Xenon/bi-xenon

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Sep 03, 2011 10:43 am

Apropo de ce spunea 2dor, iata aici un filmulet (in 4 parti) despre cum sa transformi un far cu oglinda intr-un far cu xenon si lupe:

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=imIiglkq7HA
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=qExaAFgv ... re=related
Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=mg_C_jto ... re=related
Part 4: http://www.youtube.com/watch?v=tQ1repIX ... re=related

Ma intreb ce ar spune cei de la RAR. Oare iti mai iei ITP-ul daca modifici asa farul?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Sep 03, 2011 8:44 pm

Nu cred ca cei care efectueaza ITP-ul au de unde sa stie daca automobilul respectiv a fost sau nu echipat din fabrica cu lupe.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Sâm Sep 03, 2011 9:10 pm

Da. Dar totusi la majoritatea DIY rezultatul se vede ca nu e "de fabrica".

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Sep 04, 2011 11:32 am

la dezlipit faruri sigur nu se vor baga cei de la dealer, incearca tu sau la un service auto.
cauta pe forum, @cix si-a dezlipit farul de cateva ori si postase poze si detalii.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Sep 12, 2011 12:24 am

Eu i-am montat unui amic niste angel eyes in niste faruri de Subaru Legacy. Operatia a reusit perfect, pacientul a supravietuit, deci pot spune ca ma pricep. Faza mai nasoala e ca este absolut necesar un cuptor destul de incapator, farul trebuind incalzit la 120 de grade pentru 10 minute (atit la dezlipit cit si la lipit).

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Mie Sep 14, 2011 10:03 pm

Am si eu o intrebare: ce parere aveti de becurile cu tehnologie LED? Am vazut ca exista si HB3 si HB4 cu led (exact ce am eu nevoie pe Lancer) si, decat sa imi pun xenon+lupa, ma gandesc la varianta aceasta (e mai ieftin...am gasit setul de 2 buc. cu cate 18 leduri pe bulb la 120 ron). Insa nu am vazut inca la nici un cunoscut de-al meu, de aceea am zis sa va intreb si pe voi. In afara faptului ca lumina e mai alba, cum se vede cu ele noaptea? Dar pe ploaie? A folosit/vazut cineva?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Sep 15, 2011 7:53 am

Din cate am inteles de la cineva care vinde astfel de becuri, nu sunt recomandate pt faruri pt ca lumina e slaba. Renteaza doar pt pozitii, iluminare nr, interior dar pt faza scurta si lunga nu recomanda

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 15, 2011 9:06 am

Sunt doar pt design, sau cel mult daca vrei sa le pui pe proiectoare pe post de DRL. Dar sa iti iei adio de la orice alta utilitate. Adica nu vezi nimic cu ele noaptea, pe ploaie, ceata etc. Fac putina lumina, imprastiata aiurea.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Sep 15, 2011 10:20 am

QUOTE (sabin.b @ Sep 14 2011, 10:03 PM) Am si eu o intrebare: ce parere aveti de becurile cu tehnologie LED? Am vazut ca exista si HB3 si HB4 cu led (exact ce am eu nevoie pe Lancer) si, decat sa imi pun xenon+lupa, ma gandesc la varianta aceasta (e mai ieftin...am gasit setul de 2 buc. cu cate 18 leduri pe bulb la 120 ron). Insa nu am vazut inca la nici un cunoscut de-al meu, de aceea am zis sa va intreb si pe voi. In afara faptului ca lumina e mai alba, cum se vede cu ele noaptea? Dar pe ploaie? A folosit/vazut cineva?

La Audi R8 am inteles ca este 2000 sau 3000 de euro optiunea de faruri cu leduri. Tu cam cat crezi ca bat becurile alea la 120 ron? Sa iti faci o idee, un led cu adevarat puternic poate sa fie si 100 de ron bucata, am un amic care isi face singur faruri de bicicleta pe baza de leduri, si iti spun ca rezultatul este impresionant. Ala nu e far de bicicleta, e proiector antiaerian. Ledul este racit cu radiator, are faza scurta, lunga, si stroboscop. Si noaptea, lumina fatada unui bloc destul de bine. Si tot nu se ridica la nivelul unui far de masina cu leduri.

Uite exemplu de led care echivaleaza un bec de 120W.

http://www.zexstar.com/leduri/leduri-de ... ld-1188lm/

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Joi Sep 15, 2011 7:27 pm

Intre timp am mai citit si pe alte forumuri si, se pare, nu merita acele chinezarii. Intr-adevar, dau bine, ba chiar risti sa deranjezi pe cei din contrasens daca nu sunt bine reglate, insa pe tine ca sofer nu te ajuta deloc....nu vezi nimic cu ele.
Ce spuneai tu de Audi e altceva....Audi a fost primul care a venit cu tehnologia LED ca sa inlocuiasca xenonul. Si BMW-ul s-a luat dupa Audi si a scos noua seria 6 cu faruri LED. Acum, cei de la BMW lucreaza la o noua tehnologie: faruri cu tehnologie laser. Insa, sa fim seriosi, nu cred ca se pot monta acele faruri pe orice masina. Faruri cu xenon poti pune si after market, insa faruri cu led ca cele de pe Audi sau BMW nu am vazut after market.
La ce m-am referit eu sunt acele "becuri" cu led, care inlocuiesc becurile normale (exista variante: H1, H4, H7 etc.). De ele intrebam, insa, asa cum am spus, se pare ca e doar o "?nstalatie de pom"...impodobeste masina (kitsch), insa nu lumineaza deloc drumul. In plus, nu stiu daca sunt legale pe faza scurta sau lunga.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori