Electroventilatorul Porneste Fff Des Cu Ac Pornit

Our trash can :-)
Avatar utilizator
Alexandru.Nae
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mie Mai 27, 2015 9:18 am

Mesaj de Alexandru.Nae » Lun Oct 10, 2016 3:02 pm

Hehe, ne asteapta o "distractie" pe cinste... ! smile.gif

Avatar utilizator
Alexandru.Nae
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mie Mai 27, 2015 9:18 am

Mesaj de Alexandru.Nae » Lun Oct 10, 2016 5:38 pm

...si totusi, cine ne ajuta cu ceva manuale/scheme pentru reparatii ? smile.gif

Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1592
Membru din: Mar Mar 10, 2009 8:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Oct 11, 2016 11:47 am

Fratilor nu va mai faceti probleme acesta e comportamentul normal. Asa a fost proiectat sa functioneze. A mea face exact la fel de cand era noua si aerul conditionat merge fara probleme.

Avatar utilizator
devision
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mar Oct 12, 2010 8:04 am

Mesaj de devision » Mar Oct 11, 2016 12:18 pm

Asa trebuie sa faca. E ciclul normal de functionare. :-))

Avatar utilizator
Alexandru.Nae
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mie Mai 27, 2015 9:18 am

Mesaj de Alexandru.Nae » Mar Oct 11, 2016 12:22 pm

Odata cu opritul si pornitul se aude si un "clank" care cupleaza sau decupleaza ceva pe la motor.
Este un sunet mecanic, in afara de cel pe care-l face electroventilatorul. Nu prea vad logica...sa se opreasca pentru 3-5 secunde ca apoi sa porneasca iar... da` daca voi ziceti ca e ok, ma mai linistesc. smile.gif


Avatar utilizator
cristi4x4
EVO V
Mesaje: 398
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 11:54 am
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Oct 11, 2016 2:38 pm

"clank"-ul ala vine de la ambreiajul compresorului,este un zgomot normal care se aude cind acesta cupleaza sau decupleaza.Electroventilatorul e cu totul alta mincare de peste,acesta trebuie sa mearga continuu si fara intreruperi la cuplarea AC-ului.Electroventilatorul ala primeste comanda de pornire din doua parti-odata de la intrerupatorul de AC si a doua oara de la sonda de temperatura,daca apa depaseste 96 de grade.Acest lucru e o prevenire a temperari motorului in situatia cind radiatorul nu face fata cu racirea apei din terte motive.

Avatar utilizator
Alexandru.Nae
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mie Mai 27, 2015 9:18 am

Mesaj de Alexandru.Nae » Mar Oct 11, 2016 2:43 pm

"clankul" acela vine odata cu pornirea electroventilatorului de fiecare data cand acesta porneste, in secventele de care spuneam mai sus. Daca voi spuneti ca este normal ca si compresorul sa se opreasca si sa porneasca in acelasi timp cu electroventilatorul, nu-mi mai bat capul.
Chiar nu are nimeni niste manuale de service de la lancer 2013 ? Mi-ar fi de mare ajutor...pentru a intelege cum functioneaza echipamentele de pe masina, unde sunt localizate, etc... ?!

Avatar utilizator
devision
EVO II
Mesaje: 51
Membru din: Mar Oct 12, 2010 8:04 am

Mesaj de devision » Mie Oct 12, 2016 12:48 pm

Am eu dar sunt prea mari pentru a le urca pe site

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO III
Mesaje: 135
Membru din: Dum Mar 07, 2010 4:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mie Oct 12, 2016 1:11 pm

QUOTE (Alexandru.Nae @ Oct 11 2016, 05:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
"clankul" acela vine odata cu pornirea electroventilatorului de fiecare data cand acesta porneste, in secventele de care spuneam mai sus. Daca voi spuneti ca este normal ca si compresorul sa se opreasca si sa porneasca in acelasi timp cu electroventilatorul, nu-mi mai bat capul.
Chiar nu are nimeni niste manuale de service de la lancer 2013 ? Mi-ar fi de mare ajutor...pentru a intelege cum functioneaza echipamentele de pe masina, unde sunt localizate, etc... ?!

"clanku" cum ii spune-ti voi este de la cupla compresorului. Electroventilatorul nu porneste odata cu , compresorul. Electroventilaroul porneste cand temp radiatoului de clima este mai mare decat o valoare presetata.
Acum cand este mai frig,daca ai urmari un aer conditionat casnic tip inverter, ai vedea ca ventilatorul unitatii externe porneste si se opreste. Acest lucru se datoreaza faptului ca presiunea in condensator respectiv radiator clima pe masina este mai mica. Cand presiunea creste automat temp pe radiator este mai mare si ventilatorul porneste. Comportamentul este normal . Intradevar sistemul de gestiune a climei opreste din cand in cand compresorul .Se aude foarte bine mai ales cand masina e la relanti Acest lucru l-am observat la mai multe tipuri de masini . Cand accelerezi si ai nevoie de putere atunci compresorul va fi sigur decuplat . Nu ai de ce sa iti faci probleme . Comportamentul este normal. Ai sa vezi ca vara nu se mai opreste ventilatorul deoarece temp pe radiatorul de clima este mare si va merge la turatie mare.

Avatar utilizator
PaulBaciu
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Iun 28, 2016 4:51 pm

Mesaj de PaulBaciu » Mie Oct 12, 2016 2:37 pm

Bun asa.....si eu care am crezut ca tipul de la reprezentanta e"cu capu' "de-mi zice ca n-are nimic.....se pare ca eu sunt putin mai pretentios, prea le vad/aud pe toate. M-am linistit acum, multumim pentru raspunsuri

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori