Scris: Mar Sep 08, 2015 11:30 am
Buna ziua,
Detin un Outlander I din aprilie 2004, motor 100 kw, 136 cp, 4x4.
Masina are aproximativ 164000 km.
Saptamana aceasta am facut un drum pana la Cluj, iar la revenire catre Bucuresti, masina mi-a taiat alimentarea undeva intre 2000 si 3000 de ture.
Mentionez ca apasam pedala pana la capat si motorul parca mai rau se subtura decat sa se tureze si sa accelereze. Mi s-a aprins martorul motor (vana) in bord.
Am observat faptul ca, daca opresc motorul si il repornesc masina porneste inecandu-se si chinuindu-se sa treaca de 3000 de ture (unele ori reusea alte ori nu si scadea turatia pana se oprea masina).
Pe autostrada nu am avut probleme, s-a chinui pana a trecut de pragul de 3000 de ture, in rest a rulat constant cu 130-140 fara probleme.
Am fost la un service din Bucuresti, a scanat erorile si singura aparuta a fost amestec de combustibil incorect.
Mentionez ca dupa stationarea masinii peste noapte, nu a mai facut probleme.
De la service mi s-a spus sa revin cand masina are iar simtomele respective, pentru ca aceasta eroare (ameste gresit de combustibil) poate fi influentata de mai multi factori.
Aceasta problema apare doar dupa parcurgerea unui drum mai lung 200-300 km. Motorul nu se incinge, am verificat sa nu cumva sa fiarba dar nu aceasta e cauza.
A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc! si sper ca am fost destul de explicit.
Detin un Outlander I din aprilie 2004, motor 100 kw, 136 cp, 4x4.
Masina are aproximativ 164000 km.
Saptamana aceasta am facut un drum pana la Cluj, iar la revenire catre Bucuresti, masina mi-a taiat alimentarea undeva intre 2000 si 3000 de ture.
Mentionez ca apasam pedala pana la capat si motorul parca mai rau se subtura decat sa se tureze si sa accelereze. Mi s-a aprins martorul motor (vana) in bord.
Am observat faptul ca, daca opresc motorul si il repornesc masina porneste inecandu-se si chinuindu-se sa treaca de 3000 de ture (unele ori reusea alte ori nu si scadea turatia pana se oprea masina).
Pe autostrada nu am avut probleme, s-a chinui pana a trecut de pragul de 3000 de ture, in rest a rulat constant cu 130-140 fara probleme.
Am fost la un service din Bucuresti, a scanat erorile si singura aparuta a fost amestec de combustibil incorect.
Mentionez ca dupa stationarea masinii peste noapte, nu a mai facut probleme.
De la service mi s-a spus sa revin cand masina are iar simtomele respective, pentru ca aceasta eroare (ameste gresit de combustibil) poate fi influentata de mai multi factori.
Aceasta problema apare doar dupa parcurgerea unui drum mai lung 200-300 km. Motorul nu se incinge, am verificat sa nu cumva sa fiarba dar nu aceasta e cauza.
A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc! si sper ca am fost destul de explicit.