Incalzire Motor

Our trash can :-)
Închis
Avatar utilizator
danyyx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 3:08 pm

Mesaj de danyyx » Joi Apr 21, 2016 11:32 am



Salut,

Am problema la Carisma mea, motor 1.6 103 cp. La mers normal totul este in regula insa situatia se schimba atunci cand urc un deal sau merg pe un traseu virajat
tot in panta imi creste temperatura la motor destul de tare si anume sta cam la trei sferturi. Problema asta o am (banuiesc) de cand am schimbat am facut distributia (curea + intinzator + rola) si antigelul. La voi cum este? Este normal asa comportament sau am o problema? Lichid antigel este si in radiator si in vasul de expansiune.

Sa fie termostatul, antigelul?
Nu imi dau seama

Multumesc!

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Joi Apr 21, 2016 1:20 pm

Problema poate aparea din mai multe motive:antigel prea concentrat,termostat care deschide partial,circuit de racire inclusiv radiator colmatat cu depuneri de mizerie sau rugina,radiator care are suprafata radianta deformata,ventilatorul radiatorului nu asigura fluxul de aer,pompa apa cu paleti care sau dizolvat in antigel (am vazut destule) si nu mai asigura debitul necesar.....si cel mai grav,garnitura de chiuloasa arsa,ciupita,impuscata.

Avatar utilizator
felixsendy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 26, 2016 11:05 pm

Mesaj de felixsendy » Joi Apr 28, 2016 7:23 pm

Daca se manifesta de cand ai facut distributia, atunci incearca sa mai faci o aerisire a sistemului de racire.

"pompa apa cu paleti care sau dizolvat in antigel" hai sa fim seriosi, aici tre sa ajutam oamenii nu sa spunem povesti ce nici macar nu sant adevarate
(Lucrez in domeniu si nu vorbesc aiurea)

Avatar utilizator
danyyx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 3:08 pm

Mesaj de danyyx » Joi Apr 28, 2016 8:17 pm

Salut,

Multumesc pentru postari. Am fost cu ea la service sa imi masoare densitatea la antigel si aveam concentratie de -60 de grade . Dupa ce l-au mai diluat am facut o proba cu masina si la fel facea.
Asa ca m-am apucat si am desfacut termostatul, i-am facut proba cu apa clocotita si ce sa vezi? nu deschidea deloc. Era si normal, avea depus pe el o pelicula uscata de antigel care probabil l-a blocat. L-am inlocuit cu altul care deschide la 82 de grade si de atunci merge perfect.

Asa patesti cand nu esti atent la ce fac cei de la service. Mi-au pus doar antigel concentrat atunci cand am facut distributia si uite rezultatul!!! Imi faceam probleme ca nu l-au pus la punct sau ca am garnitura de chiulasa dusa dar am rezolvat usor.

Multumesc!



Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori