Pagina 1 din 2

Scris: Lun Apr 07, 2008 3:36 pm
de Lancerlot
Dragi colegi intru Mitsubishi, ati fost careva in situatia de a apela numarul MAP? Daca da, v-as ruga sa ne impartasiti experienta!

Scris: Vin Mai 09, 2008 3:40 pm
de R O T
da am fost nevoit sa apelez de 2 ori, prima data si ultimadata, poi treaba sta cam in felul urmator
am un evo 9 an 2006, la 8000 km cutia de vitaze scoate niste zgomote ciudate in treapta a3a, am luat legatura cu serviceul din Baia Mare ca de aici sunt eu, si mi-au spus sa duc masina la ei. si uite asa am stat fara masina aproape 5 luni de zile deoarece am fost fraier si nu am sunat la MAP sa trimita o platforma de la Cluj sa duca masina vreo 3 km. si in final mi-au dat masina pentru o perioada de 2 zile

Scris: Sâm Mai 10, 2008 7:50 pm
de VALI
serviciul de asistenta e foarte prompt. eu l-am folosit de 2 ori (cei drept doar in bucuresti0, prima data m-a lasat bateria (dupa 2 ani si 7 luni si mi-a dus masina in service, iar a doua oara (la 4 1/2 luni) copilul a uitat plafoniera aprinsa si dupa o sapt. bateria era dusa si am apelat la ei din nou, au luat masina , au dus-o in service , mi-au dat curent, au verificat-o si am plecat- totul free (in garantie0, de aceea am dat comanda tot de un mitsu nou( dupa ce am facut studiu de piata si am vazut ca mitsubishi sunt singurii care dau astfel de garantie si siguranta- credeti-ma!).

Scris: Lun Mai 12, 2008 11:47 am
de Lancerlot
R O T, sa inteleg ca ai apelat MAP dar nu ai cerut platforma, sau ai sunat direct la seviceul din Baia Mare? Ti-ai bushit cutia mai rau mergand pana la service?

Scris: Lun Mai 19, 2008 5:24 pm
de R O T
QUOTE (Lancerlot)R O T, sa inteleg ca ai apelat MAP dar nu ai cerut platforma, sau ai sunat direct la seviceul din Baia Mare? Ti-ai bushit cutia mai rau mergand pana la service?
serviciul MAP este o mare vrajala, poi suni si le spui ca ai o problema cu masina, le spui ca ai dus masina in service, i-ai scutit de o cheltuiala in plus, si ei iti dau o masina 2 zile, cand normal era sa iti de masina pe toata perioada in care masina a fost in reparatii.si in cazul meu aprox 5 luni. dar sunt sigur ca numai la noi este asa sistemul.

Scris: Lun Mai 19, 2008 10:02 pm
de Mishulika79
Salut. Eu am apelat la MAP de 2 ori in prima luna de achizitie a unui Mitsubishi Colt 1,3 SAM Safety pe benzina si caroserie hanch-back in 5 usi.
Sunt foarte prompti si desi eram la Nistoresti pe DN1/E60, m-au dus pana la Ploiesti, la undealer pe drumul Ploiesti-Buzau la km 11,5.
Ideea e ca nu sunt deloc pregatiti cei de la service de vreo interventie, de parca marca asta este cea mai sigura din lume.
Mie dupa 282 km au spus ca mi s-a prajit tot ambreiajul. TOT!
Insa MAP-ul e ireprosabil. Oricum, sunt doar un call-center... asa ca, ce vrei de la ei?
Un telefon si gata.

Scris: Joi Iun 05, 2008 9:03 am
de VCN
Eu unul sunt foarte multumit de serviciile MAP. Sunt mai mult decat prompti ca sa nu mai zic si foarte rapizi.

Scris: Joi Iun 05, 2008 6:33 pm
de BUGHY
Deci serviciul MAP este free pe toata perioada garantiei oriunde te-ai afla si fara nicio conditie?

Scris: Mie Iun 18, 2008 10:01 pm
de eth0tty1
QUOTE (BUGHY)Deci serviciul MAP este free pe toata perioada garantiei oriunde te-ai afla si fara nicio conditie?


de serviciul MAP beneficiezi 3 ani de zile de la data inmatricularii masinii. n-are legatura cu garantia. MAP te ajuta in orice situatie, chiar si in caz de accident. concluzia: ORICE se intampla si masina nu mai merge in parametrii, suni la MAP si ei te rezolva.

Scris: Mar Iul 01, 2008 11:43 am
de Daniumfcv
Eu de la dealer am inteles ca serviciul MAP este valabil initial 3 ani , si daca se fac reviziile la ei la timp se poate prelungi pana la 10 ani.Asta daca iti faci reviziile tot in reteaua mitsu.