Service Auto Suspensii/directie

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Mar Mar 10, 2009 5:30 pm

Caut si eu un service auto unde sa schimb arcurile si sa fac geometria dupa schimbare. La Mcar am inteles ca pretul pentru manopera la schimbat arcurile ar fi de 2.5-3 mil... enorm, parerea mea.
Criteriile ar fi sa aiba preturi decente si sa lucreze bine.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 10, 2009 6:23 pm

Ca sa iti faci o idee, eu am dat 215 RON doar pt geometrie la Casa Auto Iasi; deci daca cu 250 iti schimba si arcurile.. e deja pomana curata

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Mar 10, 2009 7:25 pm

casa auto is nu are termeni de comparatie
sa va zic cat m-ar fi costat sa-mi scoata un cauciuc de pe janta si sa-mi puna unul nou?! 63 lei...umflatul era probabil cel mai scump

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Mar 10, 2009 9:09 pm

nenea......fa rost de prese de arc si ti le schimb io

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Mar Mar 10, 2009 11:26 pm

cand se schimba arcurile nu se modifica geometria absolut deloc, este imposibil. geometria se face atunci cand se schimba pivotii , daca dati roata jos si va uitati atent o sa intelegeti exact ce vreau sa zic.
arcurile se pot schimba fara probleme la orice service , e nevoie de 2 prese de arc si o menghina pentru a tine talerul cu amortizor + arc si a desface piulita din capat. ideal ar fi un pistol pneumatic , altfel trebuie tinut contra cu un cleste de tija amortizorului.
pe fata trebuiesc scoase plasticele ce acopera oalele amortizorului , este foarte simplu sunt doar niste cleme si 2 surubele de plastic. a si sa nu uit mai trebuiesc scoase bratele de la stergatoare , se da capacul jos de la stergator si se scoate piulita, atentie este pe caneluri deci iar aveti nevoie de un pistol pneumatic sau bateti cu un ciocan de cauciuc fix si tare direct in piulita apoi ridicati de stergator si miscati stanga-dreapta .
mai trebuie dat jos motorasul de la stergatoare , acolo e banal .
pe spate exista 2 suruburi si se poate descurca oricine .

ar fi bine sa stati in service sa va uitati cum va prinde plasticul de sub stergatoare pentru ca exista 6 cleme daca imi aduc bine aminte care se fixeaza sub parbriz iar daca acele cleme nu sunt bine fixate o sa zdrangane la viteze mari si nu se va mai imbina bine cu capota. deci atentie.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Mie Mar 11, 2009 8:19 am

Merci mult de raspunsuri.

@andrei, aia ie niste hoti!

@COObra, ma interesez si daca fac rost le facem

@Dennis, mersi man, de-abea astept sa vina Gabi si sa le pun.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Joi Mar 19, 2009 11:11 pm

@denis_tl daca schimbi arcuri stock cu arcuri stock nu trebe goemetrie, dar la stock cu low cu siguranta trebe .... ai incredere

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator