Curea Distributie Mitsu 1.6 Sdn
Salutare!
Mitsu-ul meu are 4 anisori, cca 23.000 km si ma intreb daca o fi necesar sa schimb cureaua de distributie. Stiu ca tre' schimbata la 90.000, insa mai stiu ca materialul sufera din cauza "imbatranirii". Aia de Prestagent (Mitsu de Craiova) au zis si ca... ca si ca... ca, dar ca cel mai bine ar fi s-o schimb.
Intrebare: stie cineva cam care ar fi daunele la ruperea acestei cureluse?! Motorul are o singura axa cu came, insa are 16 valve. Am circulat cu un Opel Astra 1995 (motor cu o axa si 8 supape) caruia i s-a rupt cureaua si atat... fara daune colaterale.
Puteti sa deduceti ca mi-am asumat riscul de a o lasa mai pana-n vara, ca acuma plec din tara, masina va sta la tata si omul experimentat nu o va forja.
Cunoasteti oarece cazuri de curea de distributie rupta?! ... si cam cat costa distractia?!
Multam!
Mitsu-ul meu are 4 anisori, cca 23.000 km si ma intreb daca o fi necesar sa schimb cureaua de distributie. Stiu ca tre' schimbata la 90.000, insa mai stiu ca materialul sufera din cauza "imbatranirii". Aia de Prestagent (Mitsu de Craiova) au zis si ca... ca si ca... ca, dar ca cel mai bine ar fi s-o schimb.
Intrebare: stie cineva cam care ar fi daunele la ruperea acestei cureluse?! Motorul are o singura axa cu came, insa are 16 valve. Am circulat cu un Opel Astra 1995 (motor cu o axa si 8 supape) caruia i s-a rupt cureaua si atat... fara daune colaterale.
Puteti sa deduceti ca mi-am asumat riscul de a o lasa mai pana-n vara, ca acuma plec din tara, masina va sta la tata si omul experimentat nu o va forja.
Cunoasteti oarece cazuri de curea de distributie rupta?! ... si cam cat costa distractia?!
Multam!
se iexista doo posibilitati:
1 - camera de ardere este destul de mare si in chiuloasa (pentroof type) iar valvele deschise la maxim nu ating pistonul in punctul mort superior. asta e cazul fericit in care doar se rupe, ramai in pana, tre dusa la service, repusa la punct, inlocuita distributia, totoul ok.
2 - camera de ardere e mai mica, tolerantele spre 0, iar pistonul in punctul mort superior (sau chiar inainte de el), loveste supapele ramase deschise. urmarea cea mai fericita ar fi ca se indoaie tijele. urmarea mai naspa....supape rupte, chiuloasa sparta, biele indoite. (asta o stiu ca am patit-o la BMW)
concluzia - sa respecti ce zice producatorul, adica schimbi la 90.000 sau 5 ani. daca iti permiti schimbi mai devreme sa stai linistit, desi eu cred ca si producatorul a lasat ceva tolerante
1 - camera de ardere este destul de mare si in chiuloasa (pentroof type) iar valvele deschise la maxim nu ating pistonul in punctul mort superior. asta e cazul fericit in care doar se rupe, ramai in pana, tre dusa la service, repusa la punct, inlocuita distributia, totoul ok.
2 - camera de ardere e mai mica, tolerantele spre 0, iar pistonul in punctul mort superior (sau chiar inainte de el), loveste supapele ramase deschise. urmarea cea mai fericita ar fi ca se indoaie tijele. urmarea mai naspa....supape rupte, chiuloasa sparta, biele indoite. (asta o stiu ca am patit-o la BMW)
concluzia - sa respecti ce zice producatorul, adica schimbi la 90.000 sau 5 ani. daca iti permiti schimbi mai devreme sa stai linistit, desi eu cred ca si producatorul a lasat ceva tolerante
- mitsubishi2008
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iul 22, 2008 4:11 pm
Eu am schimbat-o pe a mea la 50.000 km si 3 ani vechime deoarece aveam joc in rola intinzatoare si am decis sa schimb toata distributia.
Nu mai stiu cat am dat dar ceva in jurul a 100 lei de la www.unixauto.ro (doar pe curea).
Si in legatura cu imbatrinirea cauciucului asa este. A mea era cam crapata dar mai mergea.
Nu mai stiu cat am dat dar ceva in jurul a 100 lei de la www.unixauto.ro (doar pe curea).
Si in legatura cu imbatrinirea cauciucului asa este. A mea era cam crapata dar mai mergea.
Salutare!
M-am decis sa schimb cureaua de distributie, insa nu la Service Mitsubishi ci la Service Honda, in Craiova. Cost total: Kit format din Cureaua de distributie si rola intinzatoare + manopera = 675RON, bineinteles cu garantia oferita de service atat pentru piese (original Mitsubishi) cat si pentru manopera. Pentru acelasi lucru cei de la Mitsubishi au prezentat o oferta de 1000RON.
De altfel o diferenta uriasa exista intre ofertele pentru ITP: Honda = 49RON; Mitsu = 120RON .
Concurenta sa traiasca!
Multa bafta tuturor!
M-am decis sa schimb cureaua de distributie, insa nu la Service Mitsubishi ci la Service Honda, in Craiova. Cost total: Kit format din Cureaua de distributie si rola intinzatoare + manopera = 675RON, bineinteles cu garantia oferita de service atat pentru piese (original Mitsubishi) cat si pentru manopera. Pentru acelasi lucru cei de la Mitsubishi au prezentat o oferta de 1000RON.
De altfel o diferenta uriasa exista intre ofertele pentru ITP: Honda = 49RON; Mitsu = 120RON .
Concurenta sa traiasca!
Multa bafta tuturor!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori