Resoftare Lancer 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu_lkv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 17, 2007 1:08 pm

Mesaj de radu_lkv » Sâm Feb 23, 2008 9:58 pm

intreba-i pe cei de la racingcode

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Feb 23, 2008 11:44 pm

QUOTE (radu_lkv)intreba-i pe cei de la racingcode
secretosule, vroiam sa stiu de la tine.
am destule sa-i intreb si pe ei...

Avatar utilizator
radu_lkv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 17, 2007 1:08 pm

Mesaj de radu_lkv » Dum Feb 24, 2008 7:17 pm

pai nu stiu sa apreciez...

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Sâm Mar 15, 2008 3:37 am

imi pare rau k ati interpretat asa...nu am vrut sa jignesc pe nimeni....numai ca unele afirmatii ale altora se k-am bat kap in kap si eu nu am inteles lucru asta...nu am nimik cu Sebastian si kum am mai spus si alta data il apreciez foarte mult pt ceea ce e, si pt ceea ce face....
mult succes im continuare

va anunt cand scot lanceru...sa-l vedeti si voi sa nu ziceti ca bat campiii....

toate cele bune...

Avatar utilizator
valy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 9:38 pm

Mesaj de valy » Lun Mar 24, 2008 10:19 pm

Ce se poate face cu motorul de pe noul lancer de 1.8 aspirat cutie automata CVT ? Merita resoftat ? Se simt cei 14-20 cai luati in plus (asta daca intradevar se castiga 10-15% dupa cum am citit pe forum) ?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Mar 24, 2008 11:44 pm

se simt si 10 cai. de unde vrei sa stie cineva sa resofteze 1.8 cvt inca n-a iesit pe strazi. dupa ce pune cineva caalculatorul pe el si vede daca pote sau nu sa citeasca softul atunci vorbim de resoftare

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Mar Apr 01, 2008 6:06 pm

daca se poate sa spun si eu parerea mea nu se poate o masina cu motor aspirat sa ia 30 de cai de la resoftare si orice profesionist care se ocupa cu resoftare are dovada pe dyno

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Joi Apr 03, 2008 6:05 pm

Am citit cu interes acest topic si constat ca sunt foarte multi naivi si creduli in materie de tuning de performanta.
O prima observatie ar fi ca orice fabricant de motoare are cel mai mare interes sa ofere maximum de performanta la un consum rezonabil, incadrare in normele de poluare stricte si fiabilitate. Altfel pierde in fata concurentei! Ideea ca ar fi pastrata o rezerva UTILIZABILA de pana la 30% de putere frizeaza absurdul. Nu contest ca pe unele modele s-ar putea scoate acest plus, dar cu ce urmari! Daca intr-adevar fabricantul nu impinge la limita puterea motorului, inseamna ca are motive foarte serioase pentru asta: consum marit, scoaterea din parametri si uzura accelerata, etc. Sebastian a mai amintit un motiv: piesele de la diferiti fabricanti pot avea tolerante, deci trebuie sa se mentina o limita de siguranta. Daca fabricantul manifesta prudenta, eu de ce as risca (doar e masina mea)?
Daca acestea va par temeri nefondate, ar mai fi un argument de logica. Aplicand sintagma cunoscuta: “neamtu’ (japonezu’) e prost, noi suntem dastepti!” spunem ca noi facem un soft mai bun ca fabricantul. Oare de ce acel fabricant nu cumpara si el un chip modificat si il copiaza, sa scoata o masina mai performanta si sa taie fata concurentei? O fi prea prost si pentru asta… Acum pe bune, varianta de resoftare nespecifica este o naivitate.
Ramane “Custom tuning”. Ideea lui Sebastian ca fiecare masina este diferita (fiecare are imperfectiunile ei specifice) si ca acest lucru s-ar putea specula (corecta) printr-o setare personalizata, pare rezonabila. Intr-o astfel de situatie toata lumea ar avea de castigat. Se pune problema increderii in firma (persoana) care face tuningul. Trebuie sa fie cineva expert in motoare, nu doar un utilizator de soft de tunare. De unde stiu ca a facut doar optimizarile necesare si nu a trecut in cealalta extrema (de a da numai spor de putere fara sa-i pese de ce strica)? In definitiv, el va dori sa demonstreze competenta si se va lauda cu sporul de putere, nu cu cat a redus poluarea…
In fine, cu riscul de a supara multa lume, nu ma pot abtine sa remarc faptul ca multe din postarile facute aduc a discutie intre frustrati care nu si-au putut cumpara masina dorita, iar acum incearca sa faca din … bici cu orice pret.

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Joi Apr 03, 2008 6:27 pm

in lumea de tuning nu e cel mai tare cine midifica masina la 400 de cp si in fiecare luna masina este in servis pt reparatii dar cine poate sa da cai la masina dar ia sa fie si fiabila.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Mai 17, 2008 11:25 am

Am gasit pe un site ca motorul 4G63 fara turbo, se gaseste in doua variante de putere:

4G63 F 6 Bolt Crank 135hp
4G63 M 7 Bolt Crank 135hp
4G63 K 7 Bolt Crank 167hp (94 Talon ES SE only 250 sold in US)

http://www.dsmtuners.com/forums/1g-n-t- ... o-kit.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori