Cornering Lightning

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Sâm Ian 21, 2012 5:25 pm

Farul normal are un camp de acoperire, cel de ceata altul, mult mai "strans". Restul comentariilor sunt offtopic si le raspund "privat"

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Ian 23, 2012 4:26 pm

DaniD25 - Atentionarea pe care ai primit-o (in privat) a fost o urmare a report-urilor ce vizau mesajele tale (post hunting). Acestea au fost trimise de mai multi utilizatori ai forumului si nu a fost un moft al niciunui membru din echipa de moderare.

Iata-ma deci nevoit sa te atentionez si in public: - in primul rand, nemultumirile si obiectiile suplimentare ar fi trebuit sa le adresezi tot in mod privat. Sau daca tineai musai sa fie publice, in rubrica de Reclamatii.
- in al doilea rand ai o atitudine ce tinde a fi ostila, fara a avea un motiv intemeiat. Sunt si eu total impotriva folosirii proiectoarelor pentru ceata in conditii de vizibilitate normala si, la fel ca tine, consideram functia de cornering lightning un moft. Asta pana mi-a fost dat sa conduc doua masini (tot din familia Mitsubishi) care aveau aceasta functie si m-am convins ca intr-adevar, pe strazile neiluminate este de un real folos.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Ian 23, 2012 5:14 pm

Ca sa va lamuresc, ca vad ca unii cred ca asemenea functii sunt moft-uri.

Se da una bucata drum Bicaz, stiti voi, serpentinele alea faine si nasoale totodata, ceata mare, zapada multa, ora 3 noaptea si una bucata Logan (care are faruri bune comparat cu Mitsubishi) + proiectoare ceata si va jur ca nu am putut traversa zona FARA sa SEMNALIZEZ la fiecare ac de par.

Pur si simplu asa nasoale erau conditiile incat asta a fost singura solutie pe care o aveam la dispozitie. Si astfel m-am descurcat. Doar cu semnalizarile, care desi nu sunt puternice, Lucasurile bagau ceva lumina laterala. Nu multa, dar suficienta sa observ unde idiotii de la drumuri au facut movile de zapada nu langa carosabil si PE carosabil.

Dupa experienta aia nasoala, oricand as baga cornering. Dat fiind ca rabla mea nu are ESP, nu are CAN, nu are nimic, chiar ma gandeam sa pun o at(z)a chirurgicala infasurata pe axul coloanei de directie si ata legata la un potentiometru pentru a crea informatia privind pozitia volanului. Si de acolo, sa imi aprind proiectoarele de ceata. Cam mult de lucru, dar aproape ca merita.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Ian 23, 2012 5:39 pm

foarte interesanta functia de cornering.
am simtit si eu nevoia deseori sa-mi fie luminat unghiul din curba.
oricum proiectorul normal nu cred ca ajuta, trebuie sa fie orientat mai mult in lateral.
din cate stiu eu aceasta functie este activa doar sub o anumita viteza de deplasare, la mitsu aceasta viteza cred ca este de 40km/h.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Ian 23, 2012 7:55 pm

Dragii mei, tot nu reusiti sa ma convingeti: drumul din Cernavoda - Rasova - Ion Corvin spre Man. Sf Andrei (cine nu a mers pe el mare pacat e un drum SUPERB si vi-l recomand din inima) e lung de vreo 40km dintre care 35 sunt sus-jos si vreo 15 stanga-dreapta. Vreo 7-8 sunt si prin padure iar aceasta practic a navalit pe sosea de ani buni. Am facut drumul de ff multe ori in interes de serviciu (fie zi, fie noapte, ceata, iarna vara etc) cu multe masini. Cel mai des cu outlanderul 2006 care nu are cornering si sta slabut de tot si la faruri (cine stie cunoaste), cu logan, cu audi a6 fara, cu peugeot 406 fara, cu lancer fara DAR cu serie 3 cu, vw passat cu.

Doamne iarta-ma normal ca e diferenta dar ea apare cand mergi mai cu viteza, cand iei virajele strans, NU CAND MERGI PRINTRE BLOCURI.

Si farul e una proiectorul e alta. Primul bate imprastiat si mai la distanta iar proiectorul mai in scurt...pe cuvant ca nu va inteleg logica...la viteza mica sa te ajute functia trebuie ca masina sa-si dea ochii peste cap.

In sprijinul celor spuse de mine vine Nini: dupa cu stiti passat-ul are functia activa la peste 40km/h. Ori la Sabin printre bolcuri la cluj la el e autostrada, ori merge la genocid, ori vaneaza pe cineva care a facut sau n-a facut ceva.

Eu in Berceni pe stradute nu pot lua viraje cu 40km/h

Revin si la aspectul cu politia...a fost parca prea repede ocolit.

Concluzia mea e una singura: sa-ti carmeasca proiectorul de ceata e un MOFT.

PS: sper sa nu fi devenit ostil fara un motiv intemeiat...

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Ian 23, 2012 8:27 pm

Eu am cornering si nu pot zice ca ma tavalesc dupa functie. Dar nici nu am avut ocazia sa incerc masina in conditiile descrise mai sus. In general insa pe drumurile neiluminate e bine cand lumineaza asa. O sa incerc sa vad daca se aprinde la peste 40km/h si va zic.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 23, 2012 9:48 pm

Dani vad ca nu te lasi. Cornering a zis Nini ca functioneaza SUB 40km/h, adica exact atunci cand mergi incet si iei curbe stranse. Mai mult, proiectoarele bat LARG, mult in lateral, si difuz, nu concetrat si inainte ca farurile, deci sunt ideale pt iluminatul dupa colt, unde mai pui ca sunt si in lateral si jos.

Asta nu e un moft, este un ajutor real. Ca tu nu-i vezi valoarea, asta e altceva. Ca nici cei care au asa ceva nu isi dau seama de valoarea lui iar e normal, pt ca daca vezi ceva nu stai si te gandesti oare vad in lumina farului principal sau in lumina proiectorului sau farului adaptiv. O vezi, o ocolesti fara sa te mai gandesti. Dar ia tu o groapa chiar in curba, sau agata un colt de bordura, sau o gura de canal, si vezi apoi ce mai injuri ca nu ai vazut-o.

Apoi de ce la raliu dintotdeauna se regleaza proiectoarele sa bata incrucisat tocmai ca sa vada in curbe?

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Ian 23, 2012 9:55 pm

Dani, crede-ma ca faci o confuzie. Functia cornering e de 2 feluri:
1. In proiectorul de ceata. Aceasta este activa doar pana la 40 km/h (inclusiv la volkswagen).
2. In farul cu xenon OEM cu lupa, care se activeaza la peste 40 km/h. Aici face lupa toata treaba, la fel ca la reglajul automat pe inaltime.


De aceea nu stiu de ce imi spui pentru a doua oara despre faptul ca eu merg nebuneste printre blocurile din Cluj, de vreme ce eu vorbeam despre varianta de cornering in proiectorul de ceata, care e activa DOAR PANA LA 40 km/h.

Intr-adevar, nu vorbim de o functie fara de care nu poti conduce...sa fim seriosi, am condus Dacii vechi care parca aveau lumanari in loc de faruri. Insa este un moft (daca tie iti place sa il numesti asa) care face condusul mai usor.
Dupa rationamentul asta, am putea spune ca si xenonul e un moft, deoarece majoritatea soferilor se descurca fara. Insa e un moft care iti face condusul pe timp de noapte mai putin obositor.
Iar exemplele ar putea continua, deoarece avem multe mofturi la masini, fara de care am putea trai, dar care reusesc sa ne faca viata mai usoara (ex. Senzori de ploaie, senzori de lumini etc.)

Asadar, Dani fii bun si ingaduie-mi si mie (si celor care au spus mai sus ca le-a fost util) moftul asta. Promit sa nu zic nici eu nimic despre eventualele mofturi pe care ti le doresti si tu pt masina ta. Ok?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Ian 24, 2012 1:58 am

Ma bag si eu in vorba...

Din cate stiu "proiectoarele" vin in 2 (doua) configuratii: cu dispersor sau fara dispersor.
Lampile de ceata montate pe mitze sunt fara.
Unde e diferenta? pai... am pe dacie cu dispersor si bat din bordura in bordura, la maxim 4-5 metri in fata. Cele fara... arunca ceva lumina doar in fata masinii in partea de jos.
Functia cornering se "motiveaza" la lampile de ceata numai daca mergi pe coclauri la vanatoare. Altfel cred ca "moftul" se rezolva cu dispersoare adecvate.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Ian 24, 2012 6:38 am

E clar ca nu ne putem convinge unii pe altii. Trebuie sa ma mai caut, sa mai iau legatura cu copilul din mine, in fine...

Recunosc ca am avut cornering numai pe faruri nu si pe proiectoare...dar pe cuvantul meu ca nu mi s-a parut un spectacol cum e spre exemplu, noaptea, diferenta dintre xenon si halogen etc.

Poate ar trebui sa ma opresc aici sa nu cumva sa transformam dezbaterea in disputa.

Imi pare rau pt tine Sabin ca cei de service nu ti-au putut oferi transformarea dorita si sper sa gasesti o solutie cat mai rapida de a-ti rezolva problema.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori