Va rog un mic ajutor ca nu mai stiu ce sa fac!
Sal! Am si eu un Mitsubishi Sapporo din 81' l am cumparat recent e totul ok doar ca in ultima vreme cel putin de cand afara sunt -10 grade nu mai vrea sa porneasca..cu toate ca e benzinar si nu ar trebui sa faca figuri chiar asa.
Eu am verificat cat am stiut si eu,adica benzina am,pompa de benzina e electrica merge baga benzina in carburator,bujiile sunt noi,capaul la delcou nu e fisurat,bjiile dau scanteie,bateria e noua e de 66 de amperi,deci de invartit i mi invarte motorul dar nu vrea sa o ia de nici o culoare..
Pana acum pornea mai greu dar pornea si cand e cald motorul o pornesc la sfert de cheie si la drum merge f bine doar ca dimineata nu mai vrea sa porneasca..m am gandit sa fi de la ulei pt ca am bagat aditiv in el acu vreo luna de zile si am schimbat uleiul dar am bagat 20-40 cu toate ca iarna stiu ca trebuie unul mai subtire dar totusi ar trebui sa porneasca nu?
Va rog daca puteti sa mi dati un sfat si mie ca nu mai stiu ce sa fac! ms!
Eu am verificat cat am stiut si eu,adica benzina am,pompa de benzina e electrica merge baga benzina in carburator,bujiile sunt noi,capaul la delcou nu e fisurat,bjiile dau scanteie,bateria e noua e de 66 de amperi,deci de invartit i mi invarte motorul dar nu vrea sa o ia de nici o culoare..
Pana acum pornea mai greu dar pornea si cand e cald motorul o pornesc la sfert de cheie si la drum merge f bine doar ca dimineata nu mai vrea sa porneasca..m am gandit sa fi de la ulei pt ca am bagat aditiv in el acu vreo luna de zile si am schimbat uleiul dar am bagat 20-40 cu toate ca iarna stiu ca trebuie unul mai subtire dar totusi ar trebui sa porneasca nu?
Va rog daca puteti sa mi dati un sfat si mie ca nu mai stiu ce sa fac! ms!
Motorul e cu injectie sau cu carburatie? Daca zici ca alimentarea cu cumbustibil e OK atunci, pare a fi o problema electrica. Sa nu fie vinovata bobina de inductie. Ar mai putea fi amestecul de aer+ benzina dereglat sau daca ai vre-un filtru de benzina pe traseu, sa nu fie acesta infundat.
Mai multe din pacate nu stiu sa-ti spun.
Mai multe din pacate nu stiu sa-ti spun.
QUOTE (ionut.ss @ Dec 30 2008, 11:50 AM) E cu carburator...adica 2 carburatoare:) filtru de benzina nu e infundat.
Dupa ce-i dai de doua, trei ori la cheie, vezi daca bujiile sunt ude. In cazul asta fie nu dau scantei cand trebuie (sau deloc) fie amestecul de combustibil+ aer nu e optim.
Asa cum scriam si mai sus, ar putea sa fie si bobina de inductie care, odata cu scaderea temperaturii sa nu mai functioneze corespunzator. Insa inainte de a cumpara o bobina noua, vezi poate gasesti sa imprumuti de la cineva una si sa faci proba.
Mai verifica si fisele de la bujii sa nu fie intrerupte sau sa faca masa cu blocul motor. La vechea dacie aveam frecvent probleme de genul asta din cauza fiselor atunci cand era umezeazala multa sau se forma condens pe ele.
Dupa ce-i dai de doua, trei ori la cheie, vezi daca bujiile sunt ude. In cazul asta fie nu dau scantei cand trebuie (sau deloc) fie amestecul de combustibil+ aer nu e optim.
Asa cum scriam si mai sus, ar putea sa fie si bobina de inductie care, odata cu scaderea temperaturii sa nu mai functioneze corespunzator. Insa inainte de a cumpara o bobina noua, vezi poate gasesti sa imprumuti de la cineva una si sa faci proba.
Mai verifica si fisele de la bujii sa nu fie intrerupte sau sa faca masa cu blocul motor. La vechea dacie aveam frecvent probleme de genul asta din cauza fiselor atunci cand era umezeazala multa sau se forma condens pe ele.
Am verificat si bujiile pe rand si fisele dau toate scanteie si nu se uda nici bujiile chiar daca dau de cateva ori la cheie!
Ultima solutie va fi sa desfac carburatoarele...sa le curat...cu toate ca mi e groaza dar asta e ultima solutie...in rest am cam incercat totul!
Faza e ca in momentul in care reusesc sa o pornesc si circul putin cu ea apoi i mi porneste la sfert de cheie...dar a dou a zi iarasi face figuri..
Ultima solutie va fi sa desfac carburatoarele...sa le curat...cu toate ca mi e groaza dar asta e ultima solutie...in rest am cam incercat totul!
Faza e ca in momentul in care reusesc sa o pornesc si circul putin cu ea apoi i mi porneste la sfert de cheie...dar a dou a zi iarasi face figuri..
eu zic sa desfaci si sa cureti carburatoarele , poate schimbi jiglerele , schimba fisele , bujiile , delcoul, si mai ales bateria sa o incarci .
incearaca mai intai asa inainte sa te apuci de treburile neplacute de mai sus :
daca masina are soc manual ...parerea mea este ........sa dai inainte de pornire cateva talpi la acceleratie ca sa isi traga benzina , s .......sa ii dai primele 2 chei fara soc si fara sa apesi pe pedala si abia pe a 3 cu soc daca intre timp nu ai pornit .....eu cred totusi ca ai inecat-o si sper sa fie asa ca altfel naspa de tine ... bateria sa fie incarcata si poate o ti o noapte in casa si apoi incerci .
este babeasca metoda si puerila , dar au mai testat-o si altii si mai functioneaza . ....sper sa te ajute
incearaca mai intai asa inainte sa te apuci de treburile neplacute de mai sus :
daca masina are soc manual ...parerea mea este ........sa dai inainte de pornire cateva talpi la acceleratie ca sa isi traga benzina , s .......sa ii dai primele 2 chei fara soc si fara sa apesi pe pedala si abia pe a 3 cu soc daca intre timp nu ai pornit .....eu cred totusi ca ai inecat-o si sper sa fie asa ca altfel naspa de tine ... bateria sa fie incarcata si poate o ti o noapte in casa si apoi incerci .
este babeasca metoda si puerila , dar au mai testat-o si altii si mai functioneaza . ....sper sa te ajute
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
Am rezolvat problema pana la urma.... fost mai greu pana am gasit un mecanic care stie cate urechi are:) am mai chemat vreo 2 care se credeau destepti si m au pus sa cumpar piese aiurea...dar bine ca nu am ascultat de ei a ceva ceva mai stiu si eu ...si a venit asta mi l a reglat de la a la z l a pus la punct tot si acum merge bine.....problema era la carburatoare!
Oricum ms pt sfaturi la toata lumea:) Si am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa ma chinui eu la masina de cate ori am probleme si sa o invat eu cat mai bine chiar daca o sa fie mai greu dar cu mecanicii astia m am lamurit.....cl putin aici in zona si in oras si sper sa nu i jignesc pe cei care chiar se pricep si sunt buni dar si f rari!
Oricum ms pt sfaturi la toata lumea:) Si am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa ma chinui eu la masina de cate ori am probleme si sa o invat eu cat mai bine chiar daca o sa fie mai greu dar cu mecanicii astia m am lamurit.....cl putin aici in zona si in oras si sper sa nu i jignesc pe cei care chiar se pricep si sunt buni dar si f rari!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori