Probleme La Cutia De Viteze La Colt Czt
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cei care participati de obicei la MRC sau alta competitie a celor de la Mcar, ar trebui sa renuntati in semn de protest .
Nu uitati ca se poate intampla oricui .
Ce sportivitate ba? Designul sau ce ? Care e latura sportiva a acestei marci ?
Nu poti sa asociezi un model sportiv consacrat precum Evo , cu restul modelelor doar de dragul reclamei .
@ Lancer Sports Sedan 2008 , starneste pasiuni prin sportivitate si dinamism . @ Cum au zis ? Sports ? Aha...
" Rezultat al unei serii de trei decenii si jumatate de victorii in raliurile Campionatului Mondial, Noul Lancer, conceput la Studioul European de design al Mitsubishi Motors din Trebur, este un model creat sa-si dovedeasca abilitatile pe cel mai dur banc de probe si anume lumea reala. "
Deci , dragi posesori de lancer 2008 , ca sa nu aveti aceleasi probleme ca fratioru' mai mic Colt , nu scoate-ti bolidu' in lumea reala . S-ar putea sa fie un banc de probe prea dur pentru el .
Partea cu ambreiajul si cutia , sigur nu l-a ocolit si pe Lancer . Se cunosc deja anumite probleme care s-au mostenit de la Colt .
Acum vedeti adevaratul rost al MRC-ului : " Haideti sa va rupeti masinile , ca avem program prelungit la service "
Sigur ca importatorul e de vina si nu dealer-ul .
Concluzia : Sabotati competitiile prin neprezentare . Nu venim domne' ca nu rezista masinutele .
Nu uitati ca se poate intampla oricui .
Ce sportivitate ba? Designul sau ce ? Care e latura sportiva a acestei marci ?
Nu poti sa asociezi un model sportiv consacrat precum Evo , cu restul modelelor doar de dragul reclamei .
@ Lancer Sports Sedan 2008 , starneste pasiuni prin sportivitate si dinamism . @ Cum au zis ? Sports ? Aha...
" Rezultat al unei serii de trei decenii si jumatate de victorii in raliurile Campionatului Mondial, Noul Lancer, conceput la Studioul European de design al Mitsubishi Motors din Trebur, este un model creat sa-si dovedeasca abilitatile pe cel mai dur banc de probe si anume lumea reala. "
Deci , dragi posesori de lancer 2008 , ca sa nu aveti aceleasi probleme ca fratioru' mai mic Colt , nu scoate-ti bolidu' in lumea reala . S-ar putea sa fie un banc de probe prea dur pentru el .
Partea cu ambreiajul si cutia , sigur nu l-a ocolit si pe Lancer . Se cunosc deja anumite probleme care s-au mostenit de la Colt .
Acum vedeti adevaratul rost al MRC-ului : " Haideti sa va rupeti masinile , ca avem program prelungit la service "
Sigur ca importatorul e de vina si nu dealer-ul .
Concluzia : Sabotati competitiile prin neprezentare . Nu venim domne' ca nu rezista masinutele .
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
QUOTE (Cristian Stancu @ Feb 25 2009, 08:21 PM) @bogdan, sa inteleg ca ai schimbat rulmentul de ambreiaj sau cel de priza....si te-a costat 3000 lei ?!?!??!? Ti-au schimbat trenul de rulare......acesta este un ansamblu - ce ti-au schimbat mai exact ?
in interiorul cutiei este un ax pe care vin doi rulmeni sau unu nu stiu sigur ,ei au schimbat ax-ul si 2 rulmeniti si nu stiu mai ce care daca il desfaceai nu mai puteai sa il mai pui la loc
in interiorul cutiei este un ax pe care vin doi rulmeni sau unu nu stiu sigur ,ei au schimbat ax-ul si 2 rulmeniti si nu stiu mai ce care daca il desfaceai nu mai puteai sa il mai pui la loc
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (bogdan @ Feb 25 2009, 08:33 PM) in interiorul cutiei este un ax pe care vin doi rulmeni sau unu nu stiu sigur ,ei au schimbat ax-ul si 2 rulmeniti si nu stiu mai ce care daca il desfaceai nu mai puteai sa il mai pui la loc
Iti dai seama cat de bine l-au lamurit...daca n-a inteles. HALAL respect pentru client ! In locul tau ma duceam cu cineva de specialitate k sa nu ma dea la intors :| Sa le fie RUSINE !
Sustin propunerea lui Bughy ! Plus k aia cu "avem dovada ca masina a fost la curse !" este o mare vrajeala.... mergi seara pe la 22.00 pe chei sau pe magheru sa vezi cum se pune de liniute ad-hoc si ia masina in gusa mai rau decat ar lua intr-un cadru organizat :| RUSINOS ce se intampla !
Iti dai seama cat de bine l-au lamurit...daca n-a inteles. HALAL respect pentru client ! In locul tau ma duceam cu cineva de specialitate k sa nu ma dea la intors :| Sa le fie RUSINE !
Sustin propunerea lui Bughy ! Plus k aia cu "avem dovada ca masina a fost la curse !" este o mare vrajeala.... mergi seara pe la 22.00 pe chei sau pe magheru sa vezi cum se pune de liniute ad-hoc si ia masina in gusa mai rau decat ar lua intr-un cadru organizat :| RUSINOS ce se intampla !
daca importatorul citeste forumurile si cauta filmulete de la curse pentru a taia garantia de ce nu citeste si sectiunea cu probleme si sa le rezolve????????
si daca citeste il rog sa se pise contra vantului sa nu mai fie nevoie sa ma pis eu pe el ca prea ne calca in picioare cu povesti de doi lei (asa e masina nu are nimic)
si daca citeste il rog sa se pise contra vantului sa nu mai fie nevoie sa ma pis eu pe el ca prea ne calca in picioare cu povesti de doi lei (asa e masina nu are nimic)
Intrebarea este, chiar ti-au schimbat alea sau doar ti-au cerut banii ca ti-au schimbat X piese? Doar nu o sa desfaci cutia sa vezi daca niste piese sunt schimbate sau nu.
Vedeti daca ati luat masina cu traditie sport, daca luati o Skoda nu era nici o problema, cine se gandea ca mergeti la curse cu ea, mai ales daca era si tractor.
Vedeti daca ati luat masina cu traditie sport, daca luati o Skoda nu era nici o problema, cine se gandea ca mergeti la curse cu ea, mai ales daca era si tractor.
Cred ca este cazul sa infiintez un sanatoriu pentru relantiuri crizate de Lancer classic. Pacienti gasesc pe alte forumuri:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showt ... &p=1755826
Invit serviceurile sa trateze pacientii. Propun sa facem concurs intre service-ul de pe Metalurgiei si cel de pe Expozitiei care gaseste primul leac pentru boala asta.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showt ... &p=1755826
Invit serviceurile sa trateze pacientii. Propun sa facem concurs intre service-ul de pe Metalurgiei si cel de pe Expozitiei care gaseste primul leac pentru boala asta.
QUOTE (Cristi @ Feb 25 2009, 01:25 AM) .....
Aaaaaa ce problema are ?
Aha, da, pai se rezolva prin gresare...greseaza pana dispare zgomotu' ! )
Asta cu gresarea e o "tehnica" veche de pe vremea daciei...rezolva temporar anumite probleme...
E suficient sa fie rezolvate aceste probleme pana iese masina din garantie...
Asta sunt invatati baietii din service...sa greseze.
....
Buey,
Macar au facut ceva. Pe mine m-au luat la povesti dupa 5 zile dupa ce au schimbat I.S.C.-ul pentru ca au recunoscut ca masina are o problema. Muuulte povesti. Dar mi-am adus aminte de una funny rau.
I-am intrebat pe astia din Cluj ce parere au ei despre o masina cu motorul rece care n-are frana de motor la rece ba chiar poate accelera (asa, la vreo 2xxx rot/min) si daca io vreau sa franez putin mi-au spus ca nu conduc corect, ca inainte de a frana trebuie sa apas ambreiajul si atunci nu mai apare nici un conflict intre ce vreau eu (adica sa reduc viteza) si ECU (care vrea turatie mare). Cand am auzit asta le-am spus sa zica dumele astea la Politia rutiera care a insistat ani de zile sa se puna niste panouri cu "user engine break" 2 km mai sus ca e panta mare si serpentine (pe Feleac pentru cunoscatori). Raspunsul nu a intarziat sa apara. A fost instant si fara ezitare. Politaii nu sunt in masura sa decida cum se conduce corect o masina, mai ales in conditii meteo nefavorabile.
Deci, cand mai vedeti un panou pe marginea drumului pe care scrie "USE ENGINE BREAK", luati un spray de vopsea si scrieti asta sub: (NOT AVAILABLE FOR MITSUBISHI OWNERS)
Aaaaaa ce problema are ?
Aha, da, pai se rezolva prin gresare...greseaza pana dispare zgomotu' ! )
Asta cu gresarea e o "tehnica" veche de pe vremea daciei...rezolva temporar anumite probleme...
E suficient sa fie rezolvate aceste probleme pana iese masina din garantie...
Asta sunt invatati baietii din service...sa greseze.
....
Buey,
Macar au facut ceva. Pe mine m-au luat la povesti dupa 5 zile dupa ce au schimbat I.S.C.-ul pentru ca au recunoscut ca masina are o problema. Muuulte povesti. Dar mi-am adus aminte de una funny rau.
I-am intrebat pe astia din Cluj ce parere au ei despre o masina cu motorul rece care n-are frana de motor la rece ba chiar poate accelera (asa, la vreo 2xxx rot/min) si daca io vreau sa franez putin mi-au spus ca nu conduc corect, ca inainte de a frana trebuie sa apas ambreiajul si atunci nu mai apare nici un conflict intre ce vreau eu (adica sa reduc viteza) si ECU (care vrea turatie mare). Cand am auzit asta le-am spus sa zica dumele astea la Politia rutiera care a insistat ani de zile sa se puna niste panouri cu "user engine break" 2 km mai sus ca e panta mare si serpentine (pe Feleac pentru cunoscatori). Raspunsul nu a intarziat sa apara. A fost instant si fara ezitare. Politaii nu sunt in masura sa decida cum se conduce corect o masina, mai ales in conditii meteo nefavorabile.
Deci, cand mai vedeti un panou pe marginea drumului pe care scrie "USE ENGINE BREAK", luati un spray de vopsea si scrieti asta sub: (NOT AVAILABLE FOR MITSUBISHI OWNERS)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori