CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
QUOTE (Alex44 @ Aug 5 2011, 12:03 PM) Ar merge folosite niste distantiere pt a izola galeria de admisie?
Saut, nu cred ca se rezolva problema in intregime mai ales in oras.
Andrei multumesc pentru raspuns, in 2008-2009 am citit un articol despre tanarul inventator al acelui model de filtru am inteles ca este ceva legat de curgerea aerului si ma gandeam pentru racirea aerului aspirat ar merge o fanta in capota, dar aceeasi problema pentru condusul in oras nu cred ca se rezolva problema, apropo ce parere ai despre bujiile cu electrod de iridium?
Saut, nu cred ca se rezolva problema in intregime mai ales in oras.
Andrei multumesc pentru raspuns, in 2008-2009 am citit un articol despre tanarul inventator al acelui model de filtru am inteles ca este ceva legat de curgerea aerului si ma gandeam pentru racirea aerului aspirat ar merge o fanta in capota, dar aceeasi problema pentru condusul in oras nu cred ca se rezolva problema, apropo ce parere ai despre bujiile cu electrod de iridium?
QUOTE (Andrei_RC @ Aug 5 2011, 08:08 AM) Dar este greu de izolat si fara izolatie trage toata caldura de la motor. Mai ales la mersul prin oras. Iar galeriile de admisie sunt foarte lungi si sunt facute din tabla. Ceea ce inseamna ca si ele se incalzesc. Si fiind foarte lungi orice filtru ii pui nu vei obtine mari performante ale motorului.
salut, crezi ca ceva de genul ar functiona?
salut, crezi ca ceva de genul ar functiona?
- Fişiere ataşate
-
[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Am si eu o curiozitate: la un Lancer 1.8 MIVEC cu cutie CVT (sau la orice alt model cu CVT) se poate face chiptuning? Adica, este ok sa optimizezi softul? Cresterea de putere si de cuplu nu poate afecta CVT-ul? In plus, aceste modificari, nu pot da peste cap acel "calculator" care face ajustari ?ncontinuu in CVT?
Salut.
Se poate face chiptuning bineinteles.
Cresterea de cuplu si putere este mica deoarece este nu este motor turbo si nu afecteaza in nici un fel cutia.
Gandeste-te ca la Lancer-ul Ralliart cresterea este de peste 30 cai si este sustinuta cu brio tot de o cutie automata.
Daca este nevoie se intervine si in softul cutiei de viteze.(pentru Evo si Ralliart) dar la Lancer-ul de 1.8 nu cred ca va fi necesar.
Se poate face chiptuning bineinteles.
Cresterea de cuplu si putere este mica deoarece este nu este motor turbo si nu afecteaza in nici un fel cutia.
Gandeste-te ca la Lancer-ul Ralliart cresterea este de peste 30 cai si este sustinuta cu brio tot de o cutie automata.
Daca este nevoie se intervine si in softul cutiei de viteze.(pentru Evo si Ralliart) dar la Lancer-ul de 1.8 nu cred ca va fi necesar.
QUOTE (Andrei_RC @ Nov 14 2011, 05:27 PM) Gandeste-te ca la Lancer-ul Ralliart cresterea este de peste 30 cai si este sustinuta cu brio tot de o cutie automata.
Pai si care este legatura intre SST-ul de pe Ralliart si CVT?
Intreb pentru ca, cel putin din cate stiu eu, sunt tehnologii complet diferite, iar comparatia de mai sus ma face sa cred ca totusi au ceva in comun. Ne poti lamuri te rog?
Pai si care este legatura intre SST-ul de pe Ralliart si CVT?
Intreb pentru ca, cel putin din cate stiu eu, sunt tehnologii complet diferite, iar comparatia de mai sus ma face sa cred ca totusi au ceva in comun. Ne poti lamuri te rog?
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (sabin.b @ Nov 12 2011, 11:44 AM) Am si eu o curiozitate: la un Lancer 1.8 MIVEC cu cutie CVT (sau la orice alt model cu CVT) se poate face chiptuning? Adica, este ok sa optimizezi softul? Cresterea de putere si de cuplu nu poate afecta CVT-ul? In plus, aceste modificari, nu pot da peste cap acel "calculator" care face ajustari ?ncontinuu in CVT?
Indiferent de cutia de viteze care echipeaza vehiculul modificarea se face foarte bine.
In ce priveste CVT nu este nici un fel de problema.
Indiferent de cutia de viteze care echipeaza vehiculul modificarea se face foarte bine.
In ce priveste CVT nu este nici un fel de problema.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator