Service Constanta

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Iun 09, 2009 1:27 pm

nu-i vorba de creat polemici, dar daca tot iti dai cu parerea hai sa cunoastem si toate datele problemei.
ce spui tu poate fi adevarat doar pana la un punct. iti poti planifica intrarile in service dar nu cu acuratete. avem clienti din provincie (care nu vor face revizii in Bucuresti/Constanta sau orice alt dealer vreti), avem masini multe cumparate din provincie dar care vin la noi sau in alt oras mai putin cel din care au achizitionat si peste toate astea sunt evenimentele neplacute pe care poti sa te dai de ceasul mortii si tot nu ai cum sa le planifici.
si la noi in service au fost zile in care batea vantul si cand suna clientul sa intrebe la ce ora i se spunea sa vina cand vrea el, si exista si zile in care desi se termina programul la 20.00 in service, baietii pleaca spre dimineata.
sper ca am facut inteleasa situatia si mentionez ca nu am nimic cu cei din Constanta ca sa le iau apararea, doar ca mai vezi si altele cand esti si de partea astalalata a tejghelei.
si daca vroiam polemici te injuram direct pe mess

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Iun 09, 2009 1:44 pm

sa-ti povestesc cum a ajuns reprezentanta Toyota din iasi de pe locurile fruntase, ca si calitate a serviciilor in service, la coada clasamentului?!
fiind dealer-ul care a vandut cele mai multe masini din tara in 2007 si 2008.

qed

Avatar utilizator
DarkAngel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 06, 2009 7:30 pm

Mesaj de DarkAngel » Mar Iun 09, 2009 9:52 pm

COObra, imi pare rau sa te dezamagesc dar lucrurile nu stau exact cum spui tu. Eu lucrez in productie, iar la mine productia este impartita pe proiecte si fiecare proiect este individual, proiect care poate sa contina unul sau mai multe produse si nici un produs nu este identic. Dar ca sa nu mai prelungesc discutia cu planificari, formule si foarte important experienta in domeniu toate se rezuma la un singur lucru si anume ... am gresit,... platesc. Nu pot sa tin un client sa astepte dupa mine ... daca as face asta as fi dat faliment de mult.... dar iar deviez de la problema... problema este simpla, am cumparat o marca, o masina buna si deloc ieftina, am pretentii de la ei si pe partea de service. Pot intelege o greseala... sa nu ai bara pe stoc si astept o luna, pot sa inteleg ca nu ai faruri pe stoc si astept inca o luna, pot sa inteleg ca esti supra aglomerat si le montezi peste o luna dar in momentul cand le-ai montat trebuie sa fie perfecte. Nu cum am patit eu. Este inadmisibil. Daca nu esti in stare sa iti planifici productia si nu esti in stare sa vopsesti o bara amarata ce pretenti sa mai am la ferificatul placutelor de frana nu mai vorbesc de ABS si ESP. Totusi presupun ca tu ai o productie planificata si ca nu faci atatea greseli... altfel nu ar mai veni lumea la tine.

Vineri sunt programat sa imi revopseasca bara sunt curios cu o sa iasa, dar in orice caz nu ma mai astept la ceva bun.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iun 10, 2009 2:32 am

daca cei de la mitsubishi comanda 50 de bari si 100 de faruri, tot la fel de putine le vor veni, ai fi uimit, dar cand am mers eu pentru bara spate, mi-au zis: "daca veneai mai devreme, aveam una pe stoc, era a ta" degeaba au oameni sa faca toate masinile de-odata, daca nu au piese. iar piese primesc greu. daca toata lumea asteapta la coada la piese, inseamna ca nu avantajeaza pe nimeni, doar vin greu..nu e vina lor. mie mi s-a spus clar ca bara fata si farurile xenon vin foarte greu. cand am comandat masina, vroiam senzori de parcare si mi-a zis domnisoara de la reprezentanta ca.. imi comanda, dar sa sa ma gandesc bine, pt ca senzorii aia vin foarte greu, in caz de accident.. poate e o prostie din partea mea ca m-am razgandit.. dar chiar asa e. prin urmare, bara fata+xenoane mi-au venit in 2 luni, iar cea spate in 1 saptamana.. intr-adevar, inaptii aia de "shefi" care au dat comanda incompleta..si a trebuit sa mai dea o comanda... aia trebuie taxati.. dar la faza cu vopsitu gresit.. sincer..inca sper sa fi fost un caz izolat.

ah, mi-a placut "polemica" voastra ..dar mi se pare putin utopica.. eu, daca as avea o firma, as calcula o medie a lucrarilor in fiecare an.. si asa as calcula de cate persoane am nevoie.. pentru a avea PROFIT. pentru ca nimeni nu incepe o firma cu gandul "vreau sa fac un bine comunitatii de gameri, asa ca deschid sala de calculatoare" sau "astia de la mitsu n-au si ei un service...hai sa le fac eu sa le usurez tuturor treaba" toti vor profit. indiferent de motive, au facut si ei restructurari.. ideea e ca, intr-un an.. ai perioade in care se fac mai multe accidente, mai multe revizii, si perioade ale anului cand nu ai asa multe lucrari. deci, tu ca patron.. care vrea sa iasa pe profit, nu-ti permiti sa chemi oamenii la munca si sa stea degeaba, ca nu-s lucrari.. si nici nu poti sa-i dai afara si iar sa-i angajezi..

eu trag o concluzie din toate astea.. cred ca problema celor din "sud" (bucuresti, constanta) e concentratia oamenilor cu bani, ceea ce duce la cresterea numarului de masini, ceea ce duce la agomeratie, ceea ce duce la cresterea numarului de accidente, ceea ce duce la aglomerarea serviceurilor... si tot asa.. pana la nemultumirea clientului...asa ca mergem la serviceuri in judete mai putin aglomerate.

app.. tot asa se explica si pretul ridicat al serviciilor..cu cat cererea e mai mare, cu atat pretul creste.

poate o sa intrebati de ce n-au aceeasi problema si cei de la mercedes, bmw, etc.. pai..in primul rand putine din masinile pe care le vedeti pe strada sunt noi.. si sunt duse la serviceuri autorizate, iar in al doilea rand piesele nu sunt aduse de unde la ora asta e zi...

asta e viata.. am vrut cu totii masina mai rara, mai excentrica, japoneza.. asta e..macar stiu sigur ca nu va deveni niciodata atat de comuna ca un a4 sau seria 3.

au fost parerile mele, dak am jignit pe cineva, nu asta a fost intentia mea.. discutam, nu?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Iun 10, 2009 4:32 am

Odata ce iti cresc vanzarile iti creste si profitul. Deci ar fi de unde. Cel putin logic.

Ca la noi in tara profitul conteaza peste 90% si satisfactia clientului 10% (cu indulgenta) e alta poveste.

Nu a spus nimeni ca nu e posibil sa difere perioadele de livrare ale unor repere, e normal la urma-urmei: unele pot fi deja in stoc, altele in stocul altui dealer din retea, altele trebuiesc aduse de la mother-mitsu, asta-i viata.

Dar cand ti se da un termen la care reparatia trebuie finalizata, suni sau mergi sa ridici masina si "aa.. stiti ca.. am uitat sa comandam si ....... " sau "pai sa vedeti.. mai trebuia sa comandam si ...... ; nu ne-am dat seama atunci".. In cazurile acestea vina cui e? A clientului ca nu e intelegator, nu?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Iun 10, 2009 7:56 am

@ DarkAngel - nu ma dezamagesti de loc pentru ca eu cu Andrei dezbateam pe partea cu numarul de angajati care ar trebui sa faca fata, iar tu ai pomenit in mare de neprofesionalismul acelor angajati.......iar la afirmatia asta sunt de acord cu tine - si nu ma refer doar la mitsubishi, in orice domeniu si cam pe la orice brand se intampla asta.
@ Andrei - care vanzari au crescut? au crescut fata de cand? la ce marca? eu cred ca tu ai glumit la afirmatia cu cresc vanzarile. si nu imi zice de acum un an sau doi...alea au fost atunci si banii aia s-au cheltuit atunci. acum stiti foarte bine ca pleaca oameni acasa. din toate departamentele.
in privinta satisfactiei clientului iti dau si tie dreptate, dar nu legat de mitsubishi....ci in general romania. astia suntem.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mie Iun 10, 2009 9:15 am

si eu cred ca vanzarile au crescut ...
si poate ar trebui sa nu mai fim deloc intelegatori cu dealarii deoarece sa ceara in jur de o suta de milioane pe 4 jenti stiu , dar sa faca o treaba buna si sa-ti acorde respectul pe care il meriti asta nu mai stiu ( ca doar de la tine manaca o paine ) ...in ceea ce priveste faptul ca nu sunt piese si vin greu este o chestie de management defectuos ( de ce nu exista oferte de la Mitsu si pe partea de utilitare? ..cel putin la mine in oras )

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Iun 10, 2009 9:22 am

Legat de partea de timpi de livrare piese...recomand un experiment, comandati un far sau ce vreti voi la Ausburg (fara sa le fac vreo reclama pentru ca se stie ca sunt scumpi - oricum nu mai scumpi decat cele din reprezentanta) si vedeti in cat timp il aduc si apoi vorbim... Si ei nu sunt reprezentanta Mitsu...

Avatar utilizator
DarkAngel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 06, 2009 7:30 pm

Mesaj de DarkAngel » Mie Iun 10, 2009 9:25 am

Inca raman cu sperante ca o sa revopseasca bara mai cu simtul raspunderi. Dar cum a zis si COObra traim in Rromania si asta ne ocupa tot timpul.
Nu mai mentionez ca cei din Japonia mi-au raspuns imediat la email, care au trimis instiintare care Mitsubishi Europe BV (reprezentanta pe europa din Olanda) de la care inca nu am primit nici un raspuns. Seful meu e de origine olandeza si nu este foarte incantat de reactia celor din Olanda. Adica nu doar in romania se intampla asemenea nefericiri ci se intampla in toata Europa.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iun 10, 2009 5:34 pm

cel care are reprezentante+service mitsu, subaru, hyundai e un mare mafiot.. plus ca am impresia ca statul i-a obligat sa reduca personalul(din cauza de criza) cert e ca, intr-un mod sau altul, a fost mai profitabil sa dea afara jumate din oameni, decat sa faca mai multa treaba..parerea mea e ca oameni sunt destui si acum, poate ar trebui sa mai deschida inca un service, complet echipat.. lucru care pe timp de criza e cam imposibil..

promit ca atunci cand am sa castig la loto marele premiu, deschid un service mitsubishi in constanta

preturile sunt atat de mari la reprezentanta pentru ca fac bani pe carca asigurarilor.. ce om normal da zeci de milioane pentru un far ..din reprezentanta? e logic sa fie atat.. si eu daca as deschide un service, as pune aceleasi preturi. nu ca as avea de ales.. nu vreau sa gasesc serviceul in flacari peste noapte..mafia e mare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori