Scris: Joi Iun 07, 2018 7:13 pm
Pt. ca am o problema cu rugina aparuta pe hayonul unui ASX din 2010 am apelat la un service autorizat Mitsubishi in ideea de a uza de mult trambitata garantie anticoroziune de 12 ani. Mi s-a spus ca daca nu sunt consemnate in carnetul de garantie inspectiile anuale ale caroseriei intr-un service autorizat atunci garantia nu e valabila. Bineinteles ca in carnetul de service la rubrica respectiva nu scrie nimeni (si la nicio marca) si primul care nu a respectat aceasta conditie (voluntar sau involuntar) a fost chiar service-ul respectiv cu ocazia operatiilor de intretinere anuala. E corect ?
Cati dintre dvs. aveti completat in carnetul de garantie la rubrica "Stare caroserie" ?
Insistati sa vi se completeze si acea rubrica cu ocazia vizitelor prin service !
Cati dintre dvs. aveti completat in carnetul de garantie la rubrica "Stare caroserie" ?
Insistati sa vi se completeze si acea rubrica cu ocazia vizitelor prin service !