Tepari De La Iricad Galati

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
sith lord
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 7:50 pm

Mesaj de sith lord » Vin Oct 29, 2010 11:36 pm

Masina a plecat la ei pe platforma prin mitsubishi asistenta la fel a venit la mine tot pe platforma iar formulare de predare in service si de semnat de primire nu s-au sinchisit sa-mi inmaneze sa semnez banuiesc ca au semnat tot ei daca au facut asta o sa le mai cer 10 000 ron la idiotii aia.
Sunt idioti si tepari in frunte cu conducerea deoarece am fost contactat de directorul lor care a inceput sa ma minta la telefon referitor la bara de fata cum ca ,,asa vine de la mitsubishi de culoare albastra,, concluzia mea ,,un ordinar,,
Reviziile la idiotii de la Iricad Galati erau de genul veneam la ora 8 si plecam la ora 15 timp in care eram poftit sa ma duc la plimbare iar in service se ,,reparau,, opel-uri vectra,fordu-ri .... ganditi-va ca am schimbat in garantie coloana de directie si ,,teparii de la Iricad,, nu au stiut cum sa desfaca volanul asa ca au tras cu surubelnita pe claxon au facut parghie ca sa-l extraga de pe volan si bineinteles cand am intrebat ce sunt cu ,,brazdele,, lasate pe volan replica lor a fost ca ,,asa era volanul cand ati adus masina ,, concluziile trageti-le voi.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 10:56 am

In primul rand cred ca ar fi bine sa iti ''cureti'' putin stilul... prea multe injurii si fraze interminabile, greu de urmarit. Doi, esti sigur ca asiguratorul nu specifica si el in contract ca piesele sa fie inlocuite cu unele reconditionate/sh, in caz de dauna? Asa apare in anumite polite de la Generali, de exemplu.

Avatar utilizator
sith lord
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 7:50 pm

Mesaj de sith lord » Sâm Oct 30, 2010 7:54 pm

QUOTE (the1 @ Oct 30 2010, 10:56 AM) In primul rand cred ca ar fi bine sa iti ''cureti'' putin stilul... prea multe injurii si fraze interminabile, greu de urmarit. Doi, esti sigur ca asiguratorul nu specifica si el in contract ca piesele sa fie inlocuite cu unele reconditionate/sh, in caz de dauna? Asa apare in anumite polite de la Generali, de exemplu.
Nu ma intereseaza polemici sterile,daca esti avocat ia legatura cu ,,teparii de la Iricad Galati,,poate o sa-i scoti basma curata, in rest trebuie sa ma crezi ca nu sunt singurul pagubit de acestia si cel mai mult ma uimeste ca am ajuns sa-i dau in judecata deoarece cel ce se ocupa de reclamatiile din partea importatorului in speta MCAR TRADING Bucuresti ai tine in brate ,concluzia mea este ca e o intrega increngatura si e normal la urma urmei ca dor sunt bani de muls de la asigurari,apropos in procesul verbal de reparatii sunt piese noi la fel si in dosarul asiguratorului.
Concluzia ,,teparii de la Iricad Galati,, inseala clientii si excrocheaza firmele de asigurari prin inlocuirea pieselor noi cu unele vechi sau de alta provenienta,poate se sesizeaza vre-un procuror cine stie .

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 8:01 pm

LOL! Nu sunt avocatul nimanui. Nici macar nu am mai trecut prin Galati de cativa ani.
Daca nu te intereseaza ''polemicile sterile'', urmeaza-mi sfatul si expune-ti coerent problemele si gandurile, te rog. E o critica nevinovata, constructiva.

Observ ca nu te-ai obosit sa raspunzi la intrebarea mea:
esti sigur ca asiguratorul nu specifica si el in contract ca piesele sa fie inlocuite cu unele reconditionate/sh, in caz de dauna? Asa apare in anumite polite de la Generali, de exemplu?

Avatar utilizator
sith lord
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 7:50 pm

Mesaj de sith lord » Sâm Oct 30, 2010 8:13 pm

Nu-i nici o oboseala, am vazut dosarul de dauna in care scrie negru pe alb tipul pieselor ore aferente montajului etc. si la urma plata catre ,,teparii de la Iricad Galati,,polita Casco este de la Omniasig masina este in leasing.
Bineinteles inchei cu concluzia ca ,,teparii de la Iricad Galati,, inseala clientii si excrocheaza firmele de asigurari prin inlocuirea pieselor noi cu unele vechi sau de alta provenienta,poate se sesizeaza vre-un procuror.
Speranta moare ultima.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Oct 30, 2010 10:08 pm

pai vezi ca daca masina este in leasing tu nu poti sa dai pe nimeni in judecata, pentru simplu motiv ca......nu e masina ta.
poti sa faci o sesizare catre leasing si de acolo in functie de ce zic si ei vezi ce si cum.
chiar daca cei de la galati ti-au gresit, incearca totusi sa te exprimi mai romaneste, nu de alta da noi nu ti-am gresit cu nimic si-s greu de urmarit frazele interminabile.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Noi 26, 2010 5:01 pm

Trebuie sa te contrazic COObra, cei de la leasing ii dau imputernicire pt reprezentarea in instanta.
Am avut un caz similar parca in 2008 cand m-am judecat pentru o amenda de rovigneta. Amenda a venit pe firma de leasing, mi s-a dat imputernicire, si am putut introduce actiunea in instanta.
Este acelasi lucru si daca vrei sa mergi in pretentii cu un tert care ti-a produs o paguba.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Noi 28, 2010 9:00 am

nu cred ca e acelasi lucru, pentru ca amenda de circulatie il priveste pe cel care a fost la volan, indiferent de vehiculul in care ai fost.
doar ca fiind ei proprietari in acte, amenda a mers la ei prima oara si de acolo catre utilizator.
pe de alta parte o dauna priveste efectiv masina.
ma rog, nu sunt avocat, e posibil sa gresesc, dar inclin sa cred ca am dreptate.

Avatar utilizator
artshop13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 13, 2010 12:47 pm

Mesaj de artshop13 » Sâm Dec 04, 2010 8:41 am

scuze pt intarziere. in ceea ce spuneam mai sus era vorba de a cumpara masina (l200) de oriunde din alta parte decat de la iricad. exact asta ii spuneam lui Sith lord (justin). e o masina super vanduta de niste nemernici. Intradevar revizia la ei e cea mai scumpa de pe planeta iar conditiile sunt urmatoarele: te programezi (noi fiind din focsani - service-ul e in galati), de duci la ei (exact la ora 8 trebuie sa fii acolo), lasi masina masina si te tot plimbimbi pe jos tot galatiul in speranta ca ei te vor suna la o ora rezonabila.

ps: am venit la ei la ora 8 si am plecat la 17 dupa multe insistente

si poate nu m-am facut inteles, aveam de facut doar o revizie banala(ulei , filtre, etc)

Avatar utilizator
yuli EBX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 27, 2009 12:36 am

Mesaj de yuli EBX » Dum Dec 05, 2010 4:51 pm

nici eu nu-i recomand pe TEPARII de la iricad galati. niste incompetenti, slab pregatiti care nu au o pregatire bazata pe modelele comercializate de MME, ci doar o pregatire generala, probabil cunostinte dobandite in liceu, service-uri de garaj. Ex. este un mecanic tinerel acolo care nu stie exact cat ulei se pune in cutia de viteze de la un colt 1.1 sau cat antigel este necesar pentru acelasi model.
NU RECOMAND EFECTUAREA NICI UNEI LUCRARI IN SERVICE LA IRICAD GALATI, nici revizie, nici alta lucrare.
Preturi f mari in comparatie cu alte service-uri, calitate slaba a lucrarilor, neseriozitate, urmaresc obtinerea unui profit rapid fara a da atentie solicitarilor clientului si lipsa de interes la efectuarea reparatiilor.
Un service care pune o pata mare in zona aceasta a romaniei pe renumele creat de MITSUBISHI in toata lumea
Un service care te duce cu gandul ca ar fi bine sa iti iei masina de la nemti, coreeni si alte natii, nu sa te bazezi pe fiabilitatea si renumele MITSUBISHI
Un service in care intri cu teama ca o sa pleci de acolo cu o masina nesigura in trafic si cu o viata scurta din cauza asa zisilor mecanici si a sistemului de management jepcar, care nu tine cont de client
Un service care nu merita sa fie asociat cu brandul MITSUBISHI
Sunt sigur ca si ei citesc pe acest site poate din curiozitate sau poate din simplul fapt ca posesorii pasionati de MITSUBISHI au solutii la probleme pe care ei sunt prea comozi si prea incompetenti sa le rezolve
povestea urii mele aparuta din problemele mele avute cu acest service este lunga de aceea m-am rezumat doar la concluziile rezultate in urma relatiei incheiate cu acest service de doi bani
pot doar sa va spun ca urmatoarea masina nu va mai fi un mitsubishi iar daca va fi un mitsubishi TEPARII de la iricad service nu o vor vedea la portile lor pentru ca prefer serviciile altor firme

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori