Impozit Pajero 3.2

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
madipascu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 06, 2011 1:53 pm

Mesaj de madipascu » Lun Noi 21, 2011 9:58 pm


Deschid acest topic in urma unei dicutii cu un coleg de serviciu,care mi-a zis ca vrea sa achizitioneze un pajero.la intrebarea cit este impozitul,raspunsul a fost uluitor:''importatorul a platit omologarea la rar pentru pajero ca autoutilitara sau automobil mixt(cu 5-7 locuri) si nu ca autoturism,de unde si impozit de 600 lei''.stie cineva daca informatia asta e reala?stiu ca se poate ca autoutilitara cu mici modificari,un grilaj...,etc.
daca nu am postat unde trebuie va rog sa il mutati,sa sunt incepatorii!

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Noi 21, 2011 11:00 pm

Parca e in vigoare ceva de genul

- peste 3.001 cmc: 120 RON/ 200 cmc

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Noi 22, 2011 12:09 am

Da exista practica asta de a inmatricula astfel de masini ca autoutilitare pentru a micsora impozitul. RCA -ul e mai mare dar oricum scaderea de impozit merita.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 22, 2011 3:40 pm

depinde despre ce pajero vorbim. la model year 2012, nu mai permite rar-ul.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Noi 22, 2011 6:13 pm

@wall : cum sa inmatriculezi un "turism" pe post de utilitara? asta cred ca e doar o presupunere...

@COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.