Lancer In Leasing - Diferenta Curs Pret Achizitie

Cum alegi o asigurare, unde reparam masinile, legislatie auto
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Ian 21, 2010 7:44 pm

Da' de cind includem ratele CASCO, RCA-ul, taxele si impozitele in pretul masinii?

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Vin Ian 22, 2010 10:46 am

Pe oricine care vrea sa-si ia masina il intereseaza de fapt cat trebuie sa cheltuie el, nu cat e pretul. Cu atat mai mult daca e leasing, care te obliga la cheltuieli de gen CASCO, taxe de management...

Avatar utilizator
Das Autohaus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 26, 2010 12:37 pm

Mesaj de Das Autohaus » Lun Mar 01, 2010 4:34 pm

Buna . Cam astea ar ficonditiile unei firme de leasing. Dupa cum urmeaza:
Pret CIP: se finanteaza valoarea fara tva a masinii
Avans: 20% se merge pe un avans de minim 20% pana la maxim 50%
Val. Finantata: cat mai ramane de plata din momentul in care s-a dat avansul
Val. Rezid. 0% se merge de la un minim de 1% pana la maxim 20% (cum se doreste inclus sau nu in rate)
Perioada (luni): perioada depinde de cat doresti dar esti limitat si de venit. Astfel trebuie ca venitul sa fie de 3.3X rata lunara
Dobanda (p.a.): 9.95% O dobanda care se aplica la fiecare rata
Tx. management: 3.0% taxa de management al banilor (sa spunem asa) care este aplicata pe valoarea ramasa de plata si se include dupa calcularea ei in rata lunara
Comision gestiune intre 3 si 10 euro care sincer nu stiu ce reprezinta.
Pentru mai multe detalii un mesaj privat si se rezolva. O zi buna

Avatar utilizator
REPREZ LEASING
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 18, 2010 2:55 pm
Contact:

Mesaj de REPREZ LEASING » Joi Mar 18, 2010 3:20 pm

Salut diferenta de curs nu este aplicata de toate companiile de leasing. In momentul in care consilierul de vanzari de la dealerul de unde te-ai hotarat sa achizitionezi masina iti recomanda cu ardoare o anumita societate de leasing poti sa fii sigur ca nu o face pentru a-ti apara interese ci pentru a-si proteja beneficiile pe care le are de la acea societate de leasing. Iar in momentul in care vrei sa sti ce se intampla cu taxa de management ar fii indicat sa intrebi acel consilier cat anume primeste din acel comision, o sa ai o supriza TOATA sau cel putin 80% din ea. Cit despre diferenta de curs valutar poti verifica la ce curs s-a platit masina si la ce curs iti factureaza firma de leasing ratele, daca dealerul a cerut bnr + 1.5(asta daca nu se lacomeste foarte mult ) iar tie iti emite factura la bnr (ceea ce ma indoiesc ) atunci treaba e cat se poate de fair . Insa daca platesti la cursul bancii la care are deschis contul societatea de leasing atunci de cele mai multe ori acopera ofertele pe care le fac soc de leasing pentru a fii acceptate cand sunt promovate de catre consilierii de vanzari ai dealerului. Pentru ca nu-i asa nimeni nu face munca benevola, doar ca tu platesti in doua parti atat dealerului cat si soc de leasing. Cu alte cuvinte fatul ca tu ai scutit cativa centi sau cateva minute trimitand un mail catre toate soc de leasing pentru a primi cea mai buna oferta, TE-A COSTAT +1000 RON.
PS:sfatul meu e ca atunci cand doriti sa primiti ce e mai bun pe piata cautati singuri, pentru ca nimeni nu va reprezinta interesul mai bine decat voi insiva.

Avatar utilizator
REPREZ LEASING
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 18, 2010 2:55 pm
Contact:

Mesaj de REPREZ LEASING » Joi Mar 18, 2010 3:29 pm

pentru DAS AUTOHAUS:

Conditiile financiare pe care le-ai prezentat reprezinta exact exemplul care confirma ceea ce am spus mai devreme.
txm 3% ? impuls sau bcr ? tu cat primesti 2.5 cel putin nu-i asa .
TXM STANDARD LA SOC DE LEASING PLEACA DE LA 2 % DIN CARE CONSILIERUL DE LA DEALER AR TREBUII SA PRIMEASCA PENTRU DERAJUL SAU MAX 1 % TOT CE E PESTE E DOAR LACOMIE.
DOB STANDARD PLEACA DE LA 9 IN JOS TOT CE E PESTE ACOPERA LACOMIA MAI SUS MENTIONATA S.A.M.D

UN VANZATOR BUN VINDE CLIENTULUI BENEFICIILE NU II IA PIELEA DE PE EL .DAR CA SA FII UN BUN VANZATOR E FOARTE GREU .

Apreciez sfaturile bune pe care le dai insa incearca sa nu pornesti un flame (vezi adresarea "tu cat primesti 2.5 cel putin nu-i asa"). Arunca un ochi si la regulament si nu mai scrie cu MAJUSCULE. Multumesc de intelegere.

Avatar utilizator
REPREZ LEASING
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 18, 2010 2:55 pm
Contact:

Mesaj de REPREZ LEASING » Joi Mar 18, 2010 4:41 pm

QUOTE (REPREZ LEASING @ Mar 18 2010, 03:29 PM) pentru DAS AUTOHAUS:

Conditiile financiare pe care le-ai prezentat reprezinta exact exemplul care confirma ceea ce am spus mai devreme.
txm 3% ? impuls sau bcr ? tu cat primesti 2.5 cel putin nu-i asa .
TXM STANDARD LA SOC DE LEASING PLEACA DE LA 2 % DIN CARE CONSILIERUL DE LA DEALER AR TREBUII SA PRIMEASCA PENTRU DERAJUL SAU MAX 1 % TOT CE E PESTE E DOAR LACOMIE.
DOB STANDARD PLEACA DE LA 9 IN JOS TOT CE E PESTE ACOPERA LACOMIA MAI SUS MENTIONATA S.A.M.D

UN VANZATOR BUN VINDE CLIENTULUI BENEFICIILE NU II IA PIELEA DE PE EL .DAR CA SA FII UN BUN VANZATOR E FOARTE GREU .

Apreciez sfaturile bune pe care le dai insa incearca sa nu pornesti un flame (vezi adresarea "tu cat primesti 2.5 cel putin nu-i asa"). Arunca un ochi si la regulament si nu mai scrie cu MAJUSCULE. Multumesc de intelegere.
Ma bucur foarte mult ca ai luat in considerare ceea ce am spus poate ar fii trebuit sa formulez putin mai diplomat insa problema de fond ramane aceeasi . Nu stiu daca tu esti admin insa daca asa e si inacelasi timp esti si consilier de vanzari si furnizezi astfel de informatii clientilor consider ca ar fii fair sa si justifici costurile f mari pe care le-ai mentionat, faptul ca acel client nu este informat sau nu stie unde si cum sa se informeze despre oferta cea mai buna pentru el, te obliga pe tine (daca te consideri un adevarat profesionist) sa-l indrumi spre acea societate care reprezinta un bun deal pentru el si nu pentru tine.
Sper ca nu te simti ofensat de ceea ce ti-am scris, doar ca daca doresti ca acel client sa se intoarca la tine cu busines nou crede-ma pe cuvant nu asa se face. Ba mai mult daca doresti sa recomanzi orice produs trebuie sa fii foarte sigur ca, cunosti in detaliu acel produs astfel poti sa-i prezinti clientului oferta completa (atat avantaje cat si dezavantaje), poate aja elimini din telefoanele primite de la clienti in care ti se cere sa-i lamuresti de le-a venit factura pentru diferenta de curs valutar, de care tu poate stiai insa ai omis sa o mentionezi.
Intrebare: Cati din clientii pe care i-ai trimis unei anumite soc de leasing s-au intors la tine pentru a doua achizitie si cat au preferat un alt brand sau poate alt dealer al aceluiasi brand ?Nu vreau eu un raspuns insa poate te va ajuta pe tine daca iti pui singur aceasta intrebare.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Mar 18, 2010 4:43 pm

observ ca ai intrat azi pe forum si deja te iei de toata lumea. 99% din cumparatori isi cauta singuri leasingul si stai linistit ca nimeni nu accepta prima varianta care i-o ofera dealerul. Voi de ce nu spuneti ca luati imprumuturile de la bancile finantatoare cu dobanda de la 3% in jos si aplicati dobanzi la client de la 6% in sus...
Ca sa dau un exemplu, am leasing la o societate foarte ok, unde am avut conditii preferentiale, iar in momentul asta dobanda este 3,3%. Asa ca, te rog eu, fara atacuri aiurea in tramvai.

Avatar utilizator
REPREZ LEASING
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 18, 2010 2:55 pm
Contact:

Mesaj de REPREZ LEASING » Joi Mar 18, 2010 5:30 pm

Ma bucur ca ai obtinut aceste conditii, asta confirma dinou ce am spui mai devreme unui alt user care spunea ca ce ma bag daca el ataca firmele de leasing etc.
Deasemenea ma bucur ca ai pus aceasta intrebare legata de costuri si anume dobanda, ceea ce multa lume nu stie sau poate stie dar prefera sa evite acest aspect, este ca valoarea euribor nu reprezinta costurile de refinantare ale societatilor de leasing. Pentru ca tara in care traim este o tara prost guvernata iar ratingul de tara pe care marile agentii le dau romaniei influenteaza costurile de refinantare ex : aceeasi banca care finanteaza o soc de leasing din polonia va lua in calcul la decizia de finantare riscurile pentru plasamentele facute riscuri care se vor regasii in dobanda, astfel polonia fiind singura tara din ue care a avut crestere ec va avea un rateing de risc mic si implicit costuri de refinantare mici , romania se afla la polul opus in concluzie si costurile sunt mari.
Pe langa aceasta explicatie a carei logici sper ca o intelegi mai exista si un recul (sper ca am scris corect) al ctr care au picat din motive de neplata si care au adus costuri suplimentare poate pierderi mai mari prin devalorizarea bunurilor si astfel valoarea de piata fiind sub valoarea capitalului ramas de recuperat.
Iar un alt aspect care ridica foarte mult costurile si pe care multa lume nici macar nu banuieste ca ar exista, sunt provizioanele impuse de BNR pentru contractele care aintarzieri mai mari de un anumit timp ex: daca un client intarzie cu plata ratelor peste termenul mentionat BNR obliga societatile de leasing (cred ca si bancile) sa faca un provizion pe intreaga valoare a contractului, cu alte cuvinte societatea de leaing dupa ce a imprumutat odata bani pentru a platii masina utilizatorului si plateste o anumita dobanda, trebuie sa mai contracteze un imprumut pentru a face acel provizion, imprumut pentru care va plati dinou dobanda.
Pentru ca eu am incercat sa-ti raspund cat mai corect la intrebarea formulata de tine si pentru ca pui la indoiala dreptul sociatatilor de leasing de a avea profit pentru banii investiti a-si dorii sa ma lamuresti si pe mine cum se face ca discounturile pe care le acordati uneori depasesc 30% din valoarea lor initiala? Preturile de productie sunt aceleasi nu-i asa? Atunci de ce importatorul sau dealerul isi poate permita sa castige 15-30 % iar societatea de leasing care suporta toate riscurile nu poate sa mearga cu o marja de 5-6% . Sunt covins ca atunci cand cumperi un LCD de la altex nu il intrebi pe vanzator cu cat a cumparat el acel LCD de la furnizor. Crede-ma daca riscurile nu ar existata nici dobanda nu ar fii atat de mare .
Era sa uit ceva, gandeste-te ca statul roman se imprumuta de pe piata interna cu dob 5-6 % prin obligatiuni de stat, iar riscurile unor astfel de investitii sunt 0 . De ce crezi ca bancile se feresc sa mai arunce cu bani in piata cand au cel mai bun client Statul Roman.

PS:nu ma iau de nimeni vreau doar sa fiti corecti si sa nu faceti afirmatii care pot afecta imaginea si integritatea unei companii fara sa cunoasteti toate datele problemei.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Mar 18, 2010 5:32 pm

REPREZ LEASING: postul a fost editat de catre un moderator si nu de catre Das Autohaus care e un simplu user (si postul respectiv e singurul lui post).

Rugamintea moderatorului a fost sa ai mai multa grija la exprimare si sa nu pornesti un flame inutil, asta e tot.
Nu cred ca sunt pe aici persoane care sa nu cantareasca putin ofertele societatilor de leasing si sa caute pe cele mai bune, dar asta nu inseamna ca nu apreciem informatiile tale.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mar 18, 2010 5:40 pm

Apropo, care e problema daca un om isi ia o teapa de la o firma de leasing si apoi intra pe forumuri si isi spune parerea despre acea societate.
De ex, eu care mi-am luat teapa de la Omniasig, imi permit sa zic ca e de toata jena - cel putin in momentul de fata. Crezi ca ii stric eu imaginea omniasigului sau si-a stricat-o singura deja?

Scrie răspuns

Înapoi la “Asigurari, daune si legislatie”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori