Pagina 2 din 3

Scris: Lun Oct 10, 2016 6:02 pm
de Alexandru.Nae
Hehe, ne asteapta o "distractie" pe cinste... !

Scris: Lun Oct 10, 2016 8:38 pm
de Alexandru.Nae
...si totusi, cine ne ajuta cu ceva manuale/scheme pentru reparatii ?

Scris: Mar Oct 11, 2016 2:47 pm
de Flipper
Fratilor nu va mai faceti probleme acesta e comportamentul normal. Asa a fost proiectat sa functioneze. A mea face exact la fel de cand era noua si aerul conditionat merge fara probleme.

Scris: Mar Oct 11, 2016 3:18 pm
de devision
Asa trebuie sa faca. E ciclul normal de functionare. :-))

Scris: Mar Oct 11, 2016 3:22 pm
de Alexandru.Nae
Odata cu opritul si pornitul se aude si un "clank" care cupleaza sau decupleaza ceva pe la motor.
Este un sunet mecanic, in afara de cel pe care-l face electroventilatorul. Nu prea vad logica...sa se opreasca pentru 3-5 secunde ca apoi sa porneasca iar... da` daca voi ziceti ca e ok, ma mai linistesc.


Scris: Mar Oct 11, 2016 5:38 pm
de cristi4x4
"clank"-ul ala vine de la ambreiajul compresorului,este un zgomot normal care se aude cind acesta cupleaza sau decupleaza.Electroventilatorul e cu totul alta mincare de peste,acesta trebuie sa mearga continuu si fara intreruperi la cuplarea AC-ului.Electroventilatorul ala primeste comanda de pornire din doua parti-odata de la intrerupatorul de AC si a doua oara de la sonda de temperatura,daca apa depaseste 96 de grade.Acest lucru e o prevenire a temperari motorului in situatia cind radiatorul nu face fata cu racirea apei din terte motive.

Scris: Mar Oct 11, 2016 5:43 pm
de Alexandru.Nae
"clankul" acela vine odata cu pornirea electroventilatorului de fiecare data cand acesta porneste, in secventele de care spuneam mai sus. Daca voi spuneti ca este normal ca si compresorul sa se opreasca si sa porneasca in acelasi timp cu electroventilatorul, nu-mi mai bat capul.
Chiar nu are nimeni niste manuale de service de la lancer 2013 ? Mi-ar fi de mare ajutor...pentru a intelege cum functioneaza echipamentele de pe masina, unde sunt localizate, etc... ?!

Scris: Mie Oct 12, 2016 3:48 pm
de devision
Am eu dar sunt prea mari pentru a le urca pe site

Scris: Mie Oct 12, 2016 4:11 pm
de jjiacobuta
QUOTE (Alexandru.Nae @ Oct 11 2016, 05:43 PM) "clankul" acela vine odata cu pornirea electroventilatorului de fiecare data cand acesta porneste, in secventele de care spuneam mai sus. Daca voi spuneti ca este normal ca si compresorul sa se opreasca si sa porneasca in acelasi timp cu electroventilatorul, nu-mi mai bat capul.
Chiar nu are nimeni niste manuale de service de la lancer 2013 ? Mi-ar fi de mare ajutor...pentru a intelege cum functioneaza echipamentele de pe masina, unde sunt localizate, etc... ?!
"clanku" cum ii spune-ti voi este de la cupla compresorului. Electroventilatorul nu porneste odata cu , compresorul. Electroventilaroul porneste cand temp radiatoului de clima este mai mare decat o valoare presetata.
Acum cand este mai frig,daca ai urmari un aer conditionat casnic tip inverter, ai vedea ca ventilatorul unitatii externe porneste si se opreste. Acest lucru se datoreaza faptului ca presiunea in condensator respectiv radiator clima pe masina este mai mica. Cand presiunea creste automat temp pe radiator este mai mare si ventilatorul porneste. Comportamentul este normal . Intradevar sistemul de gestiune a climei opreste din cand in cand compresorul .Se aude foarte bine mai ales cand masina e la relanti Acest lucru l-am observat la mai multe tipuri de masini . Cand accelerezi si ai nevoie de putere atunci compresorul va fi sigur decuplat . Nu ai de ce sa iti faci probleme . Comportamentul este normal. Ai sa vezi ca vara nu se mai opreste ventilatorul deoarece temp pe radiatorul de clima este mare si va merge la turatie mare.

Scris: Mie Oct 12, 2016 5:37 pm
de PaulBaciu
Bun asa.....si eu care am crezut ca tipul de la reprezentanta e"cu capu' "de-mi zice ca n-are nimic.....se pare ca eu sunt putin mai pretentios, prea le vad/aud pe toate. M-am linistit acum, multumim pentru raspunsuri