Resoftare Lancer 2.0
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
imi pare rau k ati interpretat asa...nu am vrut sa jignesc pe nimeni....numai ca unele afirmatii ale altora se k-am bat kap in kap si eu nu am inteles lucru asta...nu am nimik cu Sebastian si kum am mai spus si alta data il apreciez foarte mult pt ceea ce e, si pt ceea ce face....
mult succes im continuare
va anunt cand scot lanceru...sa-l vedeti si voi sa nu ziceti ca bat campiii....
toate cele bune...
mult succes im continuare
va anunt cand scot lanceru...sa-l vedeti si voi sa nu ziceti ca bat campiii....
toate cele bune...
Am citit cu interes acest topic si constat ca sunt foarte multi naivi si creduli in materie de tuning de performanta.
O prima observatie ar fi ca orice fabricant de motoare are cel mai mare interes sa ofere maximum de performanta la un consum rezonabil, incadrare in normele de poluare stricte si fiabilitate. Altfel pierde in fata concurentei! Ideea ca ar fi pastrata o rezerva UTILIZABILA de pana la 30% de putere frizeaza absurdul. Nu contest ca pe unele modele s-ar putea scoate acest plus, dar cu ce urmari! Daca intr-adevar fabricantul nu impinge la limita puterea motorului, inseamna ca are motive foarte serioase pentru asta: consum marit, scoaterea din parametri si uzura accelerata, etc. Sebastian a mai amintit un motiv: piesele de la diferiti fabricanti pot avea tolerante, deci trebuie sa se mentina o limita de siguranta. Daca fabricantul manifesta prudenta, eu de ce as risca (doar e masina mea)?
Daca acestea va par temeri nefondate, ar mai fi un argument de logica. Aplicand sintagma cunoscuta: “neamtu’ (japonezu’) e prost, noi suntem dastepti!” spunem ca noi facem un soft mai bun ca fabricantul. Oare de ce acel fabricant nu cumpara si el un chip modificat si il copiaza, sa scoata o masina mai performanta si sa taie fata concurentei? O fi prea prost si pentru asta… Acum pe bune, varianta de resoftare nespecifica este o naivitate.
Ramane “Custom tuning”. Ideea lui Sebastian ca fiecare masina este diferita (fiecare are imperfectiunile ei specifice) si ca acest lucru s-ar putea specula (corecta) printr-o setare personalizata, pare rezonabila. Intr-o astfel de situatie toata lumea ar avea de castigat. Se pune problema increderii in firma (persoana) care face tuningul. Trebuie sa fie cineva expert in motoare, nu doar un utilizator de soft de tunare. De unde stiu ca a facut doar optimizarile necesare si nu a trecut in cealalta extrema (de a da numai spor de putere fara sa-i pese de ce strica)? In definitiv, el va dori sa demonstreze competenta si se va lauda cu sporul de putere, nu cu cat a redus poluarea…
In fine, cu riscul de a supara multa lume, nu ma pot abtine sa remarc faptul ca multe din postarile facute aduc a discutie intre frustrati care nu si-au putut cumpara masina dorita, iar acum incearca sa faca din … bici cu orice pret.
O prima observatie ar fi ca orice fabricant de motoare are cel mai mare interes sa ofere maximum de performanta la un consum rezonabil, incadrare in normele de poluare stricte si fiabilitate. Altfel pierde in fata concurentei! Ideea ca ar fi pastrata o rezerva UTILIZABILA de pana la 30% de putere frizeaza absurdul. Nu contest ca pe unele modele s-ar putea scoate acest plus, dar cu ce urmari! Daca intr-adevar fabricantul nu impinge la limita puterea motorului, inseamna ca are motive foarte serioase pentru asta: consum marit, scoaterea din parametri si uzura accelerata, etc. Sebastian a mai amintit un motiv: piesele de la diferiti fabricanti pot avea tolerante, deci trebuie sa se mentina o limita de siguranta. Daca fabricantul manifesta prudenta, eu de ce as risca (doar e masina mea)?
Daca acestea va par temeri nefondate, ar mai fi un argument de logica. Aplicand sintagma cunoscuta: “neamtu’ (japonezu’) e prost, noi suntem dastepti!” spunem ca noi facem un soft mai bun ca fabricantul. Oare de ce acel fabricant nu cumpara si el un chip modificat si il copiaza, sa scoata o masina mai performanta si sa taie fata concurentei? O fi prea prost si pentru asta… Acum pe bune, varianta de resoftare nespecifica este o naivitate.
Ramane “Custom tuning”. Ideea lui Sebastian ca fiecare masina este diferita (fiecare are imperfectiunile ei specifice) si ca acest lucru s-ar putea specula (corecta) printr-o setare personalizata, pare rezonabila. Intr-o astfel de situatie toata lumea ar avea de castigat. Se pune problema increderii in firma (persoana) care face tuningul. Trebuie sa fie cineva expert in motoare, nu doar un utilizator de soft de tunare. De unde stiu ca a facut doar optimizarile necesare si nu a trecut in cealalta extrema (de a da numai spor de putere fara sa-i pese de ce strica)? In definitiv, el va dori sa demonstreze competenta si se va lauda cu sporul de putere, nu cu cat a redus poluarea…
In fine, cu riscul de a supara multa lume, nu ma pot abtine sa remarc faptul ca multe din postarile facute aduc a discutie intre frustrati care nu si-au putut cumpara masina dorita, iar acum incearca sa faca din … bici cu orice pret.
Am gasit pe un site ca motorul 4G63 fara turbo, se gaseste in doua variante de putere:
4G63 F 6 Bolt Crank 135hp
4G63 M 7 Bolt Crank 135hp
4G63 K 7 Bolt Crank 167hp (94 Talon ES SE only 250 sold in US)
http://www.dsmtuners.com/forums/1g-n-t- ... o-kit.html
4G63 F 6 Bolt Crank 135hp
4G63 M 7 Bolt Crank 135hp
4G63 K 7 Bolt Crank 167hp (94 Talon ES SE only 250 sold in US)
http://www.dsmtuners.com/forums/1g-n-t- ... o-kit.html
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori