Xenon lancer

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Lun Oct 31, 2011 9:57 pm

DaniD25, cred ca vorbesc in numele tuturor cand zic ca suntem foarte multumiti de faptul ca doresti sa fii cat mai activ in comunitatea mitsu.ro, dar nu mai invia topicuri vechi din 2009!

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 11, 2012 11:38 am

Salut, eu am xenon faza scurta si faza lunga after market. Le am luat cu 250 rom bucata de la cei care au contrcat cu Mitsu. La Mitsubishi de exp xenon faza lunga era 600 ron, iar la ei am luat cu 250 ron. cu balast cu tot, tot tacamul. Sunt undeva pe Dimitre Cantemir,Bucuresti.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Ian 11, 2012 12:39 pm

Poti sa dai flashuri ca din cate stiu xenonul are nevoie de 3-4 secunde sa ajunga la puterea maxima?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 11, 2012 1:07 pm

Astept sa se incarce, dupa care dau flashuri

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Sâm Mar 24, 2012 7:23 pm

1) Referitor la xenon pe Lancer , la anchizitionarea noului Lancer acum cateva sapt am intrebat de xenon , insa nu e disponibil decat pe Instyle , eu optand pt Intense . Daca as fi vrut sa pun original , trebuia sa schimb farul cu totul ceea ce costa 2200 de euro . Se poate pune si aftermarket si costa cca 10 mil lei vechi . Astea sunt preturi pt reprezentanta Mitsu IRICAD din Galati .
2) Referitor la scuturi metalice , masina vine din fabrica cu scuturi de plastic . Se pot monta si cele de metal dar ca accesoriu , costa cred ca vreo 100 de euro daca nu ma insel . Si eu am vrut sa imi pun , insa cei de la reprezentanta nu m-au sfatuit , pt ca in caz de impact motorul trebuie sa "cada" sub masina ca sa nu intre in habitaclu . iar daca masina ar avea scut metalic acesta ar obtura mai mult decat cel de plastic caderea motorului . Astea sunt chestii recente , de 2 sapt sa zicem , valabile tot pt IRICAD Galati . Sper ca a fost de folos cuiva .

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Mar 25, 2012 9:24 pm

desi offtopic: scutul este prins in asa fel incat in caz de impact motorul tot "cade" cum ai zis si tu. Asta e varianta celor de la Baneasa Bucuresti.

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Mie Iun 13, 2012 7:53 pm

Ma poate ajuta cineva? Care este diferenta dintre xenon si bixenon? As vrea sa-mi pun pe Lancerul meu de 8000k sau 10000k putere, dar nu stiu ce tip de bec trebuie.
Se poate sa pun numa pe faza scurta?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Iun 13, 2012 10:16 pm

bixenon onseamna ca ai xenon si pe faza scurta si pe faza lunga
bixenonul OEm e ok adica e un bec care sta aprins si cand comuti pe faza lunga se misca doar o oglinda care modifica reflexia luminii. Daca iti vei pune pe lancer xenon aftermarchet is pe faza lunga nu prea ai cum sa mai dai flashuri deoarece la aprindere e nevoie de 3-5 secunde pentru ca becul sa ajunga la capacitatea maxima de iluminare. Sfatul meu daca iti pui sa o faci doar pe faza scurta si apoi sa reglezi farurile corestunzator ca tare mult ii mai injur pe cei cu xenon la 100ron care ma chiorasc.
Si inca o chestie nustiu daca treci ITPul cu ele pe masina. Am un prieten cu un polo cu xenon aftermarchet si nu i-au dat itpul pana nu si-a pus becuri clasice cu halogen, bineinteles ca dupa ce a obtinut itpul si-a pus la loc xenonul. Poate cei care au o astfel de instalatie pe masina iti pot da mai multe detalii.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mie Iun 13, 2012 10:40 pm

QUOTE (mihainma @ Jun 13 2012, 07:53 PM) Ma poate ajuta cineva? Care este diferenta dintre xenon si bixenon?

daca ai si faza scurta si lunga pe acelasi bec ( Lancerul cu wxnen de fabrica tin minte ca asa e ) e bixenon . Cum tu vrei sa iti pui aftermarket , poti pune linistit doar pe faza scurta . Ai nevoie de HB4

Sursa

QUOTE (mihainma @ Jun 13 2012, 07:53 PM) As vrea sa-mi pun pe Lancerul meu de 8000k sau 10000k putere,

Gresit , luminozitatea se masoara in grade kelvin . 8000 sau 10000 .... nu sunt mai puternice ...iti recomand intre 4200 si 5000 , desi pe piata o sa gasesti cel mai des 6000k

http://www.foundryonline.co.uk/images/c ... rature.gif

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Iun 14, 2012 10:21 am

QUOTE (cristibna @ Jun 13 2012, 10:40 PM) Gresit , luminozitatea se masoara in grade kelvin . 8000 sau 10000 .... nu sunt mai puternice ...iti recomand intre 4200 si 5000 , desi pe piata o sa gasesti cel mai des 6000k

http://www.foundryonline.co.uk/images/c ... rature.gif

Tot gresit e, luminozitatea se masaora in lumeni, gradele kelvin reprezinta temperatura de culoare. De exemplu 2700k are culoarea galbuie ca a unui bec cu incandescenta, 3400k culoare unui bec cu halogen, 6000k e alb neon sau majoritatea xenoanelor, peste 6000k te duci spre nuante de albastru sau violet.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori