Pagina 3 din 6

Scris: Vin Sep 30, 2011 4:36 pm
de Maximusdm
Si eu am fost la Stelco. Serviceul e ok, dar nu pot sa zic ca mi-a placut prea mult atitudinea "take it or leave it".
Numai pt o modificare Y pentru diesel, fara nimic altceva din teava aluminizata mi s-a cerut 500ron, fara nici un tips.
Alt lucru care nu m-a multumit a fost ca vrea sa taie flansa de pe toba intermediara si sa sudeze teava Y direct acolo. Eu vreau sa o prind exact cum e acum: toba intermediara se prinde de finala prin flanse prinse in suruburi.
Cred ca o sa ma orientez spre o solutie Y lucrata exclusiv in INOX si nici nu mai trebuie sa pun tipsuri. Daca te interesezi o faci in 300-400ron.

Scris: Dum Oct 02, 2011 8:31 am
de m_mosu
tu erai cu Lancerul "maro" joia trecuta? ai gasit alt loc unde sa faci evacuarea?

Scris: Lun Oct 03, 2011 7:27 pm
de esel
Salut,
Eu sunt nou aici. Am intrat mai ales pentru ca vreau sa schimb bara de pe spate cu cea de ralliart. Din ce am citit am inteles ca nu se pune problema sa nu se potriveasca (eu am un sedan 1.8 143cp benzina din 2010). Vreau totusi sa stiu daca se poate sa lasi evacuarea asa cum e. Adica in afara de faptul ca va arata putin (mai mult) ciudat ar mai fi vreo problema? Momentan nu dispun de fonduri si pentru bara si pentru evacuare....Si in al doilea rand, marea mea problema, unde gasesc o bara de ralliart???? Am cautat pe tot felul de site-uri de tuning sau dezmembrari si nu am gasit nimic... Multumesc anticipat:)

Scris: Lun Oct 03, 2011 7:37 pm
de Malakai
Se potriveste cea de ralliart. Aia de evo nu, pentru ca evo e mai lat...
In legatura cu evacuarea, nu e nicio problema, dar se vede foarte urat... mai bine pui banuti deoparte si le faci pe amandoua odata atunci cand iti permiti.
Bara de ralliart o gasesti la reprezentanta, sau in strainatate de pe site'uri gen ebay, dar nu prea renteaza. La dezmembrari putin probabil sa gasesti, nu stiu daca sunt ralliarturi dauna totala...

Scris: Mar Oct 04, 2011 7:24 pm
de esel
Ok, si ai idee cam cat m-ar costa la reprezentanta?

Scris: Mar Oct 04, 2011 8:43 pm
de Malakai
In jur de 2000-2500 ron, bara + evacuare.

Scris: Joi Oct 06, 2011 11:02 am
de Maximusdm
@Mosu: Da eu sunt cel maro. Apropo se cheama Dune Beige .
Inca nu am ceva concret, sunt in cautari. Mai intai vreau sa imi schimb bara si sa imi fac niste zgarieturi. Apoi o sa mai vad oferte si ma duc pe loc. NU merge sa ceri acum o oferta si sa vii peste 1 luna sa pui toba.

@Esel: E un pic mai complicat la benzina ca nu se preteaza o solutie simpla de despartire in Y a tevii, din cauza zgomotului. Asteapta-te la un cost un pic mai mare. Eu din ce am cautat pana acum, toti mi-au zis ca la diesel nu e probl. Recomandarea mea e sa cauti cat mai multe solutii tehnice si sa o alegi pe cea mai buna.
Daca vrei ceva care sa arate bine fara complicatii poti incerca sa cumperi 2 tipsuri. Unu il pui in stanga, fara leg la teava si celaltalt il pui pe toba existenta. SIngura treaba e ca nu scoate gaze pe una si e posibil sa se obs un pic. 1 tip inox e cam 1 mil.

Scris: Joi Oct 06, 2011 11:04 pm
de alexutzu
Sa vezi cum o sa se vada iarna

Scris: Vin Oct 07, 2011 8:20 am
de m_mosu
am gasit prin intermediul celor de la mitsubishi un pasionat din bucuresti in ale mitselor si am vb la telefon,se pare ca la benzinare se poate da inca o gaura in toba finala si sa se scoata a doua teava. dupa parerea mea merita incercat. de fapt o sa va stau la dispozitie saptamana viitoare sa vedeti cum suna "benzinarul". pe miercuri montez bara si joi m-as duce sa fac incercarea cu o gaura suplimentara in toba finala. omul mi-a zis ca daca nu imi place cum suna,ii pune un petic unde am gaurit-o si sudeaza cu argon, ca-n fabrica. daca nu o merge,asta e ,mai bagam "meleoane" la Mcar.
ps bara + toba ralliart peste 3000 ron la reprezentanta.

Scris: Mar Oct 18, 2011 2:53 pm
de m_mosu
azi am montat bara de ralliart pe masina ,daca pot revin cu poze pe seara sau maine.
super baieti cei de la mitsu de pe metalurgiei s-au miscat super repede si m-au ajutat si cu toba. ori de cate ori o sa am nevoie merg cu incredere.