul întregului interval de rotire.
Motivată de nevoia de a respecta reglementări mai stricte ale UE legate de emisii în cadrul WLTP, această micșorare va permite generației a 6-a de L200 să respecte cerințele Euro 6d temp.
În particular, un sistem de evacuare a gazelor cu purificare (SCR) ce folosește injecție AdBlue a fost montat pentru a reduce nivelul de emisii de NOx.

De fapt, această unitate mai mică, mai ușoară oferă performanțe similare unității anterioare 2,5 “Normal Power”, respectând protocolul WLTP mult mai strict, folosindu-se cel mai bine de greutatea restrânsă a modelului L200:
MY19 HP MY19 NP MY20
Putere max. 181 CP @ 3.500 rpm 154 CP @ 3.500 rpm 150 CP @ 3.500 rpm
Cuplu max. 430 @ 2.500 rpm 380 Nm @ 1.500 rpm 400 Nm @ 1750-2250 rpm

Noi am testat la această lansare națională varianta de 150 CP și cu cutie automată cu 6 trepte. Această variantă s-a dovedit a fi ideală pentru noi, deși traseul prin munții Baiului ne-a dus fix pe creste.

Predecesorul erei moderne 4WD a Mitsubishi Motors la începutul anilor 80, L200 a păstrat un avantaj față de competitori timp de cinci generații succesive, în special cu introducerea cutiei de transfer Super Select în 1991 – singura astfel de unitate
de pe piață, permițând 4WD full-time atât on road cât și off-road în treaptă inferioară de viteză.
Inițial dezvoltat pentru Pajero/Montero/Shogun, sistemul Super Select al MMC (acum “Super Select 4WD-II”) permite șoferului să aleagă cea mai potrivită setare a cutiei de transfer, în funcție de teren și de condițiile de mers. Trecerea de la 2WD la 4WD se poate face fără a fi nevoie să opriți mașina (posibil sub 100 km/h), indiferent de suprafața de drum.
Atu-ul Super Select se află în poziția sa “4H” Full Time 4WD. Încă o raritate în segment, în special când se combină cu capabilitatea low range, se poate folosi la orice viteză (în cadrul limitelor legale) și pe orice suprafață.
În cazul special al unui pick-up truck precum L200, Super Select 4WD-II adaugă aderență semnificativă atunci când mașina este condusă cu spațiul de încărcare gol. Dispune de un diferențial central ce furnizează performanțe off-road remarcabile, dar controlează și distribuirea cuplului în față și spate în modul 4H, pentru manevrare mai bună și operare simplă pe o gamă largă de suprafețe, de la
drumuri pavate la trasee alunecoase.
Spre deosebire de unii dintre competitorii săi, Super Select 4WD-II este echipat și cu o gamă largă de viteze inferioare (“4LLc”) pentru adevăratul off-road. Operat cu ajutorul unui buton amplasat lângă selectorul 4WD și disponibil cu M/T și A/T (modelele 4WD), noul Mod Off-road, oferă posibilitatea selectarii modurilor specifice GRAVEL (pietriș), MUD (noroi)/SNOW (zăpadă), SAND (nisip) și ROCK (piatră) (only in 4LLc), care se setează în funcție de condițiile de mers.
De asemenea operat printr-un buton amplasat lângă selectorul 4WD și de asemenea disponibil și la M/T și la A/T (modelele 4WD), sistemul Hill Descent Control menține o viteză constantă a vehiculului când coboară o pantă și unde frâna de motor singură nu este suficientă.

În plus față de noile moduri Off Road și sistemul Hill Descent Control, generația a 6-a de L200 este îmbunătățită față de predecesori în numeroase zone menite să ofere un nivel mai ridicat de siguranță activă, confort și durabilitate.



Noul L200 vine acum complet echipat cu cea mai nouă tehnologie inteligentă de siguranţă a MMC (disponibilitate în funcţie de piaţă şi modele). În baza abordării mai multor tipuri de senzori pentru a monitoriza întreg perimetrul maşinii, aceste sisteme anticipează situaţii care pot conduce la un accident şi sprijină şoferul în evitarea lor:
– Multi-around Monitor w/Bird View image – Monitor 360 de grade cu imagine
compusa de sus
– Forward Collision Mitigation (FCM) – Atenuarea coliziunii frontale
– Lane Departure Warning (LDW) – Avertizare privind părăsirea benzii
– Blind Spot Warning system (BSW) with Lane Change Assist and Rear Cross Traffic Alert – Sistemul de avertizare a unghiului mort cu asistenţă la schimbarea benzii şi alertă privind traficul din spate
– Aceste functii combinate detecteaza vehiculele existente in zona unghiului mort (din spate) a vehiculului folosind radarele cu unde radio, instalate in interiorul barei de protectie spate.
– Utrasonic misacceleration Mitigation System (UMS) – Sistemul ultrasonic de atenuare a accelerării accidentale.
Construit în Thailanda – în cea mai mare fabrică a MMC din afara Japoniei – pentru piețele globale, “Rough & Tough” Noua Generație L200 va ajunge în show-room-urile din Europa începând cu septembrie 2019.

http://autoreport.ro/primul-test-cu-mit ... 11GH3sMnKE

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 19, 2019 1:25 pm

TEST Mitsubishi L200: Solid ca o stâncă

Importatorul Mitsubishi a inclus în această toamnă în catalogul său de produse cea de-a șasea generație a modelului L200, un pick-up cu modificări majore atât în privința designului cât și al trenului de rulare. Etichetat drept „Rock Solid”, noul vehicul a surprins plăcut în timpul testului național desfășurat atât pe șosea cât și pe teren accidentat.

Este al patrulea cel mai bine vândut pick-up de pe piața românească în primele șase luni ale acestui an și al doilea cel mai căutat Mitsubishi din gama constructorului nipon. Pick-up-ul L200 și-a creat, de la o generație la alta, un grup fidel de clienți care apreciază calitățile de cărăuș ambițios pe orice fel de teren și fiabilitatea. Nu la fel de încântați au fost aceeași clienți de confortul și tehnologia asigurate de vehicul, însă aceste „detalii” s-au schimbat radical odată cu această a șasea generație a lui Mitsubishi L200.

După 40 de ani
Văzând designul futurist al celei de a șasea generații puțini își pot închipui că L200 se află pe piață de mai bine de 40 de ani. Mai exact, în 1978 ajungea pe piață primul pick-up de o tonă al producătorului nipon. A urmat, după opt ani, cea de-a doua generație, pentru ca, în 1995, să ajungă pe piață și cea de-a treia. Penultima interpretare a acestui model, devenit exemplu pentru mulți constructori din lume, a fost lansată în 2005, iar generația a cincea a primit aplauzele publicului zece ani mai târziu, în 2015
Dezvoltarea celei de a 6-a generații a reprezentat un demers major pentru Mitsubishi Motors Corporation. Nu doar pentru că acest vehicul reprezintă acum 15% din vânzările globale Mitsubishi, dar și din cauza efectului continuu de halo asupra brandului și a reputației de constructor de vehicule 4X4 a companiei nipone.

În decursul istoriei de patruzeci de ani a pick-up truck-urilor Mitsubishi de o tonă, designul a jucat întotdeauna un rol important pentru a aduce clienți în showroom-urile din întreaga lume. Iar noul model ajuns în acest an pe piață nu face notă discordantă din acest punct de vedere. „Povestea designului nostru pentru noua generatie L200 a început cu un sondaj printre clienții noștri, de la profesioniști la familii. I-am întrebat ce-și doresc de la un pick-up. Răspunsul lor a fost: duritate, fiabilitate, stabilitate și dinamică. Acest lucru a reprezentat un ordin clar pentru noi, pe care l-am transpus într-un concept de design numit «Rock Solid», coerent cu ceea ce considerăm a fi esența «Mitsubishi-ness», robustețe și dinamism”, a explicat Tsunehiro Kuminoto, vicepreședinte al Mitsubishi Motors care are în subordine departamentul de design.

Iar declarația oficialului nu este departe de realitate. Noul Mitsubishi L200 uimește încă de la prima vedere. Dincolo de aspectul clasic de pick-up, designerii au reușit să realizeze o parte frontală care pare mai degrabă ruptă din deja celebra peliculă de anticipație Transformers. Și asta fără ca modelul să se îndepărteze de linia întregii game a constructorului nipon. Dincolo de exteriorul spectaculos, orice iubitor de vehicule de acest tip va fi uimit de noul habitaclu al lui L200. Asta pentru că, în ciuda apartenenței clare la segmentul pick-up, mașina asigură un confort foarte apropiat de cel al unui SUV de generație nouă. Și, pentru a satisface dorințele clienților, a șasea generație Mitsubishi L200 oferă un pachet tehnologic spectaculos. De la inovativul și utilul sistem Super Select 4WD-II care permite șoferului să aleagă cea mai potrivită setare a cutiei de transfer, în funcție de teren și de condițiile de mers, până la asistentul pentru coborârea pe suprafețe înclinate, monitorul Bird View, Forward Collision Mitigation, Lane Departure Warning, Blind Spot Warning cu Lane Change Assist și Rear Cross Traffic Alert și multe altele. Prin urmare, nu doar că arată ca un robot din viitor, dar are și inteligența unuia.

Dur pe teren accidentat, manevrabil pe șosea

În timpul testului desfășurat pe un traseu care a presupus, pe lângă parcurgerea unei bucăți din puținele noastre autostrăzi, un lung periplu off-road prin câmp deschis, vaduri adânci, pietre, drumuri forestiere și chiar creste impunătoare de munte noul pick-up Mitsubishi și-a dovedit pe deplin atuurile de campion în special acolo unde alții se văd nevoiți să se oprească. Grație noului sistem propulsor, o dezvoltare a familiei de motoare diesel a MMC „4N1”, vehiculul oferă o putere de 150 CP care, furnizată roților printr-o transmisie automată cu șase trepte, și ea nouă, ajută modelul să respecte întocmai ideea de offroader de soi. Apoi, pentru că un pick-up adevărat își demonstrează calitățile pe teren accidentat, și-a făcut simțită prezența și rigiditatea îmbunătățită a șasiului. Pentru a aborda condițiile dure în care trebuie să funcționeze la modelul L200 s-au folosit panouri de forță cu rezistență superioară în cabină și spațiul de încărcare. În plus, robustețea generală a fost îmbunătățită prin folosirea eficientă a ranforsărilor din structura compartimentului-motor și a cadrului.

Pentru a face față atât provocărilor generate de parcurgerea unor drumuri dificile, cât și vitezelor crescute de pe autostrada, inginerii Mitsubishi au amplasat pe model frâne mai puternice și suspensii îmbunătățite.

Conform site-ului Mitsubishi România, prețurile noul L200 încep de la 31.285 de euro (Intense MT) și urcă spre 37.116 euro (Instyle AT).

https://lifenews.ro/2019/10/24/test-mit ... -o-stanca/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori