Problema Tehnica Portbagaj New Lancer:)

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Ian 26, 2010 7:29 pm

si eu am intampinat problema asta, eu zic sa cautam pe site-ul rusesc de unde face zambet group buy, pt ca sunt sigur ca sigur rusii au gasit rezolvarea ( la ce ierni sunt la ei )

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Mar Ian 26, 2010 8:55 pm

Salutare!Ar fi bun un ornament care se moteaza in partea de jos a capacului portbagajului (cum sunt cele de la dealer) ce are prevazut pe mijloc un locas ascuns unde sa intre 2-3 degete pt.ridicare(cum au sistemul de deschidere skoda,ford etc.)

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Ian 26, 2010 9:26 pm

cumparati-va eleron fratilor... cum a zis si diablo... doar ca deja apare problema de inchidera a porbagajului... se tranteste te iti crapa vopseaua...

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mie Ian 27, 2010 10:19 am

No, acuma daca tu ti-ai pus uscator de rufe, s-o fi trantind portbagajul... la mine pot spune ca se inchide sub propria greutate, ceea ce iarasi e un avantaj, dar nu cat sa crape vopseaua.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Ian 28, 2010 10:12 am

^^ Imaginati-va cum e la mine.

Avatar utilizator
magila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 14, 2009 11:55 am

Mesaj de magila » Lun Feb 15, 2010 5:46 pm

A incercat cineva sa-si monteze niste telescoape mai puternice care sa ridice capacul de la portbagaj fara sa mai fie nevoie sa tragi cu mana (cu sau fara manusi)? Telescoapele de la Lancerul meu au o forta de impingere de 280 N bucata; teoretic, daca montezi unele de, sa zicem, 350 N, capacul se va deschide singur. Pareri?

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Feb 15, 2010 11:16 pm

Pareri nuh....doar o simpla curiozitate....cum ai reusit sa masori forta de impingere....si cum sa ai curiozitatea sa aflii forta de impingere...

Hai frate...voi daca nu aveti probleme la masina incercati sa vi le faceti singuri...maine poimaine vine cineva si ne spune ca raza de dischidere a usii este x.....si dc nu este y....

Sorry...nu vreau sa o dau in flame...dar mi se pare putin aberant...auzi si tu FORTA DE IMPINGERE 280 N ...extraordinar !!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S : si eu am terminat mate-fizica...dar iti spun cu mana pe suflet ca nu am masurat newtonii de la telescoape.

Dar daca vrei sa facem teorie....un telescop cu 350N clar este mai puternic decat un telescop cu 280N .....vreau sa merg cu tine cand ii cumperi pe cei noi sa te vad cum ii masori si in acelasi timp sa ii vad fata vanzatorului

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Feb 16, 2010 1:33 am

Nici punerea unor telescoape de 1000 N nu ar ridica capota singura. Asta pentru ca pe ultima portiune la inchiderea capotei, telescoapele sunt deja comprimate. In cel mai bun caz dupa ce o ridici jumatate in sus o sa ti-o smulga din mana si o sa o lipeasca de luneta

Avatar utilizator
magila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 14, 2009 11:55 am

Mesaj de magila » Mar Feb 16, 2010 10:25 am

1. Forta de impingere de 280 N este scrisa pe telescoape (care sunt Stabilus - scrie tot pe ele nu am dedus eu) - pe mine, la mate-fizica, m-au invatat sa si citesc.
2. Telescoapele au amortizare pe fine de cursa (www.stabilus.com - Lift-o-mat) lucru care impiedica lipirea capacului de luneta . Telescoapele respective sunt montate pe alte masini si deschid capacul portbagajului.
3. Sunt foarte multumit de masina si nu caut nod in papura, dar consider o chestie utila deschiderea completa a portbagajului la actinoarea butonului. Am cerut o parere si nu un "Auzi domne la asta ce enormitati debiteaza!"
4. Calculul fortei necesare este relativ simplu: iei un cantar cu arc si dechizi portbagajul prin intermediul lui, citesti "greutatea" indicata de el, inmultesti cu 9,81 (daca ai facut "mate-fizica" stii de ce). Masori distanta dintre articulatia capacului si marginea lui, respectiv dintre articulatia capacului si punctul de articulatie al telescopului, faci raportul lor si inmultesti cu forta rezultata din fraza anterioara. Asta ar fi forta suplimentara necesara celor doua telescoape (imparti la 2 ca sa afli forta pe un telescop). BINGO!
Carente de logica sau de exprimare? Nu va sfiiti sa postati.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Feb 16, 2010 10:38 am

Nu stiu daca stii, dar masinile Lancer dintr-un anumit lot au fost chemate in service pentru inlocuirea telescoapelor de la portbagaj. Motivul: acestea erau prea tari si capota trebuia trantita ca sa se inchida.
Pe langa asta, daca esti atat de tare in fizica arunca si tu o privire la acele articulatii si o sa vezi ca din pozitia in care sunt telescoapele acum iti trebuie o forta foarte mare pentru a ridica portbagajul. Telescoapele nu sunt asezate vertical asa incat sa ridice capota direct.
Presupunand ca o sa reusesti sa pui unele care sa o ridice, imagineaza-ti ce probleme o sa ai la inchiderea portbagajului.

Din partea mea nu ai decat sa iti pui si sa ne arati ca merge. Poate concepi si un mecanism care deshide si inchide singur capota (nu glumesc).

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori