Neacordare Garantie Mcar Expozitiei

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Dum Noi 24, 2013 12:42 pm

Bravo, te felicit pentru perseverenta in a rezolva problema. Trebuia totusi sa mai amani mersul in service ca M CAR sa primeasca amenda de rigoare , de la care probabil ca ar fii pornit si o ancheta interna ca sa se stabileasca din vina cui s-a ajuns in aceasta situatie , si cei de la garantii sa se gandeasca de 2 ori inainte de a refuza schimbul / reparatia anumitor piese .
Din pacate si eu am sa fiu nevoit sa recurg la aceasi solutie deoarece scaunul electric de la sofer are un joc de 1-3 mm .... joc anormal si incomfortabil .
Noroc in continuare !

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Noi 24, 2013 8:06 pm

Tot ce am vrut a fost sa imi repar masina conform cu conditiile de garantie. Referitor la posibila ancheta interna da-mi voie sa am mari dubii atata timp cat persoana care a incercat doua luni sa ma abureasca intr-o maniera de gradinita (si dpdv tehnic si dpdv metoda) era chiar "warranty and standards manager"...
Un joc de 3mm intr-un mecanism de genul acesta este extrem de mare. Oricum, din momentul in care intr-un ansamblu apar jocuri directia de evolutie este una singura: jocuri mai mari in timp scurt. Bine ca mai ai destula garantie . Succes cu rezolvarea.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Apr 07, 2014 2:24 pm

Am avut si eu acele vibratii in roti dar la mine s-a rezolvat mai simplu. Am schimbat bucsi+bielete bara stabilizatoare, am aerisit sistemul franare si am pus placute Textar. Piese plus manopera ~300 lei. Ca prin minune noile placute s-au asezat perfect pe discuri si de atunci (~30k km) nu mai am probleme cu franarea. Dupa toate astea au disparut vibratiile complet. De mentionat ca eu am luat masina de la cineva care lucreaza acolo si are si functie de conducere. Am avut in schimb toate problemele prezente pe acest model: IAC cu ralati care fluctua, frane care tremurau, probleme caldura (uneori nu incalzea decat comutat la max), diversi greierasi etc. Ce mai ramane de zis in cazul asta? Indolenta, ignoranta? Usor, usor m-am acomodat cu problemele masinii, si le-am gasit rezolvare rand pe rand apeland o singura data la ei pentru problema cu IAC-ul. Cu vorba buna si cu mici atentii s-au comportat impecabil ba chiar au fost saritori pot spune. De mentionat ca inainte am avut Hyundai, adica mergeam la vecinii de peste drum si stiam cam la ce atitudine sa ma astept. Noroc ca si Hyundai-ul a fost destul de fiabil.
Oricum patania ta PaulT ar trebui sa aduca o schimbare in bine in atitudinea celor de acolo.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Apr 18, 2014 10:06 pm

Tu nu ai avut nici o problema cu discurile, altfel nici una din componentele schimbate nu ar fi rezolvat problema . In afara de discurile care se ovalizau (problema foarte bine cunoscuta cu unele loturi de prim montaj pentru Lancer-ul IX si pentru Outlander-ul coleg de generatie) masina mea nu a avut nici cea mai mica problema de functionare ( rulaj actual aproape 63,000KM). Daca service-ul avea bunul simt sa faca ce trebuie de la prima prezentare ar fi fost ceva ce nici nu merita mentionat. Cu vorba buna in service sunt 100% de acord (nu traim in jungla), dar cu micile atentii nu. Modul in care esti tratat intr-un service (macar de reprezentanta ) nu trebuie sa depinda de atentii strecurate in buzunarul cuiva... Mai ales la ce scoruri se aplica pe orice operatiune. Ca exemplu, ultima revizie am facut-o intr-un service multimarca unde merg de cativa ani cu masina de servici (chiar si in perioada de garantie) si m-a costat manopera 80 RON ( la Mcar ma costa cel putin triplu) pentru : schimb ulei motor + schimb ulei cutie de viteze + filtru de ulei (l-am cumparat de la ei pentru ca am platit exact acelasi pret de pe piata - 20RON , in timp ce acelasi filtru la Mcar era aproape 50RON anul trecut..) . Si, chiar te roaga sa stai langa masina, pentru a fi 100% convins ca tot ce ai platit se si face si ca se si face cum trebuie... Esti foarte optimist vis a vis de schimbarea de atitudine a celor din service. Eu sunt sigur ca nu s-a schimbat absolut nimic.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori