Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ioprea_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 12, 2017 11:55 am

Mesaj de ioprea_ro » Joi Dec 07, 2017 4:14 pm

Domnilor,

As vrea sa public acest email pentru ca este bine ca noi clienti service-urilor si dealer-lor sa fim informati inainte sa luam decizia de a da o gramada de bani pe masinile noastre
L-am trimis unui domn pe care il respect foarte mult si as vrea sa il consultati daca doriti sa achizitionati un Mitsubishi.


Buna ziua,


Va scriu acest email pentru ca va apreciez profesionalismul si modul cum tratati dumneavostra meseria si mai ales clientii si poate puteti sa ii influentati si pe colegii dumneavoastra.

Dupa cum stiti, am fost cu masina mea in service-ul TIRIAC AUTO BUCURESTI - EXPOZITIEI avand de inlocuit bara din fata, farul dreapta si reparat aripa si capota.
In acelasi timp am facut si revizia si am inlocuit rotile cu cele de iarna.

Din pacate am avut parte numai de lipsa de profesionalism din partea colegilor dumneavoastra cum ar fi:
1. Nu raspund la telefon decat dupa cel putin 6-7 apeluri
2. Cu toate ca mi-au promis ca ma suna NICIODATA nu m-au sunat
3. Un lucru care m-a socat la acest service: de fiecare data cand mi-a fost predata masina NU A FOST de fata receptionerul. Mi se pare cea mai mare lipsa de respect fata de client, cel care ii plateste salariul.
4. Au fost si alte lucruri minore ca de exemplu, rotile vechi, chiar daca au avut huse speciale CURATE, bancheta din spate a fost murdarita de noroi
5. Toate lucrarile au durat extrem de mult
6. Si ca sa puna capac la toate, lucrarea a costat 9000 RON + 1000 RON revizia. Este clar ca mi-a fost incarcata nota chiar daca a fost facturata pe asigurare.

Ar fi super sa inmanati acest email celor responsabili de la Tiriac Auto pentru ca ati pierdut un client, chiar daca am doar o singura masina si nu sunt un client important dar feedback-ul unuia mic se propaga mai departe si devine unul mare, dupa cum bine stiti.

Doream foarte mult sa achizitionez un ASX, dar de curand am achizitionat alta masina de la alta firma. Decizia am luat-o dupa ce am avut aceasta experienta.
Regret, pentru ca cel care mi-a vandut masina nici nu se poate compara cu dumneavostra.


Ma voi orienta spre alte service-uri din pacate.


Cu deosebit respect,
Iulian Oprea


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Dec 07, 2017 8:23 pm

V-am postat mesajul acuma si pe fb : https://www.facebook.com/groups/197184620658310/

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori