CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Aug 05, 2011 3:03 pm

Ar merge folosite niste distantiere pt a izola galeria de admisie?

Avatar utilizator
pytu_mon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 05, 2010 2:02 am
Contact:

Mesaj de pytu_mon » Dum Aug 07, 2011 4:55 pm

QUOTE (Alex44 @ Aug 5 2011, 12:03 PM) Ar merge folosite niste distantiere pt a izola galeria de admisie?

Saut, nu cred ca se rezolva problema in intregime mai ales in oras.

Andrei multumesc pentru raspuns, in 2008-2009 am citit un articol despre tanarul inventator al acelui model de filtru am inteles ca este ceva legat de curgerea aerului si ma gandeam pentru racirea aerului aspirat ar merge o fanta in capota, dar aceeasi problema pentru condusul in oras nu cred ca se rezolva problema, apropo ce parere ai despre bujiile cu electrod de iridium?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Aug 07, 2011 6:05 pm

Bujii iridium ai pe masina din fabrica. De aceea intervalul de schimb este de 90,000km.

Avatar utilizator
pytu_mon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 05, 2010 2:02 am
Contact:

Mesaj de pytu_mon » Lun Aug 08, 2011 10:21 pm

Multumesc pentru informatie, nu am stiut, adevarul este ca nu am scos niciuna cu toate ca am fost curios.
Din ce am gasit ar trbui sa fie cam asa.(BKR6EIX-11)
Sunt si mai curios acum, voi demonta una, cat de curand.

Avatar utilizator
pytu_mon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 05, 2010 2:02 am
Contact:

Mesaj de pytu_mon » Dum Aug 14, 2011 3:27 am

QUOTE (Andrei_RC @ Aug 5 2011, 08:08 AM) Dar este greu de izolat si fara izolatie trage toata caldura de la motor. Mai ales la mersul prin oras. Iar galeriile de admisie sunt foarte lungi si sunt facute din tabla. Ceea ce inseamna ca si ele se incalzesc. Si fiind foarte lungi orice filtru ii pui nu vei obtine mari performante ale motorului.

salut, crezi ca ceva de genul ar functiona?
Fişiere ataşate

[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Aug 15, 2011 10:14 pm

da. arata interesant

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Noi 12, 2011 11:44 am

Am si eu o curiozitate: la un Lancer 1.8 MIVEC cu cutie CVT (sau la orice alt model cu CVT) se poate face chiptuning? Adica, este ok sa optimizezi softul? Cresterea de putere si de cuplu nu poate afecta CVT-ul? In plus, aceste modificari, nu pot da peste cap acel "calculator" care face ajustari ?ncontinuu in CVT?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Noi 14, 2011 5:27 pm

Salut.
Se poate face chiptuning bineinteles.
Cresterea de cuplu si putere este mica deoarece este nu este motor turbo si nu afecteaza in nici un fel cutia.
Gandeste-te ca la Lancer-ul Ralliart cresterea este de peste 30 cai si este sustinuta cu brio tot de o cutie automata.
Daca este nevoie se intervine si in softul cutiei de viteze.(pentru Evo si Ralliart) dar la Lancer-ul de 1.8 nu cred ca va fi necesar.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Noi 17, 2011 6:34 pm

QUOTE (Andrei_RC @ Nov 14 2011, 05:27 PM) Gandeste-te ca la Lancer-ul Ralliart cresterea este de peste 30 cai si este sustinuta cu brio tot de o cutie automata.
Pai si care este legatura intre SST-ul de pe Ralliart si CVT?

Intreb pentru ca, cel putin din cate stiu eu, sunt tehnologii complet diferite, iar comparatia de mai sus ma face sa cred ca totusi au ceva in comun. Ne poti lamuri te rog?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Dec 29, 2012 10:32 am

QUOTE (sabin.b @ Nov 12 2011, 11:44 AM) Am si eu o curiozitate: la un Lancer 1.8 MIVEC cu cutie CVT (sau la orice alt model cu CVT) se poate face chiptuning? Adica, este ok sa optimizezi softul? Cresterea de putere si de cuplu nu poate afecta CVT-ul? In plus, aceste modificari, nu pot da peste cap acel "calculator" care face ajustari ?ncontinuu in CVT?
Indiferent de cutia de viteze care echipeaza vehiculul modificarea se face foarte bine.
In ce priveste CVT nu este nici un fel de problema.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator