Mitsubishi Outlander Turbo 2.0l Cutie De Transfer Moarta
In anul 2005 luna 10 , s-a fabricat masina mea , intrant in posesia ei in februarie 2006 . Totul a fost perfect pana la primul schimb de ambreiaj , facut binenteles la reprezentanta . dupa aproximativ 10 mii km am inceput sa aud un fel de huruit ..... mai exact un sunet de autobuz daca va mai amintiti cum suna autobuzul pe vremea cand eram mici . La sfatul celor de la reprezentanta am schimbat rulmenti ...multi , aproape toti ..... binenteles ca sunetul era din ce in ce mai proeminent si mai mare ....... apoi au venit cu ideea geniala ca trebuie sa fie un rulment din cutia de viteze.
In fine, dupa o gramada de bani aruncati pe geam la sfaturile primite de la reprezentanta , o gramada de piese schimbate .... inevitabilul s-a intamplat .
Cutia de transfer din fata a murit .......
una noua are un pret exorbitant de 3 400 euro . Binenteles ca repreentanta a zis ca precis acolo era rulmentul cu problema si din cauza "exploatarii necorespunzatoare " s-a stricat. Cu alte cuvinte eu sunt un sofer prost si nu siu sa conduc masina , ei nu au nici o vina .
Dupa cateva luni de cercetari , telefoane in asia, SUA , Germania si UK , am strans ceva informatii despre aceasta masina .
Mai mult am facut si niste vizite la diferite ateliere din europa ( germania, ungaria , uk ) , ateliere in care se prepara evo-uri , se reconditioneaza cutii de transfer . Ceea ce am aflat este ca pinioanele din cutiile de transfer sunt fabricate in aceasi fabrica si din acelasi aliaj , la toate masinile mitsubishi , deci ele rezista la forte egal de mari . In 90% din cazuri cutiile de transfer "mor" la mica distanta dupa schimbul de ambreiaj sau de uleiuri din diferentiale .
Ceea ce pot sa spun sincer este ca cei de la reprezentanta sunt niste incompetenti si niste neglijenti din cauza ca NU le pasa de clienti si de masinile lor , pentru ca orice s-ar intampla este din vina "exploatarii necorespunzatoare"
Mie mi-a placut la nebunie mitsubishi , insa din cauza service-ului ma vad nevoit sa imi cumpar tot masina secondhand care sa ii fac service-ul eu , sau sa renunt la aceasta marca.
Noroc !
In fine, dupa o gramada de bani aruncati pe geam la sfaturile primite de la reprezentanta , o gramada de piese schimbate .... inevitabilul s-a intamplat .
Cutia de transfer din fata a murit .......
una noua are un pret exorbitant de 3 400 euro . Binenteles ca repreentanta a zis ca precis acolo era rulmentul cu problema si din cauza "exploatarii necorespunzatoare " s-a stricat. Cu alte cuvinte eu sunt un sofer prost si nu siu sa conduc masina , ei nu au nici o vina .
Dupa cateva luni de cercetari , telefoane in asia, SUA , Germania si UK , am strans ceva informatii despre aceasta masina .
Mai mult am facut si niste vizite la diferite ateliere din europa ( germania, ungaria , uk ) , ateliere in care se prepara evo-uri , se reconditioneaza cutii de transfer . Ceea ce am aflat este ca pinioanele din cutiile de transfer sunt fabricate in aceasi fabrica si din acelasi aliaj , la toate masinile mitsubishi , deci ele rezista la forte egal de mari . In 90% din cazuri cutiile de transfer "mor" la mica distanta dupa schimbul de ambreiaj sau de uleiuri din diferentiale .
Ceea ce pot sa spun sincer este ca cei de la reprezentanta sunt niste incompetenti si niste neglijenti din cauza ca NU le pasa de clienti si de masinile lor , pentru ca orice s-ar intampla este din vina "exploatarii necorespunzatoare"
Mie mi-a placut la nebunie mitsubishi , insa din cauza service-ului ma vad nevoit sa imi cumpar tot masina secondhand care sa ii fac service-ul eu , sau sa renunt la aceasta marca.
Noroc !
Salut , masina a fost cumparata din europa, service-urile facute in romania.
daca vrei sa verifici ce spun , ia cu tine o serie de sasiu de la un model 2.0L turbo si du-te la dealer si cere ulei pt cutia de transfer si o sa vezi ca iti da exact ce nu ar trebuii sa iti dea , din cauza ca mecanicii "stiu tot" si sunt " priceputi"
grrrrr
daca vrei sa verifici ce spun , ia cu tine o serie de sasiu de la un model 2.0L turbo si du-te la dealer si cere ulei pt cutia de transfer si o sa vezi ca iti da exact ce nu ar trebuii sa iti dea , din cauza ca mecanicii "stiu tot" si sunt " priceputi"
grrrrr
Te rog frumos, poti sa ne spui si noua exact ce ai aflat despre cutia de transfer din cautarile tale si care a fost problema reala care a cauzat distrugerea cutiei?
Imi cer scuze, dar tot ce am inteles pana acum a fost ca "la service nu s-a facut ce trebuie" si ca "toate cutiile sunt din acelasi aliaj/au piese din acelasi aliaj".
Imi cer scuze, dar tot ce am inteles pana acum a fost ca "la service nu s-a facut ce trebuie" si ca "toate cutiile sunt din acelasi aliaj/au piese din acelasi aliaj".
pregatesc o pagina de informare , cu absolut tot ce am aflat eu in aceste luni de zile pline de drumuri si telefoane .
din pacate , cei ce vor ajunge sa dea si de pagina mea ..... vor fii cei care deja ai "muscat-o" , pentru ca nimeni nu cred ca se va informa inainte de a patii ceva .
am sa postez aici linkul cand va fii completa pagina.
din pacate , cei ce vor ajunge sa dea si de pagina mea ..... vor fii cei care deja ai "muscat-o" , pentru ca nimeni nu cred ca se va informa inainte de a patii ceva .
am sa postez aici linkul cand va fii completa pagina.
Cred ca ar fi bine sa te informezi si la magazinele care vand piese originale Mitsubishi. Si eu am avut de facut unele reparatii (de mult mai mica anvergura) si am luat piesele de la un astfel de magazin. Pretul la o piesa poate fi si cu 30% mai mic decat daca il iei de la reprezentanta.
Binenteles ca asta nu rezolva nemultumirea ta, dar daca va trebui sa o repari cred ca fiecare suta de EUR conteaza.
Binenteles ca asta nu rezolva nemultumirea ta, dar daca va trebui sa o repari cred ca fiecare suta de EUR conteaza.
din motove necunoscute mie , nu am ce sa repar , coroana si pinionul sunt roase ...si nu se vand ca piesa, se vinde doar cutia de transfer completa .
concluzia la care am ajuns eu este ca reprezentanta nu are mecanici , are doar angajati prost platiti ( dupa calitatea muncii care o fac ) ...... sa nu mai zic despre faptul ca se schimba piese cat timp masina este la ei in custodie !
un lucru este clar .... masina mea NU va mai merge la reprezentanta niciodata .
pacat de cei cu garantie ...ca sunt obligati sa mearga ...
noroc
concluzia la care am ajuns eu este ca reprezentanta nu are mecanici , are doar angajati prost platiti ( dupa calitatea muncii care o fac ) ...... sa nu mai zic despre faptul ca se schimba piese cat timp masina este la ei in custodie !
un lucru este clar .... masina mea NU va mai merge la reprezentanta niciodata .
pacat de cei cu garantie ...ca sunt obligati sa mearga ...
noroc
Eu as cere un pret si aici: http://www.al-padrino.ro
Eu am comandat de la ei si am fost multumit. In principiu am inteles ca pot aduce orice piesa pentru Outklander. Cred ca se poate obtine si un discount.
Noroc.
Eu am comandat de la ei si am fost multumit. In principiu am inteles ca pot aduce orice piesa pentru Outklander. Cred ca se poate obtine si un discount.
Noroc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori