CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
Salut,
Softurile facute de noi sunt adaptate pentru fiecare masina in parte prin citirea parametrilor la diverse regimuri de turatie. (Masina rul?nd pe dyno)
Nu exista un soft generic pentru un anumit model cu care sa facem copy/paste de la o masina la alta.
Deci este bine sa revii pentru o optimizare a softului dupa ce faci o modificare la masina. (O revenire costa mai putin decat un dyno de obicei.)
Acum in particular pentru ca este vorba de Lancer Clasic 1.6 it pot spune asa:
Am avut pe el filtru standard, filtru K&N in cutia originala iar acum am filtru de la http://corneliugroup.ro/
cu K&N-ul am simtit o imbunatatire la consum si foarte putin in sensul de performanta.
Filtrul pe care il am acum este foarte FUN. Adica suna mai misto decat orice toba sport. Cand calc acceleratia la podea (in a-II-a) zici ca am turbina.
Si raspunsul masinii este mai rapid.
Dar este greu de izolat si fara izolatie trage toata caldura de la motor. Mai ales la mersul prin oras. Iar galeriile de admisie sunt foarte lungi si sunt facute din tabla. Ceea ce inseamna ca si ele se incalzesc. Si fiind foarte lungi orice filtru ii pui nu vei obtine mari performante ale motorului.
Softurile facute de noi sunt adaptate pentru fiecare masina in parte prin citirea parametrilor la diverse regimuri de turatie. (Masina rul?nd pe dyno)
Nu exista un soft generic pentru un anumit model cu care sa facem copy/paste de la o masina la alta.
Deci este bine sa revii pentru o optimizare a softului dupa ce faci o modificare la masina. (O revenire costa mai putin decat un dyno de obicei.)
Acum in particular pentru ca este vorba de Lancer Clasic 1.6 it pot spune asa:
Am avut pe el filtru standard, filtru K&N in cutia originala iar acum am filtru de la http://corneliugroup.ro/
cu K&N-ul am simtit o imbunatatire la consum si foarte putin in sensul de performanta.
Filtrul pe care il am acum este foarte FUN. Adica suna mai misto decat orice toba sport. Cand calc acceleratia la podea (in a-II-a) zici ca am turbina.
Si raspunsul masinii este mai rapid.
Dar este greu de izolat si fara izolatie trage toata caldura de la motor. Mai ales la mersul prin oras. Iar galeriile de admisie sunt foarte lungi si sunt facute din tabla. Ceea ce inseamna ca si ele se incalzesc. Si fiind foarte lungi orice filtru ii pui nu vei obtine mari performante ale motorului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori