Chiptuning benzina Mitsubishi Colt, Lancer, Pajero, Carisma
Din pacate nici un fabricant nu va autoriza interventiile asupra masinii in perioada de garantie, chiar si la EVO. La Lancer 2.0 DI-D se pot aplica doua metode pentru modificare, una prin mufa OBD (posibil vizibila in service prin contorizare) si una prin BDM (nu se contorizeaza interventia). Atata timp cat interventia nu este vizibila la revizii, sansele sunt mici de a pierde garantia la masina. Dintre toate modelele europene, doar VW si BMW verifica masinile pentru detectarea tuning-ul dar si pentru acestea s-au gasit solutii tehnice de trecere a testelor. Raspunsul se afla chiar si pe site-ul nostru: http://www.obdtuning.ro/?s=articol&id=33
@adriancar: iti multumesc pentru compliment. Prin setul de intrebari si raspunsuri de pe site am incercat sa informez clientii ca prin tuning se pot expune la unele riscuri, precum garantia contractuala sau uzura unor componente mecanice consumabile (placute si discuri frana, ambreiaj, sistem suspensie, anvelope, turbina etc) si ca e bine sa tina cont de indicatiile si recomandarile noastre, de a alege varianta de tuning potrivita masinii. Totusi chiar si in conditiile acestea exista foarte multi clienti posesori de masini noi care fac aceste modificari. Unii stiu exact ce vor de la masina si tuning, iar altii care
Va rog sa cititi cu atentie setul de intrebari si raspunsuri de pe site (http://www.obdtuning.ro/index.php?s=articol). E posibil sa gasiti multe raspunsuri la intrebarile dvs. Daca credeti ca lipseste ceva sau nu sunteti pe deplin lamuriti cu aceste raspunsuri va rog sa ma anuntati.
Va rog sa cititi cu atentie setul de intrebari si raspunsuri de pe site (http://www.obdtuning.ro/index.php?s=articol). E posibil sa gasiti multe raspunsuri la intrebarile dvs. Daca credeti ca lipseste ceva sau nu sunteti pe deplin lamuriti cu aceste raspunsuri va rog sa ma anuntati.
Astazi am facut primul Mitsu de pe acest forum direct pe dyno si anume un COLT CZT 1.5i Turbo 150cp. Rezultatul obtinut inainte si dupa tuning se poate vedea in graficul afisat mai jos:
Original 164CP (5810RPM) dupa remapare 198CP (6211RPM) si cuplu de la 213Nm (3851RPM) la 292Nm (3455RPM). Pe masina era instalat un filtru conic K&N si finala schimbata.
Original 164CP (5810RPM) dupa remapare 198CP (6211RPM) si cuplu de la 213Nm (3851RPM) la 292Nm (3455RPM). Pe masina era instalat un filtru conic K&N si finala schimbata.
- Fişiere ataşate
-
- DYNO_COLTmic.jpg (51.23 KiB) Vizualizat de 2925 ori
Zilele acestea voi revizui Regulamentul, unde printre altele va fi adaugat si urmatorul subpunct (preluat de pe forumul RoadRunners la sesizarea lui Jeff):
Nu se face concurenta neloiala - nu postati contraoferte mai avantajoase pe topicul initiat de vanzator, de genul "Luati de la mine, aduc eu mai ieftin/bun/repede..." - ban 14 zile. - Se va aplica in cazul unei viitoare abateri.
Nu se face concurenta neloiala - nu postati contraoferte mai avantajoase pe topicul initiat de vanzator, de genul "Luati de la mine, aduc eu mai ieftin/bun/repede..." - ban 14 zile. - Se va aplica in cazul unei viitoare abateri.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori