CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
QUOTE (COObra @ Oct 31 2009, 12:26 AM) si doua saptamani ce faci? mancare?, nasti?, plimbi cainele?
Maaare carcotas esti.
Ia zi-le tu la baieti de ce nu ti-ai montat rotile de iarna.
Pentru ca nu poti... Pentru ca sunt la mine si eu nu am timp sa ti le aduc.
De ce nu am timp? Pentru ca ma mut... adica m-am mutat. Pentu ca in ultima saptamana am tot impachetat - despachetat.... samd. (Inca nu am terminat de despachetat)
Nu am avut timp nici macar sa mai postez aici ci doar sa citesc in fuga forumul pe telefon.
S-au intamplat mai multe saptamana asta dar nu am apucat sa postez noile informatii.
Asa ca o sa incerc sa le postez acum desi este trecut de miezul noptii.
PS: Traiasca anul electoral, programul prima casa (si alte pomeni electorale) pt ca altfel nu reuseam.
@PaulT
Exista deja grafice pentru 1.6 stock. Si anume masina lui Bobu.
In curand va exista grafic si pt masina mea. Doar ca o sa am nevoie de o pereche de jante de 15" si anvelope 195/60/15
Eu nu mai am decat cu talon pe 50 si pe 65.
@ALT
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci o vizita la sediul RacingCode si sa stati de vorba. Nu te costa nimic.(poate doar ceva motorina. esti din Bucuresti?)
Maaare carcotas esti.
Ia zi-le tu la baieti de ce nu ti-ai montat rotile de iarna.
Pentru ca nu poti... Pentru ca sunt la mine si eu nu am timp sa ti le aduc.
De ce nu am timp? Pentru ca ma mut... adica m-am mutat. Pentu ca in ultima saptamana am tot impachetat - despachetat.... samd. (Inca nu am terminat de despachetat)
Nu am avut timp nici macar sa mai postez aici ci doar sa citesc in fuga forumul pe telefon.
S-au intamplat mai multe saptamana asta dar nu am apucat sa postez noile informatii.
Asa ca o sa incerc sa le postez acum desi este trecut de miezul noptii.
PS: Traiasca anul electoral, programul prima casa (si alte pomeni electorale) pt ca altfel nu reuseam.
@PaulT
Exista deja grafice pentru 1.6 stock. Si anume masina lui Bobu.
In curand va exista grafic si pt masina mea. Doar ca o sa am nevoie de o pereche de jante de 15" si anvelope 195/60/15
Eu nu mai am decat cu talon pe 50 si pe 65.
@ALT
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci o vizita la sediul RacingCode si sa stati de vorba. Nu te costa nimic.(poate doar ceva motorina. esti din Bucuresti?)
Si pentru ca vorbeam de noutati.
Outlander diesel. Motorul de VAG
Vreau sa fac intai o precizare referitoare la diferenta dintre HP si WBHP (WHP sau BHP)
HP= cai putere dezvoltati de catre motor. aceasta valoare se regaseste in talonul masinii
WBHP (WHP sau BHP)= cai la roata sau puterea dezvoltata la roti.
In cazul automobilelor cu tractiune pe 2 roti coeficientul pierderilor pe transmisie este in principiu 1.15
Luand exemplu masina lup Bobu calculul este urmatorul:
96 cai la roata dupa testare si corectia meteo (temperatura,umiditate,presiune)
96cai la roata X 1.15 = 110.4 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 98 cai)
http://img54.imageshack.us/i/mitsu5i.jpg/
In cazul automobilelor cu tractiune 4X4coeficientul pierderilor pe transmisie este de 1.25
(la masinile foarte puternice de peste 700-800 de cai coeficientul poate fi si de 1.35. La aceste puteri fiind necesare transmisii foarte rezistente)
Un evo 9 Stock masurat pe stand
251 cai la roata X 1.25 = 313 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 286 cai daca nu ma insel)
http://img94.imageshack.us/img94/9174/9 ... eafter.jpg
Masuratorile au fost facute in modul de tractiune pe 2 roti.
Diferenta intre valorile dinainte si dupa resoftare este considerabile.
Masina a castigat mai mult de 30 WBHP
Insa mult mai spectaculoasa este urba de cuplu.
Masina rupe aderenta foarte violent in conditiile incare aderenta nu este maxima.
Pe lancer cred ca rezultatele ar fi si mai bune tinand cont ca este mai usor si mai aerodinamic decat Outlanderul
________________________________________________________________________________
____________
Masina unui politician. (fost ministru daca nu ma insel)
Outlander diesel. Motorul de VAG
Vreau sa fac intai o precizare referitoare la diferenta dintre HP si WBHP (WHP sau BHP)
HP= cai putere dezvoltati de catre motor. aceasta valoare se regaseste in talonul masinii
WBHP (WHP sau BHP)= cai la roata sau puterea dezvoltata la roti.
In cazul automobilelor cu tractiune pe 2 roti coeficientul pierderilor pe transmisie este in principiu 1.15
Luand exemplu masina lup Bobu calculul este urmatorul:
96 cai la roata dupa testare si corectia meteo (temperatura,umiditate,presiune)
96cai la roata X 1.15 = 110.4 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 98 cai)
http://img54.imageshack.us/i/mitsu5i.jpg/
In cazul automobilelor cu tractiune 4X4coeficientul pierderilor pe transmisie este de 1.25
(la masinile foarte puternice de peste 700-800 de cai coeficientul poate fi si de 1.35. La aceste puteri fiind necesare transmisii foarte rezistente)
Un evo 9 Stock masurat pe stand
251 cai la roata X 1.25 = 313 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 286 cai daca nu ma insel)
http://img94.imageshack.us/img94/9174/9 ... eafter.jpg
Masuratorile au fost facute in modul de tractiune pe 2 roti.
Diferenta intre valorile dinainte si dupa resoftare este considerabile.
Masina a castigat mai mult de 30 WBHP
Insa mult mai spectaculoasa este urba de cuplu.
Masina rupe aderenta foarte violent in conditiile incare aderenta nu este maxima.
Pe lancer cred ca rezultatele ar fi si mai bune tinand cont ca este mai usor si mai aerodinamic decat Outlanderul
________________________________________________________________________________
____________
Masina unui politician. (fost ministru daca nu ma insel)
- Fişiere ataşate
-
- before___after.JPG (77.26 KiB) Vizualizat de 2550 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori