Impozit Pajero 3.2

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
madipascu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 06, 2011 1:53 pm

Mesaj de madipascu » Lun Noi 21, 2011 9:58 pm


Deschid acest topic in urma unei dicutii cu un coleg de serviciu,care mi-a zis ca vrea sa achizitioneze un pajero.la intrebarea cit este impozitul,raspunsul a fost uluitor:''importatorul a platit omologarea la rar pentru pajero ca autoutilitara sau automobil mixt(cu 5-7 locuri) si nu ca autoturism,de unde si impozit de 600 lei''.stie cineva daca informatia asta e reala?stiu ca se poate ca autoutilitara cu mici modificari,un grilaj...,etc.
daca nu am postat unde trebuie va rog sa il mutati,sa sunt incepatorii!

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Noi 21, 2011 11:00 pm

Parca e in vigoare ceva de genul

- peste 3.001 cmc: 120 RON/ 200 cmc

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Noi 22, 2011 12:09 am

Da exista practica asta de a inmatricula astfel de masini ca autoutilitare pentru a micsora impozitul. RCA -ul e mai mare dar oricum scaderea de impozit merita.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 22, 2011 3:40 pm

depinde despre ce pajero vorbim. la model year 2012, nu mai permite rar-ul.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Noi 22, 2011 6:13 pm

@wall : cum sa inmatriculezi un "turism" pe post de utilitara? asta cred ca e doar o presupunere...

@COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.

Avatar utilizator
madipascu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 06, 2011 1:53 pm

Mesaj de madipascu » Mar Noi 22, 2011 6:48 pm

QUOTE (COObra @ Nov 22 2011, 03:40 PM) depinde despre ce pajero vorbim. la model year 2012, nu mai permite rar-ul.
am mai vorbit astazi cu cel care mi-a zis de impozit si ar fi vorba de modelul fabricat dupa 2007

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Mar Noi 22, 2011 7:15 pm

Avem un coleg de forum (stanley) cu un Pajero 3,2 DID SWB din nov. 2010, cumparat de nou din Romania, si ca sa o inmatriculeze ca si utilitara a trebuit sa o modifice la Mitsubishi, a costat in jur de 400 euro, i-au demontat bancheta spate si centurile, si i-au montat grilaj original Mitsubishi. In felul asta impozitul este undeva in jur de 400 ron/an. La fel se poate face pentru varianta LWB de 7 locuri, care se modifica in utilitara de 5 locuri, eliminandu-se a2a bancheta spate.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Noi 24, 2011 11:01 am

QUOTE @COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.
ma bucur ca stiti mai bine ca mine.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Noi 24, 2017 9:42 pm

http://www.automarket.ro/stiri/impozite ... 81307.html

Impozitele pentru motoarele de peste 2.000 cmc ar putea să scadă de până la 10 ori: propunere legislativă pentru descurajarea înmatriculărilor de mașini în Bulgaria



Impozitele pentru autovehiculele cu motoare de peste 2.000 de centimetri cubi ar putea să scadă de până la 10 ori, potrivit unei inițiative legislative.


Deputatul Ionuț Simionca vrea să schimbe formula de calcul a impozitelor pentru mașinile cu capacitate cilindrică de peste 2.000 cmc. Propunerea sa, prezentată într-o conferință de presă, spune că impozitarea ar urma să se facă prin înmulțirea unei cifre exacte cu numărul de centimetri cubi.

Parlamentarul din Bistrița a dat exemplu o mașină cu motor de 3.000 cmc, pentru care impozitul este în prezent de 3.800 de lei. Dacă proiectul devine lege, impozitul scade la 360 de lei.

Propunerea are susținere politică, spune Ionuț Simionca, care dorește astfel să descurajeze înmatriculările de maÅŸini în Bulgaria.

“Această lege este în special pentru autoturismele cu capacitate cilindrică peste 2.000 centimetri cubi, care la noi sunt exagerat de impozitate ÅŸi descurajează cetăÅ£enii României să-ÅŸi înmatriculeze autoturismele în România. Cred că este oportună, are susÅ£inere din toate partidele politice, am 60 de susÅ£inători la acest proiect legislativ ÅŸi sperăm să treacă”, a precizat deputatul.

Potrivit acestuia, legea ar fi bună și pentru fermierii care au tractoare sau alte utilaje cu capacitate cilindrică mare.

Via Economica.net


Avatar utilizator
crispus
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Dec 06, 2017 4:27 pm

Mesaj de crispus » Mie Iun 06, 2018 7:57 pm

Unde as putea afla care mai sunt regulile pentru a inmatricula un pajero mk4 ca autoutilitara?

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori