LANCER 1.8 MORTUS PATRIUS :(

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
lukas75
EVO IV
Mesaje: 202
Membru din: Mar Mai 20, 2008 2:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mar Iul 15, 2008 8:58 pm

Cred ca sunt ori cel mai prost sofer de pe terra ori primul prea fericit posesor de lancer care nu a putut sa il mai miste din loc cu dat dracu ..........
DECI IATA POVESTEA TRISTA:
Azi la ora 13.00 am plecat de la servici .... lanceru frumos parcat (venit cu el de dimineata la servici cam 3 km no problem ) ....
Deci porni lanceru dadui la cheie bagai in marsarier murii ........ zic ba is eu prost hai inca o data ... pleca de data asta ajunsai acasa ...... pe drum in viteze inferioare 1-2 hat bat parca eram la dans bengalez ....... parca se infunda ceva si dadea sa moara motoru .......... ajungeam in a 3 a si mai sus no pb .......... zbura ....

Pe la 5 il luai iar din parcare sa merg la dentist ... cand sa parchez sa dau cu spatele dai daca poti ... murea bateria ........ o parcai cu fata usurel in alt loc statui 1 ora acolo ... plecai spre maman la vreo 5 km unde aveam de stat cateva ore ....... aceleasi simptome pe drum ..... dadea sa moara daca nu acceleram si nu treceam repede macar in a 3 a ............. in a 2 a si prima treapta isi dadea duhu ........

Scapai si de data asta ajunsai unde aveam treaba statui 3 ore dadui sa ies din parcare iar cu spatele ........ era unu ma astepta proasta inspiratie ..... ziceai ca nuam condus masini in viata mea ....... de abia porni bateria / motoru plecai urgent home inca 5 km ... la mine la bloc se construieste in draci si tb sa mergi cu a 1 a maxim a 2 a ca altfel o rupi in gropi ........ facea ca toate visele de abia o parcai dar ghinion ........... uitasem ceva dincolo ...... si ma puse dracu sa o misc iar din parcare .......

Aceeasi faza la mersul in marsarier daca nu faceam manevra rapid murea ........

Am ajuns dincolo si cand sa parchez mortus patrius decedatus ....... de abia o aranjai cat de cat si a dracu baterie daca mi vru sa porneasca ..... facea ca toate visele si o lasai sa nu o stric mai rau ....

Am eliminat problema cu motorina in loc de benzina ca acu 3 zile am alimentat (din pacate dupa 3 ani m-a pus dracu sa iau de la MOL in loc de OMV) dar am aflat ca si daca faceam tampenia asta murea dupa 2-3 km nu dupa 3 zile .........
Frana de mana nu era trasa la nici una din manevre ..... etc .

Nu stiu de ce dar cred ca are legatura si cu cutia de viteze ......

Problema mea e ca dau la cheie si face ca toti dracii, chiar si cutia desi e in punctul mort si moare .......... maine chem asistenta sa o duca in service care e la dracu in praznic fata de mine 115 km ......... si sa vad care a fost desteptu eu sau japonezii ........

P.S. 1 Am condus 2 ani SKODA si nu am avut vreodata probleme de nici un fel ....... sper sa nu regret ca in loc de octavia am cedat tentatiei de a lua lancer ........
P.S 2 Rog moderatorii sa nu stearga pt dubla postare dar o sa postez si in jurnal... poate pana maine cititi in una din locatii si imi dati si mie vreo idee .......

Avatar utilizator
Zorak
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Joi Iun 19, 2008 5:51 pm

Mesaj de Zorak » Mie Iul 16, 2008 8:44 am

Sunt destul de sigur ca e vorba de mai multe probleme.

Despre cutie nu stiu ce sa zic...si eu am ceva probleme cu a mea si nu m-am riscat sa o repar pt ca am auzit ca acolo e treaba FOARTE complicata.

Zici ca motorul moare si in relanti? Asta ma face sa cred ca probabil e ceva infundat pe acolo.
Uita-te un pic cum arata filtrul de benzina.Daca e de culoare foarte inchisa inseamna ca e foarte murdar si ar trebui schimbat.E vreo 3 lei unul nou.S-ar putea sa aibe ceva de-a face si cu benzina care ai bagat-o.

Mai da niste detalii despre masina sa pot sa imi dau cu parerea la mai multe chestii.

Avatar utilizator
lukas75
EVO IV
Mesaje: 202
Membru din: Mar Mai 20, 2008 2:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mie Iul 16, 2008 9:41 am

QUOTE (Zorak)
Sunt destul de sigur ca e vorba de mai multe probleme.

Despre cutie nu stiu ce sa zic...si eu am ceva probleme cu a mea si nu m-am riscat sa o repar pt ca am auzit ca acolo e treaba FOARTE complicata.

Zici ca motorul moare si in relanti? Asta ma face sa cred ca probabil e ceva infundat pe acolo.
Uita-te un pic cum arata filtrul de benzina.Daca e de culoare foarte inchisa inseamna ca e foarte murdar si ar trebui schimbat.E vreo 3 lei unul nou.S-ar putea sa aibe ceva de-a face si cu benzina care ai bagat-o.

Mai da niste detalii despre masina sa pot sa imi dau cu parerea la mai multe chestii.


E deja in drum spre dealer. Nu am nici un fel de cunostinte tehnice si nu mi-am bagat mainile. Nici cel de la MAP nu si-a dat cu parerea asa ca astept solutia de le dealer...smile.gif

Avatar utilizator
Zorak
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Joi Iun 19, 2008 5:51 pm

Mesaj de Zorak » Joi Iul 17, 2008 8:20 am

Aaa...Poate e mai bine asa.
Eu sunt genul de om care nu are incredere in nici un mecanic in afara de mine insumi.Si eu autodidact,de fel.

Insanatosire grabnica Lancerului si sper sa nu te jumuleasca de bani dealeru. smile.gif

Avatar utilizator
cix
EVO IX
Mesaje: 1750
Membru din: Mar Mar 18, 2008 8:24 am

Mesaj de cix » Joi Iul 17, 2008 8:49 am

@lukas75 din cauza ca ai postat in doua locuri i-ai bagat pe unii in ceata. Macar sa le scrii si celor care nu citesc tot forumul ca s-a rezolvat problema smile.gif

Avatar utilizator
lukas75
EVO IV
Mesaje: 202
Membru din: Mar Mai 20, 2008 2:33 pm

Mesaj de lukas75 » Joi Iul 17, 2008 7:14 pm

Scuze topic close
Cititi aici rezolvarea
http://mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=1116&start=50

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator