Lancer 2.0

Vinzi sau cumperi ceva? Anunta aici
Avatar utilizator
Coop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2016 9:34 pm

Mesaj de Coop » Vin Feb 05, 2016 7:19 am

Salut am un lancer din 2010 acum 1luna am avut o eroare ceva de la turbo am decis sa bag masina in service oricum era timpul sa ii schimb distributia aas ca am cerut mecanicului sa imi rezolve si problema cu turbo..........dupa o saptamana ma anunta ca trebuie sa schimb turbo el fiind problema.. am decis sa il schimb ...dupa ce a fost schombat am aceasi problema masina marge ca si cum turbo nu ar functiona scuza mecanicului este ca trebuie instalat sau initializat turbo si asta numai cei de la mitshubisi o pot face......site cineva este adevarat cea ce spune tin sa precizez ca locuiesc in belgia si nu vreau sa ajung in service la Mitsubishidoar ca a zis mecanicul pretul fiind foarte mare doar daca tin masina acolo......va multumesc

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Feb 05, 2016 8:28 am

Daca crezi ca o masina se poate remedia pe forum...
in conditiile in care nu dai mai multe date despre ea...
Benzina-diesel, putere ...

Avatar utilizator
Coop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2016 9:34 pm

Mesaj de Coop » Vin Feb 05, 2016 8:53 am

Da scuze motorul este 2.0 diesel 140cp am doar 120.000 kilometer...ce Sunt eu curios chiar este nevoie de soft pentru noul turbo?

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Sâm Feb 06, 2016 8:07 am

Nu trebuie soft ca sa initializezi turbina este o minciuna ca sa isi justifice incompetenta. Nu e necesara aceasta operatie. Softul pe care masina si a functionat in regula cu el nu l-a schimbat nimeni, softul nu se modifica singur, este cea mai stabila componenta auto. Mecanica se schimba, apar defectiuni, uzuri...
Presupun ca ai montat o turbina noua si atunci colmatarea geometriei variabile nu e de luat in calcul.
Sunt cateva cauze probabile care daua cest defect:
- colamatarea geometriei variabile dar e exclus pt ca ai turbo nou
- furtune de vacum, sarite, sparte, infundate...
- capsule pneumatice , electropneumatice cu deficiente
- senzor de presiune in admisie decalibrat, stricat...

Iti recomand un service serios VW sau Mitsubishi, iar de la cei unde ai schimbat turbo sa iti iei inapoi banii de turbo.

Avatar utilizator
Coop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2016 9:34 pm

Mesaj de Coop » Mie Feb 10, 2016 7:10 am

Problema a fost supapa de vacuum

Scrie răspuns

Înapoi la “Bursa”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori