Incepator 4x4

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
ign
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 29, 2015 6:16 am
Contact:

Mesaj de ign » Mar Sep 29, 2015 7:26 am

sunt proaspat posesor de l200 m-am bagat pe sub el sa il pregatesc de iarna si am niste nelamuriri :
1.la puntea fata fata am vazut o capsula vacuUmatica ce actioneaza o tija in diferentialu fata
2.pe diferentialu spate pe partea dreapta are o sonda
3.nu mi se aprinde martorul de 4x4 cand cuplez cutia de transfer
4. cum functioneaza diferentialu blocabil si pe ce punte se afla
P.S daca poate cineva sa imi dea mai milte detalii caci 70%din timp il folosesc pe drum de pamant si vine iarna

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Oct 15, 2015 9:18 am

QUOTE (ign @ Sep 29 2015, 07:26 AM) sunt proaspat posesor de l200 m-am bagat pe sub el sa il pregatesc de iarna si am niste nelamuriri :
1.la puntea fata fata am vazut o capsula vacuUmatica ce actioneaza o tija in diferentialu fata
2.pe diferentialu spate pe partea dreapta are o sonda
3.nu mi se aprinde martorul de 4x4 cand cuplez cutia de transfer
4. cum functioneaza diferentialu blocabil si pe ce punte se afla
P.S daca poate cineva sa imi dea mai milte detalii caci 70%din timp il folosesc pe drum de pamant si vine iarna
1. capsula vacuumatica functioneaza pe 4x4 impreuna cu cutia de transfer.
2. "senzorul" de pe punta spate poate fi comanda pentru diferential blocabil spate
3. daca nu aprinde martorul posibil sa ai si becul sau ledul ars din bord nu neaparat ca nu cupleaza. Daca ai posibilitatea suie masina pe o rampa cupleaza 4x4 si vezi daca capsula vacuumatica misca tija . astfel stii daca esti sau nu pe 4x4.
4. dif blocabil e pe puntea spate si se blocheaza satelitii ,rotiile spate se invart sincron . Se merge doar drept sau in teren alunecos altfel risti sa strici transmisia. Nu e cu patinare limitata. Cand apare patinarea la 4x4 rotile trag pe oblic stg fata cu drp spate si viceversa. daca blochezi dif. atunci ai pe spate doua roti cu tractiune si poti iesi dintr-o situatie mai dificila. Asta e valabil doar pentru easy select. La superselect exista dif central blocabil care e altceva si repartizeaza putera pe punti si roti functie de necesitati
Daca ai cauciucuri corespunzatoare nu e obligatoriu sa folosesti 4x4 pe pamint decat daca e alunecos. Recomand BFGoorich A/T all season excellente in cazul tau. Daca e mult glod atunci ia-ti MUD insa pe zapada nu te ajuta sunt varza.

Avatar utilizator
levicnx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 04, 2015 1:33 am

Mesaj de levicnx » Mie Noi 04, 2015 10:04 pm

Buna

Sunt si eu nou pe forum si am ceva nelamuriri.

Am citit postarea , am aceeasi problema la 4x4 la un Mitsubushi din 2007 .Se cupleaza ( se vede tija cum se misca )dar nu se aprind becurile de la roata din fata.Am cutie superselect cred ca am si pe mijloc un dif central blocabil ( acela palpaie dar nu ramane aprins).Interesant e ca inainte sa verificam conductele de vacum ( am gasit una sparta la rezervorul de vacum) si inca una nu stiu unde , nu mergea 4x4 dar ardea beculetul la rotile de jos si la cele de sus cand palpaia cand nu.Am inteles ca este un senzori chiar langa capsula vacuumatica din care ies 2 fire.
Nici diferentialul spate nu vad sa se aprinda beculetul.

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori