Problema Motor 2.2 Di-d 177cp

Our trash can :-)
Avatar utilizator
samy.
EVO I
Mesaje: 7
Membru din: Mie Aug 16, 2017 4:46 am

Mesaj de samy. » Mar Sep 05, 2017 6:41 am

Am sesizat ca o vibratie (ca si cum ar vibra o tabla) pe la 1200-1300 rpm, iar la oprirea motorului se aude ca un zdrancanit de piulite de accea intreb.
Este prima experienta cu motoare diesel.
Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
m15a
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mie Oct 11, 2017 11:09 am

Mesaj de m15a » Mie Oct 11, 2017 1:25 pm

Motorul 2.2 177CP are sistemul Eolys? Și dacă da, are hibe des întâlnite?

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 19
Membru din: Mie Iul 13, 2016 5:02 am

Mesaj de Paul27 » Joi Oct 12, 2017 11:00 am

QUOTE (m15a @ Oct 11 2017, 04:25 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Motorul 2.2 177CP are sistemul Eolys? Și dacă da, are hibe des întâlnite?


Salut. Motorul de 177CP nu are Eolys.

Avatar utilizator
florentinn
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Feb 12, 2017 11:42 am

Mesaj de florentinn » Mie Apr 18, 2018 7:22 am

salutare,

Stie cineva care este riscul daca balansierii respectivi sunt dezactivati? Am cumparat o astfel de masina si la revizie am constatat ca nu are cupla care actioneaza acesti balansieri deci practic nu sunt folositi.
Am intrebat 2 service-uri specializate Mitsu daca merita sa ii cumpar si montez (vreo 50 mil costa) insa mai voalat mecanicii mi-au zis sa nu ma grabesc.
Masina din 2012 cu 118k km, motor 2.2 (130 kw).
Multumesc

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 19
Membru din: Mie Iul 13, 2016 5:02 am

Mesaj de Paul27 » Mie Apr 18, 2018 7:34 pm

QUOTE (florentinn @ Apr 18 2018, 10:22 AM) <{POST_SNAPBACK}>
salutare,

Stie cineva care este riscul daca balansierii respectivi sunt dezactivati? Am cumparat o astfel de masina si la revizie am constatat ca nu are cupla care actioneaza acesti balansieri deci practic nu sunt folositi.
Am intrebat 2 service-uri specializate Mitsu daca merita sa ii cumpar si montez (vreo 50 mil costa) insa mai voalat mecanicii mi-au zis sa nu ma grabesc.
Masina din 2012 cu 118k km, motor 2.2 (130 kw).
Multumesc


Salut,

Imi pare rau sa aud de inca un astfel de necaz. Iti recomand sa verifici temeinic problema. Eu aveam si un dinte de pinion rupt in ansamblul arborilor balansieri. Materialul rupt isi facea de cap prin baia de ulei. Am avut sansa ca s-a rezolvat problema inainte sa se strice altceva.
Probleme de genul asta am mai auzit in ograda VW pe motoarele TDI 2L de generatie 2006-2009. Pe forumurile respective lumea se plangea de blocarea pompei de ulei si calarea motorului. Nu am auzit de niciun astfel de caz la Mitsubishi, dar asta nu inseamna ca nu se poate intampla ceva asemanator.
Eu nu am vrut sa risc pe banii si timpul meu, asa ca am preferat s-o repar. Si da, cam ala-i pretul...

Bafta!

Avatar utilizator
horrry
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mar Mai 11, 2010 7:04 pm

Mesaj de horrry » Mar Aug 07, 2018 9:09 am

Mdaaa ... Salutare, chiar ma uitam cand am anuntat aceasta problema pe forum cu balasierul. Problema a aparut la mine din nou, acum la celalalt (s-a schimbat doar unul). Problema si mai mare este ca acum vin doar ca pachet amandoua, la un pret fantastic, bineinteles. Solutia rapida , la mine este demonatrea lor, dar e trist ca se aunge la asa ceva. Masina are 270.000 de km, dar nu cred ca un motor are durata de viata de atata. Problema apare si la motoarele de putere mai mica, adica la cele din 2012 (parca) incoace. Daca are careva vreun sfat sau vreo solutie as fi recunoscator. Drumuri Bune!

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 19
Membru din: Mie Iul 13, 2016 5:02 am

Mesaj de Paul27 » Mie Aug 08, 2018 9:27 am

QUOTE (horrry @ Aug 7 2018, 12:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mdaaa ... Salutare, chiar ma uitam cand am anuntat aceasta problema pe forum cu balasierul. Problema a aparut la mine din nou, acum la celalalt (s-a schimbat doar unul). Problema si mai mare este ca acum vin doar ca pachet amandoua, la un pret fantastic, bineinteles. Solutia rapida , la mine este demonatrea lor, dar e trist ca se aunge la asa ceva. Masina are 270.000 de km, dar nu cred ca un motor are durata de viata de atata. Problema apare si la motoarele de putere mai mica, adica la cele din 2012 (parca) incoace. Daca are careva vreun sfat sau vreo solutie as fi recunoscator. Drumuri Bune!


Salutare. Din pacate, nu exista alta solutie decat sa schimbi balansierul defect daca vrei sa mai pastrezi masina in parametrii. Acum, nu stiu cat de mult merita cheltuiala avand in vedere nr-ul de km parcursi. Poti incerca si pe la dezmembrari.
Ti-am lasat PM cu un furnizor de piese OEM care iti pate face o oferta mai buna decat reprezentanta. La mine a fost cu aproape 50% mai putin.

Avatar utilizator
horrry
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mar Mai 11, 2010 7:04 pm

Mesaj de horrry » Mie Aug 08, 2018 12:36 pm

Vreau sa îi mulțumesc colegului Paul pentru info, m-am și interesat de preț și ma ajunge cam 5700 doar piesele. Acum as avea o rugăminte la colegii care au scos acest ansamblu, dacă au întâmpinat vreo problema, în afara de vibrații. Și se pare ca problema vine din partea acestui "balancer shaft" care strica altceva, acele pinioane care se sparg. Din discuția cu cei din service, acum cică vine ca pachet întreg, fiind un "upgrade" fata de cel care l-am schimbat eu, deci, la cei care au avut problema, s-ar putea sa reapară.
Deci, cei care l-au scos, as aprecia un feedback.
Drumuri bune!

Avatar utilizator
frankone
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Mie Ian 18, 2017 11:01 am

Mesaj de frankone » Mar Sep 25, 2018 10:53 am

@Horrry - cum ai rezolvat pana la urma? cat te-a costat tot?

@Paul - poti te rog sa imi dai si mie contactul celor care vand piesele astea? balansier, pompa ulei, etc? ti-am scris si pe PM acum cateva zile, nu stiu daca ai vazut sau nu..

Mersi si multi km fara probleme sa aveti!
https://www.manifest.ro :: creare site-uri web / magazine online / web development / suport si mentenanta

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator