Pagina 4 din 4

Scris: Mie Iun 20, 2012 10:16 am
de Alex44
Alb-alb cand te uiti in far. Pe sosea e usor galbuie, dar mult mai alba oricum ca toate halogenele Alb-xenon, pure white, blue-vision etc. E culoarea luminii xenonului OEM.

Scris: Mie Iun 20, 2012 12:45 pm
de COObra
QUOTE (Alex44 @ Jun 20 2012, 09:56 AM) Toate xenoanele after-market sunt ilegale. E ilegal sa-ti pui xenon daca masina ta nu a venit din fabrica. Poti sa ai si spalator si auto-leveling, tot modificare la instalatia de iluminare se cheama si ramai fara talon. Dar asta n-a oprit pe nimeni pana acum:P Totusi pune-ti de 35W, nu cred ca-ti doresti sa topesti farul, firele etc pe acolo.
eu aici sunt un pic cam impotriva. din punct de vedere legal, sunt discutii si discutii, m-a oprit garcea si m-a intrebat de autorizatie pentru folia de pe geamuri si pentru xenon. nu are importanta ce i-am raspuns. deci autorizatie. bleah. de ce? de unde? in baza a ce?
pe de alta parte ...zici modificare. nu modifica nimeni nimic. instalatia xenon e plug & play. se vand legal.
discutia de care cred ca vrei sa zici tu, e cu oglinzile de la faruri, dar eu cred ca si aia e inventata. pot dovedi cu farurile mele care bat si lasa fix aceeeasi urma si cu xenon si cu halogen si in 5 ani nu am primit nici o atentionare cum ca deranjez.

Scris: Mie Iun 20, 2012 2:22 pm
de Alex44
Pai si crezi ca se poate da o lege speciala pt masina ta ca nu deranjeaza ea? Un asterisc mic? Pt fiecare masina care pare sa aiba o pata de lumina ok cu xenon sunt 10 care bat total aiurea. E simplu: farul pt halogen (fie cu oglinda fie cu lupa) este proiectat pt un anume bec halogen, care are o anumita dimensiune, si produce lumina intr-un fel aparte, are amprenta lui. Cand pui un xenon care are alta amprenta si alta dimensiune decalibrezi farul. Pata de pe sosea o arata ea regulamentara, dar ce lumineaza deasupra soselei? In ochii celorlalti? Si eu am, dar sunt constient ca sunt complet ilegale, nu exista interpretare si nu ma prefac ca sunt ok. Daca ma opreste politia ii spun direct: Xenon aftermarket (nu ca n-ar fi evident pt oricine a vazut vreodata si HID OEM). Spaga si merg mai departe. Asta e tara in care traim, era sa mor din cauza suprizelor pe sosele, prefer becuri mai puternice care sa imi ofere o secunda in plus. Mi-as pune xenon si in torpedou daca m-ar ajuta la ceva.

Plug&play tot modificare e, pt ca schimbi caracteristicile farului.

Scris: Joi Iun 21, 2012 10:26 am
de mihainma
Dupa toate aceste discutii ce ma sfatuiti, sa-mi pun xenoane sau nu, mai ales ca vreau sa plec cu masina in strainatate.

Apropo nu stiu daca este topic special dar ma risc, ce perioada de timp poti sa stai cu masina inmatriculata in RO intr-o tara din UE?

Scris: Joi Iun 21, 2012 10:49 pm
de COObra
QUOTE Cand pui un xenon care are alta amprenta si alta dimensiune decalibrezi farul
cine are alta amprenta? becul in sine are aceleasi dimensiuni, sau diferente foarte mici. de aia sunt si farurile reglabile.
dar daca la dacie care are bec H4 din ala rotund, bag dasta model nou, tip cilindric.....e ilegal? ca alea chiar sunt diferite si ca forma si ca continut.
hai sa nu ne mai asundem dupa.....bec.
inventia de explicatie cu oglinda si becul care, blabla bla, este scoasa de un nene cu greutate de la osram, fiind cu greutate (director general ceva de genul), explicatia pare si credibila pt toata lumea, dar motivul real este ca osram nu produce (sau nu producea la vremea aia) becuri cu descarcare in xenon.
probabil ca ati vazut ca exista kituri aftermarket philips...credeti sa isi puneau numele astia pe ceva care e ilegal?
si apropo, credi ca pe fotonul ala de lumina, il intereseaza ca pleaca din bec cu descarcare in xenon, sau din halogen, inainte de a se reflecta in oglinda? nu, doar ca e mai puternic...de aia iti si iei xenon.
in rest....aia carora le bat in pomi nu-s de la kiturile xenon aftermarket, sunt de la faruri reglate aiurea.

Scris: Joi Noi 29, 2012 11:37 pm
de ObeLix
Am montat xenon normal pe un evo 9

Atasez cateva poze cu lucrarea pentru a se vedea calitatea si standardul la care lucram
Cu respect ObeLix