RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Noi 12, 2008 10:13 pm

Teoria asta nu este simpla ci aplicata si deriva din experienta noastra.


http://www.tuninggarage.ro/forum/article.php?t=90

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 12, 2008 10:59 pm

Cred ca nu m-am facut bine inteles.
Nu am spus ca e simpla, dar mai mult decat sa citesc si eventual sa inteleg cate ceva, altceva nu imi ramane.
Si e foarte utila!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Noi 22, 2008 8:25 pm

Am inteles insa am vrut sa subliniez un anumit aspect, acela ca noi chiar facem astfel de modificari nu doar le povestim.
_________________

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Lun Feb 23, 2009 11:55 pm

Cine doreste produse marca HKS la cele mai bune preturi cu acte ne poate contacta.
Marfa vine direct de la producator cu certificat de calitate.
Nu e ieftina dar cine are un nmitsu merta sa-l rasfete cu ce este mai bun.

Modele aspirate sunt asteptate cu invitatie "speciala".
1,3
1,5
2,0
2,4
aspirate si benzinare pot sa indrazneasca

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Feb 27, 2009 11:05 am

QUOTE (SEBASTIAN @ Feb 26 2009, 11:23 PM) Modele aspirate sunt asteptate cu invitatie "speciala".
1,3
1,5
2,0
2,4
aspirate si benzinare pot sa indrazneasca

aspirate si benzinare ???

aspirate si supraalimentate !!!
m.a.s. si m.a.c. !!!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Feb 27, 2009 9:23 pm

si cu scanteie si cu compresie cu turbo sau fara turbo ori turbocopresor
facem si cine vrea se poate programa

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Mar 17, 2009 6:23 pm

nu facem doar Subaru si Mitsubishi facem multe modele din toate marcile...

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Mai 21, 2009 12:33 pm

Niste poze mai noi.
O masina pregatita pentru setare
Fişiere ataşate
IMG_0113.jpg
IMG_0113.jpg (499.02 KiB) Vizualizat de 2362 ori
IMG_0112.jpg
IMG_0112.jpg (417.39 KiB) Vizualizat de 2320 ori
IMG_0111.jpg
IMG_0111.jpg (954.17 KiB) Vizualizat de 2318 ori
IMG_0110.jpg
IMG_0110.jpg (1.12 MiB) Vizualizat de 2342 ori
IMG_0109.jpg
IMG_0109.jpg (485.35 KiB) Vizualizat de 2328 ori

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Apr 19, 2010 12:29 am

Masina invingatorului din Raliul Brasovului cu cateva zile inainte de cursa.

Setari RacingCode si Dan Necula

http://www.raliulbrasovului.ro/

http://www.youtube.com/watch?v=X81ULiVGL7s


By Andrei_RC, shot with DSC-F828 at 2010-04-18



By Andrei_RC, shot with DSC-F828 at 2010-04-18

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Mai 16, 2010 7:02 pm

De multe ori am auzit zicandu-se despre RacingCode lucruri de genul:

"-Sunt specializati pe japoneze"

sau

"-Fac foarte bine masini modificate."

Dar ce faci daca nu ai o japoneza? Ce se intampla daca nu ai o masina modificata din punct de vedere mecanic? Un TDI de exemplu. Poti merge cu ea la RacingCode?
Eu zic ca da. Pentru ca RacingCode sunt specializati in softuri de calitate.
Iata un exemplu.


By Andrei_RC


By Andrei_RC

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori