Sosele Made In Romania
- cipiadrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 04, 2011 4:36 pm
Promisiuni pentru autostrăzi, ediţia 2017: în acest an vor fi inauguraţi 90 de kilometri
http://www.automarket.ro/stiri/promisiu ... 75919.html
Ministerul Transporturilor susţine că România va inaugura în acest an circa 90 de kilometri de autostradă şi va moderniza 275 de kilometri de drumuri naţionale.
La începutul acestui an, Ministerul Transporturilor a refuzat să ofere o estimare a numărului de kilometri de autostradă
pe care îi va inaugura în 2017, însă între timp oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au furnizat informaţii concrete în acest sens.
Astfel, Ministerul Transporturilor a anunţat acum că, pe parcursul anului 2017, vor fi gata încă 90.23 de kilometri de autostradă. În plus, vor fi terminaţi 45 de kilometri de centuri ocolitoare, iar alţi 275 de kilometri de drumuri naţionale vor fi reabilitaţi.
România a reuşit anul trecut contra-performanţa de a nu deschide circulaţiei nici măcar un kilometru nou de autostradă, singura noutate fiind reluarea circulaţiei pe cei 22 de kilometri ai lotului 3 Sălişte - Cunţa din cadrul autostrăzii A1, închis din cauza surpării terenului.
Pe de altă parte, există deja o serie de tronsoane finalizate sau foarte aproape să fie finalizate, însă unele dintre ele au diverse probleme. Astfel, tronsonul Dumbrava - Margina cu o lungime de 15 kilometri din cadrul lotului 2 al autostrăzii Lugoj - Deva, care face parte de asemenea din autostrada A1, ar fi trebuit inaugurat încă de la finalul anului trecut.
În plus, sectorul de 9 kilometri care leagă localităţile Gilău şi Nădăşelu din cadrul autostrăzii A3 nu va putea fi deschis circulaţiei în absenţa unui pod peste râul Someş, iar lotul Ogra - Ungheni de 10.1 kilometri amplasat pe autostrada Câmpia Turzii - Târgu Mureş din cadrul A3 are nevoie de un nod rutier la Iernut. Nu în ultimul rând, lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva, cu o lungime totală de 21.2 kilometri, nu va putea fi dat în folosinţă fără o conexiune cu un nod rutier la Holdea.
Pe de altă parte, în acest an nu au fost alocate sume pentru începerea propriu-zisă a lucrărilor la autostrada Sibiu - Piteşti, însă sunt prevăzute cheltuieli de aproape 460 de milioane de lei pentru contractele de execuţie a loturilor 1 şi 5 de la capetele autostrăzii Comarnic - Braşov.
Via News.ro
http://www.automarket.ro/stiri/promisiu ... 75919.html
Ministerul Transporturilor susţine că România va inaugura în acest an circa 90 de kilometri de autostradă şi va moderniza 275 de kilometri de drumuri naţionale.
La începutul acestui an, Ministerul Transporturilor a refuzat să ofere o estimare a numărului de kilometri de autostradă
pe care îi va inaugura în 2017, însă între timp oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au furnizat informaţii concrete în acest sens.
Astfel, Ministerul Transporturilor a anunţat acum că, pe parcursul anului 2017, vor fi gata încă 90.23 de kilometri de autostradă. În plus, vor fi terminaţi 45 de kilometri de centuri ocolitoare, iar alţi 275 de kilometri de drumuri naţionale vor fi reabilitaţi.
România a reuşit anul trecut contra-performanţa de a nu deschide circulaţiei nici măcar un kilometru nou de autostradă, singura noutate fiind reluarea circulaţiei pe cei 22 de kilometri ai lotului 3 Sălişte - Cunţa din cadrul autostrăzii A1, închis din cauza surpării terenului.
Pe de altă parte, există deja o serie de tronsoane finalizate sau foarte aproape să fie finalizate, însă unele dintre ele au diverse probleme. Astfel, tronsonul Dumbrava - Margina cu o lungime de 15 kilometri din cadrul lotului 2 al autostrăzii Lugoj - Deva, care face parte de asemenea din autostrada A1, ar fi trebuit inaugurat încă de la finalul anului trecut.
În plus, sectorul de 9 kilometri care leagă localităţile Gilău şi Nădăşelu din cadrul autostrăzii A3 nu va putea fi deschis circulaţiei în absenţa unui pod peste râul Someş, iar lotul Ogra - Ungheni de 10.1 kilometri amplasat pe autostrada Câmpia Turzii - Târgu Mureş din cadrul A3 are nevoie de un nod rutier la Iernut. Nu în ultimul rând, lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva, cu o lungime totală de 21.2 kilometri, nu va putea fi dat în folosinţă fără o conexiune cu un nod rutier la Holdea.
Pe de altă parte, în acest an nu au fost alocate sume pentru începerea propriu-zisă a lucrărilor la autostrada Sibiu - Piteşti, însă sunt prevăzute cheltuieli de aproape 460 de milioane de lei pentru contractele de execuţie a loturilor 1 şi 5 de la capetele autostrăzii Comarnic - Braşov.
Via News.ro
Autostrada A1 are încă 15 kilometri: un tronson din segmentul Lugoj-Deva, deschis luni circulației publice
http://www.automarket.ro/stiri/autostra ... 76127.html
http://www.automarket.ro/stiri/autostra ... 76127.html
CNAIR deschide traficul pe 15 km de autostrada in zona Faget! Lugoj-Deva finalizare 2017
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/c ... izare-2017
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/c ... izare-2017
Doua noi intersectii de tip giratoriu pe Centura Bucuresti
http://www.autobook.ro/stiri/doua-noi-i ... resti.html
http://www.autobook.ro/stiri/doua-noi-i ... resti.html
O nouă propunere pentru centura Bucureştiului: o combinaţie între actualul traseu şi viitoarea Autostradă A0
http://www.automarket.ro/stiri/o-noua-p ... 76535.html
Strategia de dezvoltare a Bucureştiului până în 2030: parcări lângă autostrăzi, linii de metrou şi tramvai rapid şi piste de biciclete
http://www.automarket.ro/stiri/strategi ... 76527.html
http://www.automarket.ro/stiri/o-noua-p ... 76535.html
Strategia de dezvoltare a Bucureştiului până în 2030: parcări lângă autostrăzi, linii de metrou şi tramvai rapid şi piste de biciclete
http://www.automarket.ro/stiri/strategi ... 76527.html
http://www.auto.ro/stiri/situatie-rusin ... -mali.html
Situatie rusinoasa pentru Romania: avem drumuri mai proaste decat Zambia, Etiopia sau Mali
In timp ce Guvernul promite drumuri ca in palma si autostrazi care sa taie in doua muntii, un studiu intitulat "Indexul Competitivitatii Globale," intocmit de specialistii Forumului Economic Mondial, ne arata de fapt realitate.
Potrivit acestuia, Romania se situeaza pe locul 120 in lume din punct de vedere al calitatii infrastructurii rutiere si mai mult de-atat, in ultimii 2 ani am pierdut 15 pozitii. Colac peste pupaza, tara noastra are cea mai proasta rata de absorbtie a fondurilor structurale UE pentru infrastructura.
Daca ar fi sa facem o comparatie, stam mai prost decat tari din lumea a treia precum Gambia, Tadjikistan, El Salvador, Ghana, Zambia, Mali, Tanzania, Uganda, Etiopia, Cambodgia, Sierra Leone, Mongolia, Bangladesh, Liberia, Burundi, Nepal sau Zimbabwe.
Desi drumurile din Romania sunt mai bine cotate decat anul trecut cand ocupam locul 128, infrastructura este cea care ne trage in jos. Calitatea acesteia se numara printre principalii piloni ai competitivitatii economice, iar scorul prost al tarii noastre trage puternic in jos pozitia la general. Altfel spus, suntem din nou codasii Europei.
=========
Asa arata traficul in luna septembrie 2017 in Bucuresti! Primaria creste fondurile pentru biserica
http://www.autolatest.ro/editorial-auto ... u-biserica
Celebra autostrada Pitesti-Sibiu nu are acord de mediu! Intarzie lucrarile cu inca 1 an
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/c ... -inca-1-an
Oradea are o centura ocolitoare de nota 10 in timp ce Bucurestiul este inca in EVUL MEDIU
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/o ... evul-mediu
Situatie rusinoasa pentru Romania: avem drumuri mai proaste decat Zambia, Etiopia sau Mali
In timp ce Guvernul promite drumuri ca in palma si autostrazi care sa taie in doua muntii, un studiu intitulat "Indexul Competitivitatii Globale," intocmit de specialistii Forumului Economic Mondial, ne arata de fapt realitate.
Potrivit acestuia, Romania se situeaza pe locul 120 in lume din punct de vedere al calitatii infrastructurii rutiere si mai mult de-atat, in ultimii 2 ani am pierdut 15 pozitii. Colac peste pupaza, tara noastra are cea mai proasta rata de absorbtie a fondurilor structurale UE pentru infrastructura.
Daca ar fi sa facem o comparatie, stam mai prost decat tari din lumea a treia precum Gambia, Tadjikistan, El Salvador, Ghana, Zambia, Mali, Tanzania, Uganda, Etiopia, Cambodgia, Sierra Leone, Mongolia, Bangladesh, Liberia, Burundi, Nepal sau Zimbabwe.
Desi drumurile din Romania sunt mai bine cotate decat anul trecut cand ocupam locul 128, infrastructura este cea care ne trage in jos. Calitatea acesteia se numara printre principalii piloni ai competitivitatii economice, iar scorul prost al tarii noastre trage puternic in jos pozitia la general. Altfel spus, suntem din nou codasii Europei.
=========
Asa arata traficul in luna septembrie 2017 in Bucuresti! Primaria creste fondurile pentru biserica
http://www.autolatest.ro/editorial-auto ... u-biserica
Celebra autostrada Pitesti-Sibiu nu are acord de mediu! Intarzie lucrarile cu inca 1 an
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/c ... -inca-1-an
Oradea are o centura ocolitoare de nota 10 in timp ce Bucurestiul este inca in EVUL MEDIU
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/o ... evul-mediu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori