CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Oct 27, 2009 9:24 am

pajero are 118 kw, ma gandesc ca e varianta de 165 de cai parca. multumesc

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Oct 30, 2009 9:31 pm

Si eu astept cu interes graficul de la masina lui Andrei... .Sau de la alt 1.6 ....

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Oct 30, 2009 11:16 pm

Promit ca in 2 sapt fac testul si il postez aici. Nu am avut timp pana acum.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Oct 31, 2009 12:26 am

si doua saptamani ce faci? mancare?, nasti?, plimbi cainele?
LENEAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Oct 31, 2009 12:24 pm

Ideal ar fi sa avem o masina testata inainte si dupa resoftare...Cu ambele teste pe acelasi stand.
L.E. Cum sunt graficele suprapuse de evo de mai sus.

Avatar utilizator
ALT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 19, 2009 10:54 pm

Mesaj de ALT » Sâm Oct 31, 2009 3:58 pm

salut, cat ma costa sa-mi scoti limitarea de viteza la lancer DiD full 2009?

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Sâm Oct 31, 2009 10:57 pm

Salutare,
in legatura cu graficele pt lancer 1.6 (masina lui andrei, inainte si dupa) se poate face si masuratoarea cu softul original pe care sper ca-l mai are in baza de date. Apoi facem comparatie si intre graficul masinii mele stock si al lui andrei stock.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Oct 31, 2009 11:18 pm

Asta e singurul mod de a avea o imagine clara a diferentelor de dupa rescrierea softului.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Noi 02, 2009 12:25 am

QUOTE (COObra @ Oct 31 2009, 12:26 AM) si doua saptamani ce faci? mancare?, nasti?, plimbi cainele?

Maaare carcotas esti.
Ia zi-le tu la baieti de ce nu ti-ai montat rotile de iarna.
Pentru ca nu poti... Pentru ca sunt la mine si eu nu am timp sa ti le aduc.
De ce nu am timp? Pentru ca ma mut... adica m-am mutat. Pentu ca in ultima saptamana am tot impachetat - despachetat.... samd. (Inca nu am terminat de despachetat)
Nu am avut timp nici macar sa mai postez aici ci doar sa citesc in fuga forumul pe telefon.
S-au intamplat mai multe saptamana asta dar nu am apucat sa postez noile informatii.
Asa ca o sa incerc sa le postez acum desi este trecut de miezul noptii.

PS: Traiasca anul electoral, programul prima casa (si alte pomeni electorale) pt ca altfel nu reuseam.

@PaulT

Exista deja grafice pentru 1.6 stock. Si anume masina lui Bobu.
In curand va exista grafic si pt masina mea. Doar ca o sa am nevoie de o pereche de jante de 15" si anvelope 195/60/15
Eu nu mai am decat cu talon pe 50 si pe 65.

@ALT
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci o vizita la sediul RacingCode si sa stati de vorba. Nu te costa nimic.(poate doar ceva motorina. esti din Bucuresti?)

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Noi 02, 2009 2:00 am

Si pentru ca vorbeam de noutati.

Outlander diesel. Motorul de VAG

Vreau sa fac intai o precizare referitoare la diferenta dintre HP si WBHP (WHP sau BHP)
HP= cai putere dezvoltati de catre motor. aceasta valoare se regaseste in talonul masinii
WBHP (WHP sau BHP)= cai la roata sau puterea dezvoltata la roti.
In cazul automobilelor cu tractiune pe 2 roti coeficientul pierderilor pe transmisie este in principiu 1.15
Luand exemplu masina lup Bobu calculul este urmatorul:
96 cai la roata dupa testare si corectia meteo (temperatura,umiditate,presiune)
96cai la roata X 1.15 = 110.4 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 98 cai)
http://img54.imageshack.us/i/mitsu5i.jpg/

In cazul automobilelor cu tractiune 4X4coeficientul pierderilor pe transmisie este de 1.25
(la masinile foarte puternice de peste 700-800 de cai coeficientul poate fi si de 1.35. La aceste puteri fiind necesare transmisii foarte rezistente)
Un evo 9 Stock masurat pe stand
251 cai la roata X 1.25 = 313 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 286 cai daca nu ma insel)
http://img94.imageshack.us/img94/9174/9 ... eafter.jpg









Masuratorile au fost facute in modul de tractiune pe 2 roti.

Diferenta intre valorile dinainte si dupa resoftare este considerabile.
Masina a castigat mai mult de 30 WBHP
Insa mult mai spectaculoasa este urba de cuplu.
Masina rupe aderenta foarte violent in conditiile incare aderenta nu este maxima.
Pe lancer cred ca rezultatele ar fi si mai bune tinand cont ca este mai usor si mai aerodinamic decat Outlanderul


________________________________________________________________________________
____________

Masina unui politician. (fost ministru daca nu ma insel)

Fişiere ataşate
before___after.JPG
before___after.JPG (77.26 KiB) Vizualizat de 2550 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori