Lancer 1,5 Nu Mai Porneste!:((

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Joi Feb 11, 2010 6:38 pm

In alea 3 secunde cat sta pornita ai incercat sa accelerezi, sa vezi daca se mai opreste?

Avatar utilizator
vyc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 16, 2008 9:14 pm

Mesaj de vyc » Joi Feb 11, 2010 7:26 pm

Dap,am incercat sa accelerez dar degeaba,se ingana putzin motorul si apoi moare

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Vin Feb 12, 2010 5:38 am

Incearca dupa ce porneste sa o tii accelerata constant pe la 3000-3500. Daca reusesti o sa iti dai seama cand iese dopul ca va incepe sa mearga rotund, ca sa zic asa. Daca nu suna si tu la MAP si o rezolvi!
Eu am lasat-o pe a mea doua zile afara la -15, -20 de grade si a treia zi a pornit la sfert de cheie fara probleme. Sigur este benzina de slaba calitate. Si eu mai bag de la Petrom si nu am avut probleme. Dar cin e stie...

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Vin Feb 12, 2010 6:14 am

antigelu ? dau si eu cu presupusu, nu ma pricep dar ... mie unu mi sa zis, inainte de iarna schimba antigelu sau ce ai in ea, lam schimbat si dupa 1 sapt de stat afara in ninsoarea care afost ... a luato la prima cheie (vreo 2 zile a stat jumate in zapada si botu semi acoperit)

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Vin Feb 12, 2010 2:23 pm

Salut!
Imi dau si eu cu parerea,ceva obtureaza evacuarea,solutia cea mai sigura este sa te bagi un pic sub masina si sa slabesti teava de evacuare din cele doua suruburi de la imbinarea situata imediat dupa motor!

Avatar utilizator
vyc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 16, 2008 9:14 pm

Mesaj de vyc » Vin Feb 12, 2010 2:35 pm

In sfarsit am reusit sa o pornesc si intradevar problema era un dop de gheata pe evacuare. De dimineatza m-am dus val-vartej la masina,am pornit-o si am inceput sa o accelerez aproape la maxim,m-am oprit doar atunci cand a inceput sa iasa fum(sau abur) sub capota,apoi nu a mai murit motorul si am dat-o afara din garaj si m-am uitat la evacuare.Evacuarea cam "tusea" apoi am inceput sa o accelerez din nou de iesisera parintzi mei afara si au zis ca sunt nebun la cap,dar tata a observa ca pe la evacuare in timp ce acceleram ieseau bucati de gheata,apoi am luat masina si m-am dus pe o sosea mai libera si am tras putzin de ea(schimbat numai pe la 5000 de ture).Acum vad ca nu mai are nimic si sper sa ramana asa.Motorul merge ok si porneste normal. Chestia asta m-a cam pus pe ganduri si as vrea sa ii schimb toba finala,cea stok e cam ciudata.

Multumesc celor care m-au ajutat!!

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Feb 12, 2010 4:03 pm

QUOTE (Adriancar @ Feb 11 2010, 11:55 AM) Dopul poate fi si pe evacuare daca ultima cursa a fost lunga .
Eu am patit-o si am dezghetat-o cu arzatorul cu doza de gaz !!!
Pornea 3-5 secunde si se oprea .Observa daca iese ceva pe evacuare ...

De ce nu vreti voi sa cititi cu atentie , mai ales ca v-am spus ca si eu am patit-o !!!
Ar fi mult mai usor de rezovat !!!
Bina ca a pornit .

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Feb 12, 2010 4:19 pm

Pai inainte dea veni frigul fa si tu ceva preventiv:
1. baga vreo juma de kil de alcool etilic in rezervor sa diluezi apa si sa nu iti mai inghete.
2. alimenteaza cu o benzina mai scumpa de undeva si da niste ture sa o mai scuipi pe aia veche pana nu iti ingheata apa si in filtrul de benzina ca apoi schimbi si filtru daca vrei sa o pornesti inainte de a veni caldura.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Feb 12, 2010 4:31 pm

nu cred ca schimband toba finala scapi de probleme pe viitor, parerea mea este ca ar trebui sa schimbi statia peco

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Feb 12, 2010 6:19 pm

@chacha ;
@SickneS .
Stimati colegi nu ati observat ca nu benzina a fost vinovata .
Vehiculul pornea 3-5 secunde deci accesul benzinei era normal!
Se oprea cand presiunea gazelor de evacuare devenea suficient de mare si nu se mai facea baleiajul fluidelor de lucru .

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori