Cer Ajutorul Ajutorul Vostru In Vederea Cuparararii Unui Lancer

Our trash can :-)
Avatar utilizator
jonatan
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Dum Sep 06, 2015 6:54 pm

Mesaj de jonatan » Mie Sep 16, 2015 5:13 pm

Salut, dragi forumisti si posesori ai unui Lancer!
M-am hotarat ca vreau si eu sa intru in randul japonezilor!
Problema este ca am gasit un Lancer din anul 2008 motorul de 2.0, motorina! Masina intretinuta bine, 100.000 de kilometrii, cert este ca mi-a placut! Problema ei este ca in momentul cand o pornesti iti apare pe bord avertizarea de presiune scazuta in ulei!
De unde poate aparea aceasta problema si care sunt consecintele ei? Proprietarul mi-a spun ca masina nu a mai fost pornita de ceva timp
Un alt lucru la care ma asteptam si m-a dezamagit a fost felul in care masina trage, recunosc ca nu am mers foarte mult cu ea mai mult de treapta a doua nu i-am putut da, cert este ca mi s-a parut ca trage la fel ca scoda octavia tour atatalui mei 1.9 tdi 110 cai.
Va rog daca ma puteti ajuta in vederea alegerii unei masin bune!
Am adaugat mai jos si o fotografie cu masina daca o cunoaste cineva![attachment=22592:lancer.jpg]
Fişiere ataşate
lancer.jpg
lancer.jpg (134.5 KiB) Vizualizat de 553 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO IX
Mesaje: 1733
Membru din: Mar Mai 18, 2010 9:21 am

Mesaj de Alex44 » Mie Sep 16, 2015 6:52 pm

Salut,

Parerea mea sincera e sa mai cauti, si preferabil sa iei cu motor pe benzina, sau nu cu 2.0 tdi-ul asta vechi de la vw...

Nu miroase bine anul-nr de km-si scuza gasita pt lipsa de presiune. De cat timp era nepornita de s-a scurs tot uleiul din motor, a.i. n-a facut presiune atatea secunde incat a avut timp computerul sa se sesizeze si sa-ti afiseze mesaj in bord?

Deja de cand dai la automat se presurizeaza uleiul, daca filtrul nu are supapa anti golire defecta, ar trebui sa ai presiune din prima secunda...

Avatar utilizator
moro
EVO VI
Mesaje: 708
Membru din: Mie Mai 07, 2008 12:15 pm

Mesaj de moro » Mie Sep 16, 2015 7:56 pm

Parerea mea (de posesor de lancer 2.0 did) este sa il iei pe proprietar, sa va duceti la reprezentanta si sa puneti masina pe tester (ocazie cu care se poate verifica si istoricul masinii) si astfel o sa stiti de unde lipsa de presiune la ulei. Este cunoscut faptul ca motorul de provenienta VAG consuma ceva ulei (mie imi ia cam 1-1,5l intre revizii...adica 12000-13000 km...maxim 15000km) si posibil ca proprietarul sa nu fi completat de mult cu ulei...sau poate chiar deloc. In cartea tehnica scrie ca poate consuma, in functie de conditiile de exploatare, de sarcina etc., chiar si 1l la 1000 km...exagerat, dar asa scrie ohmy.gif ...

Cat despre motorul acesta invechit...daca stii cum sa il exploatezi (NU mers subturat cum spun cei de generatie veche, grija cu schimbul de filtre, ulei si distributie si acestea de calitate)...trage de rupe. Eu, in 130000 km si 7 ani 0 probleme majore...singura problema intampinata a fost radiatorul de la EGR care s-a infundat pe la 50000 km si pe care l-am schimbat...in rest...apa, paie si bataie

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO III
Mesaje: 175
Membru din: Vin Iul 11, 2014 8:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Sep 17, 2015 5:57 am

NU lua masina fara s-o verifici in reprezentanta; La MCar pe Expozitiei anul trecut costa 180 de lei o inspectie completa (90 electrica + 90 mecanica), dar macar o sa afli care-i problema cu ea. Bine, ca probabil pe deviz o sa ai si o lista de piese pe care nu e imperativ sa le schimbi (capete de bara, bielete etc). Spune-le sa se concentreze pe motor.

Referitor la tras, trebuie sa stii ca in primele doua trepte masina nu trage asa tare. Abia din treapta 3, de pe la 2000+ o simti cum pleaca, insa chiar si atunci, nu te baga in scaun ca un Ralliart (gandeste-te ca si pretul e la jumatate). Scoate-o la drum lung, si testeaz-o in toate treptele.

Am vazut si eu anuntul, si daca nu e vrajeala, s-ar putea sa faci afacere buna. Daca masina a fost rulata pe autostrada nu ar trebui sa fie probleme cu depunerile de funingine pe diverse componente. Ansamblurile mecanice iar ar trebui sa fie in stare buna (capete de bara, bucsi, telescoape etc). Si la kilometrii astia, pe autostrada, si discurile de frana ar trebui sa fie inca cele originale. Din poze, singurul dezavantaj pe care-l vad, e ca nu are navigatie. In rest, la capitolul dotari sta foarte bine, iar bodykit-ul sport ii schimba mult aspectul, si te scuteste pe tine sa faci investitii dupa (mai ales ca masina asta cere un eleron finut).

Multa bafta!

Avatar utilizator
Alex44
EVO IX
Mesaje: 1733
Membru din: Mar Mai 18, 2010 9:21 am

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 17, 2015 6:40 am

Eu am luat masina in 2008 cu 74.000 si in 2009 avea 124.000, faceam si 4.000 pe saptamana pe autostrada cateodata. Asa ca la 7 ani si 100.000km ori a scos-o doar in weekend pe autostrada, ori a facut doar autostrada arad-nadlac.

Sincer acum, cati dintre voi ati primit mesaj de presiune scazuta cand ati pornit masina?

Eu l-am vazut o singura data, la primul schimb de ulei efectuat la masina, cand mecanicul nu a umplut filtrul de ulei cu ulei, doar i-a uns garnitura... De atunci mi-l schimb singur si-l umplu de 2-3 ori pana se satureaza si ramane plin, si nu mai apare mesajul ala nici la schimbul de ulei, dar la o pornire oarecare...

Deci un motor care se stie ca papa ulei, si da si eroare pe partea asta, il mai si iei la 100.000km (minim), deci cand incep sa apara problemele pe toate partile. Eu cred ca nu degeaba il vinde.

Nu zic ca lancer 2.0 did e o masina proasta, sau ca motorul e prost, mi se pare doar suspecta masina asta.

Avatar utilizator
jonatan
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Dum Sep 06, 2015 6:54 pm

Mesaj de jonatan » Joi Sep 17, 2015 10:41 am

multumesc, astept parerile voastre in continuare

Avatar utilizator
George1982
EVO II
Mesaje: 52
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 9:02 pm

Mesaj de George1982 » Joi Sep 17, 2015 11:33 am

Motorul e mai vechi, destul de ieftin de reparat. Daca nu o subturezi si nu opresti motorul repede dupa ce l-ai alergat, daca ii dai motorina buna si revizii la timp, nu ai ce griji sa iti faci.
Verificarea la service e sfanta. Era sa ii cumpar tatalui meu un Oultander care fusese schimbat pe jumate (partea din spate). Proprietarul (al doilea) a zis ca nu stia. In sfarsit, eu ii zisesem de la inceput ca daca sunt bube majore nu ii platesc diagnoza.
Masina nu are de unde sa traga mult mai bine ca O cu 1.9 la viteze mici. Abia dupa 100km/h poti sa simti caii aia, altfel, tot motor de 2.0 e...
Din experienta proprie, parerea mea e ca Mitsele sunt niste masini cam plasticoase, dar foarte fiabile...

Avatar utilizator
mileaandrei175
EVO I
Mesaje: 49
Membru din: Vin Apr 04, 2014 9:22 pm

Mesaj de mileaandrei175 » Joi Sep 17, 2015 6:36 pm

si eu iti recomand sa verifici bine masina,si de ce nu sa iti iei ceva pe benxina,si vei fi linistit multi ani in ciuda consumului ceva mai mare.e mult mai fiabil in opinia mea.

Avatar utilizator
robertina1924
EVO I
Mesaje: 31
Membru din: Mar Sep 03, 2013 2:25 pm

Mesaj de robertina1924 » Mar Sep 22, 2015 9:03 am

Eu unul nu as cumpara o masina cu presiunea de ulei scazuta. Asta inseamna uzura avansata a motorului ori defectiune la sistemul de ungere, in ambele cazuri se lasa cu reparatii costisitoare.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO III
Mesaje: 156
Membru din: Mie Sep 28, 2011 2:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mar Sep 22, 2015 12:32 pm

Iti recomand motorul 1.8 DID - 150 cai (CY/Z_A). Am lancerul de aproape 3 ani (50.000km facuti de mine din cei 80.000 ai masinii) si nu am avut nicio problema. Poate singurul minus al acestui motor ar fi ca baga motorina in baia de ulei in momentul in care regenerarea esueaza. Am vazut ca mai multi colegi se plang de acest lucru, dar eu nu am patit sa-mi sara alarma de ulei in bord. Precizez ca utilizez masina 75% in oras. Bafta!

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator