Coduri motor Mitsubishi
Sa inteleg ca ai aflat de minunatia aia de motor, care a facut ceva istorie la vremea lui? :-D :-D
O sa caut si postez, ca merita...
Motorasul in cauza se numea 6A10. Bloc si chiulas de aluminiu, 140 CP/7000 rpm, etc.
O scurta privire:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6A1x_engine
Partea hoata la acest motoras era ca dupa cateva ajustari la turbo se aducea un spor de putere de aproximativ 40 CP. Adica la 1600 cmc dispuneai de 180 CP, asta in anii 90.
O sa caut si postez, ca merita...
Motorasul in cauza se numea 6A10. Bloc si chiulas de aluminiu, 140 CP/7000 rpm, etc.
O scurta privire:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6A1x_engine
Partea hoata la acest motoras era ca dupa cateva ajustari la turbo se aducea un spor de putere de aproximativ 40 CP. Adica la 1600 cmc dispuneai de 180 CP, asta in anii 90.
Cristi,
Eu zic ca da, dar trebuie sa fii un pic atent.
Deci acum, fata de un motor de 10-15 ani in urma, la aceeasi cilindree ai:
- o putere mai mare;
- un consum mai mic;
- emisii poluante mult reduse (solutiile tehnice pentru diminuarea emisiilor consuma foarte multa putere din motor);
- motoare mai usoare;
- o fiabilitate mult mai mare.
Eu zic ca da, dar trebuie sa fii un pic atent.
Deci acum, fata de un motor de 10-15 ani in urma, la aceeasi cilindree ai:
- o putere mai mare;
- un consum mai mic;
- emisii poluante mult reduse (solutiile tehnice pentru diminuarea emisiilor consuma foarte multa putere din motor);
- motoare mai usoare;
- o fiabilitate mult mai mare.
Da-mi niste exemple concrete.
Ne referim strict la motoarele Mitsubishi, ok ?
Hai sa vedem cat de mare e progresul asta tehnologic exemplificand insa cu performantele motoarelor actuale.
Asa am auzit si eu de 1.4 TFSI 170CP dar astia sunt VW...hai sa vedem ce scot prietenii nostri de la Mitsubishi.
In afara de EVO 2l ce mai avem ?
LE: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GEMA_engine
Asta e lista motoarelor actuale pe benzina.
- 1.8 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, MIVEC; 105 kW (143 PS) at 6000 rpm; 177 N·m (130 ft·lbf) at 4250 rpm; echipeaza lancerul
- 2.0 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, MIVEC; 114 kW (155 PS) at 6000 rpm; 198 N·m (146 ft·lbf) at 4250 rpm; echipeaza lancerul non EU
- 2.0 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, Turbo MIVEC; 217 kW (295 PS) at 6500 rpm (European market); 366 N·m at 3500 rpm (European market); echipeaza EVO si Ralliart (detuned)
- 2.4 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, MIVEC; 125 kW (170 PS) at 6000 rpm; 226 N·m (167 ft·lbf) at 4100 rpm; echipeaza Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delica; Citro?n C-Crosser; Mitsubishi Lancer; Peugeot 4007
Mai e ceva si am omis eu ?
Ne referim strict la motoarele Mitsubishi, ok ?
Hai sa vedem cat de mare e progresul asta tehnologic exemplificand insa cu performantele motoarelor actuale.
Asa am auzit si eu de 1.4 TFSI 170CP dar astia sunt VW...hai sa vedem ce scot prietenii nostri de la Mitsubishi.
In afara de EVO 2l ce mai avem ?
LE: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GEMA_engine
Asta e lista motoarelor actuale pe benzina.
- 1.8 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, MIVEC; 105 kW (143 PS) at 6000 rpm; 177 N·m (130 ft·lbf) at 4250 rpm; echipeaza lancerul
- 2.0 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, MIVEC; 114 kW (155 PS) at 6000 rpm; 198 N·m (146 ft·lbf) at 4250 rpm; echipeaza lancerul non EU
- 2.0 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, Turbo MIVEC; 217 kW (295 PS) at 6500 rpm (European market); 366 N·m at 3500 rpm (European market); echipeaza EVO si Ralliart (detuned)
- 2.4 L Inline 4 cylinder DOHC 16v, MIVEC; 125 kW (170 PS) at 6000 rpm; 226 N·m (167 ft·lbf) at 4100 rpm; echipeaza Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delica; Citro?n C-Crosser; Mitsubishi Lancer; Peugeot 4007
Mai e ceva si am omis eu ?
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
QUOTE (DeBogdan @ Jun 25 2007, 10:49 AM) O mica observatie - 4G15 este turbo - inca se mai foloseste - vezi Colt CZT.
Pe CZT se foloseste 4G15T si e DOHC - 2 axe cu came in rest blocul e la fel
Referitor la ce comparatii dadea Cristi, putem lua in calcul si acest motor 4G15 in trecut avea 83 CP si s-a ajuns in zilele noastre la 149.6 CP
Pe CZT se foloseste 4G15T si e DOHC - 2 axe cu came in rest blocul e la fel
Referitor la ce comparatii dadea Cristi, putem lua in calcul si acest motor 4G15 in trecut avea 83 CP si s-a ajuns in zilele noastre la 149.6 CP
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori