Service Constanta
QUOTE (COObra @ Jun 9 2009, 08:18 AM) ...
ce iei in calcul?
da un raspuns si continuam de acolo.
Multe interview-uri sunt full of bullshit. Intr-un service de calculatoare nu l-as angaja pe unu care m-ar convinge instant ca e constient macar de existenta unor aspecte privind hardware-ul dar si software-ul unui calcutor. Dupa aia l-as mai intreba CUM ar aborda o anumita problema (ceva caz dat de computer cu comportament bizar), CUM ar descompune problema in probleme mai mici PENTRU a izola problema, etc. Degeaba m-ar lua cu bullshituri cu bagaj mare de cunostinte in piata HW, ca pasiunea lui de "noutati" in domeniu prea putin ma intereseaza si ma ajuta.
Tu sari repede dar sincer, e dezamagitor ca EU, cu ZERO pregatire in electronica auto sa stau sa le explic la niste EXPERTI (cica), CU niste cursuri facute pe acolo la Bucuresti, unul din ei cica cel mai bun la nu stiu ce pe tara (laudat de alti colegi), urmatoarele:
- UNDE se citesc niste target idle-uri care EXISTA in manual, dar domnii din service raman tablou
- CUM se face CORECT reglaj de basic idle speed. Doi oameni din service care se dadeau mari cunoscatori, unul din ei cu aer tare superior cand vorbea cu mine s-au pus sa studieze CUM se face, dupa ce le-am dat EU pagina printata din manualul de service unde explica frumos cum se face. Asta dupa ce am ajuns la contre cu unul din ei, ca la gradinita, cand eu sustineam ca EXISTA asa ceva in manual, iar el imi zicea "Nu, dom'le, nu se poate, vorbiti prostii". Pana m-am enervat si i-am scos foaia printata din portbagaj si i-am pus-o in fata (merita sa zic altceva, dar am 90% warn ). DA, cu dinastia trebuie noi clientii sa ne enervam ca apoi sa mai refulam pe un forum....
- CA daca schimbi ECU, trebuie sa schimbi si Immobilizer ECU. M-au asigurat ca nu e nici o problema, ca stiu ce au de facut. DA, m-am dus sa imi schimbe ECU, imi pun noul ECU si dupa 2 ore sunt informat cu un ton dezamagitor de parca imi murise cineva ca masina merge ea, dar tot cu ECU vechi. De ce? Detalii tehnice care nu are rost sa le expun pe aici. Mi-am pierdut eu timpul degeaba, juma de zi de lucru dusa, ca apoi sa mai pierd inca o zi intreaga cand a ajuns intr-un final si celalalt ECU. De ce? Habar nu aveau de vreo 3 chestii in procedurile de invatare a cheilor. DUPA pranz s-au prins ca trebuie sa ceara nu stiu ce parola de la Bucuresti. Binenteles ca si eu si service-ul a trebuit sa asteptam o ora si ceva pentru o parola din 4 cifre. Binenteles ca masina era acolo de la ora 8:30. Binenteles ca eu am plecat la ora 4 fara ceva de acolo. Pentru niste operatii care in MAXIM 2 ore le faceau. Mintile astea luminate in domeniul diagnozei auto l-au pus pe unu sa imi dezmembreze volanu, cochilia, scos immobilizer. In doi timp si 3 miscari masina era desfacuta, gata pregatita pentru procedurile necesare de facut pe laptop. Masina a mai stat in starea asta...asteptand...cam o ora, daca nu mai mult.
Mai am si alte povesti la fel de tampite. Sunt convins ca nu conteaza de care service vorbim, din orice oras, in mare cam asa stau lucrurile. Am avut ocazia sa cunosc si mici exceptii reprezentate de MARI oameni, precum Ovidiu de la service-ul din Bucuresti.
Ce am observat in mai multe service-uri, de la mai multi producatori auto este ca oamenii de acolo parca tind sa devina cu adevarat experti in P.R. decat in electronica auto. Spun electronica auto pentru m-am lovit de experti dinastia NU doar la Mitsubishi. Crede-ma, nu erau cu NIMIC mai buni, fara sa ma dau eu superior sau cine stie ce ai tinde sa imi zici.
ce iei in calcul?
da un raspuns si continuam de acolo.
Multe interview-uri sunt full of bullshit. Intr-un service de calculatoare nu l-as angaja pe unu care m-ar convinge instant ca e constient macar de existenta unor aspecte privind hardware-ul dar si software-ul unui calcutor. Dupa aia l-as mai intreba CUM ar aborda o anumita problema (ceva caz dat de computer cu comportament bizar), CUM ar descompune problema in probleme mai mici PENTRU a izola problema, etc. Degeaba m-ar lua cu bullshituri cu bagaj mare de cunostinte in piata HW, ca pasiunea lui de "noutati" in domeniu prea putin ma intereseaza si ma ajuta.
Tu sari repede dar sincer, e dezamagitor ca EU, cu ZERO pregatire in electronica auto sa stau sa le explic la niste EXPERTI (cica), CU niste cursuri facute pe acolo la Bucuresti, unul din ei cica cel mai bun la nu stiu ce pe tara (laudat de alti colegi), urmatoarele:
- UNDE se citesc niste target idle-uri care EXISTA in manual, dar domnii din service raman tablou
- CUM se face CORECT reglaj de basic idle speed. Doi oameni din service care se dadeau mari cunoscatori, unul din ei cu aer tare superior cand vorbea cu mine s-au pus sa studieze CUM se face, dupa ce le-am dat EU pagina printata din manualul de service unde explica frumos cum se face. Asta dupa ce am ajuns la contre cu unul din ei, ca la gradinita, cand eu sustineam ca EXISTA asa ceva in manual, iar el imi zicea "Nu, dom'le, nu se poate, vorbiti prostii". Pana m-am enervat si i-am scos foaia printata din portbagaj si i-am pus-o in fata (merita sa zic altceva, dar am 90% warn ). DA, cu dinastia trebuie noi clientii sa ne enervam ca apoi sa mai refulam pe un forum....
- CA daca schimbi ECU, trebuie sa schimbi si Immobilizer ECU. M-au asigurat ca nu e nici o problema, ca stiu ce au de facut. DA, m-am dus sa imi schimbe ECU, imi pun noul ECU si dupa 2 ore sunt informat cu un ton dezamagitor de parca imi murise cineva ca masina merge ea, dar tot cu ECU vechi. De ce? Detalii tehnice care nu are rost sa le expun pe aici. Mi-am pierdut eu timpul degeaba, juma de zi de lucru dusa, ca apoi sa mai pierd inca o zi intreaga cand a ajuns intr-un final si celalalt ECU. De ce? Habar nu aveau de vreo 3 chestii in procedurile de invatare a cheilor. DUPA pranz s-au prins ca trebuie sa ceara nu stiu ce parola de la Bucuresti. Binenteles ca si eu si service-ul a trebuit sa asteptam o ora si ceva pentru o parola din 4 cifre. Binenteles ca masina era acolo de la ora 8:30. Binenteles ca eu am plecat la ora 4 fara ceva de acolo. Pentru niste operatii care in MAXIM 2 ore le faceau. Mintile astea luminate in domeniul diagnozei auto l-au pus pe unu sa imi dezmembreze volanu, cochilia, scos immobilizer. In doi timp si 3 miscari masina era desfacuta, gata pregatita pentru procedurile necesare de facut pe laptop. Masina a mai stat in starea asta...asteptand...cam o ora, daca nu mai mult.
Mai am si alte povesti la fel de tampite. Sunt convins ca nu conteaza de care service vorbim, din orice oras, in mare cam asa stau lucrurile. Am avut ocazia sa cunosc si mici exceptii reprezentate de MARI oameni, precum Ovidiu de la service-ul din Bucuresti.
Ce am observat in mai multe service-uri, de la mai multi producatori auto este ca oamenii de acolo parca tind sa devina cu adevarat experti in P.R. decat in electronica auto. Spun electronica auto pentru m-am lovit de experti dinastia NU doar la Mitsubishi. Crede-ma, nu erau cu NIMIC mai buni, fara sa ma dau eu superior sau cine stie ce ai tinde sa imi zici.
driver - in privinta neprofesionalitatii am dat si eu dreptate. nu cred ca trebuia sa refulezi iar cu povestea ta......dar daca te face sa te mai calmezi fie si asa
santto - iar arunci si tu cu vorbe........zi fata de cand au crescut vanzarile? fata de luna trecuta? sau acum doua luni. nici 1% din aia nu au revenit in service pentru revizii ca sa ii iau in calcul.
se vorbea de lipsa de oameni din service si se deviaza repede catre profitul facut din vanzari. si pun pariu ca nici unul nu stiti despre ce profit vorbim. doar dati cu parerea.
mare parte din promotiile actuale sau recent trecute au fost vanzari in pierdere, au fost facute pentru a debloca niste bani.
cine vrea sa inteleaga bine cine nu .... continuati cu relantie si promisiuni ca deschideti voi service cu 3 lei ora de manopera.
v-am mai zis eu odata inainte sa sterg tot, ca daca va iau la bani marunti pe fiecare cu ce biznis opereaza nu sunteti mai grozavi, iar daca judec eu din afara iese o varza.
apropo drivere ca am o nebuloasa. daca tot le stii pana la urma, le dai lectii la toti si le dai peste nas....cum de nu ti-ai rezolvat masina singur pana acum?
santto - iar arunci si tu cu vorbe........zi fata de cand au crescut vanzarile? fata de luna trecuta? sau acum doua luni. nici 1% din aia nu au revenit in service pentru revizii ca sa ii iau in calcul.
se vorbea de lipsa de oameni din service si se deviaza repede catre profitul facut din vanzari. si pun pariu ca nici unul nu stiti despre ce profit vorbim. doar dati cu parerea.
mare parte din promotiile actuale sau recent trecute au fost vanzari in pierdere, au fost facute pentru a debloca niste bani.
cine vrea sa inteleaga bine cine nu .... continuati cu relantie si promisiuni ca deschideti voi service cu 3 lei ora de manopera.
v-am mai zis eu odata inainte sa sterg tot, ca daca va iau la bani marunti pe fiecare cu ce biznis opereaza nu sunteti mai grozavi, iar daca judec eu din afara iese o varza.
apropo drivere ca am o nebuloasa. daca tot le stii pana la urma, le dai lectii la toti si le dai peste nas....cum de nu ti-ai rezolvat masina singur pana acum?
fa plangere unde trebuie. din japonia au pasat-o in olanda.....unde? la sediul care l-au desfiintat, sau urmeaza? ce chef de tine or avea si aia.
rezolvarea este mult mai aproape dar m-am saturat sa dau sfaturi gratuite.
am sfatuit pe cineva pe pm cu cine sa vorbeasca, nici macar nu s-a obosit sa imi raspunda.
iti urez sa ti se rezolve problema mai ales ca nu am nici o treaba cu cei din constanta.
rezolvarea este mult mai aproape dar m-am saturat sa dau sfaturi gratuite.
am sfatuit pe cineva pe pm cu cine sa vorbeasca, nici macar nu s-a obosit sa imi raspunda.
iti urez sa ti se rezolve problema mai ales ca nu am nici o treaba cu cei din constanta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori