Xenon/bi-xenon

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Mar 11, 2009 7:03 pm

Am eu Xtreme power si sunt ok.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mar 11, 2009 10:12 pm

se poate un citat de lege ceva unde zica ca xenon montat pe far normal nu e legal?
si cine, cum analizeaza care e oglinda de halogen si cea de xenon?

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mar 12, 2009 3:32 pm

chacha asteptam impresii ..oricum sunt 70% convins sa-mi iau philips in loc de xenoane...
poate ar trebuis sa curat farul prin interior?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Mar 12, 2009 3:34 pm

Pentru ce? crezi ca e murdar prin interior?

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mar 12, 2009 3:39 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 12 2009, 03:34 PM) Pentru ce? crezi ca e murdar prin interior?
pare sa aiba ceva impuritati si acolo..

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Mar 12, 2009 3:56 pm

Teoretic nu au de unde sa apara.... vezi sa nu fie pe exterior... sau vezi sa nu fie ceva mai grav... fisurat farul sau ceva de genul...

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Mar 12, 2009 10:07 pm

Eu pe lancer am avut niste becuri philips Xtreme power ( 80%) si se vedeau foarte bine in comparatie cu becurile din fabrica. Dar m-au tinutrelativ putin ( cam 6-7 luni) cand mi s-a ars unul din ele

Farurile cu xenon au toate din fabrica bec cu lupa , dupa asta se pot orienta . Ai nostrii nu cred ca stiu inca ce e autoleveling , dar si asta e tot din fabrica la cele cu xenon. Dar asta se intampla doar afara ....la o tara bananiera merge ( asa suntem categorizati , eu nu fac decat sa citez ). Si se mai pot pune si pe proiectoare ca da bine.

Daca vrei xenon totusi pe lampa originala a masinii , cauta sa-ti pui o ceva cu temperatura intre 4000k si 6000k maxim , desi e mai bine pana in 6000 - asta deja are o tenta albastruie. OEM au 4000-4200k .
Dar si cu xenon aftermarket ai plusuri si minusuri. Faza lunga ....nu mai este asa lunga , in schimb faza scurta e ok ( daca ai si lupa pe far e beton - vedere buna inainte , cat si laterala ). Dar mi se par mai eficiente ( si aici compar cele de 6000k pe care le am ) niste becuri bune pe ceata si ploaie, decat xenonul meu. Plus ca mai dai si gaura in capacul de la far - cel protector, ca sa poti baga firele si becul. La un bec normal...clar asa ceva nu faci
Alegerea este a ta , dar sa ne spui si noua ce ti-ai pus

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Mar 12, 2009 10:51 pm

Am programata revizia de 100k si am comandat urmatoarele:
- schimb filtru benzina Mitsubishi (vreo 350 ron mi s-a zis , Nippart e vreo 100 ron dar prefer Mitsu, filtrul se schimba odata la 100 de mii de km)
- schimb filtru aer
- schimb filtru polen
- schimb filtru ulei
- schimb ulei (castrol 10W40)
- schimb ulei cutie de viteza
- schimb lichid de frana
- schimb becuri H4 nu stiu de care - cu ele am luat masina si nu am fost curios de ce scrie pe ele cu Xtrem Power si reglare faruri
- inlocuire senzor usa pasager fata (intrerupatorul ala).


Ideea e ca nu au sosit toate si inca nu am schimbat becurile dar maine o sa schimb macar becurile daca alea au sosit ca maine seara ma intind la un drum de Bistrita-Vrancea si vreau sa am lumina pe sosea nu lumanari in faruri.... mai ales ca voi pleca obosit la drum.... deci voi reveni cu pareri dupa ce reusesc sa le schimb odata ca Bistrita e departe de depozite si astepti dupa piese ciudate (inclusiv becurile nu le-am gasit la raft )

PS> Sper sa prind kilometrajul la 99.999 si la 100.000 pe drum si sa ii fac poza, poate nu uit

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Mar 16, 2009 8:05 pm

Revin la problema cu Philips-urile. Tinand cont ca filtrul de benzina este adus probabil de pe Marte ca inca nu a sosit (noah, Mann nu mi-a placut, am vrut eu Mitsubishi) am trecut pe la service si mi-am luat becurile, le-am montat, mi-au reglat farurile si da-i la drum.
Vineri seara pe la Gura Humorului si in jur ningea si o vizibilitate naspa rau insa ghici cine era cap de coloana, eu evident . Sincer, fata de vechile lumanari (care apropos, erau OSRAM) Philipsurile astea sunt bijuterie, poate la altii nu li se pare o diferenta asa mare dar ori erau becurile mele obosite rau (nu stiu de cand erau pe masina) insa Philipsurile astea merita diferenta. Singura chestie , desi mi-au fost reglate farurile, m-au cam luat destui la flashuri, insa uitandu-ma la farul stang, are niste zgarieturi fine dar multe, asa ca urmatorul pas este polisharea farului poimaine odata cu revizia. Farul din dreapta este nou (am rezolvat-o pe Casco insa cel stang nu si probabil de aici diferenta) insa daca nici cu polish nu iese treaba, imi iau inima in dinti si scotocesc vreo 900 Roni si cumpar un far si pe stanga.

PS> Am prins poza atat cu 99.999 cat si cu 100.000 de km insa le atasez la jurnalul de bord , trebuie sa dau de baut ca de acuma se zice ca teoretic masina cere bani

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Mar 19, 2009 11:20 pm

Stiu ca am ramas dator cu un raspuns legat de legalitate Xenoane insa doi da doua linkuri de pe alte forumuri, sper sa fie concludente daca nu discutia ramane deschisa:
Link1
Comparatie original-aftermarket

Cititi tot topicul - cu tot cu comentariile acide

Primele doua linkuri se pot citi doar la nivel de postul care am dat link pentru a se vedea un rezumat, la al treilea se poate citi tot topicul. Plus ca mai e norma RAR cu modificari aduse instalatiei de lumini la masina... .. scrie si in codul rutier.

Nu stau sa caut eu acum articolele din lege de comoditate sincer, pentru ca dureaza mult dar daca se va insista pe subiect si nu e alt binevoitor sa le caute atunci o sa imi fac timp si o sa incerc sa dau mult mai exact totul.

Pana atunci, sper sa faceti alegerile potrivite.... eu am preferat Philipsuri halogene....

PS: Imi cer scuze daca nu e ok ca dau linkuri spre alte forumuri dar nu mi se pare corect sa copiez ce a scris altcineva (=plagiat) si linkurile sunt cu scop de informare tehnica... In caz contrar, sa se stearga postul si sa fiu anuntat de moderatori si voi reface un post cu informatii proprii.....

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori