Scris: Mar Iul 12, 2011 9:27 pm
Salutare,
Am un Lancer 1.5 din 2008 care are acum aproximativ 71.000 km. Am plecat sambata de dimineata de la Bucuresti catre Braila, am alimentat la un Petrom in Voluntari (aproximativ 40 de litri), am ajuns la Braila la socri, am zabovit vreo 30 de minute dupa care am plecat spre parinti. Aici apare problema, pornesc masina si martorul motor ramane aprins, ajung la parinti, o las 30 de minute, verific uleiul..... surpriza - nivelul era sub minim, hai sa o las o ora..... nivelul uleiului la fel, completez (au intrat 800ml), martorul in continuare aprins.
Dupa un drum la Galati unde am incercat sa merg la Iricad (fara pea mare succes deoarece nu aveam programare) si cateva plimbari prin oras, nivelul uleiului nu a coborat deloc. Am plecat spre Bucuresti astazi pe la pranz, am ajuns, am lasat masina in parcare vreo 2 ore, ies sa mai iau ceva si zic hai sa verific din nou uleiul.... nivelul scazut, estimez eu ca ar mai intra cam jumatate de litru (nu este inca sub minim)
Primul lucru pe care il voi face va fi sa sun sa ma programez la Mcar pentru verificare.
Dar pentru ca ma roade chestia asta (nu am avut absolut nici o problema cu masina asta in 71000 km in afara de 2 becuri arse la stopuri) as vrea sa stiu daca cineva de pe aici a mai trecut prin chestia asta cu motorul asta.
Cateva pareri si patanii ale unor prieteni:
1. Nasa baieteluluil meu are un golf 4 motor 1.6 benzina parca, care a avut acelasi martor aprins, cu acelasi consum de ulei; la ea, in afara de martorul aprins, ii mai aparea si o eroare care i-a fost explicata telefonic de catre cineva de la un service vw cum ca ar fi o problema a catalizatorului si ca sfat, pana cand urma sa ajunga in service, ar fi trebuit sa,mearga turat cu masina intr-o treapta mica de viteza. S-a intamplat sa faca asa, involuntar (a ramas cu masina in noroi, pe un drum de tara), si martorul s-a stins si nici nu mai consuma ulei . Eu nu am incercat (nu am gasit un drum in care sa ma impotmolesc si nici nu mi-a dat mana sa merg turat avand in veder ca l-am avut pe baietelul meu ca pasager tot timpul si n-as fi vrut sa se sperie - are doar 1 an)
2. Un coleg al tatalui meu mi-a povestit o intamplare asemanatoare cu un Iveco - dar acolo problema a fost la admisie nu la evacuare si s-a rezolvat de la sine. (in service la iveco nu au stiut ce are)
3. Altcineva a spus ca ar putea fi de la benzina - am facut din nou plinul astazi in Bucuresti de la o benzinarie pe care o frecventez foarte des, acum au intrat aproximativ 50 de litri.
Inca o chestie pe care am observat-o: parca a crescut o idee consumul - de cand am baietelul pe un drum Bucuresti Braila si retur nu am consum mai mare de 6.5 pe cand de data asta la intaorcere am avut 7.3 (stilul de condus a ramas acelasi - fara accelerari bruste, aproximativ aceeasi viteza medie)
Am un Lancer 1.5 din 2008 care are acum aproximativ 71.000 km. Am plecat sambata de dimineata de la Bucuresti catre Braila, am alimentat la un Petrom in Voluntari (aproximativ 40 de litri), am ajuns la Braila la socri, am zabovit vreo 30 de minute dupa care am plecat spre parinti. Aici apare problema, pornesc masina si martorul motor ramane aprins, ajung la parinti, o las 30 de minute, verific uleiul..... surpriza - nivelul era sub minim, hai sa o las o ora..... nivelul uleiului la fel, completez (au intrat 800ml), martorul in continuare aprins.
Dupa un drum la Galati unde am incercat sa merg la Iricad (fara pea mare succes deoarece nu aveam programare) si cateva plimbari prin oras, nivelul uleiului nu a coborat deloc. Am plecat spre Bucuresti astazi pe la pranz, am ajuns, am lasat masina in parcare vreo 2 ore, ies sa mai iau ceva si zic hai sa verific din nou uleiul.... nivelul scazut, estimez eu ca ar mai intra cam jumatate de litru (nu este inca sub minim)
Primul lucru pe care il voi face va fi sa sun sa ma programez la Mcar pentru verificare.
Dar pentru ca ma roade chestia asta (nu am avut absolut nici o problema cu masina asta in 71000 km in afara de 2 becuri arse la stopuri) as vrea sa stiu daca cineva de pe aici a mai trecut prin chestia asta cu motorul asta.
Cateva pareri si patanii ale unor prieteni:
1. Nasa baieteluluil meu are un golf 4 motor 1.6 benzina parca, care a avut acelasi martor aprins, cu acelasi consum de ulei; la ea, in afara de martorul aprins, ii mai aparea si o eroare care i-a fost explicata telefonic de catre cineva de la un service vw cum ca ar fi o problema a catalizatorului si ca sfat, pana cand urma sa ajunga in service, ar fi trebuit sa,mearga turat cu masina intr-o treapta mica de viteza. S-a intamplat sa faca asa, involuntar (a ramas cu masina in noroi, pe un drum de tara), si martorul s-a stins si nici nu mai consuma ulei . Eu nu am incercat (nu am gasit un drum in care sa ma impotmolesc si nici nu mi-a dat mana sa merg turat avand in veder ca l-am avut pe baietelul meu ca pasager tot timpul si n-as fi vrut sa se sperie - are doar 1 an)
2. Un coleg al tatalui meu mi-a povestit o intamplare asemanatoare cu un Iveco - dar acolo problema a fost la admisie nu la evacuare si s-a rezolvat de la sine. (in service la iveco nu au stiut ce are)
3. Altcineva a spus ca ar putea fi de la benzina - am facut din nou plinul astazi in Bucuresti de la o benzinarie pe care o frecventez foarte des, acum au intrat aproximativ 50 de litri.
Inca o chestie pe care am observat-o: parca a crescut o idee consumul - de cand am baietelul pe un drum Bucuresti Braila si retur nu am consum mai mare de 6.5 pe cand de data asta la intaorcere am avut 7.3 (stilul de condus a ramas acelasi - fara accelerari bruste, aproximativ aceeasi viteza medie)