Lancer In Leasing - Diferenta Curs Pret Achizitie
Pai in primul rand ai dealerul care-ti da un pret,cu tva inclus.
Taxele vamale,10 %,le ai incluse in acel pret,poa' sa fie fabricatie Japonia,Italia,Turcia sau Mioveni Pitesti.
Apoi,dupa cum ti-a zis si COObra,depinde de multe necunoscute pretul final pt contractul de leasing (dobanda,comisioane,asigurari,etc).
Trebuie sa-ti alegi finantatorul si ceri un scadentar,acolo ai sa vezi cu cat platesti in plus peste pretul de la dealer.
Din experienta iti zic,dobanda nu e mare,rata Casco da.
Taxele vamale,10 %,le ai incluse in acel pret,poa' sa fie fabricatie Japonia,Italia,Turcia sau Mioveni Pitesti.
Apoi,dupa cum ti-a zis si COObra,depinde de multe necunoscute pretul final pt contractul de leasing (dobanda,comisioane,asigurari,etc).
Trebuie sa-ti alegi finantatorul si ceri un scadentar,acolo ai sa vezi cu cat platesti in plus peste pretul de la dealer.
Din experienta iti zic,dobanda nu e mare,rata Casco da.
Omul a intrebat daca dealerul pune ceva peste pretul afisat pe site,si Danyutz i-a raspuns foarte corect : nu se pune nimic peste pretul din reteaua oficiala.De unde castiga dealerul,pune peste pretul cu care a luat de la importator,dar asta e cu totul altceva.Pretul de pe site e pretul curat,doar nu vrei sa traiasca dealerul cu aer !
Leasingul in Germania si Italia ? Mor de ras......nu-ti da nimeni asa ceva,abia mai iei leasing in Romania ! Astea cu credit sau leasing facute in UE la dobanzi/costuri reduse fata de Ro sunt povesti de adormit copiii.Incercati,o sa fiti refuzati politicos !
Leasing in Germania si Italia = masina inmatriculata acolo,ai idee cat te costa asigurarea casco si RCA ? Nu te lasa nicio firma sa-ti faci RCA in Romania ! De ce crezi ca toti romanii care lucreaza in Spania,Italia,Germania etc iau masinile de aici si circula cu numere de Romania ? Mai e si o interdictie legislativa valabila pe teritoriul UE,legat de obligativitatea inmatricularii masinii in tara in care tu ai cetatenie (pe scurt nu ai voie sa umbli in Germania cu o masina inmatriculata in Ro,daca tu esti cetatean german,ai actele facute acolo.Masina trebuie inmatriculata in Germania,ca sa platesti impozit si asigurari acolo).Nu intru in detalii ca sa nu va plictisesc !
Leasingul in Germania si Italia ? Mor de ras......nu-ti da nimeni asa ceva,abia mai iei leasing in Romania ! Astea cu credit sau leasing facute in UE la dobanzi/costuri reduse fata de Ro sunt povesti de adormit copiii.Incercati,o sa fiti refuzati politicos !
Leasing in Germania si Italia = masina inmatriculata acolo,ai idee cat te costa asigurarea casco si RCA ? Nu te lasa nicio firma sa-ti faci RCA in Romania ! De ce crezi ca toti romanii care lucreaza in Spania,Italia,Germania etc iau masinile de aici si circula cu numere de Romania ? Mai e si o interdictie legislativa valabila pe teritoriul UE,legat de obligativitatea inmatricularii masinii in tara in care tu ai cetatenie (pe scurt nu ai voie sa umbli in Germania cu o masina inmatriculata in Ro,daca tu esti cetatean german,ai actele facute acolo.Masina trebuie inmatriculata in Germania,ca sa platesti impozit si asigurari acolo).Nu intru in detalii ca sa nu va plictisesc !
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Hai ca-mi place de Mitsubishi astia ai nostri (scuze Stefan, nu vreau sa te simti lezat) Pana acu' nu mai aveau la vanzare decat diesel, si acum deodata nu mai sunt la vanzare decat benzine... de orice fel poftesti. Foarte tare! Un aspect neplacut insa e legat de pretul la nou-aparutele modele la vanzare, sunt aceleasi de acum 2 ani. Sunt curios daca va functiona tactica.
Cat despre pretul la 2.0 Inform in Germania, desi pare incredibil, chiar asa este.
Cat despre pretul la 2.0 Inform in Germania, desi pare incredibil, chiar asa este.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Ziceam ca nu mai este pentru ca nu mai apare pe site-ul oficial, asa... imi imaginam eu ca tre' sa se mai gaseasca unul-doua acolo. Din pacate eu nu vreau si diesel acuma ... ma oftic doar ca nu se lansase Ralliart-ul cand am luat eu masina. De upgrade nu se poate pune problema, ca probabil as plati mult prea mult. Gata, scuze de offtopic!
Desi nu stiu cat de mult mai seamana conditiile de acordare a leasing-ului cu ce era acum 2 ani, am sa ii ofer niste cifre informative lui @burb: masina mea a fost la dealer 18015 EUR fara TVA, am dat la leasing 6305 EUR avans + 300 EUR cheltuieli de inmatriculare si RCA pe primul an + 180 EUR taxa de management + 613 taxa de poluare (atat era atunci la 1.8). Pt. leasing pe 4 ani, am rata de 291 EUR si casco la 911 EUR/an. Daca tre' sa platesti si TVA, atunci trebuie adaugat TVA-ul la cifrele date de mine pentru avans si rata.
Desi nu stiu cat de mult mai seamana conditiile de acordare a leasing-ului cu ce era acum 2 ani, am sa ii ofer niste cifre informative lui @burb: masina mea a fost la dealer 18015 EUR fara TVA, am dat la leasing 6305 EUR avans + 300 EUR cheltuieli de inmatriculare si RCA pe primul an + 180 EUR taxa de management + 613 taxa de poluare (atat era atunci la 1.8). Pt. leasing pe 4 ani, am rata de 291 EUR si casco la 911 EUR/an. Daca tre' sa platesti si TVA, atunci trebuie adaugat TVA-ul la cifrele date de mine pentru avans si rata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori