Stiati Ca S-a Deschis Un Nou Dealer Mitsubishi ?
- BOGDAN.MITSUBISHI
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:17 pm
QUOTE (c6t9 @ May 11 2010, 03:25 AM) ?ncercaţi să c?ştigaţi clienţi, nu bani. O să vedeţi după că banii vin natural. E cea mai importantă lecţie şi din păcate eu ?n Romănia nu am văzut-o aplicată.
Ma bucur ca ai adus in discutie si aspectul asta, nu stiu daca toata lumea vede acest lucru, dar prima chestie pe care as vrea sa o fac este sa demonstrez, sa demonstram ca si in Romania se poate !
O zi buna !
Ma bucur ca ai adus in discutie si aspectul asta, nu stiu daca toata lumea vede acest lucru, dar prima chestie pe care as vrea sa o fac este sa demonstrez, sa demonstram ca si in Romania se poate !
O zi buna !
- BOGDAN.MITSUBISHI
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:17 pm
QUOTE (chacha @ May 11 2010, 03:47 AM) Am mai dat undeva exemplul asta fara sa fac neaparat reclama: cei din Bistrita aveau 56 ron fara tva iar "dupa ce a venit stampila" au sarit la 68 ron + tva. Ideea e ca se pot face reprezentanta si fara sa iti ia suta de ron la fiecare surub desfacut... Fata de nea Gigi din Bistrita tot e scump dar pana la urma e reprezentanta, are tester, scule, etc... si pentru mine ce e mai important, imi cunosc masina...
Trebuie sa recunoastem cu totii ca "nea Gigi" in alte tari nu prea mai exista.
Exista o altfel de civilizatie "afara" , de aceea si masinile se prezinta intr-o stare tehnica mult mai buna (si aici ma refer la masinile sh), ele nu mai sunt reparate "pe bordura" sunt duse la reprezentante sau la service-uri autorizate. Si aici as vrea sa dau un exemplu:
Masina ta se apropie sa iasa din garantie si
Daca ar fi ca toti care achizitionam masini noi, sa mergem la nea Gigi sa le reparam, ca e mai ieftin , sunt de parere ca durata lor de viata s-ar injumatati!
Masinile din ziua de azi sunt pline de electronica, dar ce stau eu sa va spun chestiile astea, sunt convins ca toti sunteti constienti de lucrurile astea.
Este adevarat ca toti ne dorim sa cheltuim cat mai putini bani pe masini si pe intretinerea lor.
QUOTE (ciprian_dobretrifan @ May 11 2010, 07:06 PM) In primul rand multa bafta in activitatea pe care o incepeti !
In al doilea rand, imi permit sa fac si eu o sugestie. Dat fiind ca Lancerul totusi chiar face parte din categoria masinilor pe care chiar te mananca rau de tot sa le adaugi diverse accesorii (spoiler, eleron, accesorii interior, etc), ar fi un mare plus daca ati reusi sa aduceti accesorii mitsubishi la preturi mai de bun simt ( adica nu ca pe site-ul accesorii.mitsubishi-motors.ro ).
Ca sa dau doar un exemplu, a aparut pe acest site o reducere spectaculoasa la "accesorii de viteza" mistubishi de 25% (spoiler fata / spate, eleron, praguri). Cu tot cu aceasta reducere, facand un calcul simplu suma de plata pentru colti fata + praguri + eleron stil elegant lancer nou se ridica la 2810 RON fara manopera. Luand preturile nereduse de pe maxtuning.md de exemplu de unde membrii grupului au tot cumparat multumita lui zimbet, aceleasi piese duc la 1810 RON fara manopera.
Multumesc pentru urari !
Trebuie sa recunoastem cu totii ca "nea Gigi" in alte tari nu prea mai exista.
Exista o altfel de civilizatie "afara" , de aceea si masinile se prezinta intr-o stare tehnica mult mai buna (si aici ma refer la masinile sh), ele nu mai sunt reparate "pe bordura" sunt duse la reprezentante sau la service-uri autorizate. Si aici as vrea sa dau un exemplu:
Masina ta se apropie sa iasa din garantie si
Daca ar fi ca toti care achizitionam masini noi, sa mergem la nea Gigi sa le reparam, ca e mai ieftin , sunt de parere ca durata lor de viata s-ar injumatati!
Masinile din ziua de azi sunt pline de electronica, dar ce stau eu sa va spun chestiile astea, sunt convins ca toti sunteti constienti de lucrurile astea.
Este adevarat ca toti ne dorim sa cheltuim cat mai putini bani pe masini si pe intretinerea lor.
QUOTE (ciprian_dobretrifan @ May 11 2010, 07:06 PM) In primul rand multa bafta in activitatea pe care o incepeti !
In al doilea rand, imi permit sa fac si eu o sugestie. Dat fiind ca Lancerul totusi chiar face parte din categoria masinilor pe care chiar te mananca rau de tot sa le adaugi diverse accesorii (spoiler, eleron, accesorii interior, etc), ar fi un mare plus daca ati reusi sa aduceti accesorii mitsubishi la preturi mai de bun simt ( adica nu ca pe site-ul accesorii.mitsubishi-motors.ro ).
Ca sa dau doar un exemplu, a aparut pe acest site o reducere spectaculoasa la "accesorii de viteza" mistubishi de 25% (spoiler fata / spate, eleron, praguri). Cu tot cu aceasta reducere, facand un calcul simplu suma de plata pentru colti fata + praguri + eleron stil elegant lancer nou se ridica la 2810 RON fara manopera. Luand preturile nereduse de pe maxtuning.md de exemplu de unde membrii grupului au tot cumparat multumita lui zimbet, aceleasi piese duc la 1810 RON fara manopera.
Multumesc pentru urari !
QUOTE (BOGDAN.MITSUBISHI @ May 12 2010, 11:13 AM) ....
Daca ar fi ca toti care achizitionam masini noi, sa mergem la nea Gigi sa le reparam, ca e mai ieftin , sunt de parere ca durata lor de viata s-ar injumatati!
....
Multumesc pentru urari !
Doar "Multumesc pentru urari" ? Colegu a pus o intrebare la care si eu asteptam sa vad un raspuns.
E cam mult sa zici ca injumatatesti viata masinii daca nu ii executi lucrarile de intretinere in service autorizat. Inafara de resetarea intervalului de revizie o lucrare de intretinere nu ar avea legatura cu electronica de care e plina masina.
Atata timp cat componentele pe care le pui sunt de calitate si montate cum trebuie, nu are cum sa afecteze durata de viata a masinii daca ele sunt montate chiar in fata blocului.
E clar ca sunt reparatii care chiar e indicat sa le efectuezi in service-ul autorizat, dar asta e valabil in cazul operatiilor specifice marcii unde e nevoie de personal specializat.
Daca ar fi ca toti care achizitionam masini noi, sa mergem la nea Gigi sa le reparam, ca e mai ieftin , sunt de parere ca durata lor de viata s-ar injumatati!
....
Multumesc pentru urari !
Doar "Multumesc pentru urari" ? Colegu a pus o intrebare la care si eu asteptam sa vad un raspuns.
E cam mult sa zici ca injumatatesti viata masinii daca nu ii executi lucrarile de intretinere in service autorizat. Inafara de resetarea intervalului de revizie o lucrare de intretinere nu ar avea legatura cu electronica de care e plina masina.
Atata timp cat componentele pe care le pui sunt de calitate si montate cum trebuie, nu are cum sa afecteze durata de viata a masinii daca ele sunt montate chiar in fata blocului.
E clar ca sunt reparatii care chiar e indicat sa le efectuezi in service-ul autorizat, dar asta e valabil in cazul operatiilor specifice marcii unde e nevoie de personal specializat.
- BOGDAN.MITSUBISHI
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:17 pm
QUOTE (cix @ May 12 2010, 12:15 AM) Doar "Multumesc pentru urari" ? Colegu a pus o intrebare la care si eu asteptam sa vad un raspuns.
E cam mult sa zici ca injumatatesti viata masinii daca nu ii executi lucrarile de intretinere in service autorizat. Inafara de resetarea intervalului de revizie o lucrare de intretinere nu ar avea legatura cu electronica de care e plina masina.
Atata timp cat componentele pe care le pui sunt de calitate si montate cum trebuie, nu are cum sa afecteze durata de viata a masinii daca ele sunt montate chiar in fata blocului.
E clar ca sunt reparatii care chiar e indicat sa le efectuezi in service-ul autorizat, dar asta e valabil in cazul operatiilor specifice marcii unde e nevoie de personal specializat.
Promit ca in momentul in care voi avea o lista de preturi cu accesorii sa va informez !
Acelasi lucru si pentru pretul orei de manopera, cand am detalii o sa postez.
Sper sa nu fie cu suparare pt nimeni.
O zi buna !
E cam mult sa zici ca injumatatesti viata masinii daca nu ii executi lucrarile de intretinere in service autorizat. Inafara de resetarea intervalului de revizie o lucrare de intretinere nu ar avea legatura cu electronica de care e plina masina.
Atata timp cat componentele pe care le pui sunt de calitate si montate cum trebuie, nu are cum sa afecteze durata de viata a masinii daca ele sunt montate chiar in fata blocului.
E clar ca sunt reparatii care chiar e indicat sa le efectuezi in service-ul autorizat, dar asta e valabil in cazul operatiilor specifice marcii unde e nevoie de personal specializat.
Promit ca in momentul in care voi avea o lista de preturi cu accesorii sa va informez !
Acelasi lucru si pentru pretul orei de manopera, cand am detalii o sa postez.
Sper sa nu fie cu suparare pt nimeni.
O zi buna !
QUOTE (ciprian_dobretrifan @ May 12 2010, 09:06 AM) In primul rand multa bafta in activitatea pe care o incepeti !
In al doilea rand, imi permit sa fac si eu o sugestie. Dat fiind ca Lancerul totusi chiar face parte din categoria masinilor pe care chiar te mananca rau de tot sa le adaugi diverse accesorii (spoiler, eleron, accesorii interior, etc), ar fi un mare plus daca ati reusi sa aduceti accesorii mitsubishi la preturi mai de bun simt ( adica nu ca pe site-ul accesorii.mitsubishi-motors.ro ).
Ca sa dau doar un exemplu, a aparut pe acest site o reducere spectaculoasa la "accesorii de viteza" mistubishi de 25% (spoiler fata / spate, eleron, praguri). Cu tot cu aceasta reducere, facand un calcul simplu suma de plata pentru colti fata + praguri + eleron stil elegant lancer nou se ridica la 2810 RON fara manopera. Luand preturile nereduse de pe maxtuning.md de exemplu de unde membrii grupului au tot cumparat multumita lui zimbet, aceleasi piese duc la 1810 RON fara manopera.
Toata lumea asteapta preturi mai bune pe produsele OEM, e ciudat ca nu s-a invatat lectia, ca accesoriile sunt scumpe peste tot, nu e doar la Mitsubishi. Am multi clienti de L200(model care are cele mai multe accesorii), care plang pe la usi acum, ca si-au comandat de pe pickup.ro, carryboy si alte site-uri, aproape la jumate pretul unui accesoriu OEM si NU se potrivesc, mai raui s, ajungi sa strici ceva pe la masina si sa te macoata service-u din garantie.
Pe langa asta, Ciprian, n-o sa vezi preturi mult mai mici la dealer, decat cele de pe site-ul oficial, sa nu te astepti la vreo minune
In al doilea rand, imi permit sa fac si eu o sugestie. Dat fiind ca Lancerul totusi chiar face parte din categoria masinilor pe care chiar te mananca rau de tot sa le adaugi diverse accesorii (spoiler, eleron, accesorii interior, etc), ar fi un mare plus daca ati reusi sa aduceti accesorii mitsubishi la preturi mai de bun simt ( adica nu ca pe site-ul accesorii.mitsubishi-motors.ro ).
Ca sa dau doar un exemplu, a aparut pe acest site o reducere spectaculoasa la "accesorii de viteza" mistubishi de 25% (spoiler fata / spate, eleron, praguri). Cu tot cu aceasta reducere, facand un calcul simplu suma de plata pentru colti fata + praguri + eleron stil elegant lancer nou se ridica la 2810 RON fara manopera. Luand preturile nereduse de pe maxtuning.md de exemplu de unde membrii grupului au tot cumparat multumita lui zimbet, aceleasi piese duc la 1810 RON fara manopera.
Toata lumea asteapta preturi mai bune pe produsele OEM, e ciudat ca nu s-a invatat lectia, ca accesoriile sunt scumpe peste tot, nu e doar la Mitsubishi. Am multi clienti de L200(model care are cele mai multe accesorii), care plang pe la usi acum, ca si-au comandat de pe pickup.ro, carryboy si alte site-uri, aproape la jumate pretul unui accesoriu OEM si NU se potrivesc, mai raui s, ajungi sa strici ceva pe la masina si sa te macoata service-u din garantie.
Pe langa asta, Ciprian, n-o sa vezi preturi mult mai mici la dealer, decat cele de pe site-ul oficial, sa nu te astepti la vreo minune
QUOTE (BOGDAN.MITSUBISHI @ May 12 2010, 11:13 AM) Trebuie sa recunoastem cu totii ca "nea Gigi" in alte tari nu prea mai exista.
Exista o altfel de civilizatie "afara" , de aceea si masinile se prezinta intr-o stare tehnica mult mai buna (si aici ma refer la masinile sh), ele nu mai sunt reparate "pe bordura" sunt duse la reprezentante sau la service-uri autorizate. Si aici as vrea sa dau un exemplu:
Masina ta se apropie sa iasa din garantie si
Daca ar fi ca toti care achizitionam masini noi, sa mergem la nea Gigi sa le reparam, ca e mai ieftin , sunt de parere ca durata lor de viata s-ar injumatati!
Masinile din ziua de azi sunt pline de electronica, dar ce stau eu sa va spun chestiile astea, sunt convins ca toti sunteti constienti de lucrurile astea.
Este adevarat ca toti ne dorim sa cheltuim cat mai putini bani pe masini si pe intretinerea lor.
Multumesc pentru urari !
Sunt curios ce poate sa se intample la nea Gigi, comparat cu un service autorizat, la revizia unui Lancer clasic 2.0? Deci avem schimbare ulei, filtre, lichid frana, antigel. Computer masina nu are, deci nu ai ce reseta, iar si nea Gigi al meu are aparat de diagnoza pe care l-a si folosit cand am facut revizia. Costul reviziei a fost spun eu la jumatate pe cat mi se lua la un service autorizat, basca nea Gigi al meu imi e prieten, nu platesc manopera si stiu ca lucreaza bine. La un service autorizat mai ai indoieli daca ti se schimba intradevar uleiul si filtrele, daca masina nu o gasesti murdara de ulei, etc. In alte tari nea Gigi nu exista pentru ca intr-un service autorizat e totul facut dupa niste standarde care la noi nu prea exista. Exista si la noi unele service-uri cu standarde asemanatoare cu cele de afara dar prea putine. Si uneori sefii vor sa fie standardele ridicate, dar din cauza salariilor mecanicilor, acestia isi baga picioarele si totul se duce de rapa.
Din partea mea multa bafta si sa faceti totul cu calitate!!!
Exista o altfel de civilizatie "afara" , de aceea si masinile se prezinta intr-o stare tehnica mult mai buna (si aici ma refer la masinile sh), ele nu mai sunt reparate "pe bordura" sunt duse la reprezentante sau la service-uri autorizate. Si aici as vrea sa dau un exemplu:
Masina ta se apropie sa iasa din garantie si
Daca ar fi ca toti care achizitionam masini noi, sa mergem la nea Gigi sa le reparam, ca e mai ieftin , sunt de parere ca durata lor de viata s-ar injumatati!
Masinile din ziua de azi sunt pline de electronica, dar ce stau eu sa va spun chestiile astea, sunt convins ca toti sunteti constienti de lucrurile astea.
Este adevarat ca toti ne dorim sa cheltuim cat mai putini bani pe masini si pe intretinerea lor.
Multumesc pentru urari !
Sunt curios ce poate sa se intample la nea Gigi, comparat cu un service autorizat, la revizia unui Lancer clasic 2.0? Deci avem schimbare ulei, filtre, lichid frana, antigel. Computer masina nu are, deci nu ai ce reseta, iar si nea Gigi al meu are aparat de diagnoza pe care l-a si folosit cand am facut revizia. Costul reviziei a fost spun eu la jumatate pe cat mi se lua la un service autorizat, basca nea Gigi al meu imi e prieten, nu platesc manopera si stiu ca lucreaza bine. La un service autorizat mai ai indoieli daca ti se schimba intradevar uleiul si filtrele, daca masina nu o gasesti murdara de ulei, etc. In alte tari nea Gigi nu exista pentru ca intr-un service autorizat e totul facut dupa niste standarde care la noi nu prea exista. Exista si la noi unele service-uri cu standarde asemanatoare cu cele de afara dar prea putine. Si uneori sefii vor sa fie standardele ridicate, dar din cauza salariilor mecanicilor, acestia isi baga picioarele si totul se duce de rapa.
Din partea mea multa bafta si sa faceti totul cu calitate!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori