Pagina 2 din 3

Scris: Vin Aug 24, 2007 9:40 am
de Sfinxul
De cateva zile citesc cam tot ce am gasit scris pe diverse forumuri despre Mitsubishi Lancer. Mai peste tot am vazut discutandu-se despre acele zgomote in momentul in care se vireaza stanga (sau dreapta) stand cu masina pe loc. Pe langa aceasta (sa-i spune problema), am mai intalnit si ceva discutii despre ambreiaj care, se pare ca se duce destul de repede. Un alt subiect intens dezbatut este legat de discurile de frana care, spun unii posesori, se ovalizeaza mult prea rapid in comparatie cu alte marci. Cine s-a confruntat cu astfel de probleme? Sunt reale sau e doar o exploatare necorespunzatoare. Sincer, la o masina care e pe piata de aproximativ 4 ani nu ma asteptam sa aud de probleme de genul asta.

Si o intrebare, masina are directie asistata electric sau este hidraulica? Nu am gasit documentatie in care sa fie specificat acest lucru.

Scris: Mie Aug 29, 2007 11:09 am
de Andrei_RC
QUOTE (Sfinxul)Si o intrebare, masina are directie asistata electric sau este hidraulica? Nu am gasit documentatie in care sa fie specificat acest lucru.

Servodirectia e clasica. Adica hidraulica. Asta am aflat si eu dupa ce am ridicat capota prima oara.

Scris: Mie Aug 29, 2007 3:40 pm
de mihaela75
A mea nu scartie, nu trosneste, nu are greierasi, butonul de la bancheta functioneaza normal, singura problema e ca a patinat odata ambreiajul urat de tot. Are 7000 km aprox. Ma rog... mai este timp sa inceapa si asta sa faca zgomote ciudate, dar tb sa recunosc ca a si fost protejata la greu !!!

Scris: Joi Aug 30, 2007 11:54 am
de 2dor
Eu personal astept frigul ca sa pot sa merg peste ei ca numai cand e racoare face, adica dimineata. Si culmea ca face putin, imediat ce incep sa merg cu ea ii trece.

Scris: Joi Aug 30, 2007 12:28 pm
de BobbyC
La fel si a mea...un zgomot ca un scrasnet cand misc volanul aproape de maxim.
Dupa 10 metri nu se mai aude nimic

Scris: Dum Sep 02, 2007 2:12 pm
de DeBogdan
Nu mai tineti volanul pe capat de cursa, pana cand se aude acel "scrsnet" - care este supapa de siguranta care descarca presiunea produsa de pompa. Daca ajungeti cu volanul la capat dati-i drumul cateva grade, in felul asta evitati evenuale probleme cu caseta/pompa de la servo.

Scris: Mie Noi 14, 2007 9:26 am
de body
La toate masinile cu servo , daca tragi la maxim de volan intr-o anumita directie se aude un zgomot care este facut de pompa . Nu e nici o problema.

Scris: Mie Noi 14, 2007 10:32 am
de 2dor
Mda, din pacate zgomotul se aude imediat cum misc rotile din pozitia drept, inspre stanga sau dreapta. Si nu este nici o pompa, suna de parca il schingiuieste pe careva la roti.

Scris: Vin Noi 23, 2007 7:08 pm
de 2dor
Din pacate dupa ce am fost la M Car sambata trecuta si mi s-a rezolvat problema scartaitului la directie prin gresarea si strangerea celor 3 suruburi de la flansa amortizorului, acum am alt zgomot. Se manifesta la denivelari mai accentuate, sa spunem cand merg cu 50-60 pe drum perfect si la un moment dat, drumul e lasat sau inaltat nitel. Atunci pesmne cand se torsioneaza arcurile, se aude un zgomot ca de harait, ca si cum s-ar freca ceva. Trebuie iar sa ajung la M Car.

Scris: Dum Noi 25, 2007 11:42 pm
de Cristi
QUOTE (2dor)Trebuie iar sa ajung la M Car.

Welcome to the club buddy.
Ce credeai, ca totul se rezolva chiar asa de simplu si frumos ?
Si eu am inceput tot ca tine...multumit 100% si apoi cand am vazut ca totul e la ghici ghicitoare ce e....

Bafta!