QUOTE (fastcarjunkie @ Aug 31 2010, 09:31 PM) Da, si mie mi se aprinde checkengine cu eroare de la catalizator ...
Da-l jos...Lasa-l acasa!
Benzina 95 sau 98?
ca urmare a unui topic citit tot pe-aici, am incercat in ultima vreme efix , Mol evo, petrom 95/99, omv 95/100. de lukoil nu ma ating, agip e urmatoarea pe lista testelor.
mentionez ca masina e noua (mai 2010), 17000 km, benzina folosita in general pana in momentul testeleor fiind omv carrera si petrom de 95. Mentionez ca intre aceste doua nu am remarcat nici o diferenta si masina merge ok, deci le voi folosi ca baza de comparatie (punct de origine) pentru restul. testele sunt facute in ultimele 2 luni, drumuri mixte 40% oras - 60% afara, ca sa va faceti o idee de conditiile de rulare/utilizare.
1. efix - motorul are zgomot mai mic si mai "placut", dar acceleratia si turatiile la relanti sunt la fel.
2. mol evo - motorul are zgomot mai mic, e mai nervos, raspunde mai bine la fortari. nu va ganditi ca decoleaza, dar mie mi s-au parut schimbari vizibile. in schimb benzina se duce vizibil mai repede raportat la numarul de km.
3. omv 100 - nici o diferenta remarcata la comportamentul motorului, decat poate un usor consum crescut.
4. petrom 99 - nici o diferenta fata de 95.
Evident, sunt observatii "ochiometrice", eu neavand cunostinte si aparate necesare pt a masura matematic. Sunt doar chestii remarcate de mine, ca utilizator intens al masinii. Astept sa incerc si agip-ul, dar concluzia testului e ca pe o motorizare de 1.5 nu merita cheltuiala in plus benzinele mai scumpe si dealerul a avut dreptate cand mi-a dat cheile si mi-a zis, citez, "noi toti alimentam cu 95 de la petrom, e foarte ok pentru motor, iti recomand sa faci la fel".
Nu stiu cum/daca exista diferente reale care sa justifice pretul pentru motoare mai puternice, dar repet, pt Lancer 1.5 110 CP, petrom 95 pare cea mai buna la raport pret/calitate/siguranta.
mentionez ca masina e noua (mai 2010), 17000 km, benzina folosita in general pana in momentul testeleor fiind omv carrera si petrom de 95. Mentionez ca intre aceste doua nu am remarcat nici o diferenta si masina merge ok, deci le voi folosi ca baza de comparatie (punct de origine) pentru restul. testele sunt facute in ultimele 2 luni, drumuri mixte 40% oras - 60% afara, ca sa va faceti o idee de conditiile de rulare/utilizare.
1. efix - motorul are zgomot mai mic si mai "placut", dar acceleratia si turatiile la relanti sunt la fel.
2. mol evo - motorul are zgomot mai mic, e mai nervos, raspunde mai bine la fortari. nu va ganditi ca decoleaza, dar mie mi s-au parut schimbari vizibile. in schimb benzina se duce vizibil mai repede raportat la numarul de km.
3. omv 100 - nici o diferenta remarcata la comportamentul motorului, decat poate un usor consum crescut.
4. petrom 99 - nici o diferenta fata de 95.
Evident, sunt observatii "ochiometrice", eu neavand cunostinte si aparate necesare pt a masura matematic. Sunt doar chestii remarcate de mine, ca utilizator intens al masinii. Astept sa incerc si agip-ul, dar concluzia testului e ca pe o motorizare de 1.5 nu merita cheltuiala in plus benzinele mai scumpe si dealerul a avut dreptate cand mi-a dat cheile si mi-a zis, citez, "noi toti alimentam cu 95 de la petrom, e foarte ok pentru motor, iti recomand sa faci la fel".
Nu stiu cum/daca exista diferente reale care sa justifice pretul pentru motoare mai puternice, dar repet, pt Lancer 1.5 110 CP, petrom 95 pare cea mai buna la raport pret/calitate/siguranta.
Apa in benzina si gunoaie multe. Asta e motivul pt care nu ma ating eu de Sukoil.
Benzina cu CO mai mare se duce mai repede pt ca are mult etanol in ea, pt a-i creste CO.
Daca ar fi 100% benzina, CO mai mare ar putea scadea consumul, pt ca iti creste cuplul in sarcini usoare, si poti folosi trepte superioare mai devreme.
Pt economie maxima, benzina cu continut cat mai mic de Etanol. Mie OMV Carrera 95 mi s-a parut cea mai economica.
Benzina cu CO mai mare se duce mai repede pt ca are mult etanol in ea, pt a-i creste CO.
Daca ar fi 100% benzina, CO mai mare ar putea scadea consumul, pt ca iti creste cuplul in sarcini usoare, si poti folosi trepte superioare mai devreme.
Pt economie maxima, benzina cu continut cat mai mic de Etanol. Mie OMV Carrera 95 mi s-a parut cea mai economica.
- barbualex123
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 28, 2011 6:56 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori