Pagina 1 din 2

Scris: Lun Noi 21, 2011 9:58 pm
de madipascu

Deschid acest topic in urma unei dicutii cu un coleg de serviciu,care mi-a zis ca vrea sa achizitioneze un pajero.la intrebarea cit este impozitul,raspunsul a fost uluitor:''importatorul a platit omologarea la rar pentru pajero ca autoutilitara sau automobil mixt(cu 5-7 locuri) si nu ca autoturism,de unde si impozit de 600 lei''.stie cineva daca informatia asta e reala?stiu ca se poate ca autoutilitara cu mici modificari,un grilaj...,etc.
daca nu am postat unde trebuie va rog sa il mutati,sa sunt incepatorii!

Scris: Lun Noi 21, 2011 11:00 pm
de volint
Parca e in vigoare ceva de genul

- peste 3.001 cmc: 120 RON/ 200 cmc

Scris: Mar Noi 22, 2011 12:09 am
de wall
Da exista practica asta de a inmatricula astfel de masini ca autoutilitare pentru a micsora impozitul. RCA -ul e mai mare dar oricum scaderea de impozit merita.

Scris: Mar Noi 22, 2011 3:40 pm
de COObra
depinde despre ce pajero vorbim. la model year 2012, nu mai permite rar-ul.

Scris: Mar Noi 22, 2011 6:13 pm
de volint
@wall : cum sa inmatriculezi un "turism" pe post de utilitara? asta cred ca e doar o presupunere...

@COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.

Scris: Mar Noi 22, 2011 6:48 pm
de madipascu
QUOTE (COObra @ Nov 22 2011, 03:40 PM) depinde despre ce pajero vorbim. la model year 2012, nu mai permite rar-ul.
am mai vorbit astazi cu cel care mi-a zis de impozit si ar fi vorba de modelul fabricat dupa 2007

Scris: Mar Noi 22, 2011 7:15 pm
de Tavi
Avem un coleg de forum (stanley) cu un Pajero 3,2 DID SWB din nov. 2010, cumparat de nou din Romania, si ca sa o inmatriculeze ca si utilitara a trebuit sa o modifice la Mitsubishi, a costat in jur de 400 euro, i-au demontat bancheta spate si centurile, si i-au montat grilaj original Mitsubishi. In felul asta impozitul este undeva in jur de 400 ron/an. La fel se poate face pentru varianta LWB de 7 locuri, care se modifica in utilitara de 5 locuri, eliminandu-se a2a bancheta spate.

Scris: Joi Noi 24, 2011 11:01 am
de COObra
QUOTE @COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.
ma bucur ca stiti mai bine ca mine.

Scris: Vin Noi 24, 2017 9:42 pm
de Vasea
http://www.automarket.ro/stiri/impozite ... 81307.html

Impozitele pentru motoarele de peste 2.000 cmc ar putea să scadă de până la 10 ori: propunere legislativă pentru descurajarea înmatriculărilor de mașini în Bulgaria



Impozitele pentru autovehiculele cu motoare de peste 2.000 de centimetri cubi ar putea să scadă de până la 10 ori, potrivit unei inițiative legislative.


Deputatul Ionuț Simionca vrea să schimbe formula de calcul a impozitelor pentru mașinile cu capacitate cilindrică de peste 2.000 cmc. Propunerea sa, prezentată într-o conferință de presă, spune că impozitarea ar urma să se facă prin înmulțirea unei cifre exacte cu numărul de centimetri cubi.

Parlamentarul din Bistrița a dat exemplu o mașină cu motor de 3.000 cmc, pentru care impozitul este în prezent de 3.800 de lei. Dacă proiectul devine lege, impozitul scade la 360 de lei.

Propunerea are susținere politică, spune Ionuț Simionca, care dorește astfel să descurajeze înmatriculările de maÅŸini în Bulgaria.

“Această lege este în special pentru autoturismele cu capacitate cilindrică peste 2.000 centimetri cubi, care la noi sunt exagerat de impozitate ÅŸi descurajează cetăÅ£enii României să-ÅŸi înmatriculeze autoturismele în România. Cred că este oportună, are susÅ£inere din toate partidele politice, am 60 de susÅ£inători la acest proiect legislativ ÅŸi sperăm să treacă”, a precizat deputatul.

Potrivit acestuia, legea ar fi bună și pentru fermierii care au tractoare sau alte utilaje cu capacitate cilindrică mare.

Via Economica.net


Scris: Mie Iun 06, 2018 7:57 pm
de crispus
Unde as putea afla care mai sunt regulile pentru a inmatricula un pajero mk4 ca autoutilitara?